Po technické stránce je to s přejezdy následovně. Uváděné jakobyblbé nastavení je aplikované pouze u přejezdů vícekolejných s automatickým zabezpečením. Protože jde o automatizaci, tak je potřeba brát v úvahu několik veličin a stavů včetně všech možných situací. Pokud bys někdy něco programoval, tak bys věděl, že je nutné předem rozvrhnout všechny možnosti, které přichází v úvahu. Například doba chodu závory pro bezpečné zavření a otevření přejezdu. Proto jsou světla nastavená s bezpečnostní prodlevou, aby závory bezpečně dokončily svoji dráhu. Představ si situaci, kdy dojíždíš k přejezdu, na kterém se právě začaly zvedat závory a ty přestaneš brzdit, protože víš, že se tam už vejdeš a jen přidáš plyn, protože předpokládáš, že závory dokončí cyklus a dojedou nahoru. Nojo, ale co když z protisměru po druhé koleji jede další vlak? Pak ty závory už nečekají na dokončení cyklu a jdou okamžitě dolů. Co se pak stane? Buď to ubrzdíš, nebo tě závory praští. V lepším případě zavřou na přejezdu, protože na vícekolejných přejezdech jsou obvykle i na výjezdu z přejezdu. Je to tudíž kvůli času a bezpečnosti. Světla jsou hlavní bezpečnostní signalizací, závory jsou podpůrným technickým zařízením. Zamysli se nad tím, jak bys to nastavil líp a zjistíš, že to má jasnou logiku a ne jen že to je debilně nastavený. Zajeď si k takovému přejezdu a sleduj na něm cvrkot. Doporučuji přejezd v Řevnicích, tam je to krásně názorně vidět a pochopíš celou problematiku. Proto pochopíš i ty dementy, kteří nečumí na návěsti o zavřených závorách a místo aby přejezd objeli podjezdem, radši čumí čtvrt hodiny u závor a pak na přejezd neuroticky vjedou když nemají. Tam celou problematiku pochopíš. Tam si tu pokutu vážně zaslouží, protože to nejsou řidiči, to jsou hovada. No a o chráničích pomahačů se nemá cenu bavit, protože normální slušný člověk se k nim rozhodně nedá.
Ještě jako příklad uvádíš rozmístění pedálů v autě. To je dané tím, že nejde o intuici, ale o zafixované reflexy. Levá noha je naučená na postupné odlehčování a prudké sešlápnutí, zatímco pravá noha je naučená na postupné stlačování a rychlé odlehčení. Kdo s tímto má problém v autoškole, toho naučí jezdit v autě s automatickou převodovkou a na manuální převodovku nesmí.
Ono ne vše, co se na první pohled jeví jako debilní, debilní skutečně je...
li k Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ:
"jeden takíto neonacek dokonca urobil teroristický útok na bar v Bratislave" to se pletete, to nebyl žádný neonácek, ale asi byl to nějaký magor... *** A jaké označení má ten pan Drabik pro lidi, kteří by chtěli legalizovat obchody s dětmi?, […]
Komentář 103678
Lojza k Jak zničit herní průmysl:
No, ja hry docela sleduju a prvni spusteni byl fakt pruser srovnatelny s Assasins Creed Unity :-) Na tehle spickove urovni si nevybavim nic horsiho - samozrejme na nejake mensi nezavisle scene ty prusery byvaji horsi, ale u AAA titulu to byl imho docela […]
Komentář 103677
marcusant k Jak zničit herní průmysl:
Píšete s odpuštěním hovadiny. SÚKL je státní, to je to S na začátku zkratky. VZP je státní, stát je 100% akcionář. ČEZ - většinový akcionář stát může ze svého rozhodnutí vyplatit menšinové akcionáře, nepotřebuje jejich souhlas, je na to zákon. Stát […]
li k Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ:
"Čiže je dosť isté že aj my sami sa dostávame do situácii keď sa mýlime. Preto si myslím že je nutné nevnímať ľudí s iným názorom ako tých „zlých ideologických nepriateľov..." https://stoky.urza.cz/texty/pravda-1761 ...a co Vás vede k těm […]
Komentář 103662
Rastislav k Malo by Slovensko vystúpiť z EÚ:
Problém je v tom, že najhorši čo realne hrozi v ČR je Babiš, ale to najhoršie čo reálne hrozí v SR je to, že Fico začne ešte viac spolupracovať so Slovenskimi neonacistami, ktorí ho už teraz podporuju. A sice tu z toho nebudeme mať sajuz ale budeme mať […]
Komentář 103661
Lojza k Jak zničit herní průmysl:
Na zacatku to vyslo silne ....pokazene. Bugy, glitche, hra byla dost rozbita. Ovsem studio se k tomu postavilo celem, pracovali na tom dost tvrde rekl bych a postupne to opravovali, az z toho je dost dobra hra. Na zacatku ale zalezelo dost na konkretnim […]
Komentář 103660
sparesparrow k Zná váš drogový dealer aplikaci Vexl?:
Jak mají lidé věřit smažkám a lidem, co jsou otevření i těm nelegálním drogám, když je jakákoliv komunikace s nimi automaticky degradována přesně na tuto rovinu? A co je vlastně důvodem pro to, abych si hlídal anonymitu platebního styku, když ne to, že […]
Komentáře
Komentář 60037
Ještě jako příklad uvádíš rozmístění pedálů v autě. To je dané tím, že nejde o intuici, ale o zafixované reflexy. Levá noha je naučená na postupné odlehčování a prudké sešlápnutí, zatímco pravá noha je naučená na postupné stlačování a rychlé odlehčení. Kdo s tímto má problém v autoškole, toho naučí jezdit v autě s automatickou převodovkou a na manuální převodovku nesmí.
Ono ne vše, co se na první pohled jeví jako debilní, debilní skutečně je...