Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 35)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 07:50:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Káčko ti ten tvůj sráč popsal. Já na to náladu nemám.

Naladu bych do toho nepletl, u Vas je maly zazrak, kdyz se vubec aspon na chvili proberete ze sveho obvykleho deliria. Z Vaseho tvrzeni pak zbude, ze na to nemate. S tim nelze nesouhlasit, ofkoz.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-09 07:49:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> To, co píšete v prostředním odstavci, mělo možná znít jako nějaký výsměch

Ne, nemelo, ani omylem. K pripadnemu posmechu jsou tu jini, a neni jich malo. U Urzy to naopak vidim jako umyslnou svinarnu (a pokud snad nahodou NEumyslnou, pak jsem rad pomohl). A jestli se Vam formulace "bengum vrazdy prochazeji, zatimco bezny opcan si nemuze ani zabuzerovat, bububu bakany benga" a "bengum buzerace projde, ale ostatni si dle chuti vrazdit nemohou, bububu... oh, wait" zdaji shodne, promnete si oka nebo zvazte zmenu optika.

Ze je soucasny stav nebetycne svinsky a tupohlavy dav je dukladne promasirovan, o tom neni zbla pochyb. To ale medle porad neznamena, ze musime byt stejnymi demagogy jako "oni".
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-07 12:25:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Už to máš za sebou. Tady na Stokách to děláš vlastně furt...

Pravda, poprve to neni. Nakonec Vy to musite vedet nejlip, protoze typicky to byva prave nad nejakym Vasim lejnem. Obzvlast, je-li vyfutrovano argumenty podobne peclive jako treba zrovna tenhle Vas posledni skvost.
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-07 10:41:39 Titulek: Re: Hranice rozumové vyspělosti [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> co se mentálních schopností týče, ani tam bych se nedivil

Jiste vychazite z nepopiratelneho faktu, ze clovek je plne moralne vyspely jen v momentu poceti a pak uz to s nim jde od deseti k peti. Pocitam, ze za tim bude zase ten stat, je tak?
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-07 10:11:17
Web: neuveden Mail: schován
Nejak neverim, ze by Vam pojmy jako symetrie ci soumeritelnost byly zcela nezname, tudiz je ta Vase demagogie silne k zbliti. Co takhle:

Udělá-li policista prasárnu (třeba nekoho zavrazdi), má obrovské množství lidí tendenci to omlouvat tím, že: „On to udělat musel, jen dělal svou práci.“ V soukromém sektoru každý uzná, že je absurdní omluvit třeba buzeraci podrizenych v mezích zákona (nebo ji dokonce zákon vyžaduje) tím, že to buzerantovi nakázal šéf.

Tak urcite. Statni PR! Propaganda!! Skolni indoktrinace!!! Fakt du blejt...
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-03 02:40:53 Titulek: Re: Fňuk [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A o dobre veci se snazim.

Ano, ale to ti zcela unikla pointa a potazmo smysl vyrazu "se vam mohou stat". Protoze "stavaji" se (a to ani nemusim brat v potaz onu zadanou hodinu, to uz pak tuplem) prave ty prusery. E.g., malokdo si dokaze predstavit, ze do hodiny se stane nesmrtelnym; jo mrtvym, to uz je jiny kofi. Do hodiny muzes tak nejvejs vyhrat na stiraci los nebo si necekane zasukat, zatimco potencialnich pruseru je dvakrat neurekom.

(A abych nevypadl z role: pomer fiftyfifty u Urzy je zcela pochopitelny - on uz ty ankapacke ruzove bryle vubec nesundava. :))
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-03 00:08:48 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
1. Proč si apriori myslíte, že si to apriori myslí?
2. Samozrejme, stejne jako nevoliči v ankapu.
3. Dokonce i pokud ano: Názor. Násilí. Aha, tak klíč, říkáte?

A na závěr doplňující otázku, na kterou ale, obávám se, už nemusíte odpovídat:

4. Jste si jist, že chápate?
Autor: pz100000 Čas: 2019-05-02 06:33:25
Web: neuveden Mail: schován
Tak. A pokud by se lide casteji pobodali nozi, naucili by se mene krvacet. Profit!
Predevsim pro ty chude, ofkoz.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 16:37:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Von v podstatě dokonale popsal ancap. Lidi si tam za svoje udělají, co budou chtít.

Jiste, napriklad s cizima. To jste v podstate dokonale popsal ancap.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 13:47:47 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ne, to co pises je uplna picovina. Ale chapu, ze to nedokazes pochopit, protoze nejake slozitejsi myslenkove pochody jsou ti zcela cizi.

OK, chytam se za nos. Uplna snad ne, ale jak to ted reviduju...

Zasmodrchat, no jo. Klopytat, topit se, zauzlovat, ztroskotat?
Vyraz zjevne neni neznamy - i to beru zpet. Zcela neznamymi vyrazy tu mistni exoti kropi ozlomkrk, pravda.
Nicmene ta druha veta (coby pouha vyzva k pokusu o pochopeni daneho textu), ta snad... Oh, wait...

Ale chapu, zes to nedokazal pochopit, protoze i ty prostsi myslenkove pochody ti nejsou zcela vlastni.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 13:07:06 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Pokud nebudete rozlišovat útočné a obranné násilí, tak ano. Pokud budete, tak ne.

Vyraz "pokud" Vam zjevne neni neznamy, presto se dokazete zcela zasmodrchat i v tak prostinke puvodni vete. Zkuste to jeste jednou, po mensich kouscich: POKUD je klicem dobrovolnost...
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 12:56:27 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ehm, trosku jsem se spatne vyjadril...

IMHO OK. Hned prvni vetou onoho komentare sis vse predem omluvil zcela vycerpavajicim zpusobem.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 12:44:49 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> pápá zahrádkáři :-D myslíte že by zahrádkáři to místo prodali dobrovolně?

Prave. A proc presne si myslite, ze jim to misto patrilo?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 12:41:39 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jak přesně veřejný stát patří všem občanům?

Zcela presne. Presne cely stat patri presne vsem opcanum.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-29 12:33:54 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Tvl COZE? :-O Platby za zkonzumovane sluzby samozrejme JSOU dobrovolne. Protoze ja dopredu VIM, kolik musim zaplatit za to, abych ziskal ziskal nejakou sluzbu.

Tvl COZE? :-O Platby za ZKONZUMOVANE sluzby samozrejme jsou dobrovolne. Protoze ja DOPREDU vim, kolik musim zaplatit za to, ABYCH ZISKAL nejakou sluzbu.

Tvl COZE? :-O Platby za zkonzumovane sluzby samozrejme jsou DOBROVOLNE. Protoze ja dopredu vim, kolik MUSIM zaplatit za to, abych ziskal ziskal nejakou sluzbu.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-26 14:53:44 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Proč bych takového člověka nemohl hnát před soud?

Vy teda mate ty estebacky metody a retoriku bolsevickejch prokuratoru pekne zazrany pod kuzi, jen co je pravda. Akorat si hlidejte, at to neprosakuje ven prilis casto - lidi, svine, si dneska dovoluji dost vystrkovat ruzky...

No a japa byste vlastne onoho sprosteho odsouzeneho k tomu svemu soudu (spravedlivemu, ofkoz, stejne si to zaslouzil, zejo) hnal technicky?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 21:32:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 21:01:37 Titulek: Re: Majetková daň [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A jako každá majetková daň, i tato trestá nízkou ekonomickou aktivitu. Tedy hlavně chudé nepodnikající a nepronajímající.

Vy jste jen nejakej Francuv multak, nebo skutecne dalsi mistni perspektivni logikoprznic a ekonomystik?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 21:00:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Rovná se sumě, za jakou ho je zákazník ochotný koupit, nebo za jakou je prodejce ochotný ho prodat, podle toho, která z nich je vyšší.

Ne.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 16:38:40 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ten tvůj poslední odstavec je lež, kterou chceš umíněně ancapu vnutit.

Zatimco Vas KAZDY odstavec je bud tldr mlzna vata, nebo (jako zde) idiotsky bullshit bez sebemensiho argumentu.
(To be fair, opominul jsem sousedni debatu o Vasi pani, ale tam se pod Vasim nickem zjevne vloudila nejaka jina, relativne soudna entita. Davejte si na to pozor.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 16:18:23 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nikoliv (tedy co se upozorneni tyce; nenabizel jste skutecne nic, coz ovsem neuslo mne, alebrz Martanovi). "Pošlete mi veškerý Váš majetek, díky" je zcela zjevne direktiva. Agrese! I Vy lisko etatisticka, aha!?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 15:55:34 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> že Vám takové pojetí vlastnických práv nevnucuji
>> nemohou vynucovat svá pojetí vlastnických práv

Je to mozna jen takova starecka posetilost, ale vzhledem k tomu, ze tahle debata se zde tahne uz cela milenia a nezda se stale byti roztatou, mozna by stalo za to zvazit a ujednotit onu predponu. Nebot jakkoliv realne jde v zasade o totez, ten prvy pripad mi ve zvukovodech prec jen lehce drhne. To vnucovani ma (z meho pohledu, jiste, a navic spis tak nejak pocitove) jaksi pofiderni vektor. Ale taky nemusim byt sam.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 15:31:30 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> a co za to nabízíte?

Eh? Jaky "nabizite"? Osvezte mi, prosim, co presne nabizelo Ka Ge. Nabidlo-li by - jak rikate - "slusnou castku", Ge by se zaslanim majetku stezi otalelo. Vc. dusevniho vlastnictvi, ofkoz.

Filigranskymi nuancemi mezi mit na neco pravo a mit povinnost cosi zcela jineho poskytovat Vas zatim mast nehodlam.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 14:34:37 Titulek: Re: Cena života [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Díky za rozsáhlý koment

OK :), rado se stalo. Reagovat samozrejme nemusite, ostatne krom souhlasu stejne neni moc jak, zejo. Jinak jedna (a jedina, tudiz celkem samostatna) otazka tam byla, ale co uz. Kazdopadne jsem rad, ze jsem upadl na urodnou pudu - to zlepseni je markantni. Nemate zac.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 11:36:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale jiste, v teto zemi slepych nepochybne pan M patri mezi jednooke a na kvadrat blbne jen velmi sporadicky. Poznamka k trollum patri ke zbytku meho (pravda, asi ne nejstastneji umisteneho) komentare, a tedy se cele tyka toho postizeneho autora clanku.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 10:23:41 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Je mi líto ale držím se jen předpokladů zavedených Jakubem G

Kristovanoho...

Ja vlastne s ankap pojetim vlastnictvi taky tak uplne nesouhlasim. Takze mi prijedte umejt vokna, a fofrem! Protoze wasserstandberichtammontag a karburator.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 10:00:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Preqapene zjistuji, ze tuhle infantilni grafomanskou Sagu idiotskych oslich mustku nejen jeste nekdo vubec cte, ale je ochoten ji dokonce i komentovat. Tu poucku o krmeni trollu znate?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 09:45:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, velmi fandim. Dejte se dohromady a je z vas bisexual.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 09:43:30 Titulek: Re: Cena života [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Medle byste po treti hodine ranni uz radeji nic psat nemel - jakkoliv od Vas lze cekat leccos, tady jste me opet dostal do kolen. Napsat "ano" a vzapeti poprit cely clanek, to chce mistra.

Jeste mimo soutez: co, prosim, presne znamena ten hypervagni pojem "zivot"? Nebot, jak vidim dale, kde se Vam to hodi, volne jej zamenujete za "cloveka". Coz tedy synonyma rozhodne nejsou. Totez zachovani zivota, vykupne, atd.
-
- Je to hodnota přepočtená na peníze, kterou je dotyčný ochoten za zachování života zaplatit. - zcela proti clanku
- Maximálně to může být hodnota veškerého majetku, kterým dotyčný disponuje. - zcela proti clanku
- Nebo kolik musíte zaplatit nejméně, chtěli-li byste si toho člověka koupit (...) i s veškerým jeho majetkem. - rovna se zivot?
- protože já s ním nemůžu získat ty peníze, které jsem za něj právě zaplatil - tady snad staci wtf
- Což ale odráží (...) užitek, který všemi dosavadními transakcemi dotyčný poskytl ostatním mínus co dotyčný dosud spotřeboval. - odrazeni je sice dostatecne rosolovite, ale prinejmensim "ostatnim" a "minus" jsou opet proti smyslu clanku

- Vypadá to možná jako umělá konstrukce ale v praxi je to například výkupné za uneseného člověka. - nikoliv vypada, ale je; co ze to jako presne kupujete a co s tim po koupi budete delat?

Posledni odstavec uz bohuzel okomentovat nemohu, protoze po precteni hned te prvni vety opakovane dostavam nekontrolovatelne zachvaty smichu a uz ted tu budu minimalne do sta let. Dik za nej.

Byl-li jsem ponekud tvrdy, neplacte - sam si za to muzete. V nejhorsim si to cele muzete diskontovat na soucasnost.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-25 09:37:36
Web: neuveden Mail: schován
Predne: ocenuji, ze je ta zdejsi pravidelna snuska ideologickych zvastu alespon obcas prolozena necim normalnejsim, dik. Ale... :)

Nelze prepocitavat. Mno, to neurcite "nelze" je takove lisacke (proto tam asi je, zejo :)). Individualne cenu asi jaksi POCITAT mohu, RS uz ale rozhodne nic podobneho nemuze (jak ostatne sam pisete dale) - ta se ji muze pouze pokusit ZJISTOVAT. Nemluve o tom, ze namitka "vse nelze" je vuci Vasemu "tez nekdy leccos" naprosto logicka kazdopripadne.

Jako bonus musim specialne od Vas (jakozto matfyzaka, logika a programatora) ocenit ten mimoradne povedeny joke s undefined == infinity.

Cena statku je nejvyšší nabídka od možných kupců, případně nejnižší nabídka, za kterou vlastník prodá (vyšší z obou hodnot). Tady budu opatrnejsi, uz s ohledem na nejasnou hranici mezi cenou a hodnotou. Nicmene - jda ve Vasich stopach - nijak se nebudu zinyrovat knockoutovat Vas tvrzenim, ze cena (a) je dana vyhradne cenou prodejce a (b) existuje vyhradne v okamziku smeny. Prvy bod (pominu zatim dalsi pitvani) plyne jednoznacne z druheho. A u nej si zase nedokazu predstavit, ze cena je jina, nez za niz je (bez ohledu na vsechny nabidky, poptavky a azorskou tlakovou nizi) prodano.

A jen tak radost zkusim dotaz: jaka bude realna volnotrzni cena statku s nabidkou "pro cleny klubu 50% sleva"?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-24 12:06:45 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nikoliv howgh, ale hovno.
Kdybyste se (jakkoliv se to tu nepraktikuje, vim) byl uracil nahlednout, na co reaguju, mohl jste tu Vasi viru opacit primo Velkymu Ka na jeho silu. A pokud priste najdete "pravdivost" opet v uvozovkach, zkuste (zvlast v danem kontextu) zvazit, zda tim nemuze byt minena napr. "pitomost onoho puvodniho vyjadreni, jez lze stejne dobre napsat i naopak".
Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-24 10:34:41 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vas koment se sice dusledne drzi nazvu vlakna, ale jinak uz bezte s temahle ideologicky pokrivenejma obecnejma kydama do sipku.

Celej ten Vas text se da se zcela stejnou "pravdivosti" napsat uplne opacne, od Hitler byl morální autorita pro velké množství lidí, kteří pro něj hlasovali majetkem az po Ne slepá víra a poslušnost, ale byl to prave nacismus, vlastní pokrivene morální cítění, ktery vedl k největším zvěrstvům v dějinách lidstva.

Jedine snad ono pouceni z historie by se dalo uznat. Bohuzel, ono pouceni je vetsinou interpretovano jako vyzobat vyhradne hodici se data, v patricnych partiich je tu orezat, tam forsirovat, cely to demagogicky vyfutrovat prislusnou ideologii a nasledne pouzit ke zduvodneni ci obhajeni libovolne pitomosti ci svinstva. Krom toho Vaseho postu vizte napr. oblibene idiotske sermovani historickymi ankapy.
logo Urza.cz
kapky