Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 165)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-10 08:55:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To nie je ich voľba, ale voľba chamtivého zamestnávateľa.
Web: neuveden Mail: schován
Ešte kebyže je v tých krajinách nulová nezamestnanosť, teda že aj rodičia tých detí pracujú, tak by sa Váš argument dal aspoň čiastočne pochopiť, ale realita je taká že deti namiesto školy pracujú ( a za menej než dospelí ) a ich rodičia sú nezamestnaní.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 17:39:23 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nekecaj.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 17:38:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ty vole Paťko, to ti tlieskam. Pri tvojom zvyčajnom trollení som od teba takýto odborný príspevok nečakal, navyše ak ním pomáhaš etatistovi proti ankapu :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 17:35:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Viem, už som si to medzitým pozrel, ale vďaka za vysvetlenie. Áno, máte pravdu, pri tuneli sa nemusí rozkopať nadložie, ale aj tak nerozumiem prečo by malo byť výhodné ho ťahať popod cestu, keď potom musí byť masívnejší aby uniesol aj tú cestu nad sebou. Samozrejme v prípade husto zastavaného veľkomesta ( ako argumentoval Lojzo ) to zrejme ani inak nejde spraviť, ale ČR a SR sú relatívne malé krajiny a podľa nejakej definície čo som nedávno zazrel je veľkomestom akurát Praha, ,keďže jediná má cez milión obyvateľov. Navyše v malom meste by kvôli pár trubkám bol takýto priechodzí tunel zbytočne veľký a drahý.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 17:21:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzo, ty debil, ja som sem prišiel diskutovať o tom že každá rúra navyše stojí náklady a preto snívať o 5 paralelných sieťach s rovnakou komoditou je blbosť. A nejaký predražený tunel s rúrami mi túto argumentáciu nemôže vyvrátiť, skôr naopak.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 14:57:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Strč si svoj kolektor do prdele, aj tak sme už odbočili od pôvodnej témy.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 14:22:40 Titulek: Re: Jak je to doopravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo má to tvoje tvrdenie že Hunská ríša bol údajne štát spoločné s článkom o obchode v dobe kamennej? Za ktorý sa navyše autor hanbí podpísať a v zdrojoch je zhodou okolností uvedený aj nejaký Tomáš Fiala? LOL.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 14:13:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pozri sa do zrkadla.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 14:11:09 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lenže vy nechcete dohodu, jeden z vašich základných axiómov je že nič nesmie byť verejné, že všetko má mať súkromného vlastníka ( aj keď to nemusí byť jednotlivec ale môže ich byť aj viac, ako u akcioviek ). V ankape by ste speňažili aj atmosféru :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 14:01:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzo, si tupý ako koľajnica. Namiesto aby si priznal že ťahať rozvody popod betón ( ak sa dá aj inokadiaľ ) je debilina tak sa budeš domáhať definície pojmu kolektor, pre túto diskusiu úplne nepodstatnej. 5-
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 13:58:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A najefektívnejšie je to ťahať pod cestou iba v nevyhnutných prípadoch, kedy sa rozvody a cesta križujú, presne ako to už dávno robí aj štát.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 11:20:30 Titulek: Re: Jak je to doopravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo majú Huni spoločné s dobou kamennou? Si sa so svojim argumentom sekol o pár tisíc rokov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 11:13:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takže odrbávaš aj ty, ak by si sa pred tými všetkými riaditeľmi správal ako tu na fóre, tak si o teba ani neoprú bicykel, nie to ešte aby s tebou obchodovali :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 11:08:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nech si pod pojmom kolektor predstavuješ čokoľvek ( asi sústavu viacerých paralelných trubiek ), ak to bude pod cestou tak ku tomu budeš mať horší prístup než keď to bude vedľa cesty alebo hocikde inde pod zemou a nie pod betónom a asfaltom.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 09:59:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proti ankapu mám kopu iných argumentov, nie len neregulované bankovníctvo. Ale to nie je témou tejto diskusie, témou článku je zodpovednosť zamestnanca silových zložiek štátu (aj neštátu).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 09:51:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak pokiaľ ty za ojebávanie považuješ len úplne očividné svinstvá ako napr. páchajú rôzni šmejdi predávajúci dôchodcom o stovky percent predražený shit, tak v tom prípade by si možno aj mal pravdu, ale nie každý to robí až tak okato. Ale know-how ti prezrádzať nebudem.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-09 09:43:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ešte aj štátni úradníci ( ktorí to ani kopať nebudú, ani to neplatia zo svojho ) vedia že je omnoho jednoduchšie sa ku prípadnej poruche prekopať cez vrstvu zeminy než cez asfalt a betón, len vás géniov taká jednoduchá vec nenapadne :-D. Nehovoriac o tom že je otázne či by s tým súhlasil súkromný vlastník cesty, ktorému by rozkopávky kazili jeho hlavný biznis.
A domy ku ktorým sa kvôli rozkopanej ceste každú chvíľu nedostanete autom budú určite veľmi žiadané. Ale možno o tých pár sto rokov až nastane ankap už budú všetci lietať antigravitačnými vznášadlami a rozkopaná cesta nebude problém.
Web: neuveden Mail: schován
Veď áno, firma si spočíta že sa jej to neoplatí a žiadnych 5 paralelných potrubí nebude. A čo sa týka dodávok plynu či elektriny, tam síce existuje konkurencia, ale iba vďaka štátu ktorý pri predaji rozvodných sietí dal podmienku že vlastník tých sietí musí do svojej siete umožniť prístup aj konkurencii. Prečo to štát rovnako nespravil aj pri vode neviem, ale tipujem technické či bezpečnostné dôvody. Každopádne Váš príspevok nevyvracia moje tvrdenie že 5 paralelných potrubí je nezmysel, keďže pri plyne ani elektrine sa paralelné rozvody nestavajú, všetci používajú jedinú už existujúcu sieť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 23:24:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme, ako obchodník nemôžem ísť proti základnému princípu trhu, to by som škodil sebe aj zamestnávateľovi.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 23:21:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že s takým názorom budete za blázna, ignorujete totiž náklady na vybudovanie a prevádzku paralelných potrubí.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 22:45:49 Titulek: Re: Jak je to doopravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na to ti kašlem hľadať medzi tisíckami diskusných príspevkov na Stokách nejaký tvoj údajný odkaz. Štát kočovníkov je oxymoron.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 22:37:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fiala, tak ako štát vie iba odhadnúť predpokladaný výber daní, rovnako tak aj majiteľ bezpečnostnej agentúry má ( bude mať ) odhad budúcich tržieb a nákladov. A tak ako sa výdavky štátu v priebehu roka prispôsobujú skutočnému výberu daní, rovnako aj majiteľ bezpečnostnej agentúry prispôsobí svoje náklady skutočným tržbám. Rozdiel je najmä v tom že štát je pre banky istejší klient a preto si v prípade že výdavky štátu prevyšujú výber daní dokáže požičať výhodnejšie než majiteľ začínajúcej agentúry. Na druhej strane majiteľ nejakej veľkej zabehnutej agentúry si možno dokáže požičať výhodnejšie než štát, ale taká agentúra už bude mať s klientami popodpisované dlhodobé kontrakty, takže majiteľ bude schopný ľahšie odhadnúť budúce tržby.
A k druhému odstavcu, vydieranie je v štáte trestné , takže tvrdiť že vydieranie je "v mezích státního zákona" je klamstvo.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 18:18:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja neviem kto si, čo robíš ani koľko ti to vynáša, takže ku tvojmu podnikaniu sa vyjadrovať nebudem.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 17:11:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
OMG, ty naivka, takto je to všade, to je základný princíp trhu, utrhnúť si pre seba čo najviac.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 13:01:32 Titulek: Re: Jak je to doopravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fiala, ak náhodou nevieš, tak ľudia sa medzi sebou mlátili už dávno pred vznikom prvých štátov, akurát sa tomu vtedy nehovorilo vojna. Veď ani Attilovi Huni neboli štát a napriek tomu si dovolili zaútočiť na Rímsku ríšu.
Web: neuveden Mail: schován
podľa mňa sú dôvodom prečo si niektorí ľudia môžu spájať individualizmus s izoláciou blbé argumenty tunajších ankap diskutérov že človek nemusí byť zamestnancom. Ale ak si každý vykorisťovaný zamestnanec pekárne namiesto práce pre majiteľa pekárne bude piecť chleba či pečivo doma a predávať ich v stánku na ulici, tak to je práve rozbíjanie deľby práce a teda smer ku izolácii.
A za druhé, kooperácia je niečo iné než trh, kde sa každý každého pokúša ošmeknúť (po vašom ošidit).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-08 11:00:35 Titulek: Re: Jak je to doopravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy toho netušíte viacej :-). Je jedno čo si o tom myslíte, ale realita je taká ako píše Szasián, vo vojne sa za morálne považujú aj činy ktoré by sa v mieri považovali za zločiny. Zabitie nepriateľa-vražda, zajatie nepriateľa-únos, vojnová korisť-krádež(lúpež).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-03 22:23:40 Titulek: Re: Jeden za všechny [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Len či to skôr neznamená to že si mnohí nemôžu dovoliť zdravšie ale drahšie potraviny.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-03 16:48:03 Titulek: Re: Co se nelíbí mě [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, ale uznávam že z Vášho subjektívneho pohľadu to tak môže vyzerať.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-03 16:20:04 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemôžem si pod anarchokapitalizmom predstavovať to čím je, lebo ankap nikde nie je. Maximálne si tak môžem pod ankapom predstavovať že ako by to asi mohlo ne/fungovať ak by ankap naozaj bol.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-05-03 15:56:46 Titulek: Re: Fňuk [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, vystačím si s realizmom.
logo Urza.cz
kapky