Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 32)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-12-29 13:39:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já už nevím, jak to mám říct; ano, nepřipadáte mi zrovna bystrý, to si vážně myslím, na druhou stranu uznávám, že nebylo dobré Vám to vmést tak, jak jsem to udělal, za což jsem se omluvil.
Nebudu Vám lhát, že si to nemyslím; ale bylo blbé to napsat tím způsobem, jakým jsem to napsal.
Nevím, co s tím mám dál dělat.
Vy se zjevně chcete hádat, já ani ne; snažím se to deeskalovat, ale zjenvě to asi nejde už jen proto, že o to nemáte zájem s někým, kdo na Vás má takový názor.
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha zajimave.
No, ja s tebou nesouhlasim a jsem presvedcen ze to, co pises, je naprosty nesmysl a neni prilis mnoho moznosti, jak by se to stalo.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 23:25:37 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, že je potřeba zmenšit moc státu; ale nemyslím, že je to nutné dělat změnou paragrafů (to považuju za dost neefektivní cestu).

Chci iniciovat změnu, ale nevěřím, že to jde „shora“; důvody vysvětluju v přednáškách.

Trestné činy bez oběti mi klidně můžete psát; #ne_poslušnosti je otevřený projekt, přibývají další díly, mohu se inspirovat.

Nemyslím, že by se měl jakkoliv regulovat prodej drog ani jejich výroba; je to podobně škodlivé jako regulovat jiné projevy lidí.
Autor: Dejv Čas: 2025-12-28 23:19:22 [↑]
Web: https://www.davidkloucek.cz Mail: davidkloucekcz v doméně gmail.com
První krok je tlačit na zrušení paragrafů (zúžení státu), nebo si můžeš žít v bublině ankapu a namlouvat si, jaká je tu svoboda.

(Buď můžeš být vegan a propagovat svůj 100% striktní životní styl, ale do svojí bubliny přivedeš jen minimum lidí. Nebo snížíš nároky a budeš propagovat veganský produkty pro běžnou populaci a dohromady to bude mít mnohem větší efekt.)

Já vůbec ankap neznám, ale z první přednášky jsem právě pochopil, že chceš iniciovat nějakou změnu, ne jen vykládat teorie. A právě svoboda projevu má přesah přes celou společnost. Proto navrhuju, pojďme skrze toto téma spojit různé skupiny a začít tlačit na stát, prezentovat aktuální problém svobody projevu atd.. tady s tim asi nepochodím, že? Už jsem zkoušel SOSP a pár dalších, ale neúspěšně.

Mám nápady na nějaké tr. činy bez oběti, ale neznám žádnou komunitu, kde bych to mohl probrat atd.. Mám tu i nějaké další materiály..

S toxikomanií jsem se asi blbě vyjádřil. Samozřejmě jsem pro svobodu informací, ale fyzický prodej/výroba by se měl rozumně regulovat.
Další tabu cenzura je třeba uměle vygenerovaná dětská pornografie. Dokonce může být trestná i dětská erotická báseň. Přičemž v USA je toto chráněno cenzurou, ale nám elity vykládají, že se bez zákazu zhroutí společnost.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 23:01:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, nemám; proto Vás několik typicky zcela ignoruju.
Ale když vidím, že jste vytrvalí a pořád tu jste, jednou za pár měsíců až let zkouším komunikovat, abych zjistil, jestli se něco třeba nezměnilo; někdy to dělám tak, že zkusím diskutovat k nějakému tématu, ale to mě s Vámi většinou začne rychle frustrovat.
Vytvořil jsem tedy jiný způsob – zkouším s Vámi jen tak psát a sledovat, zda je to pořád stejné; tam se pak nedostavuje frustrace z toho, že se snažím něco vysvětlit a nemá to žádný smysl.
Vy jste mi napsal, že jsem se k Vám nezachoval konstruktivně nějakými výroky; omluvil jsem se. To nezpůsobilo z Vaší strany žádné zlepšení; naopak jste to vzal jako slabost a začal jste být ještě útočnější. Pak jsem se zeptal, co po mně teda chcete, odpověděl jste, abych se začal chovat jako inteligent, což je vlastně prázdná útočná floskule; a já mám jasno, že dokud se mnou hodláte jednat takto, nemám sebemenší zájem s Vámi řešit žádné téma typu stát, anarchie a podobně.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:36:56 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já tu ale nechci mít „svobodu projevu“ jako v USA; chci mít opravdovou svobodu.
A nechci rušit žádné paragrafy, chci je ignorovat.
Víc o tom říkám na té první přednášce o zločinech bez oběti.
Trestání šíření toxikomanie je podle mě také omezení svobody slova; a jako takové ho mám potřebu zmínit bez ohledu na kontroverzi.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:31:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zkoušel jsem to mockrát; nevidím Vaši ochotu si vzájemně porozumět, v určitém bodě prostě začnete říkat, co mé věty znamenají a neuznáváte, že je můžete špatně chápat, což pro mě nemá smysl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:27:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jsem dřív zkoušel, ale frustrovalo mě to; vymezování se nestojí skoro nic, vysvětlování nějakých teroií (a vymýšlení, jak jim to podat), které oni stejně jen trollí, je frustrující – dělal jsem to, ale nechal jsem toho. Teď jen jednou za čas zkusím, jestli se něco změnilo; ale už do toho nechci vsázet víc než jen to vymezování.

Rád však na cokoliv odpovím Tobě; pokud chápeš, na co se ptá a dává Ti to smysl, budu rád, když mi to zformuluješ.
Já v tom vidím jen to, že z věcí, které říkám, ve své psychóze poskládal implikaci, která ani z hlediska výrokové logiky neplatí; pak se mě pořád dokola ptá na důsledek toho odvození, který je ovšem chybný.
A fakt ho nechci doučovat výrokovou logiku, když stejně není ochoten uznat tu chybu, takže jen vymyslí nějakou odpověď, kterou posílí své bludy a začne řešit ještě větší nesmysl.
Zkusil jsem s ním zavést řeč jen proto, abych si ověřil, jak moc těm blodům fakt věří; kdyby tolik chtěl odpověď na otázku a byl si sám sebou tak jist, klidně přistoupil na tu sázku, ale je zjevné, že tu chci jen otravovat a prudit. Pokud to vidíš jinak, rád to budu řešit s Tebou.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:18:34 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Haha, tak tohle bylo fakt vtipné; a co jako uděláte?
Ano, myslím, že jste narušený, máte v hlavě vymeteno, zdravý člověk by nestrávil osm let stovky nebo tísce hodin spamováním něčího webu jen proto, že jeho ego nesneslo odmítnutí nějakých textů, na základě čehož úplně názorově otočil a překopal svou osobnost; nemyslím si ale, že jste schopen čehokoli víc než tohoto okopávání kotníků, protože kdybyste byl, dávno jste to udělal. Navíc čokli, co štěkají, typicky nekoušou.
Autor: Urza Čas: 2025-12-28 22:14:02 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tu první část ani nechápu; nedává mi smysl ani gramaticky.
Ta druhá ukazuje Vaše nepochopení ničeho; říkám Vám, že je mi úplně k ničemu, když přestanete pokládat tu dementní otázku, protože si najdete zase něco jiného, čím spamovat – a Vy mi na to říkáte, že když ji zodpovím, nebudete ji pokládat. Tak jste úplně mimo? Mně je k ničemu, když ji přestanete pokládat, pokud tu vytvoříte zase jiný druh spamu.
Web: neuveden Mail: neuveden
A jak by to ta zla korporace udelala? Se tak snazim predstavit, jak by me treba takovy Microsoft mohl zotrocit..a moc me toho teda nenapada no
Web: neuveden Mail: neuveden
Peníze zůstanou v rodině a děti tak vlastně vrací částečně to, co všechno do nich rodiče investovali. Rozvíjí to vztahy. A státem posvěcena pyramida není financování ale krádež. Děti vůbec nefinancují důchody svých rodičů, ale úplně cizích lidí.
Web: neuveden Mail: neuveden
A jak tu moc odevzdá člověk korporacím? Že ty korporace ho jinak zavřou do vezení, udělí pokutu nebo zabijou jak to dělává stát, který ty korporace ovládají?
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
:D :D :D Proboha :D :D :D

Tohle je nejvíc narcistickej výplod, co jsem tu kdy viděl. Nečekal bych, že po letech ještě překvapíš snížením své úrovně, ale čoveče, dokázals to.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
No... jako vážně, tobě nepřijde divný už ani to, že tu někdo opakuje tu samou otázku, ačkoli na ni už několikrát dostal od různých lidí odpověď? To fakt musíš tak strašně moc ,,kritizovat" anarcho-kapitalisty, že odmítáš vidět i toto zjevně idiotický chování?
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Protože bohužel jsou mezi námi takoví idioti jako ty, kteří nemají nic lepšího na práci, než klást do omrzení tutéž otázku a pak ignorovat elementárně jednoduchou odpověď.
Web: neuveden Mail: neuveden
No fakt je, že Urzovo "nemám čas" (nicméně má čas to Xkrát za sebou rozepsat), "neobhacujete mě/ nebavíte mě ..." nebo "skončil jsem u první věty" (a co já s tím, tak to nečti ne? Proč na to teda reaguješ?) mě trochu nadzvedává ze židle, aji když to píše vám nebo šaškiánovi.
Web: neuveden Mail: neuveden
Vnímám to v kontextu tohoto vlákna. 5 komentářů víceméně s tím samým. Nenaletěl ti na to hned na poprvé, zas tak hloupý není.

Víceméně souhlasím s tvým hodnocením těch několika lidí. Zrovna na šaška mám asi trochu jiný pohled, nicméně tedy ani s jedním se už taky moc nebavím, ztráta času. Nicméně jako tvůj drobný podporovatel bych spíš ocenil, kdybys třeba za jednou za pár let s danými lidmi zkusil jakoby poctivě diskutovat, když už jim stejně něco píšeš. To by mě třeba nějak obohatilo. Mohl bys tomu dát těch pár komentářů, co jsi tomu teď stejně dal, akorát že byly (z mého pohledu) už předem víceméně o ničem. Jen dokola vymezování se vůči dotyčným lidem na osobní rovině. Navíc v tomto případě si myslím, že zrovna šaškův argument, resp. otázka, má nějaký point, takže by mě to i zajímalo (do té míry, že oponent je prostě šašek, takže pochybuju že ten argument dokáže někam rozumným způsobem dovést).
logo Urza.cz
kapky