Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 155)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 22:03:55 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, kdyz se chovas jako curak, tak ti to holt musim pripomenout, abys o tom vedel.
Protoze chapu, curak vubec nepozna, ze se chova jako curak...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 22:03:01 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, ty demente.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 22:02:48 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, neni. Absolutne neni.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 20:12:27 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja jsem to docela napsal :-)
Hajim svobodu jednotlivce na jakekoliv jednani, ktere neni utocne nasili.
Predevsim pak hajim svobodu jednotlivce domluvit si s jinym clovekem (pripadne s nejakou firmou) jakoukoliv smlouvu, obchod, cokoliv.
Hajim princip, ze pokud jeden clovek napriklad svou praci ziska nejake penize (tedy uzavrel smlouvu, ze provede nejakou praci a za to dostane penize), tak ty penize jsou jeho a nikdo nema pravo na to mu je vzit. Ani nema parvo na to ho nutit, aby je nekomu odevzdal "dobrovolne".
Btw, kdyz mluvim o penezich, mluvim o nich proto, ze to tak je bezne - bezne se veci / prace smenuji za penize, protoze to je takovy univerzalni prostredek smeny. Samozrejme toto plati I na vse jineho, pokud by si za praci nekdo domluvil cokoliv jineho, nez penize.

Jeste jedna vec - nekde jsi psal, ze mas dojem, ze nekteri lide berou penize jako zpusob, jak byt svobodny. Imho to je naprosty nesmysl. Penize jsou prostredek smeny. Nic vice, nic mene. (Imho)
Samozrejme, v dnesnim svete je bezne, ze kdo ma hodne penez,dokaze si nejakou tu svobodu navic "koupit". No to je absolutne spatne. Spravny je stav, kdy ti lide maji svobodu automaticky a nemusi nikoho uplacet, aby ji mohl mit.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 20:02:48 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
:-O
Koukam, ze ty uz tam vidis ciste to, co chces ty, nikoliv to, co tam je…
No s takovym kokotem vubec nema cenu neco resit...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 19:44:13 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je otazka, co si pod tim slovem kdo predstavuje.
Pokud budu predpokladat, ze ty si pod tim predstavujes to, ze zamestnanec dela za penize a za podminek, ktere si domluvil, tak to potom neodsuzuju, ba naopak podporuju, samozrejme.
Coz uz davno vis.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 17:55:52 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Koukam, ze uz i ty jsi neodolal a zacal jsi nenapadne urazet…
Jinak je docela smutne, ze nechapes, co hajim. Ja totiz hajim princip. Napriklad ten princip, ze je spatne lidem brat penize, ktere ziskaly svoji praci.

Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 17:43:33 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne...a ty penize navic, ktere na to budou potreba, ty nam donese Astar Seran, predpokladam.
Prosim te, nemusis nam neustale dokazovat, ze jses uplne mimo….
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 09:21:33 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale v pohode,ja te chapu….jen pak o sobe nerikej, ze jses pravicak, kdyz nejsi, a sam rikas, ze ti to je jedno, co jsi…
Me je docela jedno, co jsi, ale trosku me vadi lide, kteri neco jineho rikaji a delaji. A pak strasne vyzdvihuji, ze prece oni rikaji, ze…… A pritom to neni pravda.
Me slo jen o tuhle jednu vec.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-14 00:58:32 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takze jako pravicak vidis za super moznost, ze by se tem lidem, co neco produkuji, nejprve sebrala spousta penez,a ta by se pak rozdelila uplne vsem lidem , vcetne tech, co by nic nedelali.
oooo, jak pravicove :-D
Autor: Lojza Čas: 2021-03-13 20:54:23 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Boze muj a tohleto si rika pravicak.
Dneska uz je holt "pravicak" kde kdo…
Autor: Lojza Čas: 2021-03-13 09:10:56 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak uz tu psal kolega - to, ze o sobe reknes, ze jses pravicak, jeste neznamena, ze jses pravicak.
Pokud chces omezovat lidi tak brutalnim zpusobem, jakym chces, tak proste pravicak nejses, I kdyby ses 100x stavel na hlavu.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-13 01:22:26
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen ze bych rad udelal dablova advokata (reaguji predevsim na nejake texty v komentarich )
Cas od casu je pravda proste dana. A pozorovanim ji zjistime. Nezjistime zadny uhel pohledu - skutecne zjistime konkretni pravdu.
Vzpomnel jsem si na ono klasicke, ze zena nemuze byt tak napul tehotna. Bud tehotna je, a nebo tehotna neni. Zde je pravdu mozne nalezt…
A samozrejme nejen zde :-)
Jinak clanek je fajn a pravdivy :-)
Autor: Lojza Čas: 2021-03-13 01:03:32 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ja nevim no...vazis si trebas Elona Muska?
Ja docela jo za to, co dosahl na poli kosmonautiky…
Btw co je spatneho na tom, ze nekdo touzi ja nevim, po luxusni jachte za 1 miliardu korun?
To by se takove jachty mely prestart vyrabet?
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 22:30:45 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, komunista...v pohode, uz to nebudu resit.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 22:12:46 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jako v pohode..v podstate to znamena "navrat na stromy", protoze nikdo nebude mit dost penez na to, aby si koupil neco "luxusniho". Takze luxus zrusime…
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 21:08:52 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha....
no rozhodne to je vrcholne motivujici system pro podnikatele. Vis, ze kdyz budes podnikat, nikdy si nevydelas tolik, kolik bys chtel a jeste k tomu neses za vsechno rizika….
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 20:30:27 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno..tak si vezmeme teoretickou situaci…
Podnikatel investuje 1 miliadu kc do firmy.
MUze si ale vzit "plat" pouze xy penez (v pomeru k investici opravdu mala castka)
Proc by to delal? Proc by v takovem pripade investoval tolik penez?
Pokud to neudela, nevznikne firma, ktera nebude vyrabet….
Nebo ti prijde, ze postavit takove, ja nevim, zelezarny, jde za par korun?
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 16:23:38 Titulek: Re: Kretén? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mohu se prosim jen zeptat,na zaklade ceho bys lidi omezoval v tom, kolik si mohou vydelat penez?
Jako ze kdyz bude podnikatel, ktery bude poskytovat vynikajici sluzby, lide je budou chtit, ale nebude si za to moct vzit zisk? Nebo jak to presne myslis?
A chapu to spravne, ze bys tedy chtel zcela zrusit "trh prace", protoze proste zamestnanci by nebrali penize podle toho, jak moc jsou pro nekoho uzitecni, ale tak nejak proste podilem na zisku, I kdyz by vubec nic nedelali?
Vzdyt to proboha cele vubec nedava smysl a blizi se to necemu, jako "komunismus".
Proc by podnikatele pak nesli to obrovske riziko krachu,kdyz by jim to pak nemohl vykompenzovat pripadny zisk?
A nebo by to bylo tak, ze v pripade krachu pohledavky nejdou jen za podnikatelem, ale take za temi zamestnanaci? Takze proste zkrachuje fabrika a kazdemu zamestnanaci zustane na triku napriklad 1 milion korun, co musi zaplatit?
Nebo jak si to predstavujes?
Autor: Lojza Čas: 2021-03-12 01:23:58 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Shrnul jsi to hezky, ale zcela chybne. Nemas vubec pravdu.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-10 09:20:41 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jednou stacilo, ale I tak, znovu dekuji.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-09 23:33:28 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To, ze to nechapes ty, to me jen potvrzuje, ze se ptam spravne...Ja jima prave vyvracim to, ze jeho prirovnani je vystizne.
Ale opravdu moc dekuji za potvrzeni.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-09 22:24:49 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je to otazka zcela k nicemu. Je to uplne jedno. Dulezite jsou ty moje otazky.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-09 21:21:58 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zamestnanec Applu mu za svou praci plati dane ano/ne?
Zamestnanec Applu muze vytvorit kdykoliv Applu konkurenci ano/ne?
Autor: Lojza Čas: 2021-03-09 19:34:54 Titulek: Re: "Apple jsme my" [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, neni to VUBEC obdobne.
Opravdu vubec. Dal jsi naprosto nesmyslne prirovnani.
Tak se nediv, ze na to lidi upozornuji.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-08 18:22:10 Titulek: Re: Doublethink [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdybys radsi poradne cetl, co ti lide pisou…
A pripadne sem napsal vysledek IQ testu...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-08 13:20:01 Titulek: Re: Doublethink [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Uz jsem ticho...ja curak, zkusil jsem to jednou slusne...uz na to seru.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-08 12:02:23 Titulek: Re: Doublethink [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
K bodu 3. - jses si tim jisty?
Protoze ja kdyz jsem jednal s urady a chtel jsem si najmout zastupce, ktery nehovori cesky, bylo mi receno, ze muj zastupce musi hovorit cesky, jinak mi ho neschvali.
Autor: Lojza Čas: 2021-03-03 09:19:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aaaa, oblibena disciplina :-D
Nevim jak to je -> no, myslim si, ze by to mohlo byt takto -> to je dukaz, ze to tak je -> kdo tvrdi neco jineho, nema pravdu, protoze ji mam ja
Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 14:01:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co se tyce toho, jak "stat" funguje vzhledem k tomu aktualnimu viru je docela pekny clanek https://www.novinky.cz/domaci/clanek/babis-by-nemel-ridit-zemi-do-vseho-se-montuje-rika-byvaly-koordinator-ockovani-40352658#utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Coz je primo od cloveka, co mel ridit to ockovani…
A jasne tam rika, ze se veci deji na zaklade politickych rozhodnuti, nikoliv faktickych. Takze je jedno, kdo co kde potrebuje - zdravotni pece se poskytuje podle toho, aby pana Babis epriste zase zvolili ve volbach.
Je UPLNE JEDNO, kdo si predstavuje jak, jak by mel vypadat idealni svet.
REALNY svet vypada TAKTO.
Kdo tohle obhajuje, tak si o nem myslim sve...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 11:43:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zde s tebou plne souhlasim.
Me obcas prijde, ze lide uz dneska vidi konspiraci uplne za vsim, uz jen tak z principu.
Cokoliv se stane, nejprve je potreba najit nejakou solidni konspiraci a tu zastavat.
Jak je to v realu, to neni dulezite...
Autor: Lojza Čas: 2021-03-02 10:06:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho ty clanky nejsou vubec dobre…
Z D-F se stal klasicky "konspiracni web"... Je pomerne "zvlastni", ze se tam objevuji clanky pouze zamerene jednim smerem, kazdy se tam tvari jako insider a popisuje veci, ktere ovsem vubec nesedi s tim, jak to popisuji jini insideri. No, ale alespon uz se to tam posunulo z "zadny Covid neexistuje" alespon k "Covid teda existuje, ale vlastne vubec neni nebezpecnej". Alespon drobny posun, hura…
logo Urza.cz
kapky