Autor: Urza
Čas: 2016-05-30 00:00:02
Ťokův „dárek“ začínajícím řidičům
Ministerstvo dopravy plánuje další buzerační píčovinu: Začínající řidiči budou mít zkušební řidičák na dva roky, během kterých je půjde vybodovat za pouhých osm bodů, což jest jedno vážné provinění a jedny pásy či telefon; pak budou muset znovu do autoškol, z nich mnohé toto opatření zajisté přijmou s povděkem. Když pomineme, že vůbec samotná existence řidičáků nemá příliš valného smyslu, jsou podobné nápady přesně vodou na mlýn demokratické „spravedlnosti“, jež spočívá v tom, že většina terorizuje menšinu; a protože začínajících řidičů, které autoškola teprve čeká, není v populaci příliš mnoho, navíc často ani nemají volební právo, čímž pádem tvoří ideální cíl pro demokratickou šikanu, ve které se Ťok vyloženě vyžívá, o čemž jsme se mohli přesvědčit již mnohokrát. Co dodat? Nezapomínejte, že to, co je legální, ještě zdaleka nemusí býti správné.
Přečtení: 7299
Komentáře
Komentář 6586
Komentář 6587
Je pozoruhodné (a v banánistánu nepřekvapující), že když se diskutovaly 2 odlišné úpravy legislativy (1. "zkušební řidičák" a 2. možnost omezeně jezdit pod dohledem rodičů (snad v okolí bydliště, ne na dálnici etc., už si to nepamatuju), což by mělo smysl mnohem větší), tak ministerstvo neomylně vybere tu nejdebilnější variantu.
Komentář 6588
nebot kdyby tomu tak bylo,
určitě by zavedl pro občany starší padesáti let povinné nošení plínek...
Z toho vyplývá,
že do politiky choděj leda tak lidé,
kterým něco v jejich soukromém životě vadí
a oni to chtějí k dobrému svému obrazu změnit pro všechny v lepší,
protože jim osobně to šíleně překáží...
I když často na podobně švihlých nápadech politiků mají podíl jejich manželky
a další příbuzenstvo,
či prostě jen lobisté...
Komentář 6590
a další příbuzenstvo,
či prostě jen lobisté...
Ty skupiny se obvykle velice překrývají. Stačí se mrknout např. na okolí Babiše, to je celé jeden velký rodinný holding.
Komentář 6589
a) Dotyčný řidič bude víc vystresovaný, a tedy bude nebezpečnější.
b) Dotyčný řidič si dva roky počká, za tu dobu se řízení částečně odnaučí a pak bude ještě nebezpečnější.
Je tedy jasně vidět, o co jde. O řešení jakéhokoliv problému, ať už skutečného nebo vymyšleného, určitě nikoliv. Tedy pokud tím problémem není "příliš mnoho (žijících) daňových poplatníků". Jinak rozumím tomu, že já jako majitel silnice si můžu určovat, kdo mi po ní pojede; stát má na to na svých silnicích právo. Ale celá ta šaškárna s body, dočasnými řidičáky, přehnanými pokutami, sprdelema apod. jen nahrává jedinému - zvyšování poptávky po soukromých silnicích. Jedině konkurence majitelů silnic odfiltruje debily s přehnanými pravidly od těch rozumnějších.
Komentář 6591
A velice úsměvné je, když učitel autoškoly s reálně najezděnými několika 10 tisíci km kolem komína poučuje o správné jízdě profíky s 500 tis km za volantem. To už opravdu není co dodat.
Komentář 6592
................................................................................
Je to prostě jinej systém řízení,
u nás máte sice deset tisíc předpisů,
ale stejně se nemůžete spolehnout na to, že někdo jiný nebo vy sám v tom systému neudělá chybu,
a musíte dávat pozor i když vy máte přednost,
takže vlastně stejně musíte dělat to, co dělá ten indonésan,
ba mnohem více, nebot musíte koukat na značky,
ale indonésan na značky nekouká, nebot je nemaj a pokud je maj tak jen na okrasu...
Jenže lidi si taknějak připadaj bezpečnější, i když si tím vším šíleně komplikují život a vytvářejí vlastně nebezpečné situace
Komentář 6593
Bacha na to,
když vy jste udělal řidičák, znamená to v podstatě to, že řidičák udělá každej blbec,
takže na silnici potkáte spoustu blbců...
A to je asi tak jediný co si z autoškoly pamatuju,
pak ještě umím tři čtyři dopravní značky,
vím, že po městě se jezdí padesátkou, ale bohužel mně nefunguje tachometr,
a když si vzpomenu která ruka je pravá, tak umím i pravidlo pravé ruky