Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 156)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 09:21:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Fasisticke jsem psal z toho hlediska, ze ve fasismu byly sice soukrome spolecnosti, ale mely presne narizeno, co musi delat, komu prodavat a za kolik. Tak mi to docela na to zdravotnictvi I sedi.
Ale zase, kombinace je se socialistickym take, protoze nejake nemocnice jsou statni.
Takze je to kombinace socialistickeho a fasistickeho, imho to je asi nejpresnejsi...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 00:23:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zde bych s tebou souhlasil. Socialisticke neni, spise by se dalo nazvat fasisticke.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 00:22:07
Web: neuveden Mail: neuveden
Btw, jen tak pro zajimavost…
"Vsichni vi", ze v USA je desne drahe zdravotnictvi, kdo nema pojisteni za miliony, nevylecej mu vubec nic, atd atd.
Ve skutecnosti, co se tyce prumerne ceny pojisteni v USA a tady u nas jsme na tom zhruba podobne. Pouze to pojisteni neni povinne.
No a co se tyce moznosti lecby, troufam si tvrdit, ze tam je jich rozhodne vice...
(A to ani tam to neni ciste volny trh)
Autor: Lojza Čas: 2021-03-01 18:48:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je videt, ze uz ses tu zorientoval :-D
Autor: Lojza Čas: 2021-03-01 00:29:15 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Napsal, ale ty to ignorujes...takze….IQ test...a pak to budem resit.
Pa...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-01 00:28:13 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Wow, ty uz umis i citat jo...no....dobryyyy….ted jeste zkusit chapat, co ta pismenka znamenaji, ale snad to jednou zvladnes...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 23:50:51 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Udelej si IQ test, pak sem napis vysledek, a ja se s tebou podle toho budu bavit.
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 23:49:03 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co ty se do toho seres? Ty ani nevis, o cem se tu vubec mluvi...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 23:10:30 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok, davam si zavazek...jeden posledni kokot,jeden posledni komentar, a uz na to zase nejakou chvili budu srat, protoze nervy mam jen jedny.
Takze ty kokote...proc se me neustale ptas na neco, na co ti odpovim, ty to uplne ingorujes a pak se me na to zeptas znova? Jasne, je to proto, protoze jses kokot.
A vis, ze ti verim, ze rozeznavas jen centralni autoritu a zadnou autoritu? Zcela uprimne, z celeho srdce,ti verim. Protoze takovej dement jako ty toho vice rozeznavat nedokaze.
Chapu.
No a jelikoz z dementem nema cenu se bavit na vyssi urovni, nez "huga huga bum bum", tak papa lala
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 19:34:40 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
:-D
Ty jses fakt chudak
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 18:44:19 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to jsem necekal, ze to prijde az tak rychle :-D
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 18:43:02 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Coz ale neni pravda.
No, je mi jasne, ze chtit nejake logicke uvazovani zrovna po tobe je nemozne, tak by asi bylo lepsi to uz vice neresit...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 09:23:28 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen bych podotkl jednu takovou vec...jako, nedivim se te vecne ignoraci,takze ocekavam, ze to zase bude ignorovane, ale tak zkusim to asi po 100.
Mit parvo predpoklada existenci subjektu, ktery toto pravo vymaha...sice si to uplne nemyslim, ale dejme tomu.
Potom si proste v ancapu kazdy to svoje pravo, o kterem je rec, vymaha sam.
Nepotrebujeme ZADNOU CENTRLNI AUTORITU(!!!)
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 09:18:21 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Plati.
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 09:17:52 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vim, to usporadani odporuje moji moralce
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 09:17:13 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden

Pokud nevidis rozdil mezi vetou ".....protoze ziji v demokracii" a vetou ".....protoze nedokazou predikovat", tak by ses mohl zamyslet nad tim, co ty vety rikaji.
Prvni veta nerika nic o tom konkretnim diteti, ci o te konkretni skupine "deti". Neni to argument (imho), protoze neobsahuje zadnou skutecnost, ktera by se primo tykala tech deti.
Ovsem veta "deti nedokazi predikovat" uz hovori konkretne o tech detech, o jejich schopnostech.
Je to dost podobne, jko kdybych rekl 2 vety:
1. Vsechny bobry bychom meli zabit, protoze voda je mokra.
Toto mi neprijde jako nejaky argument. To je spise nejaky nazor. Neni v te vete zadny racionalni argument, proc bychom meli zabijet bobry tak, aby to kazdy pochopil.
2. Vsechny bobry bychom meli zabit, protoze bobri nici stromy.
Tato veta jiz obsahuje argument, protoze popisuje,proc bychom meli zabit bobry z hlediska jejich chovani a z hlediska racionalniho duvodu.

Proto prvni vetu povazuji spise za nazor, kde neni obsazen zadny rozumny argument, druhou vetu povazuji za nazor, kde jiz ale je obsazeny jasny argument
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 09:07:56 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nene, musi samozrejme oba k jednomu soudci...nebo si umis predstavit soud, kde jeden spor rozhoduji 2 soudci? To prece nedava smysl :-)
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 01:09:04 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak holt se bud domluvi (napriklad skrze nejakeho prostrednika), a pokud ne, tak trebas pujdou za nejakym "soudcem", co je rozsoudi…
Jako v cem je problem? Ze by nejaci lide neznali nejake odchylky od toho, jak se to dela jinde? Mno...a tak si vezmi trebas soucasne zakony.
Neexistuje zadny clovek, jako ze skutecne ANI JEDEN, ktery by znal vsechny zakony, co jsou v CR, a umel je vylozit a aplikovat v praxi (napriklad ve sporu)
Presto, neznalost zakona neomlouva,takze mas povinnost je vsechny znat a umet aplikovat v praxi.
Takze to je ok, ale v ancapu by to ok nebylo? Protoze….by tam tech nuanci bylo vice, jak je zakonu , nebo proc?
Ono to imho chce se z toho vseho hned neposrat. Clovek jiste najde miliardu duvodu, proc by neco neslo. Ja ti tu muzu asi hodinu v kuse zacit psat, co vsechno se ti zitra muze stat a ty diky tomu umres.
No nakonec pravdepodobne stejne neumres...protoze se tyhle pripady stejne nestanou...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:50:04 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud budou vsichni chtit neco, co me neprijde moralne spravne, proste mi to neprijde moralne spravne.
I kdyby to chteli vsichni dobrovolne
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:45:03 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, proboha, proc bych mel? Vzdyt to celou dobu jasne pisu.
Ale chapu, pro ty, co sice znaji vsechny myslenky lidi na svete, teda krome tech mych, to je ale nahoda…
NE!!!!
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:44:01 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja nesouhlaseni s argumentem povazuji za odmitnuti spravnosti tohoto argumentu. Vis...nesouhlas….to znamena….ze s tim nesouhlasim….jako ze si myslim, ze kdyz s necim nesouhlasim, tak jako ze to tak neni….Pastelky tu nejdou, skoda.
Veta "Děti nemají mít stejná práva jako dospělí, protože máme demokracii" je nazor, nikoliv argument. Takze bych ji asi nebral za argument, ale za nazor. Ovsem nechapu, proc se na to ptas, nebot to vubec nijak nesouvisi s tim, o cem jsme tu mluvili…
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:40:34 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Problem je, ze se tak mozna citis, ale nejses svobodnejsi.
Ale tak zase chapu, ze citit se tak je takovy hezky unik od reality, ktery cloveku pomaha prenest se pres to vsechno, takze ti tak trosku zavidim.
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:38:59 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V KLDR se potlacuji urcite veci, coz ja povazuji za moralne spatne. A budu to povazovat za moralne spatne, I kdyby s tim souhlasili uplne vsechni v te KLDR
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:27:01 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Lojza si nepredstavuje spolecnost,kde vsichni chteji zit podle "stejneho NAPu"
Protoze chape, ze ruzne mistni zvyklosti mohou vytvorit lokani nuance, atd.
Pouze ten zaklad, ze ktereho se vychazi, ten je pokazde stejny.
Ale napriklad nekde se muze brat jako "utok", kdyz nekdo bude prdet druhemu do obliceje, ale jinde se to tak brat nemusi.
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:23:45 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tak jasne, to uz vedel jeden davny klasik, ze "Svoboda je otroctvi"….
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:22:26 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. Jupiii, porazil jsi ho, slama lita vsude kolem
2. Woooow a dalsi, dalsi kopec slamy rozmetan okolo,gratuluji, jses nejvetsi borec!!!
3. Eticky rozdil je v tom, ze verim tomu,ze existuji urcite hodnoty, ktere jsou moralne spravne a jejich potlacovani je moralne spatne. V jakemkoliv systemu.
Ale zde plne chapu, ze jinni lide maji jine moralni hodnoty a vetsina lidi okolo me ma jine moralni hodnoty jako ja. Coz ale neznamena, ze s nimi souhlasim.Pouze je chapu.
Autor: Lojza Čas: 2021-02-28 00:03:28 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono to mas tak...Pokud by byl clovek lakomy, pomstychtivy, egoisticke hovado, nesnesitelny...a podobne...tak se da predpokladat, ze bude ten zivot mit o dost tezsi, nez nekdo, kdo takovy nebude. Takze ja bych se nebal, ze by takovi byli "vsichni" - ci ceho se bojis.
Vetsina lidi by nakonec ve finale byla docela normalnich….
A jak psal kolega...potrebujes zakon na to, abys pustil babku sednout?
Ale ja se zeptam jeste jinak - Potrebujes (Ty osobne) zakon na to, abys nekoho nezabil? Potrebujes ty osobne zakon na to, abys nikoho neokradal? Ja myslim, ze vetsina lidi takove zakony nepotrebuje….A pokud nekdo nekomu nejakou skodu zpusobi (sam jsem toho prikladem), tak si myslim, ze si zaslouzi "dostat pres drzku a nahradit skodu". To ho nakonec ponauci vic, jak vsechno vezeni dohromady...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-27 23:58:24 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. I sebedebilnejsi argument muzeme analyzovat. Muzeme pripustit, ze nejaky idiot muze mit zcela debilni argument. Dame mu na to pravo...Pokud samozrejme nekdo neni sebestredne hovado,jako jses ty, ty samozrejme okamzite rozpoznas, ze neco neni ani argument, to chapu.
Takze normalni clovek vezme argument, ktery mu prijde debilni, a rekne: To je ale debilni argument...
Takze odpoved zni : Ne
2. Dost mi to pripomina ten vtip o mrtvych za 2 svetove valky, ktery konci prikazem "A ted mi je vsechny vyjmenujte".
Ale samozrejme, borec jako ty zna mysleni vsech lidi na planete, takze to holt vi
Tak ja se ti ooo veliky vezire omlouvam,protoze samozrejme nikdo nemuze rozporovat tvoji vsevedoucnost. Odpust nam,prostym pozemskym cervum, ze nezname myslenky vsech lidi na planete.

Ok, proste mas pravdu. Uplne ve vsem, vsechno co rikas, je jen a jen pravda.
Bud dobry...
Autor: Lojza Čas: 2021-02-27 22:27:07 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, nemas pravdu
Autor: Lojza Čas: 2021-02-27 22:25:21 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor konstatuje, ze DOMINANTNE se mezi lidmi rika….toto a toto. Nasledne napise: "Většinu takových argumentů považuji za potenciálně nebezpečné". Prijde ti, ze to Ondra neodmitl? Samozrejme, muzes se domnivat, ze tim, ze to povazuje za potencialne nebezpecne, to vlastne schvaluje...Tak urcite…
Logicky vztah to nema, vsak to take Ondra odmita, ale mnoho lidi to povazuje za logicke. Proc? Nevim, asi jsou hloupi, nebo ja nevim.
Jinak, ty mas doma kristalovou kouli, ze vsechno vis a vsechno znas? Nebo jses jenom proste takovej borec?
Autor: Lojza Čas: 2021-02-27 22:14:10 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pomoooc
Tohle se resilo uz asi 1000x
To to fakt chces zas a znovu vysvetlovat?:-(
Btw, fakt nechapes, ze spousta veci se proste ustali, a lide tak nejak "to vedi, jak to je" a neni nutne se dohadovat o kazdem jednom pripadu?
To se muzes zeptat, co bude kdo delat, kdyz mu druhy pri mluveni bude prilis foukat vzduch do tvare a on to bude brat jako agresi proti sobe.
A nebo, co kdo bude delat, kdyz rano pekar nedoda housky a co teda bude kdo jist..
Autor: Lojza Čas: 2021-02-27 20:43:45 Titulek: Re: Esence blbosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha chapu...no tohle by asi typicky resil "nekdo, koho si na to najmu"
Ono by bylo dost divne, kdyby - rekneme - 99% lidi chtelo (realne a stukecne, nejen recma) NAP a pak by odmitali zjistit, jestli se byl ci nebyl NAP porusen.
To by mi prislo hodne podivne.
Samozrejme, je jasne, ze budou existovat "kriminalnici", kteri se nebudou chtit dohodnout, na to mame predpokladejme ten system nejake agentury,ktera si s tim umi poradit.
A pokud pujde o spor 2 lidi, co oba NAP respektuji, velmi pravdepodobne se budou chtit dohodnout / nechat posoudit, kdo z nich ma pravdu.
Pokud by to tak nechteli, tak by to znamenalo, ze NAP neuznavaji…
Jde o to, ze pro Ancap je potreba urcite "mentalni nastaveni" lidi.
Pokud by to cele bylo o tom, kdo ma vetsi silu, jiz by to nebyl Ancap.
logo Urza.cz
kapky