Autor: Vyurzená Kýta
Čas: 2016-09-07 00:00:02
Státní školství: výplach mozků
Už je to přibližně několik desítek let, kdy proběhla odluka církve od státu. Církev jak nemá právo vybírat desátky, tak zároveň prostřednictvím síly státu ovlivňovat a manipulovat s naši myslí. Zdá se tedy, že jsme svobodnější společností. Bohužel, místo toho jsme vytvořili školský systém, který manipuluje s našimi dětmi již od útlého věku a vytváří z nich poslušné otroky celého systému, který je založen na lži a podvodu. Na lži, že existuje uměle vytvořená autorita, která vám prostřednictvím síly může brát výdobytky vaší práci, protože je to v zájmu všech. Která může beztrestně loupit, posílat mafiány s nápisem "finanční správa", který vás mohou tyranizovat a zabavovat majetek. Člověk, místo, aby bojoval, stává se pasivním účastníkem celé věci s tím, že již od školy má programováno v mysli, že takhle to funguje a nelze jinak. Že každý jiný systém, založený na svobodě člověka, by vedl k anarchii. Místo toho tak v diskuzích daná osoba řeší, zdali zastropovat důchodový věk na 65 let, zatímco práva podstata věci, že stát násilím vybírá od nás peníze s tím, že vytvořil pyramidovou hru, mu zcela uniká. Že si myslí, že problémy vyřeší Fiala či Tomio Okamura, zatímco se vůbec nezamyslel nad současným mafiánským systémem.
Řešení? Začneme už od dětí, nedovolme jim, aby stát měl na dětské nevinné dušičky vliv. Nedovolme mu, aby s našimi dětmi manipuloval a vytvářel jim životní programy podaného, které je ovlivní po celý život. Nedejme zkrátka, aby z nich vytvářel otroky. Požadujme odluku státu od školství, podobně jako proběhla v případě odluky státu od církve. Začneme u tohoto bodu, neboť jen pomocí svobodného školství může postupně docházet k šíření svobody všude kolem nás.
Řešení? Začneme už od dětí, nedovolme jim, aby stát měl na dětské nevinné dušičky vliv. Nedovolme mu, aby s našimi dětmi manipuloval a vytvářel jim životní programy podaného, které je ovlivní po celý život. Nedejme zkrátka, aby z nich vytvářel otroky. Požadujme odluku státu od školství, podobně jako proběhla v případě odluky státu od církve. Začneme u tohoto bodu, neboť jen pomocí svobodného školství může postupně docházet k šíření svobody všude kolem nás.
Přečtení: 15091
Komentáře
Komentář 8128
A nebo vymetani levicovych lzi pomoci celostatnich medii.Zelezny se o to snazil(srackova tv Nova,ktera pritahla nevzdelane a to prolozeno kratkou,jednoduchou pravicovou osvetou) a jak dopadl.Jestli je pravda,ze na nej nasili tech 10 miliard,tak museli soudruzi citit obrovske ohrozeni!
Vetsina musi pochopit,ze urednik je obrovska,nepotrebna zatez-dira v pytlu,kam si ukladame poklady na stari a pro sve deti.A ze urednik je pomocnik tech nejbohatsich,aby byli jeste nazranejsi.I ucitel musi vedet,ze mu urednik ubira chlebicka.
Komentář 8132
Komentář 8135
Komentář 8136
Komentář 8137
Komentář 8138
jen bych slovo ignorace nahradil slovem neutrální postoj,
rozdíl bych viděl asi v tom, že v případě ignorace to odmítáme,
zatímco v neutrálním postoji nemáme vůči tomu žádný vztah,
ani odmítavý ani přitakavý či snad souhlasný...
Komentář 8140
Komentář 8143
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Díky za vysvětlení,
i v duchovnu se používá odvrácení pozornosti od pozorovaného jevu,
poněkud lepší technikou je neutrální stav, kdy jsme si vědomi pozorovaného jevu,
ale nemáme k němu žádný vztah
Výsledkem takovéhoto postoje . což není nikterak nic lehkého nebot máme mnoho nevědomých vztahů - je pak to,
že si přestaneme uvědomovat pozorovaný jev dualitním způsobem mimo sebe, ale uvědomíme si jej jako jev ve vědomí, tedy nenachází se vně nás ale uvnitř nás,
ve vědomí
Takto postupně dojde k poznání, že nejsme ve světě, ale svět je v nás,
ve vědomí...
No pro někoho to asi nejspíš bude dost nezajímavý,
ale je to cesta ke svobodě...
Komentář 8145
Já vím, zní to logicky, tak tomu moc nadějí nedávám.
Komentář 8141
Komentář 8133
..................................................................................
Tohle přece již dávno před školou dělají sami rodiče,
vystupují vůči dítěti jako autorita a nacpávaj do něj své programy jenž jej ovlivní na celý život...
Stát a školství není ničím jiným, nežli ukázkou stavu naší kolektivní mysli,
jakýsi výsledný průměr inteligence či našich tendencí,
a to není žádná velká sláva,
všichni jsme naprogramováni kdejakou blbostí v níž věříme
nákou tou ideologií s níž se ztotožnujeme..
Ale já to beru pozitivně,
první půlku života si člověk nacpává do hlavy hovadiny,
a druhou půlku života se jich pak může zbavovat
aneb
vím všechno a nevím nic...
Komentář 8134
1) Já jsem se s učiteli potkával na ZŠ častěji než moje děti a to dokonce i v klíčových předmětech: matematika..., dnešní dominance žen ve školství stojí za řadou problémů.
2) Já jsem se potkával s učiteli,kteří studovali těsně po válce a podíleli se na budování socialistické vlasti, pak se jim podivně rozbřesklo v 1968 a buď přitvrdili v marxistické indoktrinaci nebo tu práci brali jen jako zaměstnání s píchačkami.Inteligentní menšina žáků se pod lavicí věnovala samostudiu a jela v tichém porozumění s osvícenými pedagogy.
3) Nemáš vyloženě průsery a máš dobré známky: Nebylo lepší záminky pro ulití ze školy,než prohlásit v knižní čtvrtek potřebu jít si opatřit literaturu na soutěž o Sovětském svazu. Takhle jsem si chodíval poslechnout semináře farářů stojícího mimo Pacem in terris.
Když už je to školství tak zkurvené, tak se dá rozložit jedině zevnitř. Dostat se nějakým zázrakem na post ministra školství, tak začnu pracovat změnách:
1) Ve třídách zakážu vyvěšování obrazů hlavy státu. Ve škole není prostor pro politickou propagaci a obraz präsidenta je politická reklama.
2) Zruším 9. třídu. Jsem zatraceně přesvědčený, že pobyt 6-14 let bohatě stačí. Dost bych se ohradil proti praxi odkladů, stejně je za tím mimo jiné a dle mého názoru většimou lobby psychologických poraden. Když někdo začíná ZŠ skoro v osmi letech a vychází ji skoro jako sedmnáctiletý, je něco špatně.
3) Zavedu voucher na vzdělání. Taková byla platba na žáka, tady je odpovídající částka pro rozhodování rodičů.
4) Vzniknou ZŠ zaměřené na Forresty Gumpy, kde se nebude utrácet za pobyty v ekologických centrech a kde bude důraz na rukodělnou činnost, absolvent se plynně přesune do modifikovaného učňáku dle své preference nebo zkusí gympl, lyceum...., protože se nebude utrácet za zbytečnosti, tak mu rodiče z voucheru zaplatí i řidičáky, svářečské zkoušky....
5) Střední školy pojedou podle poptávky rodičů a na kvalitních si žáci za studium připlatí.
6) Na konci volebního období se to celé zprivatizuje zezdola a dobře počítající ředitelé a ředitelky škol budou libertariánští až na půdu z důvodu vlatních ekonomických zájmů: Státe, ty po mě chceš, abych platil tu důru z humanitních studií? Tůůůůůdle!!!
Kvalitu a hlubokomyslnost mých úvah podmiňovala časová tíseň.
Komentář 8139
§ 2
Zásady a cíle vzdělávání
...
(2) Obecnými cíli vzdělávání jsou zejména
...
c) pochopení a uplatňování zásad demokracie a právního státu, základních lidských práv a svobod spolu s odpovědností a smyslem pro sociální soudržnost,
d) pochopení a uplatňování principu rovnosti žen a mužů ve společnosti,
e) utváření vědomí národní a státní příslušnosti a respektu k etnické, národnostní, kulturní, jazykové a náboženské identitě každého,
f) poznání světových a evropských kulturních hodnot a tradic, pochopení a osvojení zásad a pravidel vycházejících z evropské integrace jako základu pro soužití v národním a mezinárodním měřítku,
g) získání a uplatňování znalostí o životním prostředí a jeho ochraně vycházející ze zásad trvale udržitelného rozvoje a o bezpečnosti a ochraně zdraví.
Body (a) a (b) necituji, jsou zcela normální a kdyby už na tohle měl být zákon, tak by to byly asi jediné dva smysluplné body, co se cílů vzdělání týče. Nicméně ty dva body jsou silně v menšině, zbylých 5 bodů je, jak vidno, přísně ideologických.
Komentář 8146
A to jsem myslela, že na vysoké škole to přejde. V prváku jsem si po přednášce o tom, jak progresivní zdanění je jediný spravedlivý systém světa a zdravotnictví pomůže jedině více státu, poslechla, že jsem egoista, načež jsem přestala být vyvolávána. Hmm.
Komentář 8147
O svém egoismu jsem se dozvěděl mnohé,z paměti nevymažu předmět Management a jeho tzv. ctihodného slovenského vyučujícího s historkou, jak si stavěli pedagogové v Bratilavě pergolu pro popíjení vína, leč nevyšlo jim financování z dotace EU. Řešením se ukázalo být přejmenování altánku - pergoly na "Outdoor meeting facility point" skousnutelný pro strážce erární či unijní kasy. Plamenné diskuse jsme vedli nad zvýšením výnosu vlastního kapitálu při použití cizích finančních zdrojů prostřednictvím daňové páky: mou námitku na při úvěrovém financování nutnou potřebu vyšší produkce a s ní spojené náklady na zajištění vyššího prodeje a přímý rozpor s klesajícím mezním užitkem jsem byl z učebny málem vykázán a profesorem písemně poznamenán. Komická pak byla písemná zkouška, kde jsme měli možnost vzít si libovolnou jednu knihu s jemným nevtíravým doporučením na jeho předraženou učebnici. Pro mě představa mít vzhledem se současně studující manželkou v rodině takový škvár dokonce ve dvou provedeních vedla k povrchnímu dýcháni a zúžení rorného pole. Při zkoušce jsem tak sebou vzal Vladaře od Machiavelliho, čímž jsem po profesorově nenávistném monologu dosáhl stejných fyziologických příznaků i u pana vyučujícího a připoutal pozornost jeho zapšklé staropanenské asistentky s očima plnýma něhy při pohledu na profesora a se zábleskem nenávisti s potřebou zbrojního průkazu při pohledu na mě. Vychutnala si mě u ústní části, kdy jsem jí na začátku oznámil, že se od ní nenechám zastrašit a že s mými znalostmi a zkušenostmi mi prostě tu solidní známku do indexu bude muset napsat. Výsledkem byla asi hodinová disputace a předpokládám fatwa na mou osobu.