Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 17)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-15 08:04:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže ta bohatá menšina nemůže dělat úplné kraviny, protože je závislá na penězích od svých zákazníků. A narozdíl od států si nemůže svoje příjmy vynutit silou. Je zde rozdíl ve vnímání... zatímco státy považuje řada lidí za legitimní moc (protože etatismus je silné náboženství), bohatí jedinci takto vnímáni nebudou.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-15 00:18:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tu jste ale chtěl.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 22:24:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen jsem odpověděl na Váš dotaz, to je celé.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 22:23:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebo o tom, že pole soutěžících není nijak valné a vstup do této disciplíny nijak snadný. Což j e pochopitelné vzhledem k dosavadní široké podpoře státního uspořádání světa. Zkrátka je před námi ještě hodně práce.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 21:28:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je dost blbý, protože totéž můžu tvrdit o sobě. Jsem následníkem svých rodičů, oni zase svých atd. A teď, co bylo dřív? Lidi, nebo státy?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 21:27:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ankapácký stát jednoho muže oxymóron není. Je to nejvyšší morálně ospravedlnitelný počet občanů (a zároveň lidí) nějakého státu.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 19:16:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pak to právo nemá ani společnost, ani stát.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 19:15:51 Titulek: Re: smrdis [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Předpokládám, že byste chtěl jakoukoliv diskusi zakázat, ideálně aby lidé směli mít na všechno jen jeden správný názor.

Já si osobně myslím, že očkování patří tak do 19. století, a je hodně divný, že dávno nemáme nějaké lepší metody. Samozřejmě dokud nemáme něco lepšího, tak má asi očkování smysl, ale nejde je řešit bezmyšlenkovitě, protože ne každému očkování pomůže. Pořád je to nějaký oslabený virus a spoléhání se na imunitní systém příjemce. Ten, když nefunguje, nebo když naopak funguje příliš, může způsobit daleko větší problém než neočkování.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 19:10:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hezký pokus, skoro jsem Vám na to skočil.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 19:09:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A divíte se těm rodičům? Já teda ne.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:34:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Taky jej procpal, trochu větší jehlou. Po kouskách. A potom jej zase tou jehlou sešil.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:14:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ani nenásilím, že. Budujeme ten svět pro nás, nebo pro vládce, ať už jsou v jakékoliv formě?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:13:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zásah, potopená!
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:11:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mám. Máte dvě želvy a jedna porodí pštrosa.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:11:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, tím lynčováním si velice pomůžou. /s
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 18:10:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
norbertsnv: Ano, to je moc krásný příklad. On by to neměl řešit ministr zdravotnictví, ale vedení každé nemocnice a ostatní poskytovatelé zdravotních služeb; ministr zdravotnictví jen na začátku roku prohlásí, že panika je zbytečná a že nákupy těchto věcí budou centrálně. Na co ten stát je, když není tak prozíravý jako někteří jiní lidé, kteří si už různé materiály sháněli na přelomu roku? To prostě nejsou nejlepší z nás, to je sebranka idiotů. Byla by k smíchu, kdyby ji lidé většinově nerespektovali.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 14:50:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A ještě že je lze kdykoliv změnit nebo porušit.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 14:45:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, přesně. Na chování států je třeba dívat se z hlediska moci a parazitování na zdrojích. Potom veškeré chování vlád všech států je naprosto logicky vysvětlené - udržují si moc a podporu lidu, který vysávají. V momentě, kdy mezi lidmi převládne názor, že stát není potřeba, stát končí. Dokud štěká někde malá skupinka anarchistů, moc se to neřeší, ale jakmile se to zvrhne v nějaké hromadnější vyhlašování nezávislosti a odpojování se od státního systému, stát bude toto řešit, právě proto, aby si udržel moc a přísun zdrojů.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 14:42:18 Titulek: Re: vch [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jako že nesvéprávný člověk nemusí platit daně? Hmmm, to zní zajímavě...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 14:41:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Když bude na světě 200 majitelů bytů a 7 miliard potenciálních nájemníků, tak si majitelé budou diktovat velice šílené podmínky. A přesně takhle je to se státy. Potřebují konkurenci jako prase drbat.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 14:37:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na tomhle nic. Bizarní je myšlenka, že politik rozumí mým potřebám lépe než já.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 11:51:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je argument pro to, aby státy měly co největší konkurenci, aby se vyfiltrovaly státy, které se chovají jako debil. Což je momentálně asi tak 99 % z nich.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 11:46:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslíte té bizarní myšlenky, že existují nějací nadřazení jedinci, jež jsou povoláni určovat osudy všech ostatních jedinců? Nebo myslíte tu ještě bizarnější ideu, že tyto jedince nejlépe vybereme hlasováním?

Tak to jo.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-14 11:42:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže schvalujete legitimitu lokálních mafií?

Když vezmu Váš argument důsledně, ČR je mladší než já; stát, "ve" kterém jsem se narodil, už neexistuje. Už jenom z tohoto pohledu je vetřelec ČR, ne já.

A co se týče té myšlenky stěhování:

Pokud neexistuje vyhovující stát, založím si jej sám. To je zcela logický postup, který je konzistentní jak s trhem, tak s mezinárodním právem, a existuje k němu hromada historickým precedentů. I Vaše modla, OSN, uznává právo na sebeurčení, byť tedy formuluje "peoples", není však jasně řečeno, že by "peoples" nemohlo zahrnovat i jednočlenné celky. Já jako nejmenší možná skupina, jednotlivec, mám tedy také právo na sebeurčení. Vzato kolem a kolem, mohu si vyhlásit svůj stát, a dokonce se ani kvůli tomu nemusím stěhovat.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-12 14:10:17 Titulek: Re: deathToAnkap [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
VPN používám v práci pro vzdálený přístup k interním firemním systémům. Obzvlášť v období home office je VPN důležitá služba se zcela legitimním použitím.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 21:27:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kde úplně klidně mohly být zcela oprávněně. Já když něco někam posílám, tak se to taky toulá po různých skladech, které nejsou moje.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 21:25:48 Titulek: Re: Nasrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Právě proto to už dávno chtělo vymyslet něco lepšího než očkování.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 21:25:09 Titulek: Re: Rozumná disciplína [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono, někdy to prostě přijde. A můžeš se snažit zadržovat, ale pak uděláš fakt houbeles, a ani se nic nenaučíš, protože se prostě soustředíš na zadržování.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 15:10:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Byly Červeného kříže. Co se týče překupníka, tak mohl přeprodávat jiné kusy respirátorů než ty patřící Červenému kříži. Z mého pohledu stát sprostě krade. Což dělá vždycky, když něco moc chce, ale není ochoten za to platit.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 13:56:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslíte, jak stát něco zakázal, a pak "hrdinně" něco dovezl a něco sprostě ukradl? Tak určitě.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 10:34:58 Titulek: Re: A ? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud jiný způsob není, možná je špatná už ta potřeba držet žáky ve třídě.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-04-09 09:17:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslím si, že v autoritativních rodinách se dítě naučí, že člověka nelze vychovávat a motivovat jinak než zákazy, příkazy a tresty. Toto potom přenese i do svého dospělého života, čímž se kruh násilí uzavírá. Když potom vidím v diskusích příspěvky typu: "Měl té holce fláknout ještě jednu z druhé strany," vím přesně, odkud vítr fouká.
logo Urza.cz
kapky