Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 150)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2021-04-08 21:14:20 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Cituji, na co jsem reagoval:
"Nie, ty chceš z toho extrému spraviť bežný jav. Takže možnosti nerozšíriš ale zúžiš"
Napis mi KONKRETNE, co z toho, co jsi napsal, je ARGUMENT.
Jsem extremne zvedavy, co z tebe vypadne.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-08 20:17:41 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty imbecile, chapes alespon rozdil mezi ARGUMENTEM a NAZOREM?
KDE jsi mi napsal nejaky argument? Mas nejake nazory, ok, ale fakt to nejsou argumenty.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-08 19:15:46 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja za to ale nemuzu, ze pises hovna.
Vkladas mi do ust neco, co jsem nerekl, a vyvozujes zavery, ktere jsou zcela nesmyslne, jako ze kdyz rozsiris moznosti vyberu, tak je tim vlastne omezis. Nevim no, jak na to jinak reagovat. To je uz na takove urovni demence,ze na to neni co rict.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-08 17:53:45 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Meles hovna. Jako vzdy
Autor: Lojza Čas: 2021-04-08 06:51:16 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jasne,pouzivam nadavky, ktere tam vubec nejsou.
Ale urcite jsem si to myslel!!!! Takze tam vlastne jsou…
A o cem jinem jsi teda psal?
Ja to chapu tak, ze otazka zni, jestli je podle me v poradku v extremnim pripade mit moznost pouzit extremni reseni.
Podle me ano. Protoze extremni reseni pouze ROZSIRUJE dalsi moznosti, ktere mam ted. Nijak je nesnizuje. Pokud pripustime moznost nejakeho extremniho reseni, neznamena to prece, ze vsechna ostatni reseni zmizela a zbylo jen a pouze toto extremni reseni.
Vsechny ostatni moznosti zustaly, a pouze pribylo toto extremni. S tim jsem zcela v pohode, protoze mit vice moznosti mi prijde fajn.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 23:16:55 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jasne. Zatimco ted proste dite v klidu umre, protoze nemas legalni moznost to vyresit alespon takto extremne.
To je rozhodne lepsi, to souhlasim.
Vlastne jsem strasna svine,kdyz rikam, ze lidi by si o sobe meli rozhodovat sami. To je neco prisernyho, to chapu. Spravne je, kdyz o nich rozhoduje strana a vlada, to da rozum...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 23:15:04 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, to rozhodne ne.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 22:34:12 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano.
Ostatne, pokud nekdo potrebuje pred smrti hladem podepisovat neco takoveho,velmi velmi pravdepodobne predtim udelal nejake dost divne spatna rozhodnuti...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 20:36:06 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 20:15:28 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno...jsou lide, kteri jsou zcela dobrovolne otroci, v dnesnich demokratickych statech. A hodne po tom touzi..
Ale chapu, ze neznas vsechno...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 19:42:53 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A prosim te, musim mit moralni principy stejne, jako mas ty? A nebo mi dovolis mit nejake jine, napriklad takove,ktere mi dovoli prodat svoji ledvinu?
Btw, docela si umim predstavit, ze bych nekdy chtel dobrovolne zemrit.
A strasne me serou lidi (evidentne jako jses ty), kteri by mi v tom branili a napriklad by me nutili nonstop trpet v prisernych bolestech az do smrti.
Ja jdu radsi pryc, nez se zase naseru a zacnu se sprostymi slovy.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-07 06:29:44 Titulek: Re: NAP [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hmmm....pokud neuznavaji bod 3., potom z toho logicky vychazi, ze uznavaji, ze je vlastni nekdo jiny.
Prosim, a koho uznavaji, ze je vlastni?
Autor: Lojza Čas: 2021-04-06 20:05:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja znam postizene, ktere to motivovalo delat veci lepe, a dneska jsou to vetsi machri ve svem oboru, nez vetsina lidi zde.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-06 06:53:04 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nic jsi nevyvratil.
Tip: K vyvraceni nestaci napsat "tak, ted jsem to vyvratil".
Ale chapu, ze ty tohle delas neustale a myslis si, ze takhle diskuze funguje.
Nene, nefunguje…
Bod cislo 1 je naprosto stezejni. Na "valce s drogami" vydelavaji dost lidi, a nekteri z nich VELMI velke penize.
Nejvetsi penize samozrejme vydelavaji "mafiani", a kym jsou asi placeni ti politici, ze…
Jasne vlastne, politici jsou cisti jak lilie, vubec se nenechavaji uplacet a pracuji ze vsech sil pro dobro lidi.
Tak urcite…
tvl
Jses fakt AZ TAK naivni? A opravdu nevis nic o svete okolo sebe?
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 23:16:39 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. Jak se napakuji...no, to mame ruzne nakupy prostredku pro boj, mame tu pracovni mista bojivniku, pracovni mista jejich poskoku..a podobne
2. Napriklad je potreba, aby fizlove mohli nekoho buzerovat...tak se rekne, ze buzeruji ne proto, ze to jsou svine, ale proto, ze bojuji proti drogam.
3.boj o hlasy volicu = boj o napakovani se. Neznam prilis mnoho "politiku", kteri by se hrnuli do politiky z jineho duvodu, nez ze se chteji napakovat.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 22:22:17 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Politici, kamaradi politiku.
Plus boj proti drogam je takova hezka "populisticka" vec, kterou se obhaji jakekoliv svinstvo, ktere stat potrebuje udelat.
Plus lidi, pac jsou to casto uplni pitomci,voli ty, co "bojuji proti drogam". Typicky je nejvice voli ti, kdo sami drogy denne konzumuji (akorat ze legalni)
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 21:55:10 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho proto, ze se na tom napakuje velke mnozstvi lidi.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 21:13:26 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
nelzi, kriple
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 20:37:26 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty kokote, nic ti nepodsouvam, ukaz mi, KDE!!!!
BTW: http://home.tiscali.cz/svjet/chleb.html
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 20:19:11 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale chapu, jses argumentacne v prdeli, takze radsi neodpovis
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 20:18:09 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
:-D :-D
Ty jses kokot :-D
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 19:57:01 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je to marny, je to marny, je to marny…
Se zeptam, odpovez prosim KONKRETNE na POLOZENOU OTAZKU. Ne na nejakou jinou, kterou jsem nepolozil, nebo na nejake tve pocity. Odpovez na otazku:
Proc vyrobce cukru a trafikant jsou legalni, a vyrobce drog nelegalni, kdyz plati, ze:
Vyrobce cukru vyrabi/prodava latku, ktera je v urcitem mnozstvi zdravi skodliva (a to dokonce v podstate kazdemu).
Trafikant prodava zbozi, ktere je v urcitem mnozstvi zdravi skodliva (a to dokonce v podstate kazdemu)
Vyrobce drog vyrabi/prodava latku, ktera je v urcitem mnozstvi zdravi skodliva (a to v podstate kazdemu)

A mohu to doplnit otazkou,proc trafikant muze legalne prodavat latky, ktere PROKAZATELNE rocne zabiji RADOVE VICE lidi, nez latky, ktere vyrabi/prodava drogovy dealer.

Prosim o konkretni odpovedi na tyto otazky.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 18:25:15 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co je ti do pici do toho, jestli se nekdo zhuli ci zfetuje? Muze ti to bejt UPLNE U PRDELE.
Drtiva vetsina lidi tady konzumuje nejake drogy. Osobne neznam vlastne NIKOHO, kdo by nekonzumoval nejake drogy.
Akorat prijdou curaci, jako jses ty, a reknou, ze tyhle drogy jsou ok a tyhle ne, za ty budeme lidi zavirat. A ty drogy, ktere jsou ok, zabijou NESROVNATELNE vice lidi, nez ty, za ktere se zavira.
Akorat ze z alkoholu a z cigaret stat zije, takze jsou uuuuuplne v poradku….
Tak urcite.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 17:11:02 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, vsak ten citat a to, jak se k nemu vyjadrujes pouze dokazuje, ze jses uplnej dement.
Dealer rozhodne NIJAK neskodi svym zakaznikum. Pokud jim tedy nedrzi pistoli u hlavy a nenuti je fetovat.
Ale samozrejme, porad je tu moznost, ze to beres tak, ze vyrobce cukru je kriminalni zivel, ktery skodi lidem. To same vyrobce caje, masa, ovoce, pasty zuby, jakozto I vyrobce nozu, sekerek, sroubovaku, atd atd atd
Ale pokud se nepletu, tak jsi to sam vyvratil…
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 16:26:49 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to se tam maj dobre, takove mraky safranu, to by mohli docela slusne zbohatnout…
Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 16:26:10 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nepochopeni, curaku.
Mluvim o necem UPLNE JINEM, nez ty, akorat ze ty to VYTRVALE ignorujes. Strawman od tebe, zmrde
Znovu zopakuji zakladni tezi:
Vrazda, kradez a podobne je neco, co jeden clovek udela druhemu.
Konzumace drogy je neco, co clovek udela SAM SOBE.
A jen uplnej vypatlanec tohle muze srovnavat.
A nebo se ti zda, ze po svete beha tlupa drogovej dealeru, ktera s pistoli u hlavy nuti nebohe obeti fetovat? Nezda se mi...

Autor: Lojza Čas: 2021-04-05 07:18:37 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen uplny idiot nechape rozdil mezi tim, kdy nekdo nekoho nasilim poskodi, bez jeho souhlasu (vrazda, okradeni, atd) a tim, kdy nekdo sam dobrovolne udela neco SOBE (opije se, zfetuje se, atd), co mu muze uskodit. Predpokladam, ze kdyz nekdo neco udela SAM SOBE, ze s tim dopredu souhlasil,ze to udela.
A kdyz to dela sam sobe, tak proc to zakazovat?
Autor: Lojza Čas: 2021-04-03 19:09:14 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty curaku, ja ti to napisu kupu argumentu, a ty je uplne ignorujes.
Tahni do pici a nehraj si na chudacka...to uz ti tu nikdo nezere, zmrde.
Autor: Lojza Čas: 2021-04-03 19:08:01 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty jses vtipalek :-D
Ale chapu, ze tomu sam veris
A chapu, ze se rozhodne, ale opravdu v zadnem pripade nebudes v teto veci chtit vzdelavat.
Jezisi jen to je, jeste bys mohl ziskat nejaka fakta, a co pak s nima, no fuuuuj...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-02 20:39:28 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre ty kokote, at mas radost…
Holt zmrd tveho format nedokaze napsat JEDINY argument a argumenty oponenta bud nechape, a nebo vi, ze jsou spravne a proto se uchyli k tomuto.
Njn, co cekat od takovyho kripla...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-02 20:36:48 Titulek: Re: Pokus o jiné dělení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A vis vubec proc?
Chapu, nevis. Netusis jiste nic o tom, ze pro Stalina nejaci lide nebyl zadny problem...takze proste vyhral proto, ze jich mel tolik, ze Nemcum dosly naboje...
Autor: Lojza Čas: 2021-04-02 20:10:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen technicka: Zalozit si takovou stranu zakazuji zakony.
logo Urza.cz
kapky