Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 57)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-15 18:04:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Obhájit stát je velmi jednoduché,

stačí si přečíst Jiráskovy staré pověsti český,
kde si může přečíst o nějakém tom vladykovi co měl ty tři syny,
a na smrtelný posteli jim přikázal přinést tři vrbové proutky
a pak jim ukázal, jak lehce lze zlomit jeden proutek
a jak těžce lze zlomit tři proutky jenž jsou pospolu...

Nu nakonec, pokud to někomu přijde trapné a stupidní,
může si to zkusit sám pěkně v praxi,
stačí jen najít vrbu..
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 21:50:56 Titulek: Re: Rétorické triky [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No ale vono to jde i vobráceně,
vymýšlení termínů aby se jevily více přitažlivě...
Mně se třeba hodně líbilo to : Se sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak"

je taky hodně expresivní a navíc jsou do toho zašoupnuty nenápadně nejspíše z bible vopálený ty věčný časy...

Taková ideologická poezie jenž ve zkratce popíše celek...

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 21:35:36 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jak může šetření vést k enormnímu dluhu? Tenhle argument jsem ještě nikdy neviděl. Jste teda unikát.
.........................................................................

Co by ne ?
Třeba je to šetření stálo takový náklady,
že to spíše ten dluh zvyšovalo, nežli snižovalo...

Důležitý je jen to, že se šetřilo,
a ne to, že to šetření zvýšilo náklady takže nakonec převýšilo i samotné zadlužování bez šetření...

Myslím, že se tomu říká, že vlk se nažral a koza zůstala celá,
ale nejsem si tím moc jistej, páč jsem tomu nikdá moc neporozumněl,
co se tím myslí
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 19:32:26 Titulek: Re: Počty [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No vidíte,
máte v cukuletu bezvadnej volební program,
nebot na děti je téměř kdokoliv háklivej,

ted už jen potřebujete prachy, aby jste to lidem mohl cpát horem a dolem, zprava i zleva a nejlépe je co nejvíce vyděsil alespon tak dobře, jako se to udělalo s muslimy či globálním voteplováním...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 17:58:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nejlépe volbami,

v tom případě je třeba vymyslet nákýho třídního nepřítele
a tím lidi vystrašit nejlépe k smrti,

například na Babišovi můžete ukázat jak stát podporuje a dotuje kapitalisty
kteří si pak dělají co chtějí a vožebračují lidi,
kapitalisty nemá až tak moc lidí nějako rádo,

takže použijete to samé co Babiš, co si vybral za nepřítele podnikatele co neplatěj ty daně
ovšem jen jaksi naopak, kapitalisty co vytahujou prachy vod danových poplatníků...

Tím pádem budete levičák a lidi vás budou milovat,
páč pravice v tomto státě nemá naději...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 09:11:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vodhadnout ten čas je problematický,

je dokonce i problematický vodhadnout zda-li k tomu dojde,
prozatím současný vývoj k tomu směřuje,
může být že padnou státy páč již nebudou potřeba,
a dojde na tento stav věci aniž by bylo zapotřebí anarchokapitalismu...

Socialismus je jen uspávač hadů,
aby si nepovšimli, že je s nimi manipulováno..
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-06-10 04:57:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pěkně jste to napsal,
tenhle problém vniká vždy, když se z nějakého úmyslu vytvoří dogma,
že dříve nebo později se to votočí proti vám,
tedy že cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly...

Jen s tím minanarchismem bych asi nesouhlasil,
nemám to nějak promyšleno,
ale řekl bych že minanarchismus je jakýsi kompromis (něco jako v politice či manželství)
zatímco paradox v kterém jsou si protiklady navzájem rovny by byl asi něčím životnějším či tvořivějším...
Ale jak by to mělo vypadat, to fakt nevím,
asi to nejde nějako naplánovat dopředu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-28 10:19:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To lze ovšem velmi snadno vysvětlit vtiskem,
tedy že jste byl něčemu v mládí naučen a stalo se vám to zvykem,
takže pak je to pro vás "přirozené"

Samozřejmě děti jsou vždy lépe zpracovatelní, než dospělý recividista,
z recividisty těžko uděláte poslušnou ovečku,
u dětí je to přece jen jednodušší

Ovšem začíná to už dříve,
tedy při výchově dítěte rodiči...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-28 08:05:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jistě,

obzvláště sůfijci se s tím nebabraj a řádně to vždy roztočej,
nejspíš to vodkoukali na Matějský nebo vod malých dětí...

Nebudte smutnej, vždyt přece "všechno zlé je pro něco dobré",
občas slunce zapadá a občas vychází, taknějak na střídačku
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-28 07:23:42 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

Právě vlastnictví a plody z robotické práce, přebírající neodvratně úlohu té lid­ské, rozhodnou o dopadu digitální revolu­ce na dnešní liberální kapitalistický svět. Pokud ze strojů poplyne společný užitek, bude nakonec možné realizovat utopistic­ké představy o spokojeném životě bez ne­dobrovolné práce a například se základ­ním nepodmíněným příjmem.

Pokud se ale dostanou do výlučného vlastnictví, či alespoň správy jakékoliv korporace, neodvratně jí pomohou k do­sažení monopolu a postupnému ovládnu­tí celé společnosti i každého z nás. Právě to je osud, ke kterému zatím zcela neod­vratně směřujeme.

Z článku redaktora LN Jana Klesly, LN, 3.12.2016

https://www.sinagl.cz/zpravodajstvi/18-z-ceskych-medii/6848-jedna-firma-vladne-vsem.html
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jako křestan by jste měl vědět, že
učedníci přijali ducha svatýho až teprve když Ježíš vysmahnul do nebe,

jako budista by jste měl vědět, že
"je třeba zabít Budhu"

důvod je jednoduchý, dobrovolně přijaté autority je prostě třeba opustit
a postavit se na vlastní nohy a jít svou cestou,
tedy nebejt vopicí co svůj život postaví na vopičení se po náký tý autoritě...

Autorita je pouze dobrý sluha,
ale zlý pán...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-28 00:42:15 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Možná to pro tebe bude šok, ale i ty etatisty vyselektovala evoluce :-D
.......................................................................

Jistě, ale je otázkou (což ukáže teprve budoucnost)
jestli na tom nejsou stejně jako neandrtálci,
tedy že se jedná o slepou vývojovou větev,
teoreticky vymření neandrtálců prý způsobily klimatický změny,
čeká-li nás vskutku globální voteplování,
je zde velká pravděpodobnost že by mohlo dojít k vymření homo etatikuse,
jenž by mohl být nahrazen homo anarchikusem...

No uvidáme....

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 19:58:12 Titulek: Re: BLAH [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To jste mně připomněl jeden příběh,
asi sem to četl na Svobodě učení, ale možná je to you tube vod Duška,

to dali jednoho takovýho malýho kluka do školy,
a von jen hrál na počítači náký hry a do ničeho se nezapojoval,
první rok nic, druhej rok nic,
až teprve třetí rok se prej chytil a něco jej zaujalo

Já vím, není to zrovna vo drogách nebo županech,
ale každej je trošku jinej takže některým to trvá dýl, než je něco zaujme,
prostě si jen "hrají" než přejdou k nějaké tvořivé "hře" na níž se pak dále rozvíjejí...

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 19:16:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vždyt se menujete Pánek,
takže jste malej pán, kdyby jste byl velkej pán, tak byste se jmenoval Pan,
nebo aspon Petr Pan, ten byl sice malej ale uměl lítat, páč měl svou štastnou myšlenku...
Bez štastný myšlenky nedoletíte ani do Hostivaře, natož až do Bruselu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 17:47:30 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Možná jste si toho nepovšimnul, ale já nemluvím ani o době Lockeho,
ani o době naší,ale o budoucnosti
a jaký je součastný trend, to snad víte,
a že kapitalismus je postaven na konkurenčním boji,
kdy silnější poráží slabšího, taky víte,

tak s čím je pak problém ???

Proč by měl někdo kupovat něco oč nestojí a nekupovat to voč stojí,
a vaše argumenty vo jednom promile,
no to je stále docela dost ze 7 miliard...

Neměl by jste zapomínat na miláčky lidu jako Stalin či Hitler,
byli docela voblíbení, byt to byli "jen politici"
ale vona ta politická moc se vod tý ekonomický moc neliší....

Ale myslím, že k tomu stejně dojdeme,
nebot kapitál je vcelku propojen s politikou,
takže není zapotřebí anarchkapitalismu, se státem za prdelí to půjde prostě mnohem lépe, vždyt ani dndneska nejste plnodnotným vlastníkem půdy, kdykoliv můžete být kopnut do prdele v zájmu státu...

Jinými slovy, dokud lidi budou vychováváni státem k uznávání autorit,
pude to jak po másle a všichni budou štastní...

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 16:45:36 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

A Brus Willis už to nenapraví,
už je taky starej...

https://images.app.goo.gl/y1ZYVhTG2THRKSko7
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 16:40:05 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Čím by byli nuceni malí vlastníci v ancapu prodávat své pozemky?
.................................................................
Pokud bude takovej malej vlastníček zaměstnanej u všeovládajícího nadnárodního monopolu, tak si pak může vybrat, budto prodá nebo přijde vo práci a jinou nenajde, nebo najde jen prachmizernou nebo jej třeba přitlačí banka pokud bude zadluženej apd.
Nebo si prostě jen najmete "vochranku" co mu pro začátek zlomí třeba jednu ruku, unese dítě apd.

Vždyt to znáte z těch akčních filmů...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 16:34:03 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Máte pravdu,
ale neměl by jste zapomínat na vývoj,
takže za nákej delší čásek nás konkurenční boj může dovést ke stavu,
kdy zde budou jen nadnárodní monopoly vlastnící různá odvětví podnikání,
takže ostatní budou jen tak příštipkaři jako dneska vietnamci se sámoškama,
a konkurenční boj se spíše promění v tichou dohodu mezi několika vlastníky,
a ti pak budou ovládat kde co,
a jak jsem viděl film o zakládání McD,
tak dva maníci to vymysleli a třetí to rozšiřoval po USA,
ale všichni bohatli jen von furt ne,
až mu pak někdo poradil, že je třeba kupovat pozemky na nichž pak stojí prodejny, a ty pak pronajímat a na to dělat prachy...

No voni ti kapitalisti nejsou hloupí,
proto taky ta rvačka o vlastnictví půdy a pozemků,
páč to je zlatej důl (ani tam nemusíte mít náký zlato)
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 14:43:03 Titulek: Re: BLAH [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nepodcenujet drogy nebo chlast,
ne každej má talent na to aby to dotáhnul na úspěšnýho fetáka nebo alkoholika,
i to samozřejmě vyžaduje zápal, nadšení, vůli a trénink...

Mě třeba baví kouření,
ale chlastat a jet drogy mně kupodivu nikdy moc neoslovovalo,
i když mnozí mý kamarádi a kolegové se zde úspěšně rozvíjeli...

Jak píší v bibli, dary ducha jsou prostě různorodé,
čili někdo rád holky a jinej vdolky..

Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 13:20:40 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Máte pravdu,
ale na druhou stranu taky říkáte : ti podprůměrní pitomci to vždycky poserou a proto se my inteligentní musíme vo ně starat,
takovej správnáckej komoušskosocanskej argument vo vaší uvědomělosti...

Ale vono to není jen vo pitomosti, ale i o preferencích,
vždy dodnes cca 20% voličů volí komouše, tudíž jim vyhovuje polokoncentrák,
40 % preferuje socany, tudíž jim vyhovuje čtvrtkoncentrák
a k tomu je nikdo nenutí, to jsou jejich preference...

Proto je spíše třeba změnit to školství,
než spočenské uspořádání,
které je spíše kolektivistickým voblbování než rozvíjením talentu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 09:17:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jsem na myzině!
...............
Tak to zkuste příště u komunistů,
to je celkem stabilizovaná strana s věrnými voliči,
byly dokonce časy, kdy ve volbách získávali 99,99% hlasů,
dneska maj sice mín, ale furt to de...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 09:12:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Petr Mach, ten ničema nás potopil!
.....................................
Moc se v tom nevyznám,
ale vím, že pokud se potápí lod, tak i krysy ji opouštějí,
jen kapitán by měl zůstat a utopit se...

Proč to tak je, to nevím, asi náká ta tradice nebo co...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 07:23:45 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Asi tak jako v autobuse,
už jsem jím tedy dlouho nejel,
ale pamatuji že tam obvykle visí nákej ten přepravní řád
nebo jak se to jmenuje,
kde se můžete dočíst co se smí a nesmí, kdy můžete být kopnut do prdele apd.

https://www.youtube.com/watch?v=Yq0QFNHF8KU
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 06:51:19 Titulek: Re: Přidejme soukromé státy [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je starý dobrý osvědčený způsob,
proto je zcela na hovno vymýšlet nějaký práva,
když v podstatě vystačíte s "vlastní vůlí"

ušetříte si tak čas se smolením nějaký Deklarace o nezávislosti,
a odůvodnování vaší vůle jako že povinnost, bůh, lid, národ či jiný hovno
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-27 06:44:35 Titulek: Re: Zase? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nechce se mi věřit, že jste ještě nepřestal s tím nemůže-být-anarchokapitalistická-revoluce nesmyslem! Nejenže anarchokapitalistická revoluce může být, ale dokonce je mnohem snazší ji uskutečnit než jakoukoliv jinou.
.....................................................................
Máte naprostou pravdu !!!

Dokonce to ani nemusíte moc pracně vymýšlet, stačí to jen sakumprásk vopálit vod ruských blševiků, jejichž cílem byla bezstátní společnost, včetně datumu, takže říjnovou revoluci provedete v listopadu...

Jen na jednu maličkost nesmíte zapomenout, že tentokráte výdobytky revoluce nebudete chránit před zlými kapitalisty ale před zlými etatisty, pak už je to jednoduchý, Urza bude Lenin, vy bude Stalin sa já bych byl docela rád Berija, páč jsem mu fyzicky podobnej, máme totiž stejný brejle...

Jediný co je mírně na hovno je fakt, že nám tady chybí Sibiř, tak nevím kam ty svině etatistický vyexpedujeme k anarchistický převýchově...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-26 16:25:11 Titulek: Re: Pryč s Pánkem [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hele,
co tady děláte, vy už máte bejt minimálně 103 let úplně mrtvej,
ale ten váš princip se mně moc líbí,
páč von asi nikdo neví co to znamená :

"Na téma Machova principu bylo napsáno značné množství článků a knih a pokud neznalý čtenář náhodně do některých nahlédne, může být hned zpočátku zklamán. Totiž pravděpodobnost, že najde rigorozní znění principu, je nepatrná. Nalezne spíše řadu odlišných výroků a sotva se podaří najít alespoň dvě stejné formulace. Kromě výroků krátkých až lapidárních jako "setrvačnost zde určuje hmota tam", nacházíme i sáhodlouhé rozbory o rotujícím vědru, vzpomínající všechny Newtonovy hříchy "absolutismu", přes zástupná tvrzení typu "Machův princip pojednává o ... " - kosmologii, vzdálených galaxiích, referenčních soustavách, strhávání prostoru, indukované setrvačnosti etc., až po obskurní spekulace o temné a celkové hmotě vesmíru, a kromě toho také řadu soudů, co Machův princip není"

Není to nakonec vo tomhle ? :
https://www.youtube.com/watch?v=tUSVA67kJUI
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-26 09:42:05 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Svoboda nemuze byt ani nulova (snad po smrti, ale pak jaksi...), ani 100%/absolutni (nejste-li zrovna tim, kdo jako posledni zhasina). Jedinym jakztakz smysluplnym bodem zlomu onoho zkratkoviteho je/neni by mohlo byt stare zname "moje svoboda konci tam, kde zacina tva", neboli "nebyt druhymi omezovan vice, nez jsou oni sami omezeni mnou". Ano, ale opet: i (a prave) takoveto porovnani bylo, je a bude navysost SUBJEKTIVNI.
............................................................................

Já osobně souhlasím s názorem Karla Marxe, že :

Svoboda je poznaná nudnost,

dokonce mám i silné subjektivní nutkání prohlást tento názor za objektivní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-25 07:17:10 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A pokud se nedohodnete, ze se nedohodnete... oh, wait?!
Ale, co uz, pro dnesek, pocitam, mate splneno. Dik.
..............................................................
Já bych řekl,
že v tom případě kdy negujete negaci se asi budete muset dohodnout na tom že se dohodnete,
ale já bych to takhle dopředu neřešil,
pouze pro dnešek,
nebot nelze dvakráte vstoupit do téže řeky,
takže to může být tak i naopak a případně i jinak...

Taknějak svobodně (vono to vždycky náko dopadne)
což každodenně vidím na silnici, kdy kdekdo ustupuje ze svého práva přednosti a dává přednost tomu kdo přednost nemá, páč ví, že za chvíli sám bude potřebovat přednost, kterou nemá (tedy přednost v jízdě)
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-24 13:51:35 Titulek: Re: best web ever [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mně sou náký volby u prdle,
at si každej volí jaký voly chce,
já mám svůj hlas rád, takže jej nikomu nedám,
vždyt ani já sám nevím co bych chtěl,
tak jak by to mohl vědět Pažout nebo Smrček,
jedinej
kdo se vobřas trefil byl Ježíšek...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-24 11:28:14 Titulek: Re: best web ever [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co na tom ?

Vždyt i překlad bible se jmenuje vulgáta,
tedy překlad do lidové mluvy,
jednou to tady možná budou příští generace číst jako bibli svatou,
a budou se přít vo to, co je apokryfní nebo heretický apd.
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-24 10:40:06 Titulek: Re: Asi takto [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Protože stát by si chtělo založil těch 80-90% příživníků.
........................................................

Myslím,
že by ten stát především založilo nákejch 5% nejbohatších kapitalistů,
stát je totiž skvělá věc (podobně jako náboženství)
jenž může skvěle manipulovat s lidmi...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-05-24 07:13:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro mnoho lidi je svoboda OBTEZUJICI, protoze se MUSI rozhodovat. Zivot je MNOHEM jednodussi, pokud se clovek NEMUSI rozhodovat a nekdo rozhodne za nej.
...........................................................................

Máte naprostou pravdu,
ale zároven je to přímo naopak,
tedy dle duchovník nauk jste-li v souladu sám se sebou,
jste v souladu s vesmírem a vesmír "za vás rozhoduje"

Von ten lidskej instink kolektivismu je správnej,
akoráte že si lidi za to vyšší volí budto náboženství nebo stát,
což jsou spíše kolektivismy tupých ovcí...
logo Urza.cz
kapky