Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Adam (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Adam Čas: 2020-10-05 22:02:17 Titulek: Re: Proč Urzu nechtějí na školác [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vyjimka nikdy nepotvrzuje pravudlo. Najdu-li byt jen jedinou skutecnost, ktera je v rozporu s tvrzenim, pak je tvrzeni v rozporu se skuteecnosti.
Autor: Adam Čas: 2020-10-05 16:57:17 Titulek: Re: C [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Napriklad kdyz vlada odhlasovala, ze cast studentu bude mit nucene prace (v ramci covidu)
Autor: Adam Čas: 2020-10-05 16:54:30 Titulek: Re: Proč Urzu nechtějí na školác [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
On snad nekdo tvrdi, ze nji potrebujou? Ne. Takze argument tim ze ji nepotrebujou je picovina.
Autor: Adam Čas: 2020-10-03 15:22:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Chceme je mit k tomu, aby nikdk nenuti nas.
Autor: Adam Čas: 2020-10-01 17:13:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A dalsi maj strach z odjistenejch granatu. Nektere strachy jsou iracionalni, nektere (posledni 2 zminene v tomto vlakne) jsou racionalni.
Autor: Adam Čas: 2020-09-29 18:57:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Muzeme se bavit, zda je legitimni, ale nasili to neni. A to zda je to legitimni podle me zalezi na tom zda nekomu neco udelali
Autor: Adam Čas: 2020-09-29 07:52:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Napriklad chyta nektere lidi a drzi je v kleci.
Autor: Adam Čas: 2020-09-26 09:06:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vyuziti svobody zalezi na fyzicke sile i ve statu. Nejvetsi silu ma stat, takze stat urcuje kdo dostane kolik svobody.
Autor: Adam Čas: 2020-09-26 09:04:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Štát jste VY.
Autor: Adam Čas: 2020-09-26 09:03:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
to ze naleti hoaxum nedává. Dava mu ho vlastnictvi hospody. Pokud by si pripadali ohrozeni, nemusej tam chodit.
Autor: Adam Čas: 2020-09-11 14:22:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Lidlu platim za věci, jinejm firmám za služby a státu platim aby mě nazavřel/neukradl mi ještě víc
Autor: Adam Čas: 2020-09-11 08:47:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vetsinu tem,diky kterym ma zbozi. Cast dava dem, diky kterym muze otevrit prrodejnu. Cast dava tem, diky kterym to muze fungovat, protoze to organizuji. Cast dava tem, co mu pomohli aby vubec mohl existovat a prodat vam neco.
Autor: Adam Čas: 2020-09-03 07:29:36 Titulek: Re: Jak to Gabriela dokázala? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Krom toho, co jste uvedl (k cemuz doplnim ze klasicke skolstvi obcas negramoty produkuje), jde napriklad a vyssi prumerny plat ci nizsi rozvodovost
Autor: Adam Čas: 2020-09-03 07:28:24 Titulek: Re: Jak to Gabriela dokázala? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Osvedcil se v zahranici.
Autor: Adam Čas: 2020-09-03 07:27:46 Titulek: Re: Jak to Gabriela dokázala? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1)Ale do tech 15 ta povinna skola je. A od patnacti sicr neni povinna, ale vsechny soukrome jsou proti stattnim brutalne drahe (protoze statni si musej platit vzdycky, kdyz chtej soukronou musej platit obe)
2)To snad nemyslite vazne. Stat lidem sebere cca 7hodi dene a vy rikate, ze je to OK protoze jim besebere celejch 24?
3)Homeschooling je sice legalni, ale musite sehnat povoleni od reditele. Navic ani homeschooling zdaleka neznamena ze muzete ucit jak chcete.
Autor: Adam Čas: 2020-09-03 07:22:59 Titulek: Re: Jak to Gabriela dokázala? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Muzou, ale taky nemusi. Naopak tam chodi spousta lidi, ktera mela na normalnich skolach problem.
Autor: Adam Čas: 2020-09-03 07:22:46 Titulek: Re: Jak to Gabriela dokázala? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Muzou, ale taky nemusi. Naopak tam chodi spousta lidi, ktera mela na normalnich skolach problem.
Autor: Adam Čas: 2020-09-02 00:10:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1)souhlasim, v principu je to primittivni. Problem je ze kokot definuje anarchistu jako "manika s kulometem co nema rad pravidla", zatimco ja definuju anarchistu jako odpource existence statu
2)Ano, staci zmeni kategorii nebo predmet. Ale obcas se muze stat, ze se nwschodneme na definici ani jednoho a muze byt uzitecne predefinovat obe. Stejne tak jako kdyz mam ctvreckovou diru a v ruce valec, ale chci tam dat ctyrsten (ekvivalent toho ze se chci o necem bavit) tak musim prehodnotit dirku i kostku v ruce.
Autor: Adam Čas: 2020-09-01 21:18:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chtel jsem tim rict ze to zda subjekt (anarchokapitalismus, kokot) patri do kategorie (anarchismus, disketa) zalezi pouze na tom jak si nadefinujeme ten subjekt a jak si nadefinujeme tu kateogorii. A vy temer jiste definujete kategorii "anarchismus" jinak nez já či urza
Autor: Adam Čas: 2020-09-01 14:03:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Denní připomínka, že Velkej kokot je disketa.
Neberte to jako urazku, jen jsem pouzil nesmyslnou definici diskety.
Autor: Adam Čas: 2020-09-01 14:01:04 Titulek: Re: Je to fyzický objekt [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mohl bych se zeptat, jak definujete souradnicovy system?
Me se zda orihodna definice:souradnicovy system je zpusob jak mnozinou dat (tipicky cisel) popsat polohu.
A je uplne jedno, jestli relativne k zemekouli, proxima centauri nebo virtualnimu svetu.
Podle me rozdil neni v tom, zda lze aplikovat souradnicovi system, ale v tom, zda jde o hmotu.
Autor: Adam Čas: 2020-08-31 11:04:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Me je uplne jedno kolik hodin tydne pracuje. Me jde o to, aby denne vyslo neco ve stokach, parkarat za tyden v kanale a jednou za cas na misesovi. Pokud to stihne vsechno za 5 minut tydne, tak je borec a zbytek tydne at se klidne vali.
Autor: Adam Čas: 2020-08-27 14:58:24 Titulek: Re: Neudržitelné [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prodat pohledavku je jinee oznaceni pro smlou kterou nekomu podstoupite veskera svoje prava ve veci te pohledavky.
Autor: Adam Čas: 2020-08-27 14:56:12 Titulek: Re: Je to fyzický objekt [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Napriklad na vesnicany v minecraftu. Ti nejsou fyzicky a maj souradnice
Autor: Adam Čas: 2020-08-26 11:21:19 Titulek: Re: Je to fyzický objekt [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zálezi, jestli myslite prostor nebo ten kamen+hlinu
Autor: Adam Čas: 2020-08-25 18:22:42 Titulek: Re: Je to fyzický objekt [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vzdyt jo. Ani pozemek v katastru neni fyzicky obekt, ale prostor.
Autor: Adam Čas: 2020-08-05 21:28:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
My, co rozumime vyrokove logice vime, co znamena nekonzistance. Ona totiz znamena moznost dokazat cokoli. Je-li system nekonzistentni, lze v nem dokazat pravdivost (a zaroven i nepravdivost) kazdeho vyroku.
Autor: Adam Čas: 2020-08-05 21:26:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Muzete anarchokapitalisty obvinovat z nelidskosti, debility, zaprodanosti bohacum ci z teploustvi, ale jeste jsem nevidel anarchokapitalistu revolucionare .
Autor: Adam Čas: 2020-08-05 21:23:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ad hominiem
Autor: Adam Čas: 2020-07-31 21:31:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Posílám příspěvek 11982st na ankap Bahamy. Přeju hezkou dovolenou.
ID transakce

e4e0dbcc47ba03231b2d0bc3bf8ad2bf0f5b207b3abed74d60fcae47776a3f3b
Autor: Adam Čas: 2020-07-29 23:12:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja nevim jak vy, ale je bach si byl ochoten platit ty firme s lepsi technikou vic, takze by na tom bohatla
Autor: Adam Čas: 2020-07-27 20:17:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A jak byste oznacil stav, kdy stat perzekuujue Zidy, vyzdvyhuje Arijce a kontroluje vyrobu a jeste nezrusil volby?
logo Urza.cz
kapky