Ministerstvo vnitra versus Internet – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-01-11 00:00:02

Ministerstvo vnitra versus Internet

Chovanec či šéf ministerstva vnitra – Milan Chovanec – se rozhodl využít aféry ukradených mailů a nabouraného twitterového profilu Bohuslava „heslo12345“ Sobotky k dalšímu utahování šroubů a likvidaci svobody; nechce prý totiž, aby se Internet stal „semeništěm zla“, čemuž by rád zabránil zrušením internetové anonymity. Tomu grázlovi je samozřejmě jasné, jaké svinstvo to je, stejně jako to, že o něj nikdo nemá zájem, o čemž svědčí mimo jiné jeho následující výrok: „Kdybych teď řekl, že bych chtěl, aby každý uživatel internetu byl identifikován, tak se na mě vrhnou všichni. Ale podle mě nastala doba k debatě, jak se tímto směrem posunout.“ Osobně se navíc domnívám, že tyto Chovancovy snahy mohou souviset i s hudrováním Pelikána, o kterém jsem psal loni v říjnu.

Internet se masově rozšířil tak rychle, že na to zkostnatělí byrokraté všech zemí prostě nestihli zareagovat; Internet je anarchií v praxi, pravidla v této síti vznikají spontánně a nikdo není schopen plánovat další vývoj, což mocipány nebetyčně sere, neboť nad tím nemají efektivní kontrolu. Nemluvě o tom, že lidem se to líbí, takže většina snah o regulace je vnímána negativně; navíc díky tomu, že se jedná o prostor virtuální, není v případě buzerace většinou až takový problém přesunout své servery do země s vhodnější legislativou. Politici přesto chtějí škodit; zatím opatrně „nastolují debatu“, aby časem už mohlo být „každému jasné“, že regulace potřebujeme a řešila by se jen jejich forma… nedopusťme to! Jak? Inu, pro začátek třeba (slušně) napišme Chovancovi, že to, co by rád udělal, je naprosto nepřijatelné; cílem není ho přesvědčit, ale dát najevo, že takový krok vážně nebude populární.
Přečtení: 22288

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 10:13:21 Titulek: Re:
Jo, to je bezesporu pravda; napřed se vytvoří nějaké jednotlivosti, pak z toho bude list, napřed se to obhájí dětským pornem, pak tam bude přibývat kde co a až už to bude normální a bude "každému jasné, že ty listy být musejí, rozumní lidé diskutují pouze o míře a odmítat je není nic než extrémismus", pak už tam bude cokoliv.
Web: neuveden Mail: Maikll.Cham v doméně seznam.cz
Mě nejvíce dostal jeho výrok: "...My jsme opakovaně v minulosti, když tatáž stránka zaútočila na ministryni Michaelu Marksovou-Tominovou, žádali provozovatele i úřady v USA o zákrok. S ohledem na americkou ústavu to ale není možné,“ - člověk přímo cítí, jak ho tato skutečnost sere... že v USA mají ústavu, která aspoň v některých ohledech stále brání principy, na kterých je založena. Holt svoboda je sice pěkná věc, ale nesmí nám kolidovat s naším politickým plánem!

Jinak mě napadlo dobré téma na další příspěvek - Obama a jeho nová zbraňová "legislativa", pěkně okomentovat jeho divadýlko s otíráním slz :)
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 07:27:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to divadýlko mu také nežeru xD
Mohl bych o tom napsat, uvidím xD
Autor: marek28 Čas: 2016-01-12 12:20:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A nebo současné dění v Polsku a obsazování státních médií lidmi z vládní strany. Najednou je to útok na demokracii a na svobodu slova, když ale své lidi do vedení dosazovala minulá prounijní vláda, bylo to zcela v souladu se svobodou a demokracií. Prostě pokrytectví nejhrubšího zrna. (Ne že bych ale sympatizoval s PiS, to rozhodně ne)
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:13:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je také pozoruhodné, i jsem se zamýšlel, že o tom napíšu, ale nemám ještě dost informací.
Autor: Golem (neregistrovaný) Čas: 2016-01-11 08:56:53 Titulek: Re: :D [↑]
Krom toho je to ale smutny.
Autor: TotallyNotSmoker (neregistrovaný) Čas: 2016-01-11 10:07:51
Internet bez soukromý a jak se budem moct koukat na porno bez toho aby o tom někdo věděl :O :D
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 10:11:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Všichni koukají na porno a všichni o tom vědí, k tomu anonymity netřeba xD
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 15:35:16 Titulek: Re: xD [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak na závorku v linku je mé rozpoznávání linků krátké.... bohužel asi není v mé moci udělat to lépe, protože velmi typické je něco psát a dát link do závorky....
Autor: PeTaX Čas: 2016-01-11 17:04:07
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
Je to tak rok, dva, kdy Chovanec požadoval (a nevím nakolik prosadil), aby provideři připojení internetu nebyli soukromí, ale státní. Vpomínám na ten výrok: je nepředstavitelné, že dosud v některých obcích a městech … soukromí podnikatelé.
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 17:27:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neprosadil, provideři jsou i nadále soukromí; bohužel však největšími pomocníky v podoboných sračkách jsou mu ti naši "svobodomyslní" Piráti....
Autor: PeTaX Čas: 2016-01-11 17:43:34 Titulek: Re: [↑]
Web: http://www.svobodny-svet.cz/ Mail: redakce v doméně svobodny-svet.cz
I Okamura. Taky hlásal: internet do každé rodin zdarma. (Jak jinak, na veřejné náklady.)
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 17:53:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Samozřejmě, ono to vypadá hrozně "pro lidi", ale výsledek je, že to bude nakonec celé ovládat stát.
Autor: Escaron Čas: 2016-01-11 20:37:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: wass.shady703 v doméně passinbox.com
Předpokládám, že Piráti to berou tak, že internet bude bezpečný jedině pokud ho bude "bezplatně" poskytovat stát všem, nebo ne?
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 20:50:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, pokud vím, tak sice nechtějí stát jako jediného providera, ale rozhodně chtějí, aby stát dal Internet všem a zadarmo (čili kdo chce, může si platit jinde, ale státu bude platit tak či tak).
A dále chtějí "svobodu Internetu", což v jejich podání znamená regulace providerů, co smějí a nesmějí, nastavování norem ze zákona a podobně.
Web: neuveden Mail: gregor v doméně dieselplus.cz
minystr Chovanec je chytrolín, panžto si dobře spočítal, že když se v Polsku a v Maďarsku televize a rozhlas stanou státními (bruselské nebo státní vymývání mozků jedno a to samé jsou pro svobodu), tak by se to samé mohlo stát i u nás ..."etatisté" radujme se....tak internet a některý tisk ještě zbývá..a ten je třeba taky chytiti do pařátů...? tak co kdyby měli socani náskok a moderní platformu k dispozici..brrrrrr
Autor: Urza Čas: 2016-01-11 22:00:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ten Internet je docela zásadní; v momentě, kdy by stát začal kontrolovat přístupy, je už jen otázkou času, kdy začne kontrolovat vše.
Naštěstí bude vždy možné přesunout servery jinam.
Autor: Lojza Čas: 2016-01-12 09:38:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Potom ovsem nastoupi jednoduse druha faze, napriklad ze sledovani neschvalenych webu je trestne.
Ostatne uz dnes se deje napriklad to, ze pokud hraju poker na Pokerstars o prachy, tak to delam nelegalne a pokud bych napriklad vyhral nejake vetsi penize a nechal si je poslat na ucet, muzu o ne velmi jednoduse prijit (podle toho co jsem slysel se takove veci uz staly). Takze zakazat sledovat neschvalene www je brnkacka a pak uz je jen otazka, jak nacpat providerum povinnost toto evidovat a bonzovat.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 10:13:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to je bezesporu pravda; napřed se vytvoří nějaké jednotlivosti, pak z toho bude list, napřed se to obhájí dětským pornem, pak tam bude přibývat kde co a až už to bude normální a bude "každému jasné, že ty listy být musejí, rozumní lidé diskutují pouze o míře a odmítat je není nic než extrémismus", pak už tam bude cokoliv.
Autor: marek28 Čas: 2016-01-12 12:09:11
Web: neuveden Mail: neuveden
Taky mě ta Chovancova věta hned praštila do očí, když jsem si ji v lidovkách přečetl. Je to přesně taková ta hnusná křivá a podlá formulace, kdy vlastně říká "váš názor je mi totálně u prdele, chci vás šmírovat, ale na plnou hubu vám to neřeknu, protože moje strana potřebuje legitimizaci skrze volební výsledky". Slizoun jeden.

Že internet padne byla vždycky jen otázka času.
Autor: Urza Čas: 2016-01-12 16:12:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, je to grázl.
Co se týče toho Internetu, tak padne jen tehdy, pokud se nezmění ten socialismus kolem xD
logo Urza.cz
kapky