Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 8)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Hrosik1 Čas: 2025-09-20 13:42:31
Web: neuveden Mail: schován
celkove skvely konept, jen bych Urzovi doporucila nasledujici veci:
1. nezvysovat na lidi hlas
2. neskakat jim do reci
3. pouzivat bud obecne zavedene (wiki)definice a nebo se s diskutujicimi na pojmech dohodnout. pokud Vy myslite inflací zvetseni penezni zasoby, a oponent mysli inflací zvyseni spotrebitelskych cen kontrektniho kose, tak debata moc nema smysl
Autor: Hrosik1 Čas: 2025-09-20 12:25:29
Web: neuveden Mail: schován
ten dluh se plati z dani, ne? tak proc ma mit separatni kolonku? bereme kolik stat stoji ted a ne kolik bude mozna stat v budoucnu.... to mi neprijde uplne fer, idkyz nevim jak velka ta kolonka je
Autor: Hrosik1 Čas: 2025-09-20 12:11:39
Web: neuveden Mail: schován
pán mel dobrý point. "kazda anarchie se zvrhne do prava silnejsiho" nekdo protiargument?
Autor: Hrosik1 Čas: 2025-09-20 12:09:42
Web: neuveden Mail: schován
prej "nestát, chcete si sednout?" :DDDDDDDDDDDDDDD
Autor: Hrosik1 Čas: 2025-09-20 12:03:15
Web: neuveden Mail: schován
jestli pocitam dobre, tak duchod uvazujete jen 10 let?
Autor: Rakusak Čas: 2025-09-18 14:30:02
Web: neuveden Mail: schován
Pokud na statni skole neni s ucitelem/ucitelkou domluva, je treba vyuzivat statni pravidla prave proti temto statnim tabulkovym ucitelum! Kdyz nic jineho, alespon system zamestnate a vyuzijete kapacitu, ktera by byla vyuzita k buzeraci jinych lidi... Treba takove zadosti podle 106ky jsou moc oblibene u statnich skol... :-D :-D :-D
Autor: aselzesarp (neregistrovaný) Čas: 2025-09-18 10:17:22
Souhlasím, tuhle myšlenku mám v hlavě už hodně dlouho. Že volnotržní zastánci často staví odbory někam na úroveň komunistů, ale je to neskutečně zabedněné a hloupé. Přesně jak se tady píše - že se zaměstannci spojí do jedné vyjednávací síly, vůbec nijak nepopírá volný trh. A jsem naprosto přesvědčený o tom, že jedním ze 3 největších důvodů, proč jsou v ČR takto nízké mzdy v poměru k HDP na hlavu, jsou právě chybějící/neschopné odbory.

A ano, stát tím, že určuje a vymezuje, jak by odbory měly vypadat a jak by na ně měl ve které situaci zaměstnavatel reagovat, akorát způsobuje nefunkčnost celé té věci. Jako u všeho.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Neznam nikoho, kdo by kdy v zivote pouzil slovo "necervene". Stejne tak "nesvevolne".
Nikdy jsem to v bezne mluve neslysel, a ani jsem to necetl v zadne knize.
Web: neuveden Mail: neuveden
:-D tvl :-D
Ty jses tak retardovanej, ze ani nedokazes pochopit psany text :-D
Web: neuveden Mail: neuveden
Jj, vsak autor clanku psal o nejakych prikladech....jiste takhle nevznikne vse, ale dost novych vynalezu je nejprve znacne drahych, nez se podari jejich vyrobu zasadne zlevnit. A bez toho, aby ty drahe prvni kusy nekdo kupoval, by nemuselo dojit k dalsimu vyvoji. Hezky to je videt napriklad (co me prvni napadlo) na Betamaxu, coz byl mnohem lepsi format nez VHS, ale byl drahy.....a ani ti bohaci ho prilis nekupovali, nekupoval ho tak nejak skoro nikdo....az zanikl.
Na druhou stranu, napriklad kazdy z nas si muze doma vyrobit malou druzici a za ne uplne extremne mnoho penez ji nechat poslat do vesmiru (rekneme, ze - kdyz udelam nejaky hruby prumer - nejakych pul milionu korun uz je cena, kterou si leckdo z nas muze dovolit, jakkoliv ne vetsina lidi. No, pred 20 lety by ta cena byla radove vyssi)
Web: neuveden Mail: neuveden
Ona je otazka, co se mysli pod pojmem "superbohaty". Ja myslim, ze neni mysleno "miliardar", protoze vyrobku ciste pro miliardare+ a zaroven aby slo o nejakou inovaci neni prilis mnoho...jedine co me napada jsou nejake veci ohledne vesmiru, pripadne mozna naopak morskych hlubin.
Myslim, ze bylo mysleno superbohati, jako napriklad nekolik hornich procent ...a tam uz to plati, jak Pc, tak mobily na zacatku rozhodne byly pro nekolik hornich procent max.
Web: neuveden Mail: neuveden
Kral si muze legalne delat co chce NEROVNA SE Kral muze jednat svevolne
Alespon ne tak v tom vykladu slova svevolne, jak ho chape drtiva vetsina populace, mimo tebe teda
Web: neuveden Mail: neuveden
Ehm? Vždyť přesně to se děje.
Jistě pamatuješ, jak začínaly počítače, mobily...
Web: neuveden Mail: neuveden
Teď jsem trošku zmaten....přes pár hodinama sis můj vstup do diskuze pochvaloval, nyní toto...nemáš ty nějakou tamtu...nemoc?
Web: neuveden Mail: neuveden
Co jsi řekl je hezké...ale vzhledem k tomu, že chybné, tak ...ehmmmm...
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, znamená to, že by jiste mohl existovat zákon, který by nedával smysl. Proc by nemohl....ale tak když ses na to ptal, holt jsem slušně odpovedel
Web: neuveden Mail: neuveden
Takovy zakon jiste existovat muze. Jsem si vsak temer jisty, ze neexistuje, z dobreho duvodu, totiz z duvodu toho, co slovo "svevolne" znamena.
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl ty jses fakt druhy nejvetsi curak na svete....
Ja reknu "ty jsi odmitl se domluvit, co to slovo znamena", nacez ty napises "nic jsem neodmitl, jasne jsem rekl, ze o tom diskutovat nechci"
:-D :-D :-D :-D :-D
Musim rict, ze fakt mezi vsema kokotama, co jsem za zivot potkal, zabiras cestne misto.
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre, udelam jednu vyjimku a odpovim na tvou imbecilni otazku.
NE
Jinak, ackoliv chapu, ze retard jako ty to nepobere, tak te chci upozornit na to, ze ty slovo "svevolne" pouzivas jinak, nez je obvykle. To by nebylo nic proti nicemu, pokud bys byl ochotny vubec pripustit, ze takove slovo mohou ruzni lide vnimat s ruznymi vyznamy a kdyby ses nebranil tomu, si tyto vyznamy nejprve ujasnit.
Jak Norberta nemusim, tak zde udelal zcela jasny pokus se s tebou takto nejprve domluvit, abyste oba mluvili o tom samem. To ty ale vytvrvale odmitas....tak se pak nediv, ze tu jses za debila.
Samozrejme, muzes prohlasit "muj vyklad toho slova je jediny spravny" a odejit z diskuze s prohlasenim, ze jsi vyhral.
Jiste, to muzes udelat.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ehm....koukam, ze jses jeste vetsi kokot, nez jsem si vubec umel predstavit.
Takze ty zmrde ne, nehodlam s tebou nadale ztracet cas
Web: neuveden Mail: neuveden
Ze jdu kolem....
|Figuruje v udělení milosti něco jiného než vůle prezidenta? Ne.| <---- to je ale blbost, ze. Samozrejme, ze figuruje. Figuruje tam to, ze ma zakonem povoleno, ze to muze udelat. Pokud by to tak nebylo, v zakone by nebylo napsano, ze to muze udelat, tak potom by prezident jednal.....ehmmmmmm...svevolne.
Takto vsak svevolne nejedna...ehmmmm
Sorry, musel jsem se malicko vlozit, protoze uz jsem vypil asi 5 litru kafe a vysledek porad nikde....
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Když je nemusí vnucovat, proč je teda vnucuje? Jednoduchá otázka, zkus odpovědět.
To s plotem je debilní, já sám sobě nebráním jím projít, že?
Na tvrzení o tom, že dnes utíká víc lidí než za komunismu, prosím zdroj, jsem přesvědčen, že na to žádný zdroje nemáš a prostě sis to vymyslel, tedy že lžeš.

Fakt nejsi plochozemec? Oni taky často lžou a hlavně, argument ,,ty máš taky plot, tak nevyčítej komunistům zadrátovaný hranice" je jim co do inteligence dost podobnej.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Já vám nevím, dlouho jsem si to myslel, ale na druhou stranu ta jeho agrese, jak se dycky nasere a začne nadávat do idiotů, když mu někdo něco vyvrátí nebo upozorní na jeho nekonzistenci (což je hrozně jednoduchý), mi připadá docela autentická. Ale jo, třeba je fakt profi trol, to je možný.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
No já jen, že tu pořád někoho označuješ za idiota, debila, tupce a podobně, ale sám nejsi schopen si po sobě ani opravit opačně nastavenou klávesnici... tak možná příště víc pokory?
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
No jsme zase u té metafyziky. Pokud tu o někom prohlásím něco negativního, tak to fakt nutně neznamená, že pro mě z principu platí to samý. Jestli si to o mě myslíte, to samozřejmě můžete, ale podložit mi to hádám schopen nebudete, jako doposud...
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Počkejte, já fakt nevím, je to troling nebo to myslíte vážně? Bavili jsem se o tom, v čem je špatný stítní školství, potažmo jakákoli státní služba. A došli jsme k tomu, že pokud se někdo podvolí pohružce násilí a zaplatí, tak se nejedná o krádež?
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Příště bych si to bejt tebou po sobě přečet...
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Možná v poslední době, asi bylo z jiných míst sucho.
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslíte fanatickej trol? Možný to je, ale fanatici vůbec nemívají smysl pro humor. Norek ho minimálně jednou projevil, ale třeba se spletl...
Autor: Urza Čas: 2025-09-13 01:39:17 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Poslední šance:

"Nikdy v životě jsem neochutnal čokoládu."
Další nesouvisející sdělení.
"A když mi bylo před týdnem blbě z toho, jak jsem se přežral čokolády…"
Je to nekonzistentní?

"Nikdy v životě jsem neochutnal čokoládu, až do minulého týdne, když jsi si ji vzal poprvé a bylo mi pak fakt blbě."
Je to nekonzistentní?

Myslím, že z toho odpověď hravě vyvodíte.
Autor: Urza Čas: 2025-09-12 18:45:45 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud odpověď nevidíte, pak nad Vámi (opět) lámu hůl. Sbohem.
Autor: Urza Čas: 2025-09-12 18:37:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nevyignoroval.

Odpověděl jsem:
Pokud by to, co říkáte, platilo, pak neexistuje nekonzistence; cokoliv někdo řekne a odporuje si to, můžete interpretovat tak, jak jste právě předvedl.
logo Urza.cz
kapky