Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Rakusak (strana 75)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: schován
Vlastnictvi neni socialni konstrukt. I pes vi, ktera je jeho miska a pelech. Spousta zvirat si haji sve teritorium. Ostatni to bud respektuji, nebo jsou sezrani.
Web: neuveden Mail: schován
Jiste, takto postaveno je subjektivni vsechno. Vlastnictvi(hajenstvi) je pro cloveka stejne prirozene jako dychani a rozmnozovani. Je to v nas proste zakodovane. Naopak silou vynucena solidarita je novodoby socialni konstrukt. Proste my chceme jen to, aby ostatni respektovali vlastnicka prava. To je cele. Ostatni chteji nasilim vybirat nase zdroje. To je cele.
Web: neuveden Mail: schován
Vtip je v tom, ze reagovat nemusis, trubko. ;-)
Web: neuveden Mail: schován
Ne, nemusel. Vlastnictvi je prirozene a ma prirodni podstatu. Pravo branit se take. Ty sice nemusis respektovat me vlastnictvi, ale proste budes celit nasledkum, pokud ma majetkova prava porusis. Stat naopak dnes porusuje svobodu lidi naprosto automaticky... Podle tebe tedy existuje objektivni zakon, ze dane jsou v poradku, ze narusovani svobody je v poradku, ze vlastnictvi nema byt respektovano, atd.? :-D OMF
Web: neuveden Mail: schován
Jisteze, to mas uplnou pravdu.
Web: neuveden Mail: schován
Dobrovolne udrzujeme? Kdo a kde? Ja to delam nedobrovolne!!! At si ty sve posrane sluzby necha. Ta tvoje dobrovolnost ani nenabizi moznost nevyuzit statu a jeho sluzeb!!! Kde je ta dobrovolnost??? To je to, ze kdyz nezaplatim dane, tak prijde policie a exekutor? Super dobrovolnost :-D
Web: neuveden Mail: schován
Je to jako absolutni zlo, objektivni zlo. Lide neplati dane dobrovolne. Stat proti nim pouzije nasili, pokud nebudou platit dane. Nebo nemohou mit prijem. I tak proti nim pouzije nasili, protoze OBZP musi platit zdravotni pojisteni. Volnotrzni interakce je vzdy dobrovolna a svobodna. Pokud nekdo umre hlady, protoze si svobodne nekoupil jidlo, je to jeho rozhodnuti. Prodejce potravin proti nemu nepouzil zadne nasili.
Web: neuveden Mail: schován
Tak za prve: To ale neplati nikdo cizi, to plati danovy poplatnik bez ohledu na to, zda chce ci ne! Chapes, troubo? Za druhe: Ta neefektivita neni muj dojem sakra, je to konstatovani vyplyvajici ze zkusenosti a z empirickych dat vsude po svete! Najdi si urzovu prednasku o nemoznosti ekonomicke kalkulace v centralnim planovani, tam pochopis, proc je stat proste malo efektivni!
Web: neuveden Mail: schován
Ne, rozhodne nejsem. Jen mne serou etatiste a statni struktura. Zejmena od dob covidovych narizeni, ktere likvidovali zivnostniky a lidskou svobodu a dustojnost.
Web: neuveden Mail: schován
Ano, je to zvule. To, co se deje bez statu, se deje za absence statniho zla, takze je to lepsi.
Web: neuveden Mail: schován
Kecy. Za statu je to vykoupene zlem (koristenim z nasilim vybranych penez). Take je to silne neefektivni a nehospodarne. Proti tomu je maly zisk jen kapka v mori. :-D
Web: neuveden Mail: schován
Neni to lacne do pytle :-D Nizka cena je diky dotacim, ktere jsou hrazeny ze statem nasilim vybrane dane. Ta tvoje nizka cena je vykoupena nasilim! A ze chce mit soukromy dopravce zisk? Ano chce! Je to moralni a prirozene.
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-15 09:01:39
Web: neuveden Mail: schován
Privatizovat zeleznici. At si ten skanzen socialismu provozuje nekdo za sve a bez dotaci.
Web: neuveden Mail: schován
Ne, soukromnik nastavi trzni cenu. Bud se uzivi, nebo zkrachuje. To je cele. Nyni to dotujete z dani, prima platba dnes je jen iluze dana dotovanou cenou.
Web: neuveden Mail: schován
Co nejvetsi uvolneni je na miste. Ve vsech odvetvich.
Web: neuveden Mail: schován
Myslel jsem rusit jako rusit statni vlaky a drahy. Pokud si to nekdo v ramci privatizace koupi, necht to funguje. Racionalne a za sve.
Web: neuveden Mail: schován
Dobre, proti gustu nic. A ano, rizeni mne bavi a povidat se zenou si pri tom tez zvladnu.
Web: neuveden Mail: schován
Kdyz te to bavi, proc ne. Ale plat si to ze sveho a nechtej, aby toto dotovali ostatni lide nasilim vynucenymi danemi! Rizeni vozidla po dalnici je uplne v pohode. Rozhodne pohodlnejsi nez smradlave vlaky! Ja casto jezdim Hamburg->Prag->Wien na jeden zatah. Z Hamburg do Prag to zvladnu i za pet hodin. To mi opravdu neprijde dlouho.
Web: neuveden Mail: schován
Pokud chci legalne jezdit vozem, stat mi nedava jinou moznost nez mu cpat penize. Jinymi slovy mi ty penize nasilim bere! Dotovana komunikace? Jiste, to je take svinstvo! Je treba zrusit drahy, vlaky. Pak privatizovat silnice.
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-14 10:12:19
Web: neuveden Mail: schován
Nenavidim vlaky!
Web: neuveden Mail: schován
Jiste. Ale ja to nechci ani dotovat svymi danemi. Cely ten pitomy skanzen je treba zrusit.
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-14 10:07:05
Web: neuveden Mail: schován
Zeleznici je treba privatizovat a nastavit tak, aby v tom stat neparticipoval. Je to relikt, ktery stat akorat dotuje.
Web: neuveden Mail: schován
Ale to prece neplati. Zadny pruzkum nepotvrzuje to, co rikas. Vice zbrani nerovna se vice zlocinu a mrtvol. Nektere pruzkumy rikaji, ze je to jedno, ze neni rozdil, nektere rikaji, ze rozdil je naopak v poklesu zlocinu. Kazdopadne zde je eticky aspekt, ze kazdy ma pravo na svou obranu i se zbrani. Tvuj postoj je typical cargo cult etatistu, socialistu a dalsich zakazovacu. Tim, ze zbrane zakazes, zpusobis to, ze bad guys si je poridi a budou je mit, good guys si je nekoupi, nebudou je mit a jejich bezpecnost tim snizis.
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-14 08:54:57
Web: neuveden Mail: schován
Dotovana statni preprava je pekelne zlo! I preference kovovych rakvi na kolejich nad automobily pri vzajemnem krizeni komunikace.
Web: neuveden Mail: schován
To jiste. Konkretni pripad a konkretni soud lze jen tezko predikovat. :-D
Web: neuveden Mail: schován
Bohuzel jsi klasicky etatista a totalitarista. Delas, jako kdyby snad existence zakazu znamenala to, ze si nekdo nemuze zbran poridit.
Web: neuveden Mail: schován
Naopak. Cim vice zbrani ve spolecnosti, tim lepe. Odmitam delegovat sve bezpeci na stat. Zase jsme u toho. Pokud se sam citis v bezpeci neozbrojeny, budiz, je to tva volba, ale kde beres tu drzost chtit omezit pravo na zbran pro ostatni lidi? Zase povysujes svuj osobni dojem a pohled na univerzalni pravdu, kterou chces prostrednictvim statu vnutit silou vsem lidem! Klasicka etatisticka prasarna.
Web: neuveden Mail: schován
Ne, to rikaji jen cesi. V Nemecku to rikame o Mallorce. ;-)
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-10 10:59:39
Web: neuveden Mail: schován
Ano. A co jako? :-D Stat je zlo, to vime. Stat je nezavisly na narodu, to take vime. A dal?
Web: neuveden Mail: schován
Co tim vyresis? Treba se budu podilet na nejake charite, abych prispel potrebnym! A ne chtit po statu, aby nasilim bral zdroje schopnym! To, ze ty na charitu neprispivas a chces, aby stat koristil a prerozdeloval, je jen tvoje vizitka. Proste socanske etatisticke...
Autor: Rakusak Čas: 2023-03-10 10:08:40
Web: neuveden Mail: schován
Ano, presne tak. Chces svet bez aut a fosilnich paliv? Zacni u sebe! Nemej auto, nemej elektrinu, nemej byt a rozhodne jej nevytapej, nemej obleceni a veci z fosilnich zdroju.

Chces veci zadarmo pro vsechny tak, ze si vynutis prerozdeleni od schopnejsich prostrednictvim statu??? Kupuj veci a rozdavej je zadarmo.
Web: neuveden Mail: schován
Ne, na volnem trhu by soud rozhodoval podle toho, jak zni smlouva.

Tato petileta lhuta je jen dalsi statni zlo, ktere prodrazuje nemovitosti.
logo Urza.cz
kapky