Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 215)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-01-30 12:56:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, to, ze do toho socialnim sitim jeste k tomu keca stat, je "vyssi level". Ale tak zrovna socialni site si plus minus jeste nejake nekde zalozit jde, I kdyz samozrejme regulace na tomto poli se budou jen zvysovat, az to v podstate nepujde. Ale rekneme, ze zatim FB jeste plus minus muze delat, co uzna za vhodne, jen k tomu dostava "vyznamna doporuceni".
Autor: Lojza Čas: 2019-01-30 12:47:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, kritizuji, ale porad jeste jim to nevadi natoli, aby odesli. Trebas me na Facebooku vadi nektere veci tak moc, ze tam nemam ucet. Vidis, jde to. Dokonce mi na socialnich sitich obecne vadi tolik veci, ze na ZADNE nemam ucet. Vidis, jde to.
Jinak to, ze jses hloupej a omezenej vime. Zakaznici by ROZHODNE v mnoha oblastech chteli horsi sluzby/zbozi za mene penez. Protoze ted napriklad si neco nemohou dovolit vubec, takto by si to mohli dovolit alespon v nejake horsi kvalite, ale mohli by. Klasicky priklad je, kdyz Rayner chtel zavadet letadla s misty na stani. Bylo by to vyrazne nepohodlnejsi a vyrazne levnejsi, nez soucasne letenky. Ale nedostali k tomu nikdy schvaleni - no zajem o to byl obrovsky. Logicky, protoze by pak kdekdo mohl litat za par euro. (Ja vim, ze to zni jako utopie, ale ja jeste za meho mladi jezdil bezne autobusy, ktere byly tak nacpane, ze se tam stalo. Jel jsem takto trebas 4 hodiny v kuse a take jsem to prezil)
Autor: Lojza Čas: 2019-01-30 12:42:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tve pravo na svobodu projevu ti nikdo nebere. Ale kdyz napriklad prijdu ja k tobe domu, a zacnu rikat "Ty jses ale naproste zmrd, totalni kokot, tvoje matka je kurva, ty sam kazdy den pichas do prdele svoji malo dceru...atd atd atd", tak mi chces rict, ze tam tak budes sedet a protoze mame svobodu projevu, tak nic neudelas? A nebo me vyhodis? Mozna mi das pesti? To by me zajimalo, opravdu, co bys delal.
Protoze na Facebooku jses "na navsteve". Neni to tvuj Facebook, je to neci uplne cizi Facebook a on si rozhodne, jak dlouhe texty tam muzes psat, jestli vubec nejake, jestli tam muzes mit ucet ci ne..proste je to jejich vec.
Btw, jen perlicka na zaver - to, ze stat zakazuje rikat urcite veci a dokonce se za to muzes dostat do vezeni, to vis, vid?
Autor: Lojza Čas: 2019-01-30 12:22:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A nenapadlo te (ja vim, ze ne, to je jen takova recnicka otazka), ze napriklad uzivatelum Facebooku to NEVADI?
Protoze sice to ma nejake nevyhody, ale zase to ma jine vyhody - napriklad je to zdarma, ma to hodne jejich znamych a podobne. A proto jim to mazani vadi mene, nez kolik jim to prinasi a proto tam zustavaji. Protoze kdyby tam nechteli byt, muzou jit jinam, kde se nic nemaze. No jo, ale zase tam nemaj zname a neni to tam tak hezke graficky ci vim ja proc tam nejdou…
Takze ti lide vedi, ze je tam "cenzura" a nevadi jim to. Co s tim chces delat, ze jim to nevadi? Nejake prevychovne tabory by mohly zabrat...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-30 12:15:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty citis, ze mas od prirody (od Boha, od cehokoliv) dane pravo psat nejake texty na nejake cizi socialni siti? A citis, ze mas podobne pravo, aby nebyly nikdy smazany? Jak jsi k tomu prisel, zeptam se? Opravdu by me to zajimalo, jak jsi k tomu dosel.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-29 14:03:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, porad bych rekl, ze je to vice na strane poptavky - vyrobci totiz dokazi vyrobit cokoliv, akorat to nekdo musi kupovat …
Jak jsem psal, imho je tu obrovska poptavka po jeste levnejsich sluzbach/levnejsim zbozi v jeste nizsi kvalite, nez je ted, ale stat to zakazuje.
Btw samozrejme existuji firmy, ktere udelaji produkt a pak ho "nacpou masam" - viz trebas Apple. Ale nemyslim si, ze je to nejake "globalni spiknuti" - spise to budou vyjimecne situace. V globalu myslim neexistuje zadny tlak "kupujte levne boty, co se vam rozpadnou za rok" ci "kupujte levne pracky, co vydrzej 4-5 let". Ten tlak vidim spise zdola, tedy "prodejte mi nejake levne boty, hlavne aby byly co nejlevnejsi" ci "prodejte mi co nejvetsi a pritom nejlevnejsi TV" a podobne.
Ale predevsim na tom nevidim nic spatneho, kazdy si koupi to, co chce a vsichni jsou spokojeni, kazdy ma na vyber. Jen kdyby ten stat do toho tak nekecal :-(
Autor: Lojza Čas: 2019-01-29 11:20:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To imho neni uplne pravda - kdyby se vyrabely jen veci, ktere dele vydrzi, holt by nebylo tolik vyrobcu a tito by delali neco jineho.
Naopak situace je takova, ze je obrovska poptavka po jeste levnejsich a jeste "mene kvalitnich" vecech, ale stat rekl, ze ne, ze se to nesmi. Ackoliv by to lidi chteli kupovat. Dobrovolne.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-29 09:19:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale hovno…
Trh nabizi snad v kazde oblasti kvalitni vyrobky. Elektronika, auta, potraviny… Lide by vsak, zcela logicky, nejradsi meli ty kvalitni veci za cenu tech mene kvalitnich. Coz jaksi nejde.
Takze lide nadavaji na nekvalitu, ale presto si ji koupi, protoze to pro ne je porad lepsi, nez si koupit kvalitu za draho.
Proc je to pro ne lepsi? To musi kazdy z nich vedet sam, ackoliv urcite trendy se daji pozorovat (nektere z nich uz tu byly zmineny).
Nejvetsi sranda je, ze casto cenovy rozdil mezi kvalitou vyssi a nizsi neni az tak hrozny. Trebas ja si u naseho reznika kupuji sunku od kosti, pouze z masa, a davam za ni okolo 25kc/10dkg. Radsi si ji nekoupim pul kila, ale trebas jen 10-15dkg, no mam kvalitni sunku, na ktere si pochutnam. Jiny clovek jde do jineho obchodu a tam si koupi nejakou sunku, co ma 60-70% masa, chut je dodavana chemicky a zaplati rekneme 15kc/10dkg. No, to mi neprijde jako AZ TAK zasadni rozdil, abych si tu levnejsi musel kupovat. No ale stejne te levnejsi se proda mnohem vice. Takze ji vyrobce vyrabi vice...Zrovna u potravin to je velmi casto tak, ze jeden vyrobce dokaze vyrobit i tu kvalitni potravinu, I tu mene kvalitni, na obou by mel stejnou marzi, takze mu to je ZCELA JEDNO, co bude vyrabet, a vyrabi pouze to, co po nem lidi chteji.
To same s elektronikou. Muzu si koupit pracku za 5 tisic kc, ktera vydrzi par let, a nebo trebas za 20 tisic, ktera vydrzi nasobne dele. Ja osobne si radsi usetrim na tu drazsi, kterou pak ale mam 10-20 let. Takove se bezne prodavaji, ale lide vice kupuji ty za 5 tisic - no takze je logicke, ze se budou vice vyrabet.
To same obleceni, boty...Muzu si koupit boty za 3 stovky, co se rozpadnou po roce (nic proti tomu, sam to casto delam, proste s tim pocitam). No a pak mam nejake asi za 2 500, ktere se pravdepodobne nerozpadnou nikdy (uz je nosim par let a zadne znamky, ze by se to melo dit).
Na vyber je ve vsech oblastech, nevybavim si zadnou, kde by na vyber nebylo.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 21:47:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
BY me docela zajimalo, kolik jsi vychoval deti...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 21:12:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jako ze me nejakej statni zamestnanec nesejmul hned po ceste?
Jako ze : Stat je uplne super, zajistuje vam, ze muzete zit!!! Protoze kdyby vas taky mohl nechat oddelat hned zitra, takze si ho vazte, ze je tak hodnej a neudela to!!!
Super
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 21:01:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Priznam se, ze od ancapaku jsem to nikdy neslysel, zato nam to porad vnucujou etatisti.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 19:39:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hahaha, to bylo tak vtipne
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 18:56:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je fakt...vsemozne mi brani v tom, abych tu praci vubec mohl odvest.
Pravda, na to jsem uplne zapomnel
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 18:34:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, podle ideologie zlodeje jsou moje penize take jeho…
Rozhodne mi prijde spravne, ze kdyz pracuji a dostanu za to odmenu, tak ta je moje. Za moji praci moje odmena.
A nejak nechapu ideologii, ze ne, ze ta odmena vubec neni moje, I kdyz jsem tu praci odvedl ja. Je to docela zvlastni logika, trosku mi to prijde jako otroctvi.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 18:33:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty me realne skodis, protoze to je realita. Deje se to, je to 100% jiste, realita.
Ja obhajuju neco, co podle me lidem skodi nesrovnatelne mene - ok, ty mas parvo na to mit takovy nazor, ze ne. No neni to ted realita, takze nikdo nemuze vedet, jestli mam pravdu ja, ci ty (jakkoliv vsechny dukazy mohou ukazovat, ze ji mam ja)
Tudiz - ty obhajujes a POZADUJES moji likvidaci, protoze se bojis meho nazoru, ze nejaky jiny system by mohl byt lepsi, nez soucasny.
Gratuluji, zmrde.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 16:21:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo a ty se proti me domnele sikane (kterou bych nikdy neudelal, ani si neumis predstavit, jak daleko jses od reality, protoze ja jsem jeden z mala, kteri ani na vojne nikoho nikdy nesikanovali) branis tim, ze preventivne sikanujes me, krades mi vetsinu mych penez a svazujes me milionem ruznych omezeni. A rikas tomu obrana :-)
Fakt ja bych pochopil ledacos, ze je nekdo idealista a mysli to dobre...ale ty to nemyslis dobre. Ty proste chces, aby byl nekdo, kdo posere vsechny lidi okolo tebe, protoze se bojis, ze kdyby je neposral, tak by ses na tomhle svete neuzivil. Jaky tohle vyzaduje charakter, to je fakt k zbliti.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 16:18:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Rozhodne ty a tobe podobni nesete zodpovednost napriklad za valky (ono tezko by se jinak jen tak vzalo par milionu lidi a sli by zabijet jinych par milionu lidi s vidinou, ze jich tam polovina umre, ze)
Nebyt statu, nebyly by rozhodne takove valky, ve kterych umrely desitky milionu lidi...nebyt lidi, kteri staty chteji, nebylo by statu...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 15:32:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo ty se branis tak, ze me neustale sikanujes, beres mi vetsinu toho, co si vydelam….jasneeeeee, ty se jen branis :-))
Boze, co ty jses za idiota :-D
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 15:31:58 Titulek: Re: Ale existuje to? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je zajimave, ze cele generace lide zili jeste vice od vyplaty k vyplate a takovehle masivni problem nebyly. Lide se meli pred 40-50-80-200-atd lety VYRAZNE hur, nez se mame dnes (I chudi se meli VYRAZNE hur, nez dnesni chudi) a takovehle problemy nebyly.
Jenze stat lidem rika : Nestarejte se, on se stat postara za vas..a tak se lidi nestaraj.
Krasne to je videt na jinem prikladu, jeste mnohem markantnejsim: Rodina.
Drive byla rodina proto, aby drzela pohromade. Rodice podporovaly deti na skolach, ty az vystudovaly, jim to vracely...Ve stari mladi zivili stare, proste rodina drzela pohromade.
Dneska? Stat rika : Mladi, o stare se nestarejte, vsak tu jsem ja, ja jim dam duchody, nechte to na me.
A tak to lide nechavaji na state a dusledky vidime okolo sebe (samozrejme budou lide, kteri reknou, ze je to tak dobre, protoze nejaka rodina je prezitek, co v dnesni dobe nema co delat, no ja si to uplne nemyslim)
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 14:10:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jednak je to nesmysl, a jednak takovyhle argument sedi od nekoho, komu jde jen o to povrazdit desitky ci stovky milionu lidi.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 14:09:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Trebas ja proto, aby me nikdo nemohl sikanovat, aniz bych se proti tomu mohl branit. Ale to ty nikdy nepochopis...ostatne tobe dela sikanovani ostatnich dobre a zoufale se bojis, ze by ti to mohlo nekdo skoncit
Autor: Lojza Čas: 2019-01-28 14:07:04 Titulek: Re: Ale existuje to? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prvni, co me okamzite napadlo po precteni otazky, byla financni gramotnost. Stat neustale reguluje banky, pojistovny, poskytovatele pujcek a podobne, az to doslo tak daleko, ze mame neco okolo milionu lidi v exekucich a tusim asi pul milionu jich ma vice a vetsina z nich ty sve dluhy ani nedokaze zaplatit. Takze prisel stat, POMUZE JIM a tim ukaze ostatnim, ze se vlastne zase az tak nic nedeje, ze nemusi byt zodpovedni, kdyz si nasekaj dluhy, tak je pak stat oddluzi a jede se dal...Takze spousta lidi uz dneska vubec netusi, jak "vyjit s minimem" a pujcuji si a pujcuji si...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 23:52:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jestlis mu radil ty, tak plne chapu, proc psal to, co psal.
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 22:32:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Rikam, aby sis nechal poradit, sam na to nestacis...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 21:48:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protoze jses kokot, ale tak to neni nic zvlastniho...Kdybys cetl, co pisu..ale pockej, ty to vlastne ctes, takze jenom jak jses uplne vypatlanej dement, tak nedokazes rozklicovat, co ta pismenka dohromady znamenaji.
Nic zvlastniho u uplnych dementu…
No, zkus si trebas nechat poradit od nekoho jineho, co asi znamena veta "pokud by se to tedy zacali snazit prosazovat nasilim, tak by se jinni lide mohli branit (a branili by se)."

Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 21:15:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dneska, kdyz si "stat" zacne, tak ma za prdeli cely mocensky apparat, armada, policii, atd atd.
Toto by tedy nemeli - meli by uplne stejnou pozici jako kdokoliv jiny, pokud by se to tedy zacali snazit prosazovat nasilim, tak by se jinni lide mohli branit (a branili by se).
Takze ano, mohli by ho prosazovat nenasilnou cestou. Nic proti tomu...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 20:27:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Napriklad to, ze by nemeli stat za zadkem, takze by sve myslenky nemohli prosazovat nasilim, ale mohli by (stejne jako to ted delaji anarchiste) presvedcovat ostatni lidi, ze kdyz s nima zalozi stat a budou mu davit 2/3 svych vydelku, tak se budou mit uplne super a bude to lepsi, nez doted.
A pokud by uspeli v dostatecne velke mire, mohli by si takovy stat zalozit…
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 15:00:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to presne je "obce"? Jak velka je ta obce? Ja pocitam se vsema lidma na Zemi, protoze kazdeho z nich nijak neovlivnuji, tedy proti nemu delam politiku...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 14:22:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vliv na zivot obce to rozhodne ma...napriklad to byl krucek potrebny k tomu, abychom spolu meli dite a to uz ROZHODNE vliv na zivot obce ma...
A ok, tak tedy tu politiku zmenime z "denne" na "celkove".
Znamena to tedy, ze jsem ve svem zivote udelal bilion politickych rozhodnuti. Ne kazdy den, ale celkem. Podle me se toho zas az tak moc nezmenilo...
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 14:12:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To by mi docela zajimalo, jak jasne jsi mi to ukazal.
Ale I kdyby to tak bylo, klidne se priznam k nevhodne zvolenemu prikladu, tak politickych rozhodnuti dela kazdy clovek velmi mnoho neustale - chce se mi rict "nekonecne mnoho", ale tolik to nebude. Rekneme, ze ja delam vuci tobe tak milion politickych rozhodnuti denne. Mozna vice, mozna mene, spise vice, ale klidne zustanu jen u milionu.
Neni to pak trosku divny tomu tak rikat? Vzhledem k tomu, kolik je na Zemi lidi, tak si to muzeme vynasobit…
Je podle me nesmysl rikat "kazdy z nas dela bilion politickych rozhodnuti denne", ne?
Teda pokud tomu tak chces rikat, tak ok, ale prijde mi, ze to docela fakt posouva vyznam toho slova jinam
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 14:05:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre no...potom ale slovo "politika" ci "politicky" ztraci zcela smyl pouzivat, nebot kazdy z nas denne udela nekolik milionu miliard "politickych rozhodnuti" a nechapu moc smysl, proc tomu tak rikat a posouvat smysl toho slova nekam uplne jinam, nez jak ho asi vetsina z nas chape
Autor: Lojza Čas: 2019-01-27 13:36:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pockej, to uz do toho pletes dalsi slovicka. Nikoliv "se". Zadny pan "Se" neexistuje. Se nic neni, se nic neurcuje.
Takze: Moje rozhodnuti, ze nebudu delat nic a nebudu (ja sam osobne) jinym lidem urcovat, co maji mit o k obedu, je politicke rozhodnuti?
logo Urza.cz
kapky