Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 113)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-01-08 14:19:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
S tím do jisté míry souhlasím, ale nemyslím si, že by to bylo čistě tak, že války se vedou pouze proto, že to tak chtějí lidé, kteří vyrábějí zbraně; myslím, že ti k tomu možná částečně přispívají, ale těch důvodů je bohužel daleko víc.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 13:43:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; neplatí to na 100 %, ale jsem o tom poměrně přesvědčen.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 13:20:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já se obávám, že ve skutečnosti je to daleko horší; nemyslím si, že by byla řízena zájmy konkrétních lidí, myslím, že je řízena určitými abstrakními prinicipy socialismu.
Ono by bylo vlastně super, kdyby za vším bylo nějaké spiknutí mocných, ale obávám se, že není; respektive jistě, politici jsou úplatní a ovlivnitelní, o tom žádná, ale nemyslím si, že jde o "velký plán", bude to souhra kroků různých stran, z nichž velká část nedomýšlí až tak dalece dopředu – což je mnohem horší, než kdyby tomu bylo jinak.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 12:09:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
LoL
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 12:07:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Samozřejmě, že jí nejde o nějaké lidi, jde jí o ní samotnou; ale udělala krok, který si ze začátku myslela, že jím získá politické body, ale teď vidí, že je místo toho v prdeli.
Pochopitelně její první starostí je, jak to ovlivní ji osobně a její kariéru, což je z jejích prohlášení vidět, ale rozhodně to neznamená, že by věděla, co dělá.
Ten import voličů je sice taky zajímavý, ale je to taková prvoplánová myšlenka, já si totiž nemyslím, že oni budou volit zrovna Merkel a neřekl bych, že ona si to myslí také.
A konečně zvýšení moci státu.... ano, k tomu to asi povede. Ale Merkel není génius zla, která by jen chtěla posílit stát, ona chce hlavně posílit sebe samu; a tahle krize spíše posílí stát, ale otřese její pozicí.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 10:38:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Oni jak kteří.... ten Krugman zrovna ano, ale třeba u Merkel si nejsem docela jist (respektive teď už se snaží jen mírnit škody, ale řekl bych, že jí je jasné, že udělala chybu, kterou si navíc ani nepomohla).
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 10:12:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zrvona to jsem Vám chtěl napsat, že D-K efekt je něco poměrně komplexnějšího xD
Na D-K efektu je nejzajímavější to, že jej často blbci v diskusích používají jako argument; na D-FENSu se dokonce jeden čas říkalo D-K-ZZR efekt xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 10:10:50 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Byl to jen komentář, článek mi naštěstí žádný nenapsal; ale když jsem v nějakém článku kritizoval Babiše, tak se hrozně nasral, napsal mi, že mu nesahám ani po kotníky a že PAN BABIŠ udělal pro tuto zemi první poslední a tak dále.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 10:09:50 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 10:09:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
LoL xD
+1
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 00:24:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jste popsal naprosto přesně.... s tím, že řešením je samozřejmě oslabení státu, nikoliv jeho posilování pod záminkou boje s imigranty.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 21:41:57 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je možné, přesto se mu to moc nedaří xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 19:36:00 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hovno a stolice sice označují totéž, ale věta: "Aby ses z toho neposral, ty vole," má úplně jiný význam než starost o to, zda se dotyčnému nechce na záchod.... a tak dále.
Podobně jako "zemřel velký muž" může označovat tutéž událost jako "dědek natáhl bačkory", ale pisatel tím dává najevo svůj vztah k dotyčnému.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 19:10:10 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ani já nemám nic proti vulgarismům, leč jedna věc jsou sprostá slova, jiná věc jejich smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 18:44:28 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak realitě to odpovídá, ale prakticky vše lze okomentovat hanlivě.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 18:43:58 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
On je samozřejmě idiot, proto se mě nijak nedotýká; což ale neznamená, že ten jeho hulvátský projev na začátku nebyl jednoznačným pokusem.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 18:14:22 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale no tak!
Možná umíte číst, ale chtělo by to ještě sledovat kontext; když k tomu, co Antiurza napsal, přičtete vše, co napsal již dříve, pak je evidentně jasné, že jeho příspěvek zdaleka nebyl míněn tak, jak se snažíte naznačovat.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 16:09:50 Titulek: Re: fuj [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale jo, to není přímo fízlování v tom smyslu, že by to pátralo ve Vašem životě mimo to auto.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 15:07:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, jsem uváděn na Kladně, protože tam skutečně žiju; a paní Urzová totéž xD
Dohledatelný jsem, sice to tam ukazuje "statistiku", ale když jsem holt jediný prvek.... tak je tam vidět i věk a všechno xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 12:40:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To máte bezesporu pravdu; důvodem je mnedle to, že jeho ekonomické závěry jsou asi tak to poslední, co by se politikům hodilo.
Pro politiky bude vždy lepší ekonom, z jehož teorií plyne, že mají jednat a něco dělat, než takový, který jim říká laissez-faire.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 10:43:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud vím, tak ano, bakalářský.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 10:19:45 Titulek: Re: MNR [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to jsem tam četl už loni; mám hrozně rád, jak o něm HHH mluví.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 10:13:42 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Není zač; jinak si myslím, že takto hluboké úvahy Antiurza neprovádí....
On je pravděpodobně volič ANO, protože jediné pozitivní, co když napsal, bylo o Babišovi.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 10:10:55 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kvůli úctě k mrtvým; tedy ne obecně, ale tomuto konkrétnímu mrtvému.
Autor: Urza Čas: 2016-01-07 01:17:25 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Z úcty k památce pana Rothbarda, obrovského milovníka svobody, nebudu Váš příspěvek cenzurovat, i když bych mohl.
Nic to však nemění na tom, že Váš komentář vypovídá nejvíce o Vás samotném.... což je především smutné.
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 19:54:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Teď mi vlastně došla ta ironie; on kritizuje mé jméno, ačkoliv své z něj odvodil xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 17:08:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, pseudonym; Urza bych měl být jediný v ČR, tedy tvrdí to alespoň státní evidence xDD
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 14:11:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To není špatné jméno, i když možná by si lidé mysleli, že jste muslim xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 14:10:34 Titulek: Re: fuj [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To není tak jednoduché; neříkám, že to není proveditelné, ale rozhodně ne až takhle jednoduše.
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 13:22:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nicméně jsem to jméno převzal z fantasy hry Magic: the Gathering, je to jméno jednoho z hlavních hrdinů.
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 13:22:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dá se to, i když to není úplně jednoduché; a nic moc to nevyjadřuje, je to odvozeno ze slova "Ursus" (medvěd).
Autor: Urza Čas: 2016-01-06 13:13:48 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Právě ne; po tátovi jsem sebral jiné jméno, jenže je to alkoholik a člověk, se kterým nechci mít nic společného, tak jsem si ho změnil.
A když jsem přemýšlel, na co si ho změnit, tak jsem k tomu použil přezdívku.
Teď mám tedy příjmení stejné s přezdívkou, všichni mi říkají Urza (i doma), ale zároveň je to mé příjmení.
V důsledku toho jsem jediný Urza v ČR.
logo Urza.cz
kapky