Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 32)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2018-03-26 15:52:08 Titulek: Re: test recaptcha.v2 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobře; jak můžeš vidět, máme ve Stokách ReCaptchu v2 xD
Autor: Urza Čas: 2018-03-25 22:21:30 Titulek: Re: test recaptcha.v2 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A ještě test, jestli jsem tím nerozbil komentáře zaregistrovaných uživatelů.
Autor: Urza Čas: 2018-03-18 11:09:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já nezamezuji přístup nikomu, ani panu pz100000; nepřeji si ho tady, ale blokovat ho nebudu (samozřejmě by mohl odejít sám, když mu pan domácí řekne, že ho tu nechce, což by možná udělala řada slušných lidí, ale ode něj to neočekávám).
Co se týče výše uvedených, tak u Tomáše Fialy jsem nic takového nezaznamenal (neříkám, že to nedělá, ale já prostě nestíhám ani omylem číst všechny komentáře ve Stokách i na fóru; vlastně jich čtu odhadem tak desetinu); Velkej Ká píše texty pro Stoky, což samo o sobě znamená, že to těžké může být stejný případ; a pan Kodnara na fóru jsem už napomínal.
Autor: Urza Čas: 2018-03-15 15:29:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nechci tu jen přikyvovače; ale ani lidi, kteří dokáží jen plivat na práci druhých a sami pozitivním nepřispějí (či třeba konstruktivní kritikou).
Řekl jsem to naprosto jasně: Nevadí mi odlišný názor, vadí mi způsob, kterým se tu projevujete, Vaše tupé osobní útoky, všechna ta omáčka okolo obsahu, všechny ty frustrace, které si tu ventilujete. Tak se přestaňte schovávat za "nesouhlas"; protože ten jediný je v pořádku a to jediné Vám nevyčítám.
Autor: Urza Čas: 2018-03-15 15:06:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nejde o obsahy toho názoru, ale o Vaši otřesnou žlučovitou nechutnou formu.
Nejste tu vítán.
Autor: Urza Čas: 2018-03-15 11:59:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Můžete si jít psát ty své žlučovité výlevy někam jinam?
Teď vůbec nemluvím o faktické stránce věci, jen o Vašich mindrácích a z nich plynoucího projevu.
Zakládal jsem Stoky za účelem diskuse. Vy sem chodíte jen ventilovat své komplexy skrze nesmyslnou agresivitu.
Nejste vítán.
Autor: Urza Čas: 2018-03-04 02:27:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tereza říkala přesně totéž; pak si dala a od té doby to jí taky xD
Autor: Urza Čas: 2018-03-02 05:17:57 Titulek: Re: Čtvrtek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bude; v Kanálu Svobodného přístavu již brzy.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 14:44:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Seriózní kritika je vítána; žlučovité výlevy plné sarkasmu a ironie (a je úplně jedno, zda ji vyjádříte slovy pak či potom a jo nebo ano), abyste si dokázal, že máte navrch, vítány nejsou.
Existuje celá řada lidí, kteří jsou schopni oponovat (a dělají to) bez toho, aby si u toho museli léčit komplexy zbytečnou agresivitou; a s těmi se bavím rád (i když třeba zásadně nesouhlasí).
Ve zdejších diskusích se bohužel rozlezli lidé, jichž jste zářným příkladem, kteří nic moc netvoří, jsou zapšklí a dokáží jen přilévat žluč a snažit se jí každého zapatlat.
Jste jako mor a ve Vašich příspěvcích je naprosté minimum obsahu k věci, který zaniká v potřebě si něco dokazovat a úplně tupým snahám někoho urazit; smutné je, že si to ani neuvědomujete.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 09:52:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ve videu řeč byla; a vězeňství bez daní by mohlo fungovat na bázi dobrovolných příspěvků, což jako v zásadě nemám nic proti, ale myslím, že by nefungovalo právě proto, že vězení jako koncept mi připadá nesmyslné.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 09:51:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nebo byste měl mít tolik slušnosti a ve chvíli, kdy už víte, že seriózně debatovat nechcete, táhnout do háje a přestat mi tu dělat v diskusích žumpu.
Nejste vítán.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 03:15:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
1/ No však si přečtěte, co jsem napsal.
2/ Odměnit ty, kdo zákony neporušují, tím, že celou tu srandu musejí platit? Really? To je teda panečku odměna.... někde se něco stane, co je mi ukradené, a někdo mě odmění tím, že na to pak musím roky doplácet.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 02:37:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Otázku, zda lžete, stavíte strawmany a překrucujete má tvrzení záměrně s nějakým cílem, nebo je to jen ventil frustrace, bych před lety kladl ostatním čtenářům; tak ještě před rokem Vám; dnes už jen sobě; logickým dalším krokem je nepoložit ji vůbec, ale zatím toho nejsem schopen. Tak snad příště.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 02:33:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji, že už se o korektní diskusi ani nepokoušíte a hned v prvním příspěvku mi podsunete něco, co si zcela evidentně nemyslím, a celé to uzavřete tím "to pak jo" jasně ukazujícím, že o nějakou seriózní debatu tady nejde, ale máte pouze potřebu si tu vylévat své frustrace a dělat z diskuse žumpu, takže mohu rovnou detekovat, která bije, a neskočit na to; když začnete slušně či korektně, občas naletím.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 02:26:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hrozba odradí jiné lidi v těch případech, kdy se nic nestane; ale když se stane, pak je odradí hrozba toho samotného.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 01:39:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ergo když už ji to neodradí a tu sestru zabije, nemá smysl ji v tomto případě zavírat.
Autor: Urza Čas: 2018-02-26 01:12:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To by bylo na delší debatu, kterou tady asi úplně nechci absolvovat, proto jsem se omezil na ten jeden případ, který je ten následky + vězení.
Autor: Urza Čas: 2018-02-25 23:54:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Funguje; ale záleží na míře, přičemž tady jsou dva zásadní rozdíly:
1/ Člověk, který jde řídit sjetej, riskuje tak hrozně moc, že to vězení je jen malá změna; navíc se nejedná o zmírňování špatných následků (jako u sociálního systému), ale o jejich zveličování (a navíc hrozně malé).
2/ Tady je dost specifická cílovka.
Takže ano, funguje, ale zanedbatelně (ono je to vidět i na tom, že výše trestů má celkem malý vliv na kriminalitu).
Autor: Urza Čas: 2018-02-25 23:51:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, někdo mi to nedávno poslal xD
Autor: Urza Čas: 2018-02-17 14:44:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, také to považuji za důležité.
Autor: Urza Čas: 2018-02-14 10:53:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No pochopitelně; nakonec bude vždy vyhrávat silnější, ať už je to stát nebo někdo jiný.
Otázka je, kdo to bude; protože tu sílu mu dáváme my.
Autor: Urza Čas: 2018-02-10 21:54:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozečetl jsem; nedočetl, je to nudné.
Přeskočil jsem na poslední větu; je absurdní, co si představujete pod pojmem pomoc.
Je spousta lidí, kteří pomáhají.
Vy především obíráte o čas a šíříte v diskusích bahno; kéž byste začal dělat něco tvůrčího.
Autor: Urza Čas: 2018-02-09 23:02:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Začal jste chováním řeznického psa; přesto jsem Vám dal šanci, dostal jste odpověď.
Zahrnul jste mě dalšími otázkami; dal jsem Vám najevo, že se rýpáte v detailech a že nemám čas.
Znovu jste se začal chovat jako řeznický pes. Smůla.
Nemáte nárok na odpovědi, nemáte nárok na můj čas, nemáte nárok rozhodovat o textech ve Stokách a já nemám povinnost se Vám zodpovídat; uvědomíte-li si to a začnete-li se podle toho chovat, třeba se příště dostanete dále.
Autor: Urza Čas: 2018-02-09 22:09:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nezlobte se, ale přesně na tohle nemám čas (nedočelt jsem).
Autor: Urza Čas: 2018-02-09 07:46:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Opraveno; děkuji.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 15:33:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 14:33:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že už se trochu moc vyptáváte a rýpáte v detailech; ve zkratce (a už bych tomu nerad věnoval další čas):
– Ano, D-F s tím pochopitelně souhlasil a věděl o tom předem, dokonce si i vyžádal úpravu.
– Obrovské množství textů do Stok vkládám já pod jménem jejich autorů (protože mi je například pošlou na mail); a není to nic nestandardního.... ostatně myslíte si, že texty třeba na Misesu, které mají jako autora Rothbarda či Misese, tam chodí vkládat oni osobně ze záhrobí?
Až bude nový redakční systém, pořešíme to celé lépe.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 12:53:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobrá tedy, ptáte-li se slušně, také slušně odpovím:
O vykrádačku nešlo a upravené oproti původní verzi je to proto, že D-FENSe někdo upozornil na chybu v původní verzi a on nechtěl, aby se tato chyba vyskytovala i ve Stokách.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 10:02:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Donesly se ke mně zvěsti, že mi někdo chce dát krumpáčem.
Co kdybyste se raději staral o své záležitosti?

(A pokud Vás skutečně tolik zajímá, jak to bylo s tím textem, budete se muset slušně zeptat; na krumpáče, ercdebily, xindly zasrané a odplivávání nereaguji.)
Autor: Urza Čas: 2018-01-22 01:22:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já ale v přednášce netvrdím, že kryptoměny jsou plnohodnotnou měnou; tvrdím pouze, že jednou být mohou (ač nemusejí).... ale pokud budou, pak je rozhodně nesmyslné tvrzení, že nemají hodnotu a je to letadlo, jako měna by hodnotu měly (i když zatím to plnohodnotné měny nejsou).
Autor: Urza Čas: 2018-01-21 02:34:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jestliže smetete cokoliv, co řeknu, s tím, že jsem zainteresovaný (což vskutku jsem; ale kvůli Vám prodávat krypto nebudu), pak vskutku nechápu, proč tu vůbec reagujete.
Autor: Urza Čas: 2018-01-21 01:00:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nejsou; je to z Vaší strany hrubé nepochopení, ale asi nemá cenu to vysvětlovat, protože jsem to vysvětlil již v té přednášce, avšak Vy argumenty z ní nevyvracíte, jen opakujete tu klasickou mantru, na kterou přednáška mimo jié odpovídá.
logo Urza.cz
kapky