Brexit? – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-06-23 00:00:02

Brexit?

Dnes v Británii proběhne referendum o jejím vystoupení z EU; drtivá většina establishmentu (pochopitelně a nepřekvapivě v čele se socanem Cameronem od konzervativců) z toho samozřejmě šílí a straší Brity tím, že to bude fatální a nevratné rozhodnutí, jež bude pro jejich životy v podstatě katastrofou, leč naštěstí existují (dokonce i v Cameronově straně) i opačné názory. Zpočátku sbírala body oficiální linie, pak se situace obrátila a populárnější se stala varianta brexit, leč nakonec byla obratně využita vražda Jo Cox k dalšímu zvratu v preferencích – stačilo naznačit její spojení se zastánci brexitu, což považuji za výjimečně retardované, neboť by si tím jednak nepomohli, ale především i kdyby ano, jak souvisí vražda političky s tím, zda je pro Brity členství v EU výhodné? Inu, uvidíme, co nakonec přinese sčítání hlasů; co myslíte? Já osobně pochopitelně fandím brexitu, ale moc silně v něj nevěřím.
Přečtení: 41243

Reagujete na tento komentář:
Autor: Jan (neregistrovaný) Čas: 2016-06-23 00:01:20 Titulek: spíš ne
Také moc nevěřím tomu, že k brexitu dojde. Tipnul bych si, že referendum skončí těsně proti vystoupení. A pokud se náhodou stane opak, politici to nějak uhrají do outu, aby ostatní země dám věřily tomu, že v případě vystoupení z EU je obsadí Putim a připojí je k Rusku nebo něco takového :D
Autor: Urza Čas: 2016-06-23 08:40:12 Titulek: Re: spíš ne [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak nebylo by to první ignorované referendum; ale uvidíme.
Autor: gregoryMc Čas: 2016-06-23 07:37:17 Titulek: brexit ????
Web: neuveden Mail: gregor v doméně dieselplus.cz
společenství, které se nechá totálně odzbrojit, rozhodne blbě ...ofšem referendum je jen taková hra, když budou chtít "fascis" elity, tak to budou ignorovat, jak několikrát předtím...
Autor: Urza Čas: 2016-06-23 08:39:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
+1
Web: neuveden Mail: neuveden
Svět už je tak zkurvený, že s jeho odkurvením bude ještě velká práce. Brexit jednou bude. Ale ne dnes - ani britská královská rodina, jejíž názor má mezi lidmi váhu, nehnula pro brexit palcem.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-23 08:50:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, svět je prostě zkurvený.
Autor: Urza Čas: 2016-06-23 10:08:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Svět je naprosto boží a úchvatné místo; nezatracoval bych ho pro pár čůráků xD
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-23 10:35:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale jo, ta nezkurvená část je skvělá. Ale když vidím sílu a vliv té zkurvené části, ztrácím důvěru v lidstvo.
Autor: Urza Čas: 2016-06-23 11:15:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já myslím, že 99 % věcí na světě je úžasnch xD
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 10:44:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No teda, Cameron se s tim nesere, řekne to pěkně na plnou hubu, ne jako ti naši ubožáci, co všechno zakecávají, maskují a zamlžují a pak se vykrucují. To je panečku kultura! :-) Když zahlasujete jak chci já, je to vítězství demokracie. Když zahlasujete jinak, tak máte smůlu, loni jste si mě demokraticky zvolili a od té doby tu demokraticky vládnu já.[i] Což je to [i]skutečné vítězství demokracie.
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 11:34:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ha, tak ono je to satirické médium a já se hned čertím, zrada :-) http://southendnewsnetwork.com/about-snn/
Autor: Urza Čas: 2016-06-23 11:53:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono je to satirické médium, ale podobné jeho výroky jsem četl v nesatirických médiích; tady to samozřejmě nafoukli a shrnuli jeho názor do tak stupidní věty, ale v zásadě něco podobného asi fakt řekl, jen to opsal trochu jinými slovy.
Autor: Dobrý Den (neregistrovaný) Čas: 2016-06-23 10:18:35
1. Nevěřím že si to při sčítání hlasů euroděvky neohlídají. 2. I kdyby náhodou na Brexit došlo, je to stjně jedno. Norsko v EU není a jak tam panečku bují socialismus a s každým neomarxistickým svinstvem se na ně EU může spolehnout. Někdy mi spíš připadá, že Norové a vůbec celá Skandinávie je s totalitou tak daleko napřed až se to EU zajídá a musí je mírnit, aby to zas tak moc nepřeháněli.
Autor: Jan (neregistrovaný) Čas: 2016-06-23 10:35:33 Titulek: Re: [↑]
A ještě ty marxistický nesmysly protlačují sem prostřednictvím fantastických projektů jako HejtFrýKalčr a podobných
Autor: Cigi OL Čas: 2016-06-23 11:33:04
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdyby se to UK povedlo, tak mi ukažte kromě Farage jiného europoslance s tahem na poli vlastní sebepropagace s názory relativně slučitelnými s mými osobními postoji. V EU parlamentu bude nuda.
Dnes probíhá festival v Glastonburry a tam stát nepovolil zřízení volebního okrsku s odkazem pro voliče návštěvníky na možnost zplnomocnění pro volební akt a dále maximálně transparentní a nezfalšovatelnou volbu poštou.
Dopředu se ví, že Skotové budou proti Brexitu? Jak tomu mám rozumět, to jako už volili? V případě Brexitu si Skotsko prosadí referendum o samostatnosti a díky jeho výsledku se trhnou od UK, aby mohli libru vyměnit za Euro,pustit do svých rybářských lovišť unijní konkurenci,stát se v europarlamentu úplně zanedbatelnou zemičkou?
Může někdo soudný chtít vyměnit královnu za Junckera?
Už vidím finanční svět bez ohledu na mé osobní smýlení o něm, jak opouští londýnskou City a spěchá pod křídla Merkelové? To jako vymění anglické právo za unijní se všemi riziky,kde znárodnění není to úplně největší?
UK má oporu v Commonwealthu a pro BRICS bude o to více sexy.
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-23 12:01:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
BRICS se sice tváří jako alternativa, ale ty státy ve mně jako libertariánovi nebudí příliš velkou důvěru. Brazílie má dost svých problémů se socialismem (mají tam letos i docela veselo v politice), Rusko zápasí se špatnou strukturou trhu a militarismem, Indie se stále rozvíjí, Čína má spíše státní kapitalismus, JAR má svoje problémy s post-apartheidem. Celé to působí jako společenství podobně prohnilých jako klasický Západ, jen prostě na jiném písečku. To už raději ta EFTA, i když tam je důvěryhodné akorát Lichtenštejnsko, se skřípěním zuů Švýcarsko a Island, a Norsko je šílený socanský blbákov.
Autor: Cigi OL Čas: 2016-06-23 13:26:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Brics nejsou alternativa, ale klasický Bastiat: „Neproudí-li přes hranice zboží, často se přes ně valí vojska."
Brazílie je v obrovských politických problémech,ale v bídě jižní poloviny Ameriky pořád stojí za zanamenání. Navíc je to katolický stát,kterému se relativně vyhnulo evangelium osvobození, současný papež budiž výjimkou.
Rusko od Ivana III. nepřišlo ani o píď svého území a momentálně brutálně posiluje za cenu plundrování ekonomiky. jestli má UK své zájmy v Asii, tak se o ně bude hlásit hlasitěji sama než v disharmonickém sboru EU. Ty země budou obchodovat místo válčení. Mimochdem, Sorokin: Den opričnika-DOPORUČUJI!!
Navíc budou přirození spojenci před Čínou, protože ta se kvůli demografickému vývoji blíží tokijské Abekonomice. Mimochodem, co reálně brání Číně začít okusovat kusy Sibiře? Obchod!
Indie je tak neuvěřitelně zkorumpovaná, že by nabídka na indický císařský trůn a DELETE politického odkazu Ghándího na sebe možná nenechala dlouho čekat.
Jižní Afrika seplácá v post-apartheidu, ale je tam slušné víno a kompatibilní právní systém. Svého času tam syn M.Tchatcherové dělal slušný rozruch, takže přirozené kontakty zůstávají.
Samozřejmě EFTA je jasná volba.

CIGI OL
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-23 14:21:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak jasně, že obchod je vždycky lepší než válka, a s tím tvrzením o vojscích přes hranicích místo zboží souhlasím. :) Ale známe pravidlo zisku č. 34: Válka je dobrá pro obchod. (A pravidlo č. 35: Mír je dobrý pro obchod.)
Autor: Cigi OL Čas: 2016-06-23 14:59:59 Titulek: Ferengové: Čto takoje? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Díky vám teď už vím, že taková pravidla existují, takže děkuji. To je trochu mimo mé obvyklé kulturní vzorce.

Cigi OL
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-23 16:58:10 Titulek: Re: Ferengové: Čto takoje? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jo, sci-fi :) Ne každý zná Ferengy ze Star Treku... a ti jsou do jisté míry spíše používáni jako povrchní kritika kapitalismu, zatímco třeba Federace je popisována jako komunistický ráj (oni tomu říkají utopický "post-scarcity" systém). Inu, ne každá sci-fi dává vždy smysl.
Autor: marek28 Čas: 2016-06-23 18:47:03 Titulek: Re: Ferengové: Čto takoje? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč by nemohl ve sci-fi komunismus normálně fungovat? To může dávat smysl právě speciálně ve sci-fi. Tam komunismus patří. :)
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-24 10:11:21 Titulek: Re: Ferengové: Čto takoje? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
I od sci-fi očekávám určitou míru uvěřitelnosti. Mohou být praštěné technologie, vědecké pokroky, ale pokud mají lidé komunismus, musí to být ten nový komunistický člověk, který patrně bude na pokraji vyhynutí, nebo bude připomínat hmyzí společenstvo... což se ve světě Star Treku jaksi nestalo; pokud teda nepočítáme Borgy, a z těch tam teda není nadšený nikdo.
Autor: Cigi OL Čas: 2016-06-23 11:57:54 Titulek: Aco kdyby Brexit vyšel?
Web: neuveden Mail: neuveden
V případě úspěšného Brexitu navrhuji toto:
°Vyhlásit Uk válku, na tu čerpat z EU dotace a prohrát ji.
°Nechat se anektovat s podmínkou, že válečné reparace zaplatíme Agrofertem,respektive jeho nejcennější částí:Andrej a jeho Know-How.
°Facelift státního znaku: Navrhuji překrýt intimní partie našeho dvojocasáka vlajkou UNION-JACK. Výsledek bude genderově vyváženější a tak bychom na to mohli pro zmírnění útrap poraženého čerpat z EU nebo norských fondů.
°Dohodnout se s rejdaři Libya Refugees ltd. na transportu městských policistů po Labi až do UK za účelem přeškolení na londýnské bobbies. Pro větší autenticitu prožitku a vcítění se do nového společenského postavení budou po celou cestu sedět na té kulaté přilbě. Přeškolení mohou odmítnout,s jejich kvalifikací a zkušenostmi si jistě najdou práci.
° Dohodnout se dopředu na dočasnosti přítomnosti UK okupačních vojsk a zrušit dotační tituly na výuku jazyků.
° Staneme se dokonalou turistickou destinací: Navštivte Anglii, ale s českým pivem, kuchyní a ženskými jako lusk!
° Polovina občanů po dožvýkání poslední koblihy nalezne své keltské předky a definitivně zapomene na ruské dubisko!
° Ještě než odejdou naši milovaní britští okupanti, poslat královně powerpoint s pražským hradem a přihlásit se do Commonwealthu.

Howgh.

Cigi OL

Autor: Urza Čas: 2016-06-24 10:54:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo; dobře uděláno xD
Autor: vault Čas: 2016-06-24 11:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.vault.cz Mail: mirek.suchy v doméně volny.cz
Já říkal, že je pěkně...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-06-24 11:35:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Urzo, Tys to napsal, já si to jen myslel: "Já osobně pochopitelně fandím brexitu, ale moc silně v něj nevěřím"
Jéééžiš, já jsem tak rád, že jsem se mýlil! Teď jde o to, co z toho bude dál. To "přetahování lanem" mezi EU a UK může být docela katalytické...
Autor: Urza Čas: 2016-06-24 11:54:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně, to je příjemný omyl xD
Autor: Tomáš Macháček (neregistrovaný) Čas: 2016-06-24 12:15:30 Titulek: Re: [↑]
Brexit je tu!

Co dál?

Grexit. Departugal. Italeave. Fruckoff. Czechout. Oustria. Finish. Slovakout. Latervia. Byegium, Goland a Ditchmark - internet opět válí :-)
Autor: Urza Čas: 2016-06-24 12:18:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
ROFL xDDDD
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-24 12:53:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nietherland.
Autor: Dacruz Čas: 2016-06-24 09:28:45
Web: neuveden Mail: neuveden
Projekt mrtvý kůň: http://www.reformace.cz/zod/projekt-mrtvy-kun-cislo-106

Přísloví Indiánů z kmene Dakotů zní: "Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!"

Nicméně v profesionálním (i běžném) životě často prosazujeme poněkud jiné strategie:
•obstaráme si větší bič,
•vyměníme jezdce,
•říkáme: Vždyť ten kůň vždycky jezdil.
•založíme pracovní skupinu pro analýzu koně,
•navštívíme jiná místa, abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních,
•zvýšíme standard kvality pro jízdu na mrtvém koni,
•vytvoříme ‚task force‘ pro oživení mrtvého koně,
•vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní,
•upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý,
•zaplatíme externí specialisty, aby jezdili na mrtvém koni,
•zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo,
•prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit,
•vypracujeme studii, abychom zjistili, zda pro tento problém existují levnější poradci,
•zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji,
•nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm,
•nařídíme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami,
•restrukturalizujeme stáj,
•zdvojnásobíme příděly krmení,
•prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem,
•povýšíme jezdce,
•budeme zapírat, že jsme kdy nějakého koně vůbec měli,
•sedneme si a budeme čekat, až se kůň sám zvedne...
Autor: velkej Ká Čas: 2016-06-24 10:08:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebo, podle EU, prohlásíme, že kůň je vlastně živý a jeho kvalita života je čím dál lepší. Skeptikům, kteří tvrdí, že to jsou červi a ne kůň, kdo je živý, se budeme smát.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-06-24 11:36:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
+1
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2016-06-24 11:37:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
+1
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-06-25 09:23:08 Titulek: Re: [↑]
Pekny!
Ale co ted u nas?Babis(i) za chvili ovladnou vsechno-prachy nase i z kopajici mrsiny eu,justici,vsechny ostatni dulezite statni instituce,stravovani v obchodnacich,energie,chemii,media soukr i statni,chysta se na zdravotnictvi....,
Tri veci by to chtelo:
Odriznout od eu dotaci...ted je nadeje

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-hleda-se-konkurent-hnuti-ano-f0h-/p_spolecnost.aspx?c=A160622_205227_p_spolecnost_wag

https://www.letemsvetemapplem.eu/2016/05/18/bez-andreje-nejgenialnejsi-aplikace-v-itunes-app-store/
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-06-25 18:18:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pekny!
Ale co ted u nas?
..............................................

Co by,
stále katolické hnojiště
v součastné době projevující se socialistickými dotacemi...


Představa, že tenhle kůn je mrtvej je naprosto mylná,
tenhle kůn co vypadá že co chvíli chcípne má zdravý základ,
křestanství je přece postavené na lásce,

necht žijí dotace pro chudáky...


Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To že VB opouští EU není žádná historická novinka,
již před Alžbětou opustil nadvládu katolického Říma Jindřich VIII,

a jedna z prvních věcí kterých se anglikánská církev zbavila
byla transsubstanciace,
což je záležitost, jenž se u socialistů proměnila v to, čemu dnes říkáme dotace...

Není-li boha, pak je bohem stát a ten dává svou božskou energii
těm, co jej uctívají...

logo Urza.cz
kapky