Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 163)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 08:43:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Schizofrenie neni diagnoza VYRUSTKU v mozku, pravdepodobne. Ano, to mas pravdu. Je to diagnoza jine, FYZICKE poruchy v mozku. COSI v mozku nefunguje spravne, cosi zcela fyzickeho…
Stejne tak i ostatni psychicke choroby maji FYZICKE priciny v mozku.
A nebo alespon velka vetsina z nich.
A tohle ti tu pisu porad dokola a ty ne a ne a ne a ne a ne a ne a ne se nad tim zamyslet.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 08:39:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to meles za hovna???
Kdyz si nekdo zlomi nohu, tak posuzujeme, jak moc je zlomena vzhledem k nejake spolecnosti????
Takze pokud si zlomi nohu clovek na pustem ostrove,tak neni vubec nemocnej?? O tom, jestli clovek ma zlomenou nohu,rozhoduje spolecnost???
Jako ze jses pracurak, to chapu, ale tohle je i na pracuraka docela silna kava.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 00:43:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
TVL :-D
Ty jses pracurak :-D
To jinak neni mozny.
Takze ty kokote, shrnu ti to:
bod 1. Nemas pravdu
Bod 2. Nemas pravdu.

Dale, vyrovnal jsi se s tim, kdyz jsem ti prirovnal potize v mozku s potizemi s kolenem, ze jsi napsal,ze to tak neni. Chapu, jses proste pracurak. Pokud ti nefunguje spravne neco v mozku, je to podle tebe neco uplne jineho, nez kdyz ti neco nefunguje v koleni. WOW. A prisel jsi na to jak presne?
Kdyz budes mit vyrustek v koleni, bude te bolet a bude te to omezovat v pohybu. Mas nemoc.
Kdyz budes mit vyrustek v mozku, najednou, z nejakeho zahadneho duvodu,je to jen spiknuti psychiatru,zadny vyrustek neexistuje.
Gratuluji, jses kral vsech pracuraku.

Krasne sis tedy potvrdil, ze jses genialni, ze mas pravdu, protoze zcela dokazes ignorovat to, co ti pise oponent, a sam sebe utvrdis,ze to co pises, je pravda.
Jak rikam, pracuraku kral.
Uprimne receno, timhle, co jsi napsal, jsi potvrdil, ze je zcela zbytecne s tebou cokoliv resit, protoze si meles to svoje, vubec tenezajima, ze ti nekdo jiny dal nejaky argument a ze by ses s nim mel nejak vyporadat.
Naser si a vyhon si, vyhral jsi, koncim.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 00:37:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Uz jsem ti to rekl nekolikrat, ze s tebou nesouhlasim, a to zcela zasadne, nacez mi na tento argument napisess, ze se shodneme.
Tak ja to zkusim znova, pomalu….
Ne...
Neshodneme.
Jses zcela mimo.
Vsechny symptomy dusevni nemoci ROZHODNE NEJSOU jmena spatneho fungovani osoby VE SPOLECNOSTI. Vubec nevim,co tam seres nejakou spolecnost. Ja ti za to nemuzu, ze roku 1621 nebo kdy nekdo neco rekl. Me je uplne u prdele, co kdo rekl roku 1620, 1800, 1900, I 2000. Je mi to uplne jedno a vubec me to nezajima. Chapu, ze ty z toho mas trauma, ze nekdo neco rekl.Ja o tom nic nevim,a ani vedet nechci. K nicemu mi to neni.
Pokud se chces na necem shodnout,potom se shodnu na vete:
Vsechny symptomy dusevni nemoci jsou jmena spatneho fungovani osoby.
Pokud mas nejaky zvlastni duvod, proc tam porad cpes mermomoci tu spolecnost, tak mi ho sdel. Ja jsem ti OPAKOVANE, opakuji - OPAKOVANE psal priklady, kdy to s zadnou spolecnosti nema co delat.
Vsechny tve priklady, ktere pises, pises zamerne tak, aby ti to jako ze vychazelo, protoze nekdy nekdo neco rekl, napsal, ci idealne rekl v TV. A nebo proto, ze SKUPINA z dusevne nemocnych skutecne ma nejake problem "ve spolecnosti". Ale OPAKOVANE, opakujki - OPAKOVANE!!!! ti pisu, ze to je jen skupina, a to jeste mala.
TAKZE KURVA DOPRDELE NE!!!! Neshodnu se s tebou a ty jsi mi NIJAK NEREAGOVAL na me namitky, ze se to ZADNE SPOLECNOSTI NIJAK NETYKA!!!!
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 00:26:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem zivnostnik, neplatce DPH.
Povidej, blbecku...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-27 00:18:52
Web: neuveden Mail: neuveden
Hezky popsano, lepe bych to asi nedokazal :-)
Autor: Lojza Čas: 2021-01-26 21:15:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To by me zajimalo,jak se ja mam legalne vyhnout danim.
Povidej, prehanej…
A nebo radsi ne, zase z tebe vypadne nejaka kravina
Autor: Lojza Čas: 2021-01-26 18:03:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to je u nej normalni...na to on rekne, ze on je chudak, co nic nema a vubec, platit by to vsechno meli ti zli kapitaliste.
Nebo neco podobnyho.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-26 10:51:05 Titulek: Re: Ryzí stupidita [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty ses uzasne zasekl na tom, ze si neco myslis a nejses ochotny vubec pripustit, ze by to mohlo byt jinak. Vis, nikdo nevi, co by bylo. Protoze nemame kristalove koule.Takze by byla fajn trocha mene arogance a trocha vice pokory. Mozna, ze by to bylo, jak pises ty, ale trebas ja si myslim pravy opak.
Nikdo z nas ale nevi nic jiste,proto nema valneho smyslu vykrikovat, ze kazdy, kdo si mysli, ze by to bylo jinak, nez rikam ja, je debil.

Ale u tebe je to takhle se vsim. Uplne ignorujes, co ti rikaji lide okolo tebe, s jejich namitkama ci argumentama se vyporadas tak, ze reknes, ze neplati, protoze….Protoze ty vis, jak to je, ty znas tu jedinou pravdu. Takze ty reknes : Plati "A"...ja reknu: Nene, plati "B". Nacoz ty odpovis : Jelikoz plati "A", tak to dokazuje, ze mam pravdu.
Je ti uplne jedno, ze "A" vubec nemusi platit. Ty to VIS, ze plati, protoze jses nejmoudrejsi na svete a pripadne jsi to cetl v knize, jo a vlastne, protoze to bylo v nejakem filmu.
Coz me mimochodem privadi k myslence, ze jeste k tomu ani nedokazes drzet slovo, coz je pro me jedna z tech dost spatnych vlastnosti...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 19:02:12 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Stale nepochopil,jak jinak.
Ja mluvim o jablku, ty o lokomotive.
To je pak tezke…
Ja mluvim o tom, ze stat NARIDIL KAZDEMU, kdo je VLASTNIK nejakeho majetku (konkretni typy majetku jsou vyjmenovane v zakonech), aby plnil nejake POVINNOSTI.
Znovu poukazu na slova "KAZDEMU" a "POVINNOSTI".
Stat vsak TYTO KONKRETNI POVINNOSTI neplni a plnit ODMITA. Z toho jaksi logicky vychazi, ze stat NENI VLASTNIK, nebot by se na nej vztahovaly TY SAME povinnosti, ktere maji I JINI VLASTNICI.

Je vsak mozne, ze stat je proste jen vycuranej zmrd, ktery zavedl povinnosti vsem, ale sam sebe z toho vyjmul,a proto je zaroven vlastnikem, a zaroven muze na ty povinnosti srat. To je vlastne fakt
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 14:15:50 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl, zkus premyslet nad psanym textem a pochopit ho...nebo tu bezi nejaka soutez, kdo vytroli vice lidi tim, ze schvalne bude nechapat to,co mu chteli sdelit? Adeptu na vitezstvi tu pravda mame dost...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 12:41:53 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud ti nekdo zpusobi skodu, tak mas parvo se domahat nahrady skody a podobnych veci.
Pokud ti zpusobi skodu majitel nejakeho pozemku napriklad tim, ze si tam postavi rybnik, ten mu pak pretece a vyplavi ti dum, tak mas pravo se domahat nahrady skody. Dokonce i ted, v tomto state. Stejne tak by to bylo i v ancapu.
Pokud by tedy stat byl vlastnikem sveho uzemi, bylo by mozno se domahat nahrady skod, kterych se dnes domahat nejde.
Takze stat si ze vseho bere jen to, co se mu hodi a to, co se mu nehodi, na to sere.
Mame povodne...stat blbe naplanoval system prehrad a podobnych veci, prehrada mu pretekla, zaplavilo to domy. Zkus se schvalne u statu domahat nahrady skody za to, ze jeho majetek (voda) ti znicil dum.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 12:37:17 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No to rika. Protoze pokud by jeho vlastnikem byl, musel by dodrzovat pravidla, ktera jinym vlastnikum uklada. Ale protoze je v mnoha pripadech sam dodrzovat nechce,tak se ani za vlastnika neprohlasuje. Ja se nebavim o statu a ancapu. Ja se bavim o statu v dnesni dobe a o tom, ze ten stat sam urcil, co musi ruzni vlastnici dodrzovat.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 12:17:41 Titulek: Re: Rozpor v jádru [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tohle vyvratim jednoduse: Stat nevlastni uzemi, na kterem se rozklada.
Respektive - nikdy to nikde vylozene neprohlasuje. Casto se tak chova, kdyz se mu to hodi, a kdyz se mu to nehodi, tak se tak nechova.
Nikde ale neni primo uzakoneno, definovano ci jakkoliv prohlaseno, ze stat se povazuje za vlastnika toho uzemi.
Ono, pokud by to tak bylo, umoznovalo by to napriklad obcanum, aby se domahali po statu odpovednosti za urcite skody, za ktere by stat jako vlastnik musel rucit.
Takze stat NENI vlastnik uzemi.
Takze nezijeme v Ancapu
Autor: Lojza Čas: 2021-01-25 11:10:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
WTF? A na tuhle picovinu jsi prisel jak?
Zcela souhlasim s jinyma lidma zde, co projevuji nazor, ze dokazes jen psat stohy pseudochytrych sracek, cimz maskujes, ze jses uplne tupej.
Mas jednu vlasnost, ktera se prilis nehodi pro diskuze - zcela ignorujes argumenty tech, se kterymi diskutujes a jen si meles to svoje dokola jak kolovratek.
Nevim, jestli to dostatecne chapes, ale tvoje texty nejsou nikomu nicim prinosna. Protoze ty neco reknes, jiny ti na to da argumenty, ty je zcela ignorujes a meles si to svoje. K cemu je to dobre?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 14:32:32 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu..
Je to nad tvoje mentalni schopnosti pochopit psany text...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 12:51:50 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To ale prece neni vubec pravda, doprdele.
Hele, nechces, kdyz uz neco pises, u toho premyslet?
Revoluce mozne jsou v pripade, kdy revolucionari od zacatku planuji, ze uchopi moc a udrzi si ji silou. Armadou, policii, a podobne. Potom revoluce funguji.
Ancap nic takoveho neumoznuje - proto to neni realne.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 12:50:05 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, bylo by fajn, kdybys vzal v uvahu I to, co ti lide mezi tim napsali…
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 12:04:54 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mimochodem, kdyz se tu tak prsis, jak vyhravas debaty, nejak jsi uplne pozapomnel, ze jsi slibil nekde drive neco vysvetlit a popasovat se s nejakyma argumentama, co …
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 12:04:06 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ooo ano, technicky mas pravdu.
Ale bylo jiz milionkrat receno, proc by to v praxi takto nefungovalo a nenastolil by se zadny ancap.
Ale to ty ignorujes, ostatne jako vzdy ignorujes vsechno, co se ti nehodi do kramu.
Btw, jeden duvod ti zlehka priblizim, at nereknes, ze jsem na tebe zly:
Nema cenu vymlatit 99% populace. Co by zbylo? Nebylo by to funkcni…
Nema cenu vymlatit ani 50% populace. Opet, to co by zbylo, by nefungovalo, ubylo by az moc lidi…
Nema cenu vymlatit 10% populace - ostatne, v takovem pripade, kdy by 90% lidi dobrovolne neco chteli, az by slo vcelku jednoduse jit poklidnou cestou…

Nema cenu nekoho zabijet. Nic se tim nedokaze. Je to technicky na hovno.
Krestanstvi take nevzniklo tak, ze by si 1% lidi reklo, ze vymlatej tech zbylejch 99% a tim nastolej krestanstvi. Sli na to jinyma metodama a hle, kolik je dnes na svete krestanu…
Autor: Lojza Čas: 2021-01-24 01:33:19 Titulek: Re: Anarchokapitalismu - vznik s [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Uz asi milionkrat bylo receno, proc to timto zpusobem nejde udelat.
Ale je to marny, je to marny, je to marny….
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 18:37:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Clovece nestastna, vubec netusis, o cem mluvis.
Povim ti to jednoduse takto:
Koupis si pozemek s tim, ze si tam postavis barak. Jses uplne normalni clovek, nejses zadny developer ci politik, proste bezny clovek.
Vis, jak dlouho trva, nez dostanes stavebni povoleni?
U nas to trva klidne i 5 let.
Myslis si, ze si to ty, jakozto jediny, koho se to tyka, na tech 5 let schvalne zdrzujes?
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 14:49:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prvni, co me napadne, je trebas Instagram, ktery uz Facebook poctem uzivatelu davno prekonal…
Ostatne, ted roste docela slusne Tiktok, pravda, tam to ruzne staty zakazuji,takze mozna z duvodu zakazu ze strany statu nevyroste tolik.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 11:17:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl
Uz ted je Facebook prekonany konkurenci….Takze nemusime ani umet predpovidat budoucnost...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 09:53:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je pravda. Jak jednou vznikne facebook, razem ma miliardu uzivatelu a uz s nim nikdo nic nezmuze. Facebook se totiz zhmotnil z vesmiru, prinesl nam ho samotny Astan Seran a vsichni lide sveta byli rovnou automaticky zaregistrovani. Pred nim nebyly zadne jine socialni site a ani po nem zadne nikdy uz nevznikly.
Facebook je tu s nami a bude tu s nami navzdy.
A kdo tvrdi, ze jsou trebas i jine socialni site a ze Facebook je uz dneska v podstate mrtvej, ci ve stadiu pred smrti, je heretik a patri ho upalit.
A je jasne, ze nikdo nic nezmuze - vzdyt kazdy je tam registrovany povinne a nikdo nemuze nikam jinam odejit.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 09:50:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, tyto problem velmi casto vytvari stat.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-22 00:57:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale ano, to chapu. Je to presne ta podstata politiky. Je nejaky problem, a misto toho, aby si to lidi vyresili, jak chteji, tak jim do zacnou vstupovat politici.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-21 21:06:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja jsem o nich prilis neslysel od lidi, kteri nedelaji pro stat. Tedy uredniku,ci rovnou ministru.
Pokud jsem o nich slysel od lidi, kteri nedelaji pro stat, bylo to proto, ze to stat uz dokurvil tak, ze to bylo neunosny.
Jeste jsem neslysel v necem, co stat nereguluje/prilis nereguluje,ze by nekdo, kdo neni napojeny na stat, chtel tu vec nejak zasadne reformovat.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-21 19:13:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano...stat si vymysli, ze je potreba neco vice zregulovat a prikazat.
To je reforma jak svine. Vylozene klasicky priklad reforem, ktere jsou tlacene trhem :-D
To same regulace...o regulacich typicky nemluvi nikdo z trhu, ale mluvi o tom nekdo od statu, ze…
Clovece, alespon se to nauc rozlisovat…
Btw, ted nam poslanci predvedli jednu skvelou reformu. Ale zase diky tomu budeme (muset) mit vlastni sampansky, vlastni lanyze I kaviar. Skvela prace, rekl bych. Porucime vetru desti…
Sice to ve finale bude znamenat, ze potraviny podrazi jak prase (zvlaste ty prasata, ty podrazej mozna az jako svine), ale je to dobre pro lidi!!! Proste je dobre, kdyz budou vyrazne drazsi potraviny, protoze zvlaste nizkoprijmove skupiny obyvatel, kteri potrebuji nejvice chranit pred zlymi korporacemi, to vylozene oceni a uz dnes se na to extremne tesi.
Autor: Lojza Čas: 2021-01-21 00:35:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hmm, tak se asi odpovedi nedockame
Autor: Lojza Čas: 2021-01-20 19:13:46 Titulek: Re: Anarchokapitalismu =monarchi [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ehmm...aniz bych do toho chtěl nejak moc stourat, zalezi, do jakeho státu se narodi a v jake zrovna dobe...a take komu :-D
Napriklad pokud se ted nejak narodilo dite v USA nelegalnim imigrantum, tak to tak uplne neplatilo… A to USA jsou "demokraticka" zeme, snad teda, ja jen, ze tu nekdo bude rikat neco o tom, ze se pocitaji jen demokraticke staty…
Pokud budeme pocitat vsechny staty (at je to fer), tak je mraky statu, ktere lifruji nejake sve obcany pryc (pred nejakou dobou to bylo i na uzemi tohoto statu, kde zijeme) a podobne...
Autor: Lojza Čas: 2021-01-20 18:31:05 Titulek: Re: Anarchokapitalismu =monarchi [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No a to si predstav, ze uz vubec nikdo nema zadna pravidla pro mimozemstany, co sem prileti.
Chci tim rict, ze je docela tezke predikovat, jak se vyvine (teoreticky) situace, kterou vubec nezname a v podstate neni moznost jednim clovekem domyslet vsechno moznosti, co mohou nastat.
Me se strasne libi, jak by kazdy odpurce ancapu chtel detailne popsat, co by se presne stalo, pokud….Pokud si na sebe vezmu modre trenyrky a budu behat sousedovi pod oknama a mavat rudym hadrem a u toho bzucet jako moucha. Ha, co s tim bude kdo delat, co? Ha, nevis, co!!!
Ja to zkusim opacne. A co ty budes delat s tim, az se nejakej prezident rozhodne, ze je potreba jit do valky, vsechny tam nazene a polovina lidi tam umre? Ha? co s tim budes delat, co?

logo Urza.cz
kapky