Stropnický a Stropnický – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-02-12 00:00:02

Stropnický a Stropnický

Babišův poskok Martin Stropnický šel do voleb za hnutí ANO s billboardem, který hlásal: „Aby se za nás děti nestyděly,“ což dostalo vtipný rozměr v momentě, kdy jeho syn Matěj Stropnický, jenž dělá kariéru u Zelených, kteří mu vyčítali, že byl zvolen do pražského zastupitelstva jen díky podpoře tatínka a jeho pána Babiše, nyní potřeboval u Zelených zabodovat, takže označil hnutí ANO (od nějž dostal před volbami podporu, o kterou neváhal osobně i skrze otce požádat samotného Babiše) za podvod a jeho členy za lidi neschopné samostatného uvažování, kteří neumějí prostě nic; Martin Stropnický tyto výroky odmítl komentovat, ale řekl bych, že mezi tátou a synkem musí panovat vzájemná hrdost, neboť se oba chovají jako praví politici – podlézání, klientelismus, zrada, bez komentáře – s jejich hodnotovými žebříčky se rozhodně musejí dmout pýchou.

A protože Zelení jsou podobná sebranka, tento tah vyšel beze zbytku, Stropnického juniora si zvolili za předsedu, ostatně je pro své výroky nyní mediálně známý, takže co víc chtít; jen tak mimochodem, rodina má nejen otce a syna, ale také maminku v politice, jak dojemné. Každopádně zatímco Martin Stropnický sekunduje svému pánovi a vládci Babišovi, Matěj Stropnický najel na Havlovu rétoriku, takže ve svém posledním rozhovoru coby předseda Zelených prohlásil, že je jednak proti automobilismu, ale jen o pár minut později také to, že není normální, aby osmdesát procent občanů ČR finančně dosáhlo na leteckou dovolenou, čemuž předcházel výrok o tom, že on sám létá; plebs by se však měl nejspíše přepravovat na kole a vlakem. Celé by to bylo k popukání, kdyby to ovšem nebylo k pláči; proč? Protože lidé oba dva volí; a já se ptám, proč bych se měl řídit zákony, které produkují taková bezpáteřní hovada?
Přečtení: 17231

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 16:10:08 Titulek: Re:
No, myslím, že mladej Stropnický to s Bábou produmané nemá, protože ti se asi moc rádi nemají; respektive on mu napřed lezl do prdele, pak Babiše nasral xD
Autor: marek28 Čas: 2016-02-12 10:11:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže do čela Zelených celkem sedí.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 11:33:54 Titulek: Re: [↑]
jo ,i ten knirek(jak zaba na p.ci) svedci o jeho soudnosti
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 11:30:47
Vcera byl u Jilkove:bil se jako lev za uprchliky-takze brzy bude politicka mrtvola.
Mladi,nezamestnani lide(napr studenti sociologie a jinych paved)se s obrovskym nasazenim snazi privest sem lidi,kteri jim vezmou praci a uberou ze socialniho systemu-dotace rozvrati posledni zbytky soudnosti a jeste posili ty nejvetsi smrady zeme.Aby se k nim nekteri netrpelivi jedinci dostali,tak dokonce sestrelili vladu.Ze se ta komunisticko stbacka sebranka nakonec u nas dostane ke vsemu ,vcetne vetsiny eurodotaci....jsou to proste mistri,sehrani,provazani kompromaterialy,budujici stroj na bohatstvi pro sebe za nase penize
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 13:46:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, viděl jsem ho tam (i když článek jsem napsal už předtím); politická mrtvola by z něj byla, kdyby měl vyšší ambice, pro Zelené je to ale ideální.
Většina lidí je sice proti uprchlíkům, ale Zelení nechtějí být většinouvou stranou, nechtějí ani vyhrát voby, rádi by se dostali do parlamentu; a hlasy získají nejspíše právě od sluníček (těch je sice menšina, ale Zelení na ně cílují a stačí jim 5 %). Netvrdím, že se do parlamentu dostanou, ale rozhodně to není blbá strantegie a Stropnický tím ze sebe nedělá politickou mrtvolu; z jeho pohledu je to rozumné.... umím si představit lidi, kteří jsou prouprchličtí, ale nechtějí volit TOPku, takže ti pak mohou hodit hlas Zeleným.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 15:43:15 Titulek: Re: [↑]
Je to mozny,maji to urcite s Babou produmany(on proti Stropnicky pro),ale uvidime,co bude v lete s utecenci a pak pred volbami.
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 16:10:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, myslím, že mladej Stropnický to s Bábou produmané nemá, protože ti se asi moc rádi nemají; respektive on mu napřed lezl do prdele, pak Babiše nasral xD
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 16:33:59 Titulek: Re: [↑]
Nevidel jsem jeho ksicht,kdyz byl nasranej,takze nevim.Ale jako herec je to smira,,takze by se dalo poznat,jestli je to jen fligna.Kam zmizel ten infantilni Janecek s tou jeho udavaci agenturou?To bylo taky Baksisovo dite,bych tipoval
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 17:39:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale v tomhle vlákně je řeč o Stropnickém juniorovi, o tom zeleném idiotovi.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 19:16:48 Titulek: Re: [↑]
Jo,jasne, chtel jsem rict,ze ten spor mezi Babou a mladym Stropnickym je jen jako, a ze Babis je spatny herec a z jeho vyrazu bych poznal, o co jde.Ale nevidel jsem ho pri vyjadreni sveho nasrani na ml Stropnickeho,takze nevim.
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 20:29:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tak.... to by mohlo být, ale zas proč by to Babiš dělal?
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-13 12:04:34 Titulek: Re: [↑]
Mladi,ze zelene ideologie babis zije,hrat to na obe strany,ono se uvidi, az jak to dopadne,zmatek na mlzeni toho zeleneho podvodu na nasrany chudy lid je taky k nezahozeni

Za vsemi temi dnesnimi tanecky je stejne jen nenavist k pravemu kapitalismu(plne konkurencnimu,bez berlicek (po)moci politiku,kde se ukaze kdo je kdo).Toho se boji jak hnupi tak babisi
http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-nezbeda-orban-a-nepratele-spolecnosti-fn3-/p_zahranici.aspx?c=A160210_213913_p_zahranici_wag
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-13 12:12:25 Titulek: Re: [↑]
Jen s tim terminem"obcanska spolecnost"se pan Frybort trosku minul(i kdyz v zavorce to trosku poopravil)-to u nas znamena temer opak zamysleneho.Ale on zije v Nemecku,tak nezna asi tak presne nase novodobe dejiny(boje Klause proti Havlove obcanske spolecnosti)
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-02-12 15:55:33 Titulek: Re: [↑]
Kolik procent lidi muze byt do posledni chvile pro utecence?Tech,co jsou ,ev veri ze budou, na nich ekonomicky zavisli
Autor: Urza Čas: 2016-02-12 16:11:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono záleží, co znamená "pro utečence"; islamobijci mě často mají taky za někoho, kdo je "pro utečence" xD
logo Urza.cz
kapky