Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 91)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: schován
ako to vyplyva podle vas?

ja si myslim, ze matematika s ekonomiou dost vyznamne souvisi. rozhonde nemuze nejaka teorie byt proti matematiek....

tak podle ceho tedy urcime hodnotu prace, ak nemoze byt akakolvek??? jaka je ta DALSI podminka, krome toho, ze ju uricme z hodnoty vyrobeneho tovaru... a ten zase z hodnoty prace a tak porad dokola...

aka je objektivna hodnota prace kytaristu?? ked tam neni zadny tovar ani naklady - pro zjednodusenie prosim nepocitejme dopravu ani kytaru ani nic take okolo....
Web: neuveden Mail: schován
vsechna prava se tykaji ludi.

vlastnicke pravo je ludske pravo podle vaší lzps.

vlastnick pravo je ludske pravo, takze nektere ludske prava omezuji jine ludske prava. vo vasem svete. to se mi nepaci
Web: neuveden Mail: schován
jako jo, akorat tedka argumentujete za stejnou vec :)
Web: neuveden Mail: schován
tim padem ani nelze objektivne porovnavat miru nasili ve velnotrzni a soucasne spolecnosti
Web: neuveden Mail: schován
prelozit, ne zkopirovat...

chapu to dobre, ze to je jakobyste rikal ze vrazdu ovlivnuje trh a ceny na nem?

jako v zasade souhlasim, jenom nerozumim jak to souvisi s nasim tematem
Web: neuveden Mail: schován
Pravda je, ze ten tvuj levicovy socialisticky stat jiz nekolik let protezuje ruznou woke agendu vcetne transsexualu, operace pohlavi, atd. Dokonce jim to snad plati statni zdravotni pojistovna! Takze to, co ti vadi, zpusobuje ten tvuj stat.
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 11:21:25 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak Vám to sem zkopíruju:
"Ano, protože i existence toho bytu, hudebního přehrávače, Vás a tak dále, ovlivňuje trh, ceny na něm…"
Umíte číst?
Je to tam jasně napsané.
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 11:20:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je mnohokrát uvedeno, že ta míra nelze objektivně určit, protože není možné ji agregovat.
Web: neuveden Mail: schován
Protoze tento je dobry
Web: neuveden Mail: schován
keby byly ryby...

nevkladejte do toho zase dalsi pominky. ceny rostu=kupyschonpsto klesa. hotovo. neto to žádné PŘESTO, ale PRÁVĚ PROTO. a opet to neni zadna ankap ekonomia, to uplne uplne bezna mainstreamova ekonomia. zeptejte se koho chcete! toto vam pocie aj socialista...

jeste do toho hraje ze neni stala penezni zasoba... keby to ludi nekupovali aj za tie vysie ceny, tak tye vysse ceny dlouho nevdrzia...
Web: neuveden Mail: schován
Pardon, chápem že máš aj inú prácu, než so mnou diskutovať, ale nemohol som si nevšimnúť že ostatným diskutérom odpovedáš aj na úplne hovadiny. Mohol by si odpovedať aj mne? Prosím. Moje otázky sú, myslím, celkom rozumné a fakt ma to zaujíma. Tú poslednú otázku pre istotu zopakujem, aby sme sa nestratili:

Ty tvrdíš:
1. vyberám menšie zlo v parlamentných voľbách, alebo voľbách prezidenta -> dobrovoľné
2. vyberám si menšie zlo ako svojho zamestnávateľa -> nedobrovoľné, som donútený.
Čo je ten zásadný rozdiel? Prečo je výber menšieho zla v jednom prípade dobrovoľný ale v druhom nie? Ako to môže vonkajší pozorovateľ určiť?
Web: neuveden Mail: schován
nemuzete to zkusti ani jednou?

(misto toho 3x napisete ze to nebudete 10x prekladat...)
Web: neuveden Mail: schován
vyjimecne s vami souhlaism. dekuji :)
Web: neuveden Mail: schován
na tvrdim ze objektivni hodnota neexistuje. :) nevkladejte mi laskeve do ust neco, co jsem nerekl.

jasne, ale ak bude rovna nakladom, tak moze byt akakolvek... lebo hodnota prace moze byt akakolvek. nebo nie?
Web: neuveden Mail: schován
ano nektera prava se tykaji dvou lidi, nektera prava se takaji cloveka a veci... ale stale

vlastnicke pravo je ludske pravo podle vaší lzps.

a ludsKa prava by mela omezovat vlastnicke pravo?????????????? ANO/NE???
Web: neuveden Mail: schován
nejakou konkretni?

dovolil bych si tvrdit, ze pri poslechu stovek hodin vasich prednasek (a s 95% toho, co rikate souhlasim) jsem si nevsiml ze by nekde bylo uvedeno jak se da vycislil mira nasili a v jakych jednotkach...
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 09:08:12 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je tam odpověď na Vaši otázku.
A já Vám ji prostě nechci překládat ještě desetkrát.
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 09:07:30 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mám o tom spoustu přednášek…
A nebaví mě Vám to tu vypisovat.
Pořád platí má nabídka, že můžete přijít do Studia (nebo na online call).
Web: neuveden Mail: schován
a to je duvod alkohol zakazt nebo nezakazat? :D
Web: neuveden Mail: schován
vlastnicke pravo spada do kategorie ludska prava.
Web: neuveden Mail: schován
tak mi to osvetlite. som jedno velke ucho...
Web: neuveden Mail: schován
no opakujete to same porad dokola, takze nie, stale nechapem.

preco by mela byt dohoda mezi dvoba ludmi pozitivne pravo? proc nektore ano a jine nie???

navisie vy pozitivne a negativne * toto rozdeleni neuznavate, tak preco tim teraz argumentujete?

kebyze se dohodneme ze mi prodate rohlik, tak je to taky pozitivne pravo????
Web: neuveden Mail: schován
nebo ze vy nevidite, tak kde je :))

chapete, ze by to davalo smysl, kdybyste na posleni otazku odpovedel, "nie"?
Web: neuveden Mail: schován
treba se zamyslim rychle... ;)

prominte, ale vy odmitate odpovidat, a vycitate neco me. to mi prijde dost zvlastni.

ja (myslim ze) chapu, co rikate. jen nerozumim, jak to souvisi.

sam jste rikal, at nepletu vymahani prava s pravem samotnym. takze podle me neni podtsate kolik to teoreticky stoji, ale ze k tomu poruseni vubec doslo...
Web: neuveden Mail: schován
registrovane partnerstvi nebo manzelstvi neni dohoda mezi dvema lidmi?????
Web: neuveden Mail: schován
ok. to rad slysim

na zaklde ceho presne by tedy melo byt ve volnotrzni spolecnosti mene nasili nez dnes a jak se jednotlive druhy nasili daji mezi sebou porovnat?
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 08:50:21 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přečtěte si znovu můj komentář; mě fakt nebaví, jak se odmítáte nad těmi věcmi zamýšlet a jen píšete a píšete…
Web: neuveden Mail: schován
nerozumim, jak to, ze si pustim hudbu a souseda to rusí souvisí s cenou
Web: neuveden Mail: schován
tak fungují příklady... ze uvedete jiné veci ale se stejným principem...

zkuste vlastní
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 08:48:24 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, protože i existence toho bytu, hudebního přehrávače, Vás a tak dále, ovlivňuje trh, ceny na něm…
Web: neuveden Mail: schován
to ze klesa kupyschonpst a ceny rostu, je to same, ne? :D
Autor: Urza Čas: 2025-03-17 08:46:40 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak logicky, asi jako 100% respekt k zákonům.
Ostatně když jakákoliv kapesní krádež způsobí, že to pak není 100% respekt k zákonům ani 100% volnotržní respekt k vlastnickým právům, jak jinak to asi může být?
logo Urza.cz
kapky