Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 31)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2018-04-23 08:42:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pardon; já myslel, že varováním byl už ten název xDD
Autor: Urza Čas: 2018-04-23 08:41:24 Titulek: Re: Je to skandál? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nejde o to, zda je to skandál (není); jde o to vést dialog a snažit se vysvětlit, proč je to špatně.
Autor: Urza Čas: 2018-04-22 23:50:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc!
Pořad je každé druhé úterý od 2130; příští relace 1. května.
Autor: Urza Čas: 2018-04-21 10:09:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatím Vás banovat nebudu; udělám to v případě, že dojdu k přesvědčení, že tu fakt opakovaně tapetujete.
Zatím je to na hraně, proto jsem považoval za vhodné Vás varovat.
Autor: Urza Čas: 2018-04-21 09:29:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, roky jsem trpěl, že mi tu z toho děláte žumpu, tak jsem se ozval; hrozně překvapivé.
Každopádně u Vás je to něco úplně jiného než u pz100000.
On je sice klasický "hater" v tom smyslu, že chce každému na všechno naplivat; tipuji, že se sám cítí špatně, tak se snaží, aby se tak cítili i ostatní. To sice není hezké, ale rozhodně mu to nebudu mazat. Sice je mi to celkem odporné, ale je to k tématu.
To, co předvádíte Vy, jsou slovní průjmy. Jako zatraceně, to vážně nevidíte, že pod článek o banování IP adres fakt nepatří koment o tom, proč je tu vesmír? Já o tom s Vámi nebudu vést debatu. Máte prostě varování, že se blížíte do kategorie tapetářů a reklam na Viagru. Nemluvě o tom neuvěřitelně dementním řádkování příspěvků. Zkuste být trochu ohleduplný k ostatním.
Autor: Urza Čas: 2018-04-21 01:06:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevytáčí; obtěžuje.
Autor: Urza Čas: 2018-04-21 00:22:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já tu nechci cenzurovat; i úplně pitomé komentáře sem v zásadě patří.
Jediné, co sem fakt nepatří, je čisté tapetování, s čímž už začíná Vostál hraničit.
Autor: Urza Čas: 2018-04-20 09:27:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel....
Autor: Urza Čas: 2018-04-20 09:27:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neumíte-li to rozlišit, ideální by bylo, kdybyste sem přestal psát úplně.
Autor: Urza Čas: 2018-04-20 08:25:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pane Vostále, prosím, mohl byste tu přestat spamovat?
Dokud to bylo k tématu, bylo to sice hrozné a rozplizlé, ale tohle už fakt začíná hraničit s čirou tapetou, což je asi to jediné, co mažu.
Celkově jsem za historii Stok smazal jednotky příspěvků typu reklamu na Viagru nebo někoho, kdo sem napsal 1000x slovo SPAM a podobně.
Vaše příspěvky se k tomu začínají blížit.
Autor: Urza Čas: 2018-04-16 15:24:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Což je jinými slovy přesně to, co říkám já; také považuji například politickou cestu za nefunkční, ale mám své důvody pro podporu libertariánů v politice.
Autor: Urza Čas: 2018-04-16 14:31:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vidím tuhle cestu jako jedinou možnou, ty ostatní mi připadají nefunknční.
Na druhou stranu velice jasně připouštím, že se mohu mýlit.
Proto chci, aby bylo hodně libertariánů, každý něco dělal po svém a všichni se v tom podporovali. Ony se totiž všechny ty cesty doplňují a ať bude tou správnou cokoliv, ty ostatní tomu rozhodně neuškodí, spíše pomohou.
Důležité je, aby každý něco dělal a aby se mezi sebou nehádali o tom, kdo to dělá blbě a nedemotivovali se.
Autor: Urza Čas: 2018-04-16 11:29:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Gratuluji; vzal jste tříhodinový záznam a vyzobal z něj osm vět, které se Vám nelíbí.
Některé z nich jsou pochopitelně vytržené z kontextu a samy o sobě zní dost debilně, ačkoliv v kontextu jsou OK.
No a některé.... jaké to překvapení.... jsou fakt hodně debilně řečeny, protože jsem měl v hlavě nějakou myšlenku a řekl z ní jen kousek, kontext jsem si jen myslel, což samozřejmě divák nemůže vědět.
Takže ano; občas řeknu píčovinu. Wow! A Vy jste fakt borec, že tady u toho už roky sedíte, neustále to konzumujete, sám s ničím vlastním nepřijdete, nic netvoříte, ale jen okopáváte kontníky těm, kdo něco dělají (dokud jste to dělal jen mně, přišlo mi, že Vám třeba fakt nesedím; ale Vy děláte totéž i spoustě jiných autorů).

Víte, co bych Vám fakt doporučoval ke čtení? Jeden článek, co jsem před lety přeložil:
https://www.urza.cz/public/l.harsh.truths.pdf
Ale dám Vám i highlight:
"Ale počkat, copak jsem to zapomněl zmínit? Á, ano; cokoliv se snažíš
vytvořit či vybudovat – ať už báseň, novou dovednost, vztah – ocitneš
se okamžitě v obležení lidí, kteří sami nic netvoří a budou se jen snažit
tvé dílo pošlapat. Tví opilí známí nechtějí, abys vystřízlivěl; tví tlustí
známí nechtějí, abys zhubnul, a tví nezaměstnaní známí ti nepřejí
dobrou kariéru.
Pamatuj, že tito lidé tím dávají průchod svému vlastnímu strachu;
neúspěch ostatních je pro ně totiž dalším důvodem k nicnedělání.
„Proč bych měl cokoliv tvořit, když výtvory ostatních za nic nestojí?
Jasně, že bych mohl hned teď napsat další román, ale raději počkám
na inspiraci. Nechci přece napsat další Twilight!“ Dokud dotyční sami
nic nevytvoří, pak vše, co by vytvořili, může být stále jen perfektní a
nedostižitelné. A když už něco vytvoří, pak s ironickým odstupem, aby
bylo každému jasné, že to není jejich skutečná snaha. Jejich skutečná
snaha by samozřejmě byla ohromující. Ne jako ty sračky, které tvoří
ostatní.
Jen si přečtěte komentáře pod články autorů různých internetových
blogů; ti sprostí komentující se s železnou pravidelností vracejí pořád
k jednomu tématu – ten sráč autor článku by měl přestat psát, nedělat
už žádná další videa; je to pořád dokola: Přestaň tvořit! Tohle je přece
něco úplně jiného, než co bych vytvořil já; a všechna pozornost, kterou
tím získáváš, je jedním z důvodů, proč se sám cítím tak špatně.
Nebuď takovým člověkem. A jestli jím už jsi, přestaň jím být. Protože to
je ten důvod, proč tě lidé nenávidí; je to i důvod, proč se nenávidíš ty
sám."
Autor: Urza Čas: 2018-04-15 21:32:50 Titulek: Re: Ziskovost/závislost na oběži [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale ono to není jedno a to samé zboží; flaška vody někde na výrobní lince není stejné zboží jako flaška vody u mě v lednici.
S tím zbožím se dějí věci a celkem logicky přibývá marže.
Autor: Urza Čas: 2018-04-15 21:00:36 Titulek: Re: Ziskovost/závislost na oběži [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobrý den.
Jsem moc rád, že to sledujete. Rád bych Vás jen poprosil o nějakou kulturu komentářů. Proč jste sem napsal tři? Prosím, šlo by to příště do jednoho?
Především ale se to hrozně blbě čte. Jak je to někdy s čárkami a háčkami, někdy bez, místo interpunkce používáte dvě tečky, nepoužíváte pořádně věty.... prosím, šlo by to nějak vylepšit?
A možná i v důsledku toho si nejsem jist, zda ten Váš příklad dobře chápu. Každopádně mi tedy říkáte, že když někdo něco někomu prodá za cenu 2, tak je špatně, když to pak neprodá zpět za cenu 1? Proč by měl?
Autor: Urza Čas: 2018-04-15 20:56:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je docela hloupé; doporučuji místo vypínání a okázalých gest a komentářů raději přemýšlet.
Kdybych těch byl jako Vy, řeknu, že Váš komentář je tak hloupý, že jsem ho po první větě přestal číst.
Neudělám to ale; a dodám vysvětlení:
Jak jsem už mnohokrát (i v tomto streamu) říkal, ta změna nemůže přijít naráz. Takže ano, když je 70-80 % lidí závislých na státu, logicky 70-80 % lidí odmítne ankap, to samozřejmě vím. A i proto říkám, že teď není možné udělat tu změnu. Ta cesta vede postupným zmenšováním státu, tím pádem postupným ubírání těch závislých, tím pádem pak může nastat situace, o které jsem mluvil. Mimochodem vypínat stream kvůli jednomu názoru mi fakt přijde hodně mimo, ale whatever xD
Autor: Urza Čas: 2018-04-15 00:23:52 Titulek: Re: Good job! [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc! Mně ta diskuse taky přišla super; oba pánové jsou totiž fakt zdatní v argumentaci i logice, vážím si jich.
Autor: Urza Čas: 2018-04-11 11:12:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas.
Autor: Urza Čas: 2018-04-10 09:54:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I to je v plánu.
Autor: Urza Čas: 2018-04-10 07:19:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je velký omyl myslet si, že kdo čte, komentuje; ve skutečnosti komentuje jen mizivá část z nich, zejména když vidí některé projevy tady.
Ostatně většinu textů si zde přečtou lidi z tisíce unikátních IP adres.... a okomentuje jich to kolik? Navíc jakmile se někde začne tvořit v diskusích žumpa, normální lidi už moc nemají chuť se zapojovat, protože proč....
Autor: Urza Čas: 2018-04-07 19:10:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já bych do toho rozhodně šel; ale jsem asi ten poslední, koho oni chtějí poslouchat xD
Autor: Urza Čas: 2018-03-29 14:17:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Fakt se omlouváme, my v tom máme bordel; bylo to celé dimenzované na menší projekt.
Autor: Urza Čas: 2018-03-29 08:10:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Moc se omlouvám; je mi fakt líto, že to tolik trvá.
My jsme i firmu využívali, ale problém je daleko spíše v kompletaci těch zásilek než v jejich balení a odesílání.
Kdybychom nedělali dva týdny nic jiného, poslat bychom to dokázali, ale my bohužel máme i jinou práci.
Většina už je poslaná, ale bohužel jsem špatně zvolili odměny pro tolik lidí; mysleli jsme, že přispěje 100 lidí třeba, tkaže nevadilo mít jich tolik různých.... jenže teď je problém, že posíláme hrozně moc různých typů balíků.
Autor: Urza Čas: 2018-03-28 11:41:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, budu o tom mluvit na přednášce xD
Autor: Urza Čas: 2018-03-28 11:36:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zdravím.
Neustále posíláme, stovky jsme poslali, stovky čekají.
Autor: Urza Čas: 2018-03-28 11:01:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nene, tak tohle vůbec. Bude to mnohem obecnější naopak, budu rozebírat anarchokapitalismus v širším kontextu, nikoliv v detailu.
Autor: Urza Čas: 2018-03-28 08:00:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Teď vůbec nevím, o čem je řeč?
Autor: Urza Čas: 2018-03-27 14:16:41 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, v ČR je armáda fakt asi k hovnu..... ale jinak....
Autor: Urza Čas: 2018-03-27 14:13:59 Titulek: Re: test recaptcha.v2 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDDDD
Autor: Urza Čas: 2018-03-26 18:31:36 Titulek: Re: Ondráček [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jojo, tohla napadlo více libertariánů; každopádně díky, že jste to sem dal, považuji to za velice důležité.
Autor: Urza Čas: 2018-03-26 16:00:40 Titulek: Re: Ondráček [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Která?
Autor: Urza Čas: 2018-03-26 15:59:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemohu vědět vše, zrovna u tohoto jsem čerpal z Rothbarda; tak či tak tohle, co postujete, celkem o ničem nevypovídá.
Do čeho jsem se pouštěl ve studiu více, byl Island, kde byl také "první parlament" a z tak krátkého wikipopisku by se mohlo zdát, že normální vláda; ve skutečnosti tam však byl jeden významný rozdíl, který etatistům připadá skoro zanedbatelný: možnost úplného opt-outu bez nutnosti se někam stěhovat či odevzdávat své pozemky a statky. Reálně to ale prakticky všechno mění a ze společnosti deklarativně "státu s parlamentem" to najednou dělá anarchii.
Tím neříkám, že v případě Ibo musí platit totéž, protože jsem to tak hluboce nestudoval.
Nicméně rozhodně tohle, co píšete, nevyvrací to, co jsem říkal (ač se to tak zdá; on i "první parlament na Islandu" by zdánlivě vylučoval anarchii).
logo Urza.cz
kapky