Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 34)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2019-05-17 15:00:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Bylo! Ted je sdruzene.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-17 14:54:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kdeze. Kdyz dobry ridic prijde ke zcela neznamemu autu, bude je stale ridit nesrovnatelne lepe nez neridic, jenz je od prvniho sroubku smontoval. A to i kdyz se pujde projet zcela bez cile. Jinak ukazte mi (snad s vyjimkou manageru poulicnich blondyn) ty "kterekoliv dobre manazery", jiz se vsech svych ovecek indivindi poptavaji po cilech a sva rozhodnuti si zpetnovazebne nechavaji schvalit.

(Ale OK, kapitanovi to vyridim.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-17 14:31:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Asi kvuli Fialovi.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-17 14:25:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> V ancapu se takovíto lidi mohou podle svých různých zájmů sdružovat a vytvářet komunity. Jakkoli organizované.

A presne v takovem ankapu zrovna zijete. Sdruzili se demokrate.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-17 14:22:08
Web: neuveden Mail: schován
Ano, a problemem zkratek jsou zkratky a problemem bonmotu bonmoty. Nedavno se tu rozmazavala Tereza s jejim rovnitkem u leku a drog, ale zjevne marne. Ale budiz.
Lide se sice snazi ridit zivoty cizi, jenze nikoliv MISTO svych, ale proto, aby tak ridili (kdyz uz pristoupim na tuhle ohavnou formulaci) PRAVE ty sve. Jinak to totiz nejde. Ale budiz.

Ale i s temi dvema budiz je Vas zaverecny vykrik prinejmensim manipulativni ci demagogicky - bez souradici spojky totiz budi falesny dojem jakesi souvislosti.

(A jeste tu mam vzkaz od jakehosi kapitana: samozrejme v mnoha pripadech bude Vas zivot rizen MNOHEM lepe onou masou lidi, kteri Vas sice mozna neznaji, zato ale na rozdil od Vas prislusny povoz umeji ridit. :))
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-16 14:12:57 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva, zmrde.

Chapu, ze aby sis prodlouzil penis, tvuj ptaci mozek si projektuje nejake stiznosti; lec neni tomu tak. Tvoje frackovske dupani nozickama a infantilni vykriky jsou (krom notne davky komicna) akorat tak ultimatnim trapasem. Ale blahoslaveni chudi duchem, klidne se v te sve bubline idiotstvi rochni dal.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-16 08:48:44 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Sam ses pica a ani o tom nevis, to je pak tezky...

Inu, vzdyt pisu, ze jako obvykle...
Kecu jak mlada vrana, a kdyz ti nekdo ukaze, jaky to meles pitomosti, jediny, co se da cekat, jsou sprostarny a osobni utoky. Klasicke zmrdi kombo. Tak si to vitezstvi uzij, hrdino.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-16 04:57:17 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Srovnávat přírodní jev fungující bez přestávky všude a předvídatelně s kdejakou píčovinou není v naší diskusi korektní argument.

Ja o voze, Vy o koze. Pokud pisu, ze "A=B" je stejna pitomost jako "X=Y", pak rozhodne nesrovnavam A s X ci B s Y. Tvrdit, ze nerespektuete neco, co stejne delate, je proste pitomost.

Zato ten chytak Vam vysel pekne. Nechcete. Takhle jednoduche to bylo.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-16 04:54:50 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> napriklad slovem "lek" muze jeden clovek myslet neco zcela jineho

Zase obvykle pitome zvaneni, ale u tebe me to nepreqapuje...
Slovem "lek" jiste nekdo muze myslet "princip", stejne jako slovem "kocka" muze myslet to, co steka. Z hlediska vyssiho leku mravniho je to pak ovsem komunikace neschopny idiot, ty Ibalgine.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-16 04:53:26 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A z toho plyne co? Že marihuana (jakkoli zvána) není lék?

Z toho plyne, ze v medicine se marihuana pouziva v drtive mensine... ehm.
A ze tedy marihuana (jakkoli zvána) není lék PRAVE v one drtive vetsine pripadu. Co tam mate dal?
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-15 22:32:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A nestačilo by jen Gardelku a všechny, co taková trička kupují, nechat přeoperovat na homosexuály?

Nestacilo, furt by Vam jeste zbejvali ti v tryckach.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-15 22:31:04 Titulek: Re: Terezčin meganesmysl! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Tu Vaši koninu tady nikdo netvrdí.

Aha.
Mno.
A o cem tedy, Vy neskonaly tupce, cele tohle vlakno je?
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-14 03:14:55 Titulek: Re: Falešné dilema [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Skutečné dilema je veřejný stát x soukromý stát.

No nevim. Jestli spis neni dilema, zda vubec neco jako verejny stat muze existovat.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-14 03:12:19
Web: neuveden Mail: schován
Nechci Vam do toho hazet vidle, nakonec psany je to celkem korektne, ale prece jen:

Kral ci diktator, i to jsou clenove lidu.
Zda to JE vlada mensiny, to ani v nejmensim nesouvisi s tim, zda je lepsi nebo horsi.

Co si ale často neuvědomují - ve vykladu pojmu "casto" a "uvedomit si" se s Vami asi ne uplne shoduji.
Pro každého "po jejich" - kdeze svobodou & spol., toho na jistotu dosahnete jen a pouze ponechanim jednoho jedineho cloveka.
Dát každému to, co chce. - Ano, to zadna vlada skutecne nezvladne. Laskovne ovsem zamlcujete, ze libovolne anarcho je na tom na chlup stejne.
Demokracie přináší své plody. Ale ne každému chutnají. - Presneji receno, ne kazdemu chutnaji VSECHNY. Ve finale ofsem nikdo nehladovi, cehoz lze bez plodu dosahnout pomerne obtizne. Jasne, nejaky bejli vyroste i na zahrade bez zahradnika, ale chresty, granatova japka a jine kaviary to asi nebudou.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-14 01:59:32 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Mně nikdo nezakazuje válčit, respektive žádný takový zákaz nerespektuji, přesto neválčím. Přijdete na to, proč?

Ze byste dostal na budku? Nic nepotrebujete? Mate fsecky rad? Nemate zasvenasvem? Krajty se vzdycky nejak domluvi? Nevim, davam se poddat. Proc?

(Jinak to Vase nerespektovani zakazu dava asi stejne smyslu, jako ze nerespektujete gravitaci. A ze nelevitujete vlastne jenom proto, ze se Vam nechce. :))
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 21:23:27 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> vojny, která je údajně podle některých zdejších diskutérům přirozeným stavem lidstva

Mozna se tu taci skutecne najdou, ja ale o nich nevim. Vim o jednom, jenz tvrdi opak. A o jednom, jenz tvrdi, ze prirozeny stav je zcela jiste a nepochybne prave ten, jenz je tu odjakteziva: mir prokladany valkou. Tedy krom osviceneho neolitu, kdy si soudruzi dali rauchpauzu.

Otazku stran vzniku povazuji za recnickou, ale pro jistotu: dokazu, ostatne tomu tak i bylo. S lehkym uzardenim (i kdyz stylovejsi by bylo zFialoveni, pravda) Vam klidne budu tvrdit, ze prave proto: ve valce neni cas na lov, vznikla tudiz potreba napect buchty doforoty.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 19:30:28 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vy se smějete, ale to s tím zemědělstvím je docela relevantní argument

Ale jiste, je, jen ho nesmi pouzivat idiot. Opevneni nebylo, ergo ho nebylo treba, ergo nebylo boju. Kvetl kseft, sibri si rajzovali, ergo nebylo valek.
Ergo cele 20. stoleti zjevne muselo byt zcela valek prosto, neb mestysu obehnanych kolovou hradbou aby pohledal a kseft diky onem neexistujicim valkem jen bujel.

Mezi nami, cela evoluce je v principu jedna velka valka vsech proti vsem. A lide, anzto prave bozi hovadka nejsou, vrazdi a kradou s citem a rozvahou.
Proste tak nejak lidsky. :)
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 18:58:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne ze bych se ptal, nicmene priznavam, ze takto primou a edukativni repliku bych necekal. Prozrel jsem, dik.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 18:52:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A cim ze presne se ona podstata procesu, nazývaného termínem "trh", naplnuje? Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 18:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Kdo to presne je ti "VSETCI"?

Muhehe s celou planetou - vždyť TADY je vás sotva půl hrsti, ale ani tak se neshodnete. Jo jakože NAP jo, to jo. Akorát že těch NAPů je tu přesně tolik, kolik je tu lidí. Různejch.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 15:15:58 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Proč bych s tím měl jít do háje?

Je to proste: v HorniDolni se nenasly hradby, rigoly byly bez kyseliny, zaminovani perimetru nestoji za rec. Ergo: valka neexistuje.
(A pak taky ty kapitalovy statky, jiste.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 15:10:55 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nasledne pak prijde nejaky vudce nejakeho statu (rikam typicky, ne vzdy je to presne takto) a ten prohlasi:

... "Uz neni valka, je mir. A odted plati jina pravidla - protoze jsem to JA rekl. A vy budete poslouchat a to, co byste jinak nedelali, ted budete delat a protoze je mir, tak je to tak spravne, I kdyz ve valce by to bylo spatne".

Jako obvykle's to rozstip na prvni dobrou. Zde bych snad jeste podotkl, ze "mIR" je umele vytvoreny stav, v nemz je zakazano valcit, dokonce i na svem za sve. Ano, typicky vedenim nejakeho statu, jak taky jinak, zejo. :)
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-13 04:42:20
Web: neuveden Mail: schován
Smutne ovsem je, ze prestoze o indoktrinaci teoreticky vite (a dokonce "aktivně pracujete na jejich odhalování"), Vase vlastni kriticke mysleni je zablokovano natolik, ze ji nejste schopen detekovat; ano, pak je to nekonecny proces. Prikladem budiz prave ten Vas priklad: je pokrouceny, jako kdyz svihnete hada, presto jej nadale "rád používáte" a naopak jeste delate posetilce z normalne fungujicich lidi, kteri jej zavrhnou na prvni dobrou, tj. vicemene intuitivne. Protoze PRAVE tak NORMALNI clovek funguje ve vetsine situaci - nepotrebuje soustavu SI, binarni logiku, Ottuv slovnik a posily z MIT; kdyz si nevidi na spiscku nosu, rekne, ze je tma, a na exaktni pocet luxu vcelku opravnene sere.

Proc napr. myslite, ze se neuronovym sitim rika neuronove site?

(Absurditu onoho srovnani snad neni nutno pitvat, nicmene povazovat je za myslenku, jez je slozita, setkavame se s ni poprve a nikdy jsme o ni nepremysleli... mno, ehm. :))
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-10 23:32:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> No jak myslíte.

Moznosti jsou bohatstvi. No jak myslíte. Ma-li dite navic moznost celodenne fetovat rozpoustedla, priotravit se tezkymi kovy ci vcas zemrit na celkove vycerpani, jiste nad timto novym bohatstvim uroni nejednu slzu radosti. Co bych za to, ja netrpelivec, dal.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-10 23:30:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> ale kdo jsem, abych jim zakazoval hledat a zkoušet všechny možnosti

Jenom ciste ze zajmu, jak to delate, ze bez sebemensiho uzardeni dokazete takhle totalne a opakovane ignorovat muj text?
Primarne si zkuste ujasnit, kdo jsou to ti Vasi "jim". A pokud se Vasi jim s mymi jim budou rozchazet i nadale, pak kdo jste, abyste jim zakazoval hledat a zkouset NEKTERE moznosti.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-10 21:10:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aleprt. To jenom ti dva zvednou prdel z kanafasu a pujdou konecne vokopavat rejzi. A dite si holt do skoly bude misto bigmacu nosit sprosty sushi. Za me furt dobry...
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-10 21:06:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jenže pokud nebudou mít možnost chodit do práce, budou nuceny vybrat si nějakou horší možnost.

Predpokladam, ze jste jako obvykle prisel utrousit jeden dva posty, cimz diskuse skonci, tudiz asi nema smysl se v tom extra nipat, ostatne uz to bylo probirano xkrat. Pravda, ono to tu cele zacina vypadat jako jedna velka recyklacni linka - Urza, ktery sem aspon obcas hodil svuj (nebo ankapi, chcete-li) pohled na neco aktualniho, sem zacal vydobavat sve clanky/knihu, tu blaznivou Frantzovu abecedni sagu snad ani vubec nezminovat.

Nicmene: vsiml jste si, JAK (a potazmo NA CO) jsem reagoval? Domnivate se snad (jako ten lojza), ze deti k praci nikde nuceny nejsou? Nebo Vas snad zmatla ma ponekud sverazna transkripce explicitne zminenych vedlejsich dopadu? Ja tady za zadne drakonicke forsrifty nebojuju, ale to vase ankapi binarni jasno a jistotu, s niz smetate veskera negativa, to vam teda zavidim.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-10 18:37:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A tomu, co predvadis ty se rika sproste lhani, protoze NIKDO tu nenuti deti do prace.

Ja ti to jenom trosku upresnim: jestli uz ma byt neco sprostym lhanim, tak je to ten TVUJ canc. Protoze - byt o tom rec nebyla - i TADY mnozi deti do prace nuti. A pripadne tvrzeni, ze TAM - o cemz rec naopak byla - je NIKDO nenuti, je zhruba stejne stupidni, jako ze je nuti KAZDY.

Ale mozna bychom se mohli dzentlmencky shodnout treba na fiftyfifty. Pak ovsem to, ze detem onu moznost NEnechame, nuceni naopak zjevne BRANI, a to zcela bez ohledu na kolateralni demidze ci tvou pripadnou autodefekaci. To jen tak na okraj k onomu chapani...
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 12:56:16 Titulek: Re: Hranice rozumové vyspělosti [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ne, vůbec. V momentě početí nemá člověk ještě mozek.

Mno, tomu bych velkou vahu neprikladal, zrovna tady spousta lidi mozek zjevne postrada dosud a v debate jim to nijak nebrani. Ale nemylim-li se, neslo ani tak o to, zda ve 14 rozum maji, ale zda ho maji vice/mene. Jinak souhlasim, rozepsal jste to pekne, jen se nejak vytratilo, zda ty 14lete skutecne povazujete za moudrejsi nez 18lete.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 09:02:33 Titulek: Re: Jeden za všechny [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> máme se dobře, protože skoro nikdo nehladoví

Mno, pokud se v tom moci mermo chcete nipat, tak jste nejvejs dosel z blata do louze. Fskutecnosti totiz skoro nikdo nehladoví, protože se máme dobře. Ve smyslu "o cemz svedci" (coz je zjevne smysl i toho Vaseho protoze) to Urza nema napsano o mnoho hure.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 07:15:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Státy hospodaří desítky let a trvale ve ztrátě.

Ano, a az to Buch/universum bude chtit splatit, zacne Wennessuella. Studnici vizte vyse/nize.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 07:04:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A ne, rozhodně jí v tom nebrání nějaké zákony státu.

No comment. Studnice Vasi tuposti je fskutku bezedna.
logo Urza.cz
kapky