Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 176)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 19:51:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Volatilitu s infláciou si nepletiem, inflácia a deflácia sa počíta pri menách, kým volatilita pri rôznych aktívach ako akcie, komodity a pod. A keď už tak volatilitou sa označuje kolísanie hodnoty aktíva a nie dlhodobý pokles jeho hodnoty.
Ku tvojim naivným predstavám o nezničiteľnosti kryptomien sa vyjadrovať nebudem, kryptomien sú tisíce a keď ti poviem ako sa dá zničiť jedna tak povieš ďalšiu a tak dookola niekoľkotisíckrát a na to nemám trpezlivosť.
Isteže definícia inflácie nie je tvoja, na to si blbý aby si nejakú vymyslel, ale definícia inflácie ako vzrastu peňažnej zásoby nie je jediná používaná, keď som si dal dnes do vyhľadávača heslo inflácia tak všetky odkazy na prvej strane definovali infláciu ako vzrast cien, resp. pokles hodnoty peňazí.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 19:27:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja si zase pamätám ceny vajec na konci roku 2017, kedy po zavretí pár hydinových fariem v Holandsku stúpli ceny vajec na dvojnásobok. Ale máš pravdu v tom že potravinová sebestačnosť nemá veľký význam, SR je v produkcii vajec sebestačná a ceny napriek tomu stúpli aj u nás, keďže niektorí producenti zrejme predali vajcia do cudziny kde bol v tom čase kvôli kontaminácii nedostatok vajec.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 11:28:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zdá sa Vám že tu píšem málo? Môžem aj pridať, stačí povedať :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 11:01:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keď ťa etikety nazaujímajú tak ich nečítaj, ale nebráň ich čítať ľuďom ktorých zaujímajú. Ale aj tak ti to vysvetľujem zbytočne, ty si len ďalší z hajzlov čo chcú ľuďom brániť v prístupe k informáciám, aby ich potom mohli ľahšie "ošidit".
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 10:54:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fiala ty primitív, hovno o mne vieš tak si tie svoje urážky strč niekam.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 10:52:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aj keby boli tvoje fantazmagórie o priemerne 10%-nej inflácii pravdivé (čo vôbec nazývaš infláciou ak ti vychádza také prehnane vysoké číslo?), aj tak tvoj slávny BTC stihol zdevalvovať na pätinu za rok a nie za 30 rokov. To nie je žiadna mena ale len hračka pre špekulantov čo pomocou nej oberajú o skutočné prachy dôverčivé ovce.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-09 10:48:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na teba by som poslal aj gestapo keby sa to dalo, za tvoje sprosté reči si iné ako perzekúciu ani nezaslúžiš!
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 18:10:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nechápem ankapistický postoj k Brexitu, na jednej strane kritizujete clá a iné ochranárske opatrenia a na druhej strane chcete rozpad EÚ ktorý povedie k návratu ciel a iných ochranárskych opatrení.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 14:42:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Neklam, ja do tvojej peňaženky nechodím a aj tak sa mi vyhrážaš.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 14:09:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzo, to ty si písal že kvalitní výrobcovia by údaje na etikety dávali aj dobrovoľne, takže neušetria ani cent.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 13:11:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A kde ja tvrdím že čo je lacnejšie aj bez dotácií sa bez nich neuživí?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 13:00:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No veď, výrobcovia čo sa za zloženie svojich výrobkov nemusia hanbiť zrušením etikiet nič nezískajú, zarobia na tom iba výrobcovia šmejdov, keďže už nebude na prvý pohľad vidieť že šetria na kvalite.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 12:45:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zbytočne sa tešíš debile, žiaden rozpad štátov nebude, aj keby si sa pokrájal na nudličky.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 12:27:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je jedno čo tvrdíš, podstatnejšia je objektívna skutočnosť. Keď si farboslepý a tvrdíš že červená je modrá tak to ešte neznamená že je skutočne modrá.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 12:24:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, agresívny magor je človek ktorý sa diskusným oponentom vyhráža násilím. Ja nedobrovoľne okrem ľudí čo to naozaj potrebujú dotujem aj vychcánkov ako si ty a napriek tomu sa ti nevyhrážam.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 12:21:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Myslíte si zle. Nikdy som netvrdil že nemôže byť ankapistom aj nejaký naivný idealista, ktorému nevadí že by mu ankap uškodil :-D. Alebo nejaký hlupák čo si neuvedomuje že by mu ankap uškodil.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 12:03:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja ho tam vidím. Ale už som sa poučil že pre ankapistov sú chudobnejší spoluobčania iba leniví a hlúpi lotri ktorí si nezaslúžia súcit ani pomoc.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 11:56:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak to áno, so švajčiarskym platom môže byť v ČR relatívne bohatá, to aj ja so svojim platom by som bol niekde v Afrike nadpriemerne bohatý :-D. Ja síce osobne zahraničnú upratovačku nepoznám, iba jedna suseda z paneláku si zarába ako au-pair, ale tiež si na naše pomery zarobí slušné peniaze. Len neviem prečo pracujúcim ponúkate riešenie ktoré sa vám ankapistom nepáči.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 10:58:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A Vy už ste videl bohatú upratovačku? Ja nie, iba bohatého majiteľa upratovacej služby, na ktorého robia chudobné upratovačky. Ale na druhej strane šikovný remeselník si ozaj môže zarobiť výrazne viacej ako bežní zamestnanci.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 10:49:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Že si agresívny magor viem už dávno, nemusíš to pripomínať. Hlavne že si tie dotované potraviny kupuješ, ale dotáciu platiť nechceš.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 10:28:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Proti Vášmu tvrdeniu na ktoré odkazujem.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 09:48:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie je, pomer medzi spotrebou mrkvy a odvedenými daňami je u rôznych ľudí rôzny. Chudobní ľudia, ktorým by vyššia cena potravín spôsobila najväčšie problémy odvádzajú najmenej daní.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 09:33:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Alebo naopak, ušetria korunu na dotáciách, ale budú kupovať o dve koruny drahšiu mrkvu. A tí nezamestnaní bývalí poľnohospodári si nekúpia nič, nebudú mať za čo.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 09:28:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ak ten menší podiel mäsa priznáš tak nie. A priznávam že podvádzanie možno nie je presný pojem, ale nenapadol ma lepší preklad vašeho českého pojmu "ošidit".
Web: neuveden Mail: schován
Tak určite, tým že znížite konkurenciu ceny klesnú :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 08:35:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ty si tak naivný že veríš tomu že sa niektorý výrobca bude chváliť že má v párkoch menej mäsa než konkurencia, alebo v pálenke menej alkoholu než konkurencia či v čokoláde menej kakaa než konkurencia? Práve naopak, poctivým podnikateľom nepomôžeš a nepoctivým uľahčíš podvádzanie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 08:26:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To ste dal čo za odkaz? Ja som si naivne myslel že tam budú tvrdé dáta že aké zdraženie to nariadenie spôsobilo a vy mi namiesto toho dáte odkaz na článok kde výrobcovia strašia budúcimi dopadmi pripravovaného zákona. A ako to nakoniec skončilo? O koľko zdraželi výrobky? Alebo koľko firiem kvôli zákonu skrachovalo? Tipujem že 0 a 0, podnikatelia strašia pred prijatím každého nariadenia ktoré pomôže bežným ľuďom a nie im a po prijatí zákona sa ukáže že žiadna katastrofa nenastala.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 08:11:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
WTF? Počet výrobkov predsa ostáva rovnaký, akurát v tvojej realite o časti z nich nemáš potrebné informácie. Pravdu by si mal vtedy, ak by v tvojej realite výrobcovia ponúkali identické výrobky v dvoch baleniach, lacnejšom bez etikety a drahšom s etiketou.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-08 08:05:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vždy to záleží na človeku čo z existujúcej ponuky si vyberie, ale ak mu chýbajú informácie tak má výber náročnejší, alebo skôr spraví chybu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-07 23:48:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, zase to nechápeš. Rozhodovať sa musí človek vždy. Ale keď mu zúžiš výber možností, alebo skomplikuješ prístup ku informáciám ktoré potrebuje aby sa vedel správne rozhodnúť tak ho obmedzuješ.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-07 23:40:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vedieť čo kupujem je podľa teba luxus?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-03-07 23:38:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Neviem čo zase blbnete, o žiadnom požičiavaní si od kolegu som nepísal.
logo Urza.cz
kapky