Autor: sparesparrow
Čas: 2023-08-23 00:00:02
Reklama na trhu
Reklama je mocným nástrojem pro ty, kdo jdou s kůží na trh, a proto je masivně využívána. To vytváří prostředí, ve kterém se lidé mohou cítit zahlceni reklamou. Každý si ale přece může vybrat, v jakém se bude pohybovat prostředí. Pokud si vybere, že se bude často dívat na broadcastovanou televizi nebo si k online komunikaci vybere platformu, která je zároveň nejúspěšnější reklamní agenturou na světě, pak musí počítat s tím, že bude reklamě vystaven.
Problém s reklamou spočívá v tom, že může být až moc dobrá, tedy dobře vymyšlená, cílená – a fantazii se meze nekladou. Reklama je třeba i phishingový mail, respektivě jeho textová či vizuální část. Obsah a forma takového mailu – adresa odesílatele, předmět zprávy, pozdrav na úvod, omáčka, URL, omáčka, pozdrav na rozloučenou – to všechno je jen reklamou na kliknutí na URL. Řešení? Zakažme phishing! Ne, to byla jen reklama na politiku zákazů. K rozpoznání reklamy v jakékoliv formě potřebujeme především kritické myšlení. Poté, co člověk reklamu identifikuje, přesouvá z podvědomí do vědomí rozhodnutí, zda o prezentovaný produkt má či nemá zájem.
Problém s reklamou spočívá v tom, že může být až moc dobrá, tedy dobře vymyšlená, cílená – a fantazii se meze nekladou. Reklama je třeba i phishingový mail, respektivě jeho textová či vizuální část. Obsah a forma takového mailu – adresa odesílatele, předmět zprávy, pozdrav na úvod, omáčka, URL, omáčka, pozdrav na rozloučenou – to všechno je jen reklamou na kliknutí na URL. Řešení? Zakažme phishing! Ne, to byla jen reklama na politiku zákazů. K rozpoznání reklamy v jakékoliv formě potřebujeme především kritické myšlení. Poté, co člověk reklamu identifikuje, přesouvá z podvědomí do vědomí rozhodnutí, zda o prezentovaný produkt má či nemá zájem.
Přečtení: 1867
Komentáře