Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 162)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 22:02:11 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, takze I ty experimenty, ktere jsou tam realne ukazovany, jsou taky stupidita, jo?
Mereni, ktera byla provedena, jsou take stupidita?
Clovece…
To, ze nejaky clovek ma nejaky nazor, se kterym nesouhlasis, zatracuje vsechny dukazy, ktere predklada v jinem pripade?
Njn, jak jsem psal jinde...tvuj blatoplatouch je silne rozvinuty.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 21:17:54 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Btw, jestli mas cas, zkus si dat na YouTube "cesta do hlubin mozku". Ma to 6 dilu po 45 minutach, posledni dil neni potreba.
Je to velmi velmi velmi zajimave. Samozrejme "popularne naucne" a nejake veci tam mohou byt zkratkovite, ci vedecky nepotvrzene, ale spousta veci je tam dokazovana vyzkumy a experimenty. Otamtud mam take ten priklad s tema barvama.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 21:14:43 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, takze mas pocit, ze proste clovek je vzdy schopny se rozhodovat "svobodnou vuli"?
Je prokazano, ze to neni pravda.
Byly delane pokusy,kdy se lidem "vnutily myslenky", tito lide je provedli a pritom byli zcela presvedceni, ze jednali z vlastni vule a tyto myslenky jim nebyly vnuceny.
Napriklad stimulaci urcite casti mozku.
Byl delany pokus, kdy si lide meli vybrat ze 2 barev tusim….klasika,cervena/modra.
Pokud vezmeme 100 lidi, pravdepodobne pokud si budou met kazdy z nich vybrat cervena/modra, tak vysledek bude neco jako 50/50, propadne 60/40 pro nejakou barvu...mozna I 70/30, ale pokud se pouzijou nejake dost obecne barvy, bude to dost okolo 50/50
Mno a tak vzali nejake lidi, nevim jestli 100 nebo kolik presne, stimulovali jim elektrodama nejakou cast mozku a 100% tech lidi si vybrala stejnou barvu. A pritom vsichni tvrdili, ze to bylo jejich vedome rozhodnuti.
Takze takhle to funguje s tema nadorama a podobnyma vecma.
Proste mas nejaky defekt a ten te donuti napriklad udelat nejakou vec, pricemz muzes mit v pohode pocit,ze to delas z vlastni vule a dokonce muzes mit pocit, ze je to tak spravne, I kdyz se bude jednat o zabijeni lidi. Pripadne muzes vedet, ze je to spatne, ale proste to udelas, protoze to nejde neudelat.
Jak jsem rikal, mam ve svem okoli nejake lidi s problem v mozku.
Uz jsem ty priklady psal opakovane.
Ten clovek napriklad ve dverich videl cernou propast. A VEDEL, ze kdyz tam vkroci, tak do ni spadne.
Pripadne byl doma v kuchyni a on VEDEL, ze je zrovna v Praze na Vaclavskem namesti.
A podobne veci.
Proste problemy v mozku. Clovek neco VI, I kdyz je to uplna blbost.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 20:51:26 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, mel jsem na mysli toho Charlese Whitmana.
Ale tak samozrejme muzes vzdycky rict, ze je neco nahoda.
Ostatne, pokud budes chtit, tak muzes rict, ze neni zadna prima souvislost mezi tim, kdyz nekdo citi bolest a zlomenou nohou.
Protoze bolest citi spousty lidi. Mezi nimi bude jiste i nekolik takovych, kteri maji zlomenou nohu. Nejde tedy s jistotou rict, ze zlomena noha zpusobuje bolest…
A vubec, vsechno je to spiknuti…
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 20:43:43 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Btw je nadherne, jak vezmes nejakou jednu cast nejake veci, idealne tu mene dulezitou, a prohlasis ji za tu JEDINOU, OPRAVDOVOU a NIC JINEHO NEEXISTUJE.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 20:25:25 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja si snad dam tu praci, a ten pripad ti dohledam. Ty pohadko…
Ty jses fakt absolutni dement, to snad neni mozny
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 19:54:34 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zub je mozek? No, mozna, ze ve tvem pripade….
Sebevrah na pustem ostrove ztrpcuje zivot komu jinemu, kdyz tam nikdo neni?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 18:35:33 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok,
pochopil jsem. Proste mas zcela jinou definici "dusevni choroby" nez drtiva vetsina vsech jinych lidi a take nez drtiva vetsina vsech odborniku.
Chapu, mas na to pravo, no do budoucna budu vedet, ze kdyz ty napises "dusevni choroba", myslis tim neco ZCELA jineho, nez ja, ze v podstate to co tim myslis ty a ja se vubec v nicem neshoduje.
Ok..
A jinak, ty pracuraku. Nevkladej mi neustale do ust neco, co jsem ti uz opakovane vyvratil.
Pokud se nekdo chce zabit, rozhodne tim ztrpcuje zivot SOBE. ON trpi, ON ma bolesti, ne ja, ne ty a ne zadna spolecnost.
No, timto koncim, protoze vubec nema smysl to dal resit, kdyz dusevnim chorobam rikas, ze to nejsou dusevni choroby, neshodneme se vubec na nicem a nema cenu to dal resit.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 17:47:08 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ahaa, uz to chapu. Pokud je neco zpusobeno fyzickou poruchou,ty reknes, ze to neni dusevni choroba.
V tom asi bude ten problem.
Ze trebas ja chorobe "deprese" (takove te opravdove depresi, kdy clovek napriklad ma takove bolesti a takove stavy mysli, ze mu mozek neustale rika "zabij se, a skonci ti tohle utrpeni, zabij se, zabij se..." rikam "dusevni choroba". Protoze to je vsak nemoc zpusobena nejakou chybou hormonu,tak to podle tebe dusevni choroba neni.
Pochopil jsem to spravne? (otazku myslim zcela bez ironie)
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 09:44:31 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, takze pokud uz nevis kudy kam, prohlasis vetsinu pripadu za nejakou marginalia a jedeme vesele dal..
Super.
Timhle zpusobem skutecne dokazes naprosto cokoliv.
Jen ja osobne znam nekolik lidi (a tim myslim,ze je znam osobne), kteri maji nejake problem s mozkem, berou na to leky, ktere ty problemy kompenzuji a bez tech leku by pravdepodobne neprezili.
Akorat ze jsem laik, takze nevim, jak se ty nemoci presne jmenuji a jak se jmenuji ty leky a podobne.
No trebas osoba z me rodiny bere leky na to, ze mu telo nevytvari nejake spravne hormony a prave ten problem mu resi leky.
Uprimne, stav "v mozku nejsou ty spravne hormony" mi neprijde jako zadna cerna magie ci spiknuti lekaru, to mi prijde jako docela pochopitelny a predstavitelny problem.
Me trebas telo zase nejak blbe reaguje na inzulin a tak musim brat prasky, abych neumrel. Doktori tomu rikaj cukrovka a neprijde mi, ze by to bylo jen nejake spiknuti vyrobcu cukru ci neco podobneho.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-28 00:44:02 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno, jak jsem psal. U nekterych nemoci uz se docela dobre vi, ktery hormon napriklad chybi a podobne.
A jak jsem psal take, pokud nemame dostatecne dobre diagnosticke metody, nemuzeme delat dostatecne dobrou diagnostiku, ze…
A jinak mas pocit, ze clovek, co je mu tak zle, ze se radsi zastreli, si to cele sam vymyslel, a pak tomu zacal verit, jo?
Uprimne? PRESNE TOHLE nam tvrdili ty zmrdi doktori. Ze tomu cloveku urcite nic neni...Kdyz jim popisoval, jak se citi, tak mu tvrdili, ze si to urcite vymysli, ze je hypochondr…
Koukam, ze to neni neobvykle...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 23:15:32 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
ne, neni.
Mam ve svem okoli cloveka, ktery mel takove fyzicke potize, ze se jinni lide strileni brokovnici do hlavy, jak je to mucive a neda se to vydrzet. Bolesti, ktere zaziva, stavy zoufalstvi, stavy, kdy mu prijde, ze se zrovna topi, a podobne.
Podstoupil vysetreni v CT, rozbor krve na naprosto cokoliv, kompletne vsechny organy v tele vysetreny.
Pricina nakonec objevena v mozku, telo negenruje latky, ktere generovat ma, zjednodusene receno.
Od te doby, co na to bere leky, ktere mu ty latky doplnuji, tak presly ty zasadni fyzicke priznaky. Zustaly takove drobne, jako ze se obcas pobleje, ci se mu tak mota hlava, ze ani nemuze chodit.Ale to je porad CAJICEK oproti tomu, co mel predtim.
Pred tim, nez vubec pripustil, ze by se mohlo jednat o dusevni chorobu, cca rok jezdil po vsech vysetrenich. Sam jsem ho tam vozil, takze to vim. Ostatne, doktori to take moc pripustit nechteli, porad hledali nejakou spatnou funkci stitne zlazy a podobne.

My jsme museli psychiatry presvedcit, ze nejakou dusevni chorobu ma !!!! To bylo uplne presne naopak,nez jak to tu celou dobu licis.

Proste se smir s tim, ze dusevni choroby je souhrny nazev pro choroby, ktere se vyskytuji v mozku a jsou zpusobeny docela konkretnima fyzickyma poskozenima mozku.
Btw, u nekterych je to uz prokazane a vi se, kde je problem - jake hormony se spatne generuji, jaky nador tlaci na jake centrum v mozku ci jake neurony se spatne spojuji. Akorat ze nemam jeste diagnostiku na te urovni, abychom byli schopni rict presne, jaky je to konkretni bod v mozku. Casto se vi pouze to, jaka je to oblast, ci jake hormony chybi a podobne.
Takze to jeste neumime opravit tak, ze bychom nejaky drobny bod v mozku nejak "opravili". Stejne, jako kdysi neumeli opravit artritidu a dneska ano.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 22:56:01 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V zivote jsem neslysel zadneho psychiatra neco takoveho rikat. Slysim to poprve v zivote od tebe.
Vim to, protoze mam okolo sebe lidi, kteri maji fyzicke potize s mozkem a diky tomu maji nejake dusevni nemoci.
Pokud se mnou chces diskutovat, ZCELA prestan mluvit o nejakych psychiatrech. Ja o nich nemluvil nikdy, zadneho neznam a jsou mi zcela ukradeni.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 22:32:44 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Fyzickou vadou...preklepy :-(
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 22:31:46 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Me je ale uplne u prdele, co rikaji jaci psychiatri, coz uz jsem ti tu zminoval asi 100x, ale ty to vytrvale ignorujes.
Me je uplne jedno, co delaji psychiatri. Takze bod 1. mame vyreseny. Je to uplne jedno, je to zcela irelevantni k tomu, jestli neco existuje ci neexistuje.
2. Co jsou dusevni nemoci,to uz jsem ti tu take psal asi 100x, tak ja to vezmu znovu, po 101: Dusevni nemoci jsou souhrnne oznaceni pro nemoci, ktere se typicky objevuji v mozku. Drtiva vetsina techto nemoci je zpusobena nejakou vyzickou vadou. At jiz poruchami spojeni neuronu, pres poruchy tvorby urcitych chemickych latek (napr. hormonu), a podobne (umim si predstav, ze nejaka dusevni nemoc je napriklad zpusobena nadorem, coz je zcela realna situace, kdy nejaky clovek mel nutkani vrazdit lidi, uvedomoval si, ze to je spatne, ale nemohl si pomoct a musel vrazdit. Po jeho smrti provedli pitvu a zjistili, ze tam, co predpokladali, skutecne mel nador. Akorat skoda, ze za jeho zivota mu nikdo moc neveril, ze se mu v mozku neco takoveho deje. Kdyby mu verily, nemuseli umrit nejaci lide)
Cimz jsme si ujasnili o co jde. Mas k tomu neco?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 21:46:30 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno, dokud nezacnes seriozne premyslet o tom, ze deprese neni jmeno pro spatnou naladu, tak se nikam neposuneme, ze…
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 21:34:32 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, Deprese NENI jmeno pro spatnou naladu.
Budu ti to psat porad dokola, dokud i takovej pracurak jako ty pochopi (pripadne, dokud me to bude bavit, coz me asi prestane drive, nez to pochopis)
To, ze nejakej jinej pracurak neco takoveho rekl, jeste neznamena, ze je to pravda.
NENI TO PRAVDA.
Deprese NENI jmeno pro spatnou naladu.
Jses ochotny se o tomto bavit a uznat, ze by na tom neco mohlo byt?
Pokud ne, tak samozrejme nema cenu dal se spolu bavit,
Ja chapu, ze cloveka, co si mysli, ze je Zeme placate, nepresvedcim. Je to proste superkokot a nic ho nepresvedci.
Jse sopravdu takovy superkokot, jak vypadas, a nebo nejses?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 21:31:59 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemas pravdu vubec v nicem
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 20:28:56 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Plus samozrejme jses totalne mimo, nebot "spatna nalada" je jeden z dusledku, kdyz je nekdo nemocny nemoci "deprese". Spatna nalada je tedy predevsim projev nemoci, kdyz uz o tom chces mluvit timto smerem...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 20:25:23 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je to to, ze jses uplne mimo a meles hovna. Nejaka nalada je uplne to nejmensi, cim se deprese projevuji a v podstate je to neco, co je uplne nicotne, oproti jinym problemum.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 20:20:03 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mas tam chybu.A protoze vychazis z chybnych podkladu, je chybny i ten zbytek.
Dusevni nemoc NENI metaforicke oznaceni pro slolecensky nezadouci emoce.
I kdyz to budes psat stale dokola, tohle tvrzeni je NAPROSTA PICOVINA na urovni "Zeme je placata".
Takze nam tu laskave netvrd takove picoviny.
Btw pokud si TAKHLE predstavujes depresi, tak jses bud absolutni kokot (coz je asi realita), a nebo jses ABSOLUTNE bez informaci a meles sracky o tematu, o kterym NIC nevis.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 16:00:33 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
2. "dusevni nemoc" je souhrnne oznaceni skupiny nemoci ,odehravajicich se typicky v mozku.
NENI to zadna metafora.
Ale chapu, stejne to budes ignorovat i nadale a mlit si tady ty svoje sracky dokola.
Ale I kdybys to napsal 1000x, nebude to pravda…
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 14:40:41 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, a tohle je něco, co mi prijde spatne a rad bych, aby to tak nebylo.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 13:09:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zajimalo by me, proc se na to ptas, ostatne ja se ptal prvni, ze…
Btw, mozna te to prekvapi, ale drtiva interakce subjektu na volnem trhu je spoluprace, konkurence je jen zlomek z toho...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 11:54:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A trebas Google, ty imbecile, pouzivat umis? Asi ne, co...Co taky od takovyho dementa cekat…
Zkus trebas https://www.kurzy.cz/zpravy/531166-dph-v-cesku-plati-mene-nez-petina-podnikatelu/
Doslova se tam pise, ze zivnostniku je platcu DPH 11%
A to by pred Covidem...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 11:50:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pockat pockat..ja si docela pamatuju zdravotnictvi v dobe, kdy nebylou soukrome vubec nic.
Bylo to NESROVNATELNE horsi, nez dnes.
A nemyslim technicky, ale s pristupem "obycejneho cloveka" ke zdravotni peci…
Nezil jsi trebas drive na jine planete? nebo tak nejak nechapu, jak muzes tvrdit, ze kdyz reknes, ze "kazdy ma pravo na to, aby dostal zdravotni peci", tak se tak stane, pokud to stat takto bude garantovat.
Samozrejme se to nestane. Nestalo se to jeste nikdy, nevim, proc by se to kdy stat melo.

Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 11:03:41 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Napriklad odpovednost za skody, ktere svym majetkem zpusobi nekomu jinemu.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 11:02:46 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mno, imho pokud plati, ze vsichni vlastnici musi xxxyyyzzz, potom to plati pro vsechny, ne?
Ja to nevymyslel, stat to tak chce.
Takze je mozne, ze to tak chce, ale sebe z toho vyjima, nejspise proto, ze nejsilnejsi pes mrda, nebo tak neco.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 10:59:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Psal jsem to tu opakovane.
A mimochodem, takovych, jako jsem ja, je dost velke mnozstvi. Nejsem zadna vyjimka.
Takze se predved, kdyz jses tak chytrej…
A nebo to co rikas, plati jen nekdy a jen na nekoho?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 10:21:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je mi novinka, to je nejaky prevratny objev?
By me docela zajimalo, jak neurony SPOLUPRACUJI.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 10:19:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To ti ty debile davam informace, abys mi mohl rict, jak mam platit mene dani, jak ses tu chvastal, ze to vsechno vis.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 08:46:20 Titulek: Re: Nepochopení rétoriky [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ten tvuj blatoplatouch ma fakt tezkej prubeh, mel bys s tim neco delat...
logo Urza.cz
kapky