Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 112)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:54:45 Titulek: Re: prase [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Volit zvládne taky a myslím, že Babiše xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:35:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Uh, to je složité, protože to bylo moc věcí naráz; ale v podstatě to celé začal úvahou, že kdyby byli všichni lidé barvoslepí a mezi nimi jeden ne, on by jim vykládal o kráse barev a dva úplně stejné předměty by se mu zdály rozdílné, byl by tedy pro všecny za blázna. Nikdo by ho nechápal a mnozí by se mu smáli, že žádné barvy neexistují. Přesto to vůbec neznamená, že barvy neexistují. A já si uvědomil, že jsem byl celou dobu v pozici toho, kdo jako barvoslepý pyšně hovoří k těm, kdo barvy vidí, že je to celé kravina a že jsou mimo.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:27:22 Titulek: Re: prase [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tím si nejsem úplně jist; upřímně řečeno si neumím představit ani jednoho člověka, který by to tu četl zrovna kvůli němu xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:26:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono je to takové to ode zdi ke zdi; na jedné straně máte levicové retardy, kteří líbají řiť EU, ale protiváhu jim netvoří úplně libertariáni, ale takoví ti nacionalističtí magoři.

Ne, uvěřil jsem bez drog, trvalo to velmi dlouho (asi rok), nebylo to v nějaký okamžik. Drogy a náboženství nemíchám.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:24:30 Titulek: Re: Zajímavé [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dost možná ozvou, ale domnívám se, že je to napsáno tak, že to žádný zákon neporušuje.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 12:23:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pardon, už chápu, nějak jsem to špatně přečetl.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:49:12 Titulek: Re: prase [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Klidně blijte, nenechte se spoutávat konvencemi xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:45:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jistě, nemám s tím žádný problém.
Jen se předem omlouvám, pokud Ti budu občas vykat, protože mi to na Internetu často ujede s lidmi, které neznám osobně.
Jinak proč myslíš, že jsi mladší?
Ono je to možná právě naopak xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:43:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
S poznámkami k incestu bezvýhradně souhlasím.
Nicméně bych určitě nenazýval homosexuální vztahy iracionálními.... proč? Jsou-li spolu spokojeni a dělají si vzájemně život šťastnějším, je velmi racionální volba žít se svým homosexuálním partnerem, nebo ne?
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:40:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemohu říci, že bych byl vývojem v Polsku jednoznačně nadšen, ale určitě má svá pozitiva; negativa jsou, že mnedle i ti, kdo tam teď vyhráli, jsou idioti.
Nicméně bereme-li idiocii jako protiváhu opačné idiocii, tak to tam půjde alespoň ode zdi ke zdi a ne pořád k té jedné xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:07:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak lidé samozřejmě budou vyrábět nekvalitní potomky i bez sociální sítě, jen tak budou činit méně; nicméně myslím, že i teď je to s incestem tak vzácné, že bych to ani nenazýval tím, že stát to posral. Těžko lze přece tvrdit, že kvůli sociální síti tu máme incest; protože tu prakticky žádný nemáme.
S těmi drogami máte samozřejmě pravdu.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 11:05:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vesměs asi ano, ale myslím, že tam bude i určitá "automatika" ve smyslu "to se nedělá, takže zakázat".
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 01:00:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, s tím Hamplem jsem viděl i další příznaky už dávno předtím; on má neuvěřitelné buzerační nápady v dopravě a tak.
Je posedlý tím, co jemu osobně zvyšuje nebezpečnost a to chce zakázat (samozřejmě pokud to jemu osobně nepřináší užitek), takže třeba mladé řidiče a tak.

Ohledně té poslední věty.... to je velká pravda a přímo formulovaná.
Cítím to už dávno, ale Vy jste to skvěle napsal.
Autor: Urza Čas: 2016-01-13 00:55:54 Titulek: Re: Moje zkušenost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
když se toho člověk vnitřně hodně obává, ale machruje před kámoši a vezme to, neví ani příliš, co od toho čekat a začne se tomu efektu ještě bránit
Tak to je snad záležitost patnáctiletých a mladších; předpokládám, že i Vaše zkušenost s houbičkami bude patřit do toho věku, nebo ne?
Jinak Váš postoj naprosto chápu, kdybych byl melancholik, neberu drogy buď vůbec, nebo nějakou extázi, kokain, určitě ne halucinogeny.
S tou schizofrenií je to otázka.... ale je to podobné jako člověk s nemocnými játry by neměl pít, tak člověk s nemocnou psychikou by neměl tripovat.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 18:59:53 Titulek: Re: Moje zkušenost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pochopitelne. Nevidim duvod, proc k drogam pristupovat jako k necemu extra - jedna se o potencialne nebezpecnou zabavu, pri ktere lze riziko snizit dodrzovanim jistych pravidel a pouzivanim mozku. Nez clovek neco vezme, je dobre se s tim seznamit, nacist si, rozhodnout se, zda je to prijatelne riziko a nasledne s rozmyslem pripadne uzit.... bezhlave fetovani je cesta do pelel, ale to vi asi kazdy, tak mi neprislo nutne to extra zminovat.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:19:10 Titulek: Re: Moje zkušenost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já k drogám nijak zvlášť netíhnu, ale speicálně halucinogeny občas užívám.... mít to nemusím, ale čas od času je to fajn.
Ano, jsem matfyzácký mozek přímo z matfyzu xD
Díky za popis Vašich zkušeností, jsou trošku odlišné od mých a jsem moc rád, že jsem si je mohl přečíst; myslím, že rozumím.
S tím nedoporučováním každému naprosto souhlasím; určitě si nemyslím, že existuje droga, kterou "by měl každý zkusit", rozhodně by si to měl každý rozhodnout a před užitím (jakékoliv) drogy se pořádně zamyslet.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:15:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hampl byl odjakživa dementní socan, ale docela dlouhou dobu to skrýval.
Odmítání NAPu je pro takové lidi typické, neboť jim to zabraňuje v jejich sociálním inženýrství (případně by jej museli provozovat za své, ale to není ono).
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:14:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Není zač; flashback jsem nikdy nezažil a neznám nikoho, kdo by zažil.
Ale četl jsem o tom.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:13:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je také pozoruhodné, i jsem se zamýšlel, že o tom napíšu, ale nemám ještě dost informací.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:12:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, je to grázl.
Co se týče toho Internetu, tak padne jen tehdy, pokud se nezmění ten socialismus kolem xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 10:13:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to je bezesporu pravda; napřed se vytvoří nějaké jednotlivosti, pak z toho bude list, napřed se to obhájí dětským pornem, pak tam bude přibývat kde co a až už to bude normální a bude "každému jasné, že ty listy být musejí, rozumní lidé diskutují pouze o míře a odmítat je není nic než extrémismus", pak už tam bude cokoliv.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 23:22:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, v současnosti je to čistě dobrovolné, ale četl jsem prohlášení nějakého čínského politika, že to má být povinné do pár let.
Zkuste si to zagooglit, teď po ruce odkaz nemám, měl jsem si ho schovat, ono to dalo nějakou dobu vypátrat, protože se do toho vyhledávání plete spousta jiných věcí.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 22:00:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ten Internet je docela zásadní; v momentě, kdy by stát začal kontrolovat přístupy, je už jen otázkou času, kdy začne kontrolovat vše.
Naštěstí bude vždy možné přesunout servery jinam.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 20:50:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, pokud vím, tak sice nechtějí stát jako jediného providera, ale rozhodně chtějí, aby stát dal Internet všem a zadarmo (čili kdo chce, může si platit jinde, ale státu bude platit tak či tak).
A dále chtějí "svobodu Internetu", což v jejich podání znamená regulace providerů, co smějí a nesmějí, nastavování norem ze zákona a podobně.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 17:53:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Samozřejmě, ono to vypadá hrozně "pro lidi", ale výsledek je, že to bude nakonec celé ovládat stát.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 17:27:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neprosadil, provideři jsou i nadále soukromí; bohužel však největšími pomocníky v podoboných sračkách jsou mu ti naši "svobodomyslní" Piráti....
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 15:35:16 Titulek: Re: xD [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak na závorku v linku je mé rozpoznávání linků krátké.... bohužel asi není v mé moci udělat to lépe, protože velmi typické je něco psát a dát link do závorky....
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 10:11:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Všichni koukají na porno a všichni o tom vědí, k tomu anonymity netřeba xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 07:27:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to divadýlko mu také nežeru xD
Mohl bych o tom napsat, uvidím xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-09 14:29:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, přičemž zrovna tohle je docela škoda; mnedle byl totiž Sókratés úplně jiná liga než Platón.
Autor: Urza Čas: 2016-01-09 13:12:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vidíš, já zas četl, že Sókratés to nikdy neřekl, jen tím způsobem Platón zformuloval, že Sókratés si byl vědom toho, jak málo ví.
Podle všeho to není autentický výrok, ale jen určitý popis jeho životní filosofie a pokory. Tedy alespoň co já vím, odborník nejsem.
Autor: Urza Čas: 2016-01-08 14:25:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A zrovna v případě uprchlíků mám pocit, že to bylo hlavně sledování pořád stejné tuposti sociálního státu, spíše ze zvyku, než z jiných důvodů :o(
Samozřejmě různé neziskovky na tom mají také žně.
logo Urza.cz
kapky