Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 36)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2019-04-21 13:55:45 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ve slove pritrtkávač mate drobne preklepy.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-16 01:05:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nic si z toho nedelejte, priste uz se treba do spravneho vlakna trefite. Ve Vasem pripade to navic je vcelku prast jako uhod.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 17:18:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No jo vlastne. A zkusil jste na ten odkaz kliknout? Jakoze nastavit na nej takovou tu sipku (na obrazofce) a zmacknout tlacitko (takovy to, jak to pri zmacknuti jakoby tak jako lupne) na mysi (takovy to maly, jakoby s vocaskem, nejspis nekde pobliz prave ruky)?

Jinak jste samozrejme nezklamal: nejakej standardne neagresivni anarchista mi ve vsi slusnosti vysype svy sracky na zaprazi, nacez ja, potencialni agresor, jenom pyskuju, ze nemam dost prostredku na sve nasili. Ten prehraty a odkrveny mozek je u Vas zjevne zalezitost chronicka. Co uz...
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 16:32:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ouha, tak to se omlouvam. Nicmene fcil jsem zkusil posledni FF, Chrome, Edge a Operu (a pro slusne lidi i par let stary FF v45) a vsechny tam usluzne hopsaj. Zkusil jste pripojit se k siti?

Nicmene #2, z "klikat ani netreba" (a linku samotneho) se dalo leccos vytusit. Nicmene (#3) tu relevantni cast Vam sem rad zkomprimuji:
world-most-polluted-cities - 2018 - rank 1 - Gurugram, India.

Nu a k clanku Vasemu: nesmite pri cteni podobneho porna tolik honit, rozechvele opticke sensory pak neudrzi stopu a prehrata a-cpu si tam nasledne dopocitava buhvico. Jen letmo:

Dystopický svět mezi privatizovanými částmi, netolerovatelné mezery v infrastruktuře tohoto města, obrovské bezpečnostní mezery ve zbytku města, oblasti, které vůbec nejsou bezpečné, odpadní vozy často vyhodí svůj obsah na veřejném prostranství, i když to představuje zdravotní riziko pro nedaleké slumy, úředníci nemají zdroje na to, aby proti těmto přestupkům bojovali.
Gurgaon představuje důležitou lekci o limitech privatizace.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 13:42:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, jste prudce aktualni, tohle tady jiste jeste nebylo. Toho idiotskeho placani jste se ale mohl uchranit uz pouhym prectenim toho clanku samotneho.

Btw: Co se stane, když je město řízeno téměř kompletně soukromými firmami?
Inu, treba https://www.airvisual.com/world-most-polluted-cities. Klikat vlastne ani neni nutno.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 12:56:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Myslim, ze vicemene (aspon co pamatuji a aniz bych mu chtel nejak krivdit) se saltrem na R.
(Asi si nakonec uvedomil, ze fotony maji nulovou hmotnost jen pri odpocinku, a tudiz by se to mohlo nepekne zamotat. :))
Btw, nejaka kratsi peripetie tusim probehla kdysi i zde; jist uz si ale zdaleka nejsem a hodlat prilis nehledam.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 10:42:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mno, zaplatit jeste neznamena rozsvitit. Jak budete (byt jednomu jedinemu) sousedovi vysvetlovat, ze ho "na jeho" rusite pri sledovani vzdalenych galaxii a jinych spancich?
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 10:28:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nechápavý nelogický smajlík s nevěřícně vytřeštěnýma nelogickýma očima.
Dik. Skoda, ze sem nemuzete dat primo fotku.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 10:24:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Thumb up! To si pan G zase smlsne, uz ho zacinam chapat :).
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 09:59:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, lec (a) casto neznamena vetsinou, tudiz to privlastkem stada bude stezi, a (b) blbec neznamena analfabet, jichz ze skol vychazi zcela zanedbatelne minimum. Pravda, tady vcelku nezpochybnitelne demonstrujete, ze sam um cetby jeste zdaleka neni vse.

Ad navic: Zatim nic, diky skolam. Ano, v drtive vetsine stale statnim.

Ad a jeste navic: Eh? Upadl-li zde nekdo, ja to jiste nebyl, a spis, nez do klamu, to bylo na hlavu. Uz proto, ze o mych preferencich zde nebylo ani zbla. Ale jak Vas, probuh, mohlo napadnout, ze ja jsem zastance zminenych monopolu, to uz mi hlava nebere vubec. No, co uz...
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-15 09:54:04 Titulek: Re: Co je to vlastně za argument [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vidim, ze v te mnou drive zminene toaletni nesouososti si primo bahnite.

Az dozhnete, pokuste se naopak Vy osvetlit mne ten cimrmanovsky prerod onoho za vse mohouciho dem. statu na davem podporovaneho fanatika. Krom toho zabyvat se vyhradne vetou uvozenou "krom toho" navozuje dojem, ze s hlavni myslenkou souhlasite a jen tak pro formu kalite vodu okolo. OK.

(Jo, a odpoved je samozrejme ano, pricemz ale ne neni o mnoho horsi. Zbytecne otazky v kriminalistice znate? Nastesti to s tematem souvisi zcela marginalne - pokud vubec.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-14 09:49:44 Titulek: Re: Co je to vlastně za argument [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, podlozeny je, ale je taky zcela mimo misu.

Fakt, ze vetsina (tj. silnejsi pes) vrti mensinou, je na statu, demokracii a cemkoliv jinem zcela nezavisly. Krom toho (bez dalsiho) naznacovat, ze stalo-li se neco za podminek xy, pak je to prave dusledkem techto podminek, je (nejde-li primo o diskusni foul) projevem bud dusevni ochablosti, nebo ultimatni indoktrinace. Vase otroky a Zidy pak muzete stejne dobre zduvodnovat cojavimcotrebas vzdalovanim Mesice.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-14 09:47:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pocitam, ze se dost zasadne mylite. To, co ona vetsina v (nejen) dem. state chce, je nezit ve stade tupych analfabetu. Predhodite-li ji libovolne vhodnejsi reseni, jez dany chtic uspokoji stejne nebo lepe, nepochybne se vzpirat nebudou. At si "na svem za sve" vzdelava kazdy, jak mu libo, takovym resenim ale bude stezi.

Do Vaseho stravovaciho prikladu si misto hemenexu dosadte hrach&fazole (pricemz snad neni nutno dodavat, ze nemluvim o jejich narizeni, ale prave naopak).
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-12 21:31:33 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chapes to v ramci svych moznosti, tedy vubec. A to i kdyz uz pristoupim na ten idiotsky vyraz "vladnout" v kontextu dvou osob a jednoho konkretniho aktu. Vladnes (pardon, "vladnes"), kdyz prosadis svou vuli, ankap neankap.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-12 21:16:32 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Presne tak velka, aby dokazala prosadit sve zamery. Kolik si strc do viskam.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-12 21:11:37 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ty uz zase chytas ten vcerejsi turbo-mod. Napsat neexistuje tedy nic, jako "ovladnute uzemi" na konci odstavce, v nemz celem prave o takovem uzemi zvatlas, to je slusnej zacatek.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-11 23:14:01 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja vim, ty nemas zadnej ten autokontokorent. Ale tak se holt nesmis do takhle slozitejch vet poustet.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-11 22:58:53 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hezky, ty ses fakt exklusivni retard. Ty by ses u kramu s otvirackou od osmi do desiti jiste zeptal, zda jsou tam i v devet, kdyz to tam nemaj napsany, a z kladne odpovedi neomylne vyvodil, ze tam teda musi byt i v jedenact. Jeste furt nemuzu uverit svym ocim...

A pro jistotu jsi nam jeste zademonstroval, co jsi za srace, kterej se muze zbridit, kdyz dostane ochutnat vlastni meducinky. Suma sumarum, za dnesni vykon si ten fotbalek poctive zaslouzis. Sudi je mrkva, ole!!!
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-11 17:22:50 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ne, absolutne nemas pravdu

Gratuluju: "Nejak konkretne. Mozna si zkus zjistit, co to slovo "konkretne" znamena."

I kdyz... vzhledem k tomu, ze jako obvykle jsi pobral sotva prvni vetu, pak musim souhlasit: ano, tentokrat ze sebe skutecne delas blba nadstandardniho. Ale zase uznej, ze jednoznacne to bylo az ve svetle nasledneho srapnelu "At si rikas co chces...".
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-11 02:50:16 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jako jo, je nutno ocenit, ze ze sebe vzdy dokazes udelat vicemene konstantniho blba ve vicemene konstantnim case. Tak zkus pocitat se mnou:

Finalni nasili, tedy terminace, je v moznostech jak statu, tak jednotlivce, zde tedy rozdil nenajdeme. Ovsem zatimco stat je alespon formalne svazan (ci prinejmensim silne brzden) svymi vlastnimi zakony, tvuj ancap hero si muze prasit po libosti (viz treba to idiotske fialove hovado). Tudiz to tebou objevene "nekonecno" je pouze na jedne strane a uz jen timhle jedinym (absolutne neporovnatelnym) parametrem ankap v nasili definitivne vitezi matematicky.

Mas-li vsak masochisticke choutky, muzeme pokracovat. Stat, pravda, muze pachat nasili na kazdem, je ale jen jeden, suma moznych znasilneni se tedy rovna poctu ovcanu. Ve tvem mirumilovnem ankapiku ovsem muze pachat nasili KAZDY na kazdem, a abych te netyral brutalni problematikou kvadratu (svuj vrely vztah k exaktnim cislum tu demonstrujes celkem pravidelne, vim), ver mi, ze u stada nad 2 kusy ankap opet vede, pricemz u stada bezneho vede KUREFSKY.

Nemohu zcela vyloucit, ze kurefsky krat nekonecno se skutecne rovna tvemu 51435942359873, kazdopadne ale vysledek bude mit OPACNE znamenko.
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-09 00:18:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ajta, sry, to neni by Urza, jemuz to melo byt urceno. Ale treba to tu jeste cita...
Autor: pz100000 Čas: 2019-04-09 00:15:29
Web: neuveden Mail: schován
Mimo soutez, ciste techn(olog)icka:

Style u body koncici "transform-origin: left top 0px; /*! transform: scale(1); */" je nejaka novinka? Ne, ze bych se s tim nakonec nejak nepopasoval, ostatne slusny browser (coz u FF je tak do v45) si to zkompostuje sam, ale driv - aspon mam dojem - s temahle hipsterovinama (byly-li tam uz) neprudily ani ty novejsi paskvily.

Novinka, preklep, testik? Nebo furt postaru a zadrhel je na mem prijimaci? Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-19 07:06:16 Titulek: Re: Špeky [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Každopádně vládnou myšlenky a teď a tady jsou to bohužel psychiatrické myšlenky.

Pozor na ty terminy! Pokud ono "teď a tady" ma znacit Vas komentar, pak spravny vyraz je "psychoticke".
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-19 06:49:28 Titulek: Re: tržní selhání [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ten předchozí komentář ignorujte. Můžete tedy uvést nějaký konkrétní příklad selhání trhu?

Prisly povodne. Nebo prujem. Jste cernoch. Zapomnel jste penise a bankomat je daleko. Setmelo se a neviditelna ruka nezazehla petrolejku.
Skoro ten trch lituju...

(A jen drobna a nijak zvlast ofensivni poznamka k holym direktivam: nejake to prosim ci pardon snad tolik neboli a nepochybne dokaze udelat mnohem vic prace; vyssi level, tedy "..., neb slapl jsem do lejna", ten uz pravda zabolet muze.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-19 06:47:04 Titulek: Re: tržní selhání [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Trh je místem, kde se zprostředkovává směna. Selháním trhu je možné mínit případy, kdy k žádné směně nedojde, přestože se setkala nabídka s poptávkou.

Heh? To slysim poprve (a tim nemyslim to pofiderni zprostredkovavani). Pro mne by selhanim naopak bylo, ze se nabidka s poptavkou nesetka, ale budiz, ja delam do fcel. Nicmene obecne snad je za selhani povazovana smena, kdy si (jakkoliv je to nemozne(c)) jedna strana pohorsi, neni-liz?
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-19 06:44:51 Titulek: Re: tržní selhání [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A může z pohledu anarchokapitalistů trh vůbec selhat?

Myslim, ze tenhhle Urzuv majstrstyk nedocenujete. Jednim z jeho krucialnich dogmat je, ze dobrovolnou smenou si obe strany vzdy polepsi, a trhliny v nem zejici zde lata mimoradne kreativne. I kdyby Vas konkretni transakce (zde kvuli onem asymetrickym informacim) stala zivot, polepsil jste si, nebot jste "diky tomu" mohl v kvinte chodit za skolu. Olee!
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-12 05:12:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Já fakt nepobírám, co vyjadřuje součin M * V.

Mam-li se drzet kontextu, pak jde nepochybne o capitalisovanou hybnost. Vidno, panacku, ze jste v skamnach ignoroval nejen vedy jasykozpytne. Nemate zac.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-11 04:41:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Proboha, já jsem píča, protože mám "nabiflovanou" teorii hodnoty nebo kvantitativní teorii peněz.

Mno, spis to vidim, ze tady nejste uplne na spravne stope.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-10 05:20:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Mě je 53. Nevím, co to je za číslo. Prý můj věk... :-)))

Jestli je Vas 53, nepochybne si upevnite svou posici v dejinach psychiatrie. Pokud jste toliko opetovne demonstroval mezery v zakladnim vzdelani, pak ano, pujde urcite o vek. Na IQ to ma prilis mnoho cifer.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-08 07:04:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> jsem měl v kešeni zrovna jen pětikilo. Mohl bych jako stát pohrozit kolegovi zmlácením, aby mi tu desetikačku dal

Ale fuj, to je ubohe. Mnohem elegantnejsi reseni je vymlatit z kolegy 110 a za zbytek se pak s tim petikilem v keseni nechejte vyfotit.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-07 15:55:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vzhledem k tomu, že ta oslomostní fraška je o zákonných povinnostech, má vliv značný.

Bez uzardeni ignorovat nadpisy v celem tom 40dilem maratonu... mno, jak vidno, stat se to asi muze. Lec nezoufejte, autorova konstrukterska zdatnost nam jiste zpusobi jeste mnoho dalsich prilezitosti.
Autor: pz100000 Čas: 2019-03-07 11:07:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Je prdění politiků na ulici zákonná povinnost?

Ma zakonnost poulicniho prdeni nejaky vliv na imbecilitu tehle oslomostni frasky?
logo Urza.cz
kapky