Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 10)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2023-12-05 14:24:40 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; jen dost záleží na příspěvcích do diskuse – těmi mohou být ucelené myšlenky i nespokojené kusé výřiky.
Do svobody slova patří bezesporu obojí, takže nic proti, jen ne na všem lze konstruktivně stavět.
Autor: Urza Čas: 2023-12-05 13:41:56 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Však to může být ohledně čehokoliv; oprašujte s láskou.
Autor: Urza Čas: 2023-12-05 13:34:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, můžete si svobodu definovat po svém; nicméně nepřekvapivě když mluvím o svobodě já, budu používat definici svou.
Pokud podle Vás potřebuje ankap oprášit, oprašujte, směle do toho (a to myslím opravdu vážně); k tomu je ale potřeba přijít s něčím větším než neustálou nespokojeností v kusých komentářích.

Jj, láska je základ; jen nevím, jak jde dohromady s Vaším pokřikováním o nacistech, nicméně budiž, budu se učit to v tom vidět.
Autor: Urza Čas: 2023-12-05 13:08:21 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Celkem nepřekvapivě používám tu stejnou definici svobody jako už asi deset let ve všech videích, přednáškách, textech…
Moc nechápu, kam míří Vaše otázky; jen tam vnímám mylné předpoklady (co by „se neřešilo“ – logicky by „se řešilo“ vše, co by lidé považovali za důležité).
Navíc – a možná se mi to zdá – vnímám z Vašich komentářů poslední dobou stále větší neklid? Nespokojenost?
Nebo se mi to zdá? A nemyslím jen teď, počívám do toho i Vaše výkřiky o dozorcích v koncentráku.
Autor: Urza Čas: 2023-12-05 12:13:13 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Záleží na definici svobody; ta klasická anarchokapitalistická (tedy přes vlastnická práva) jde s respektem ruku v ruce.
Autor: Urza Čas: 2023-11-03 14:15:20 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za podporu i vtipný komentář xD
Autor: Urza Čas: 2023-11-03 13:50:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky!
Autor: Urza Čas: 2023-11-03 13:47:06 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dokonce tam dalekosáhle vysvětlujeme proč; a polemizujeme i přesně s tím, co jste napsal xD
Autor: Urza Čas: 2023-11-03 08:30:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Připadá mi fascinující, co všechno lidi zajímá; a taky jak nesmyslné závěry jsou schopni vyvozovat jen proto, aby měli nějakou odpověď xD
Autor: Urza Čas: 2023-10-24 23:59:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, to je dobrý postřeh; někdo ho už měl (asi na YouTube), potvrzoval jsem mu to.
Autor: Urza Čas: 2023-10-18 21:54:18 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ta otázka mnedle moc nedává smysl; lze na něj tak nahlížet, pokud z něj chcete něco odvozovat (ale to i na spoustu jiných věcí).
Vezmete-li ho jako výchozí bod, vyjde Vám ankap; ale samozřejmě ho jako výchozí bod brát nemusíte. Sledujete-li decentralizované společnosti, vychází Vám spíše jako model, ke kterému konvergují.
Autor: Urza Čas: 2023-10-18 21:16:39 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Řekl jste to dost přesně – NAP označuji za model, ke kterému by volný trh pravděpodobně konverzoval.

Szaszián je zhrzený troll, doporučuji nekrmit; psal normálně do Stok i na Mises, byl zde i tam autorem, psal pro-libertariánsky; pak jsem mu odmítl vydat nějaký text (nebo několik textů, už si to nepamatuju), on se urazil a od té doby tráví už několik let stovky hodin kopáním do práce jiných, protože se nedokáže smířit s tím, že jejich texty vycházejí, zatímco jeho ne.

Vlastně je to docela zajímavý úkaz; a také začínám chápat, proč tak odsuzuje psychiatrii – on sám má nejspíš nějaký problém (diagnózu?), protože kdo by z těchto důvodů trávil roky (!!) okopáváním kotníků cizích lidí a nenávistným žlučovitým poštěkáváním… Spousta lidí tohle nějakou dobu dělá, ale nikdo tak dlouho xD

Ostatně když se sebeprezentuje takto:
Szaszianismus: "Szasziánská elita rozkope blbečky,"
co byste tak čekal? Nemluvě o jeho výkřicích, jak nad někým vyhrál v diskusi a podobně.
Fakt je nejlepší se jím prostě nezabývat a ignorovat.
Autor: Urza Čas: 2023-10-16 08:36:48 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože se Zrzkou děláme vždy jen audio.
Autor: Urza Čas: 2023-10-09 12:12:24 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zdravím.

S dětskou prací během průmyslové revoluce děláme obrovskou chybu v uvaožávní: V DNEŠNÍ (bohaté) společnosti dětská práce nedává smysl; v tehdejší (chudé) dávala, protože by bez toho ty děti umíraly hlady.
Obecně dětská práce nedává smysl tam, kde je snadné zajistit základní potřeby (proto se v bohatých společnostech prakticky nevyskytuje); naopak ale dává smysl tam, kde jsou lidé chudí (protože prostě nemají zdroje na přežití).

Gladiátorské zápasy/prodej orgánů je stejný případ; když už by se k tomu někdo dobrovolně rozhodl, pak ano, pravděpodobně kvůli hmotné nouzi.
Jenže když mu tu možnost vezmeme, nepomůžeme mu tím; on sám tuto možnost zvolí jen tehdy, když ji ON SÁM považuje za lepší než tou cestou nejít.

I menšiny jsou v decentralizované společnost chráněny lépe než v centralizované (vysvětluji v přednášce o decentralizaci, vyjde asi za tři týdny).

Anarchokapitalismus není restart; jde o nějakou pozvolnou změnu (revoluce nedává smysl). O tom také mluvím ve spoustě videí a přednášek.

Za případnou podporu budeme moc rádi, díky:
https://opristavu.urza.cz/
Autor: Urza Čas: 2023-10-06 10:00:09 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To asi není ta nejlepší metrika pro vztah, což? xD
Autor: Urza Čas: 2023-10-06 09:59:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V tomto vlákně mě poprvé napadlo, že možná nejste troll; pokud obecně chápete psaný text tak, jako tady Lojzu (a ještě i opakovaně poté, co jste to otevřeli), nebylo by divné, kdybyste ankap chápal na podobné úrovni a myslel své příspěvky vážně xD
Autor: Urza Čas: 2023-10-02 10:41:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, taky mi to připadá hodně zajímavé.
Autor: Urza Čas: 2023-09-13 15:50:33 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Měřím návštěvnost, která pořád roste.
Díky za Váš pocit; realita je jinde.
Také tím čím dál více ukazujete, kdo jste xD
Když Stoky upadají a stagnují, proč máte potřebu je stále používat k vlastní propagaci? xDD
Autor: Urza Čas: 2023-09-09 09:54:43 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, je to už fakt dlouho; a vlastně se mi to dost líbí.
Autor: Urza Čas: 2023-09-08 18:47:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chápu, že bylo třeba přidat i něco jiného než bawerk.eu; teď je to nenápadné xD
Autor: Urza Čas: 2023-09-05 08:31:25 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vždyť jsem to psal v minulém příspěvku: Přece se na ta videa s ním nemusíte dívat, to chápu, když Vás nezajímají; ale moc nechápu (a mám tendenci nevěřit) tomu s tou podporou, protože máme spoustu dalšího obsahu.
Autor: Urza Čas: 2023-09-01 13:58:33 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já přece neříkám, že máte koukat na videa s ním; jde ale o to, že díky mé práci ten člověk teď nemá socialistický obsah, ale libertariánský.
Autor: Urza Čas: 2023-09-01 13:21:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já bych uvítal, kdybychom přestali hrát tu komedii; jsem ochoten spolupracovat s jakýmkoliv libertariánem a dát mu víc prostoru, stačí když prostě přijde a řekne si.
Autor: Urza Čas: 2023-09-01 13:20:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
K tomu mám spíše skepsi; lidi, kteří tvrdí, že by přispívali, kdyby něco, většinou nejsou ochotni přispívat, jen chtějí něčeho dosáhnout (ale možná jste výjimka).

Každopádně jestli někomu vadí socialista, kterého jsem přesvědčil k ankapu, takže teď šíří libertariánské myšlenky (a ještě se slušným dosahem), pak fakt nechápu, co by takový člověk od Přístavu ještě chtěl.
Autor: Urza Čas: 2023-09-01 08:10:23 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pořád řádově větší než na bawerk.eu; a i tak nabízím možnost reklamy tady, dokonce i navzdory tomu, co se tam o mně píše.
Pokud je ale libo reklama v komentářích, klidně; je fakt, že vzhledem k malému dosahu bawerk.eu nejspíš i toto pomůže (a já nemám nic proti reklamě na kvalitní obsah, i když mi autor nadává a lže o mně).
Autor: Urza Čas: 2023-08-30 16:27:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nepropagujete; stačí rozkliknout Vaše komentáře, propagujete pouze bawerk.eu. Dle stylu psaní soudím, že si píšu s Hynkem Rk pod pseudonymem.

A nemluvím o placené reklamě; mluvím o tom, že lze normálně spolupracovat, dostat tady prostor jako autor, psát sem (klidně i s propagací bawerk.eu).

I navzdory tomu, co se o mně na bawerk.eu psalo, nemám tam žádnou zášť a jsem stále ochoten ke spolupráci.

Samozřejmě to lze dělat i takto, na bawerk.eu se ode mě distancovat a pod pseudonymy využívat můj web k propagaci (a mně to fakt nevadí, nechávám to tu, věřím s nějakou společnou myšlenku), akorát v komentářích to má mizivý dosah, zatímco kdyby to byly přímo texty sem, byl by dosah řádově větší.
Autor: Urza Čas: 2023-08-28 16:24:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nechcete raději normálně spolupracovat?
Nemám nic proti tomu, že si sem chodíte zvyšovat dosah, tak to nechávám; ale nebylo by lepší se nějak normálně dohodnout?
Autor: Urza Čas: 2023-06-18 22:39:45 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že spíš nepůjdou; ale jsem si celkem jist, že na sebe nebudou tak tvrdé jako Vy (z toho, co jsem od Vás zatím přečetl).
Autor: Urza Čas: 2023-06-18 22:38:29 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já Kubelíka poslouchám rád.
Autor: Urza Čas: 2023-06-15 16:32:06 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ani ne; jen píši, jak vnímám Vaše příspěvky (ten původní, který jste pak akorát rozepsal, ale mezi řádky čtu stále toto).
Jinak je to zajímavý způsob vypořádání se s kritikou: Když někomu něco napíšu na to, co konkrétně říká on, spousta lidí má tendenci začít tvrdí, že to je "univerzální" odpověď "každému"; jenže není, toto je odpověď přímo Vám.
Autor: Urza Čas: 2023-06-15 08:05:46 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinými slovy: Když se Vám to líbí, je to vzdělávání; když se Vám to nelíbí, je to nebezpečný blábol.
Autor: Urza Čas: 2023-06-13 21:00:05 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinými slovy: Když se Vám to líbí, je to vzdělávání; když se Vám to nelíbí, je to nebezpečný blábol. Chápu.

Mimochodem, zamýšlel jste se nad tím, že byste se i Vy mohl plést? Stejně jako lidé uvěřili fašistickým blábolům, mohou uvěřit i té Vaší "občanské výchově" (a to včetně Vás); tím, že jste se rozhodl to, čemu věříte, vnucovat druhým násilím, v podstatě děláte něco podobného jako ti fašisti, kteří Vám slouží jako odstrašující příklad (ale nedělá Vám problém je následovat).
logo Urza.cz
kapky