Autor: TaxationISTheft
Čas: 2019-07-03 00:00:02
Ohrožuje Babiš stát?
Procházím si tak sociální sítě a náhle na mě vybaflo tvrzení, že Babiš sleduje pouze vlastní zájmy, které jdou proti zájmům státu. Skočil jsem na Twitter a narazil na příspěvek kritizující ČSSD, protože se někde zastávala Babiše. „Wow! ČSSD podporuje Babišův byznys na úkor státu!“ A následně jsem toho dne narazil ještě na několik Tweetů podle kterých Babiš ohrožuje český stát.
Babiš… JE stát. Babiš je produktem demokratického systému. Babiš je to, co nakonec dostanete, když vytvoříte stát, tedy instituci, která má moc nad lidmi. Vytvořte funkci jako je předseda vlády a puf, půjdou si pro ni lidi jako Babiš, a také ji dostanou. Vytvořte systém dotací a hle, lidi jako Babiš je půjdou vysát. Vytvořte jakoukoliv mocenskou strukturu a lidmi jako on se to začne ihned hemžit. Co jiného také čekáte, že se stane?
Ne, Babiš neohrožuje stát. On je stát. On je přesně to, co dostanete, když máte stát. Není to divné, naopak by bylo divné, kdyby tam nebyli lidi jako on. Babiš je důsledek. Stát je problém. Zrušme stát.
Babiš… JE stát. Babiš je produktem demokratického systému. Babiš je to, co nakonec dostanete, když vytvoříte stát, tedy instituci, která má moc nad lidmi. Vytvořte funkci jako je předseda vlády a puf, půjdou si pro ni lidi jako Babiš, a také ji dostanou. Vytvořte systém dotací a hle, lidi jako Babiš je půjdou vysát. Vytvořte jakoukoliv mocenskou strukturu a lidmi jako on se to začne ihned hemžit. Co jiného také čekáte, že se stane?
Ne, Babiš neohrožuje stát. On je stát. On je přesně to, co dostanete, když máte stát. Není to divné, naopak by bylo divné, kdyby tam nebyli lidi jako on. Babiš je důsledek. Stát je problém. Zrušme stát.
Přečtení: 92233
Komentáře
Komentář 39331
Komentář 39333
Komentář 39336
- Kdežto soukromý stát, který bude olupovat všechny a financovat nebude nic, je přípustný… To je anarchokapitalismus.
Komentář 39338
Komentář 39339
Jinými slovy, anarchokapitalisté taky nechtějí nechat na pokoji ty, kdo by chtěli vystoupit z jejich soukromých států…
Komentář 39381
2) Říci, že krypto má vysoké transakční náklady je až nesnesitelně mírné tvrzení. Krypto pro většinu lidí nic neznamená! Zatímco Fiat používají běžně, krypto je pro normálního člověka pořád ještě uživatelsky naprosto nepřátelské.
Komentář 39340
Co se tady pan TaxationIsTheft snažil vyjádřit, je poznání (teoretické i experimentální), že výskyt různých problémových jedinců ve vládách a ve státní správě nejsou anomálie, které můžeme nějakým nastavením parametrů vyloučit nebo alespoň marginalizovat, ale že jde o inherentní vlastnost systému. Pokud bude existovat absolutní centralisace moci, bude z principu k sobě přivádět jedince mocichtivé, cizíchpenězchtivé či jen nějakým způsobem úchylné. To je bohužel neodvratné.
(A tím se možná obloukem dostáváme k těm kryptoměnám. Figurky na vysokých vládních postech dělají nutně špatná rozhodnutí; někteří jsou zkorumpovaní, jiní jsou mocichtiví, další zase cizíchpenězchchtiví a všichni dohromady jsou dvojnásob slepí (z důvodu neznalosti preferencí a z důvodu křivení trhu, což už tady bylo mnohokrát vysvětleno). Takže ano, dnes jsou CC novelty pro geeky a zas-další-hračka pro spekulanty, takže platit směnkami centrální banky je stále levnější, ale vlak stále jede proti zdi a stále zvyšuje rychlost. Po nárazu do zdi budou barevné papírky ČNB i ECB v podstatě bezcenné. (A tohle se ví, jen se o tom na veřejnosti v podstatě nemluví.))
Komentář 39341
- Což ničím nepodložil.
Pokud bude existovat absolutní centralisace moci, bude z principu k sobě přivádět jedince mocichtivé, cizíchpenězchtivé či jen nějakým způsobem úchylné. To je bohužel neodvratné.
- A argument? Navíc to je akademická otázka: V Česku přece "absolutní centralizace moci" není (ať už se tím myslí cokoliv).
Komentář 39342
ad 2: Argument hledejte ve směru zvrácené měřítko užitku anomálního subjektu (např. mocichtivost) --- maximalisace užitku --- identifikace mocenské posice ve stítním aparátu --- ucházení se o tuto posici --- získání posice. A toázka není akademická: navzdory formální trojjedinosti státní moci vychází tato z jediného zdroje; stejně tak její financování prochází single point of control (nápověda: státní rozpočet).
Mimochodem, Vy necítíte tu kognitivní disonanci, že Vámi (oprávněně) nenáviděnou psychiatrisaci společnosti prosazují primárně státní orgány, legislativa, státem regulovaní i placení psychiatři, státní školy a masmédia, která primárně chtějí být zadobře se státem?
Komentář 39362
3)Mimochodem, Vy necítíte tu kognitivní disonanci, že Vámi (oprávněně) nenáviděnou psychiatrisaci společnosti prosazují primárně státní orgány, legislativa, státem regulovaní i placení psychiatři, státní školy a masmédia, která primárně chtějí být zadobře se státem?
- Cítím naprostou kognitivní konsonanci. Politici prosazují psychiatrizaci ze stejných důvodů, jako ji podporuje lid: prostě o psychiatrii nic neví a věří odborníkům. Lze dokázat, že lid věří psychiatrům, protože je naprosto misinformován o psychiatrii: věří jak věcem, které netvrdí ani psychiatři, tak tomu, co psychiatři sice tvrdí, ale fakta to popírají. A především nemají ani ponětí o tom, že existuje nějaká kritika psychiatrie.
Politici, zástupci lidu, se sice od běžného člověka v mnohém liší, v tomto ale ne.
Dodávám, že misinformováni o psychiatrii nejsou jenom laici, ale i lékaři, a dokonce mnozí psychiatři. Copak se na lékařských fakultách přednáší o Szaszovi?
Komentář 39373
(Mimochodem, měl jste tu čest jednat s (téměř) kýmkoli ze školství? Spasitelský komplex, jak když vyšije, odpovědnost malá, sebereflexe obvykle žádná. Ale sebejistě a přesvědčivě většinou vypadat umějí, to je zase pravda.)
Lidi (řadoví jednotlivci) skutečně v drtivé většině o psychiatrii (o libovolném oboru) nic nevědí (a věří bludům). Bludům (v libovolném oboru) věří především proto, že je šíří někdo s diplomem ("kdyby nevěděl, o čem mluví, nedoštudoval by"), někdo ve volené funkci ("když ho tam zvolili, musí o tom něco vědět") nebo v nevolené funkci ("přece tam mají tolik kontrolních mechanismů, že by nedopustili, aby na tom postu seděl blbec, no ne?"). Ovšem u těch ve funkcích je tomu jinak, pro ně může být psychiatrický (nebo libovolný jiný) blud vítaným nástrojem na prosazování jejich (osobních nebo skupinových) cílů.
Komentář 39380
- Jde to ještě zobecnit na "Kdyby to byl nesmysl, tak by to tady přece nebylo". A když si tohle myslí každý, výsledkem je, že stav věcí tady je, nezávisle na své smysluplnosti nebo užitečnosti.
2) Ovšem u těch ve funkcích je tomu jinak, pro ně může být psychiatrický (nebo libovolný jiný) blud vítaným nástrojem na prosazování jejich (osobních nebo skupinových) cílů.
- Samozřejmě že politikům psychiatrie připadá užitečná – protože psychiatři ji pochopitelně líčí jako užitečnou… Stále mezi postojem politika a ne-politika k psychiatrii nevidím žádný rozdíl. Szasz šíření psychiatrie nevysvětloval nějakým zlým motivem, který by měli politici a neměli obyčejní lidé. Celé to morálně i vědecky vadné, celosvětové, 300 let existující hnutí vysvětloval jako nutný důsledek přijetí určitých nesprávných myšlenek. Viz podtitul jeho nejdůležitější knihy: Insanity: The Idea and Its Consequences. Takže přisuzovat politikům ohledně psychiatrie zlé motivy není nutné a já k tomu nevidím žádný důvod. Prostě jsou misinformováni, jako drtivá většina společnosti, věří odborníkům a vědě a jednají podle toho.
Komentář 39408
Kazdy psychicko-psychiatricky normalni a chytry clovek se chce udelat pro sebe(nemit sefa) a mit se dobre zaslouzene. A i pokud by nekde lezela hromada nehlidanych penez(majetek bez vlastnika=stat), tak si z nich proste nevezme! Protoze se nechce “zaspinit”. Upsat se certu vlastni krvi. Uz jste zapomnel na stare dobre pohadky;)?
Dukazy jsou temer vzdy. Porevolucni doba se ale neda podle toho posuzovat- tam byla jeste spousta nadsencu a mstitelu. Klaus, Macek,Necas(ale toho taky nakonec dostali na nejakou tu uchylku..)
Komentář 39409
A kazdy z tech mocichtivych statnich uredniku, prece slouzi necemu neferovemu: Prece vi, ze za vsim jsou velke firmy, ktere chteji pres nej nicit svou konkurenci(malou, velkou k zahranicni), chteji ziskat nejake nezaslouzene vyhody na ruzne velkych trzich, vyuzivaji cizich penez na reklamu i pomluvu, pomahaji rozestvavat kvuli zbrojarum, nici schopne a slusne,... tomu nemuze slouzit nikdo jiny, nez psychicky naruseny clovek, ktery nema rad nikoho jineho nez sebe(nebo co vzniklo z jeho sourku)
Komentář 39332
- 0. Začněme od začátku: Je lid. Lid dá vzniknout instituci vláda. Vláda zřídí další instituce. "Celek vlády a vládních institucí" je jeden z významů slova "stát". Stát řídí volený předseda vlády.
1. Lze si snadno představit, že premiér řídí stát špatně, tj. tak, že státní organizace neplní svůj účel. Ovšem podle Taxationa to není možné, protože…??!!??!!?!
3. Tohle je totální zaslepenost. Lojza tady jednou vykládal, že na volném trhu nikdo nemůže udělat špatné rozhodnutí. A tohle je opak toho. Podle Taxationa premiér nemůže udělat ŠPATNÉ rozhodnutí. A proč? Protože… ehm… protože premiér je stát??!!?
Komentář 39334
Komentář 39335
Komentář 39337
Komentář 39349
Čili, aby to bylo naprosto jasné: 1. Babišovi je vytýkáno, že vládne, jako by stát byl jeho firmou 2. Taxation upozorňuje na slabomyslnost takový výtek, protože přece stát JE firmou vlastněnou premiérem…
Komentář 39376
Komentář 39343
Komentář 39344
Ad 1: premiér řídí stát špatně - To Taxation nenapsal. On napsal, že vláda či premiérské křeslo přitahuje mocichtivé. Což je tak nějak logické, protože premiér má moc, a mocichtivý chce mít moc. Politika je tedy soubojem mocichtivých o výhody, jež pramení z držení moci.
Ad 2: K tomu nemám co říct.
Ad 3: Podle Taxationa premiér nemůže udělat ŠPATNÉ rozhodnutí. - Ani toto Taxation nenapsal. Taxation píše o ohrožení státu. Ale to není otázka špatných rozhodnutí. Jde udělat špatné rozhodnutí, a neohrozit stát. Myslím si, že problém je spíše v tom, co to ohrožení státu vlastně je. Pokud je stát ta organizace, pak jejím ohrožením je logicky to, co zhoršuje její provoz nebo znesnadňuje její existenci.
Myslím si, že analogie státu se servisní organizací a poliky se superhrdiny je nepřesná. Lepší je analogie s cukrem a mravenci.
Komentář 39345
Komentář 39346
Komentář 39347
Komentář 39379
- A nezpochybňují tuto teorii novodobá fakta jako třeba vznik Izraele? Proč vznikl Izrael? Aby pronásledovaný národ měl prostor pro bezpečný život a nerušený kulturní rozvoj. Dnes kolem sebe vidíme spíš takovéto důvody pro vznik státu. A historii bychom měli vysvětlovat pomocí teď existujících sil, a ne sil, o kterých předpokládáme, že existovaly kdysi dávno, a teď už neexistují.
2) Taxation píše o ohrožení státu. Ale to není otázka špatných rozhodnutí. Jde udělat špatné rozhodnutí, a neohrozit stát.
- Ano, špatné rozhodnutí nemusí ohrožovat stát. Nicméně za ohrožením státu je nutně ŠPATNÉ rozhodnutí.
Komentář 39385
Bohužel na tom prostoru žijí i jiné národy, které z toho nápadu moc nadšené nejsou. To mimochodem ukazuje, jak je myšlenka státu kokotská - stát si sprostě drze přivlastní nějaké území, a ani se neptá na souhlas. Ten bezpečný život a kulturní rozvoj bez problémů probíhá ve všech možných diasporách, a např. díky Internetu již pro ten rozvoj není nutné Židy soustředit na jednom místě.
Nicméně za ohrožením státu je nutně ŠPATNÉ rozhodnutí.
Ne nutně. Stát může udělat hromadu dobrých rozhodnutí... jen někdo jiný udělá hromadu lepších rozhodnutí.
Komentář 39386
- A koho se anarchokapitalisté budou ptát na souhlas, až budou na svém a za své drancovat přírodu? Vypouštět odpad do řek, kácet lesy, hubit druhy, zavážet kaňony odpadky, devastovat krajinu povrchovou těžbou… Koho se hodlají ptát, zda to můžou?
Komentář 39389
Komentář 39394
Komentář 39390
Komentář 39395
Komentář 39388
- Anarchokapitalisté také chtějí ovládat území. Jediný rozdíl je v tom, že to nechtějí dělat prostřednictvím instituce vlády, ale ovládat území budou přímo obyvatelé ankapu. Ti budou potlačovat to, co nechtějí, a bránit to, co chtějí. A protože vlády ovládají území se souhlasem většiny jeho obyvatel, jedná se o rozdíl mezi přímým ovládáním území v ankapu a ovládáním území prostřednictvím vlády ve státu.
Čili otázka zní: Koho se budou anarchokapitalisté ptát, zda mají právo ovládat území ankapu?
Komentář 39391
A s tou většinou... jděte se vycpat. Už se to tu řešilo mockrát.
Komentář 39392
Takže prostě prohlásí, toto je naše, toto budeme ovládat, a nikoho se na to ptát nebudou.
Komentář 39399
Prohlásit něco cizího za svoje vyvolá konflikt a způsobí náklady. Ve státu nás to tolik nebolí, protože mnohé takové konflikty máme předplacené a byla by škoda nechat předplatné propadnout...
Komentář 39401
Komentář 39402
Obvykle uvádíme 4 legitimní způsoby nabytí vlastnictví:
1) Koupě.
2) Přijetí daru.
3) Vytvoření nové věci.
4) Přivlastnění nevyužívaného majetku, ke kterému se nikdo nehlásí.
Komentář 39405
Komentář 39407
Komentář 39410
Komentář 39411
Komentář 39412
Komentář 39413
(Mě jste se na nic neptal takže mě můžete odpovědět rovnou.)
Komentář 39414
Komentář 39415
ale podle mne se čas neustále někam ztrácí,
nikdo sice neví kam, ale at děláte cokoliv tak se ztrácí,
nejspíše někam do relativna,
jediné co s ním lze udělat je budto jej zkrátit či naopak prodloužit,
tak např. když se nudíte tak pak máte dlouhý čas,
a když děláte něco co vás zajímá tak pak čas jen letí...
Je tedy lépe se v životě nudit,
žijete pak sice stejný čas jako jiní,
ale váš čas se vám takto prodloužil téměř na celou věčnost...
Komentář 39417
Vzhledem k Vaší zaslepenosti a indoktrinovanosti, která Vám brání objektivně hodnotit realitu, jak prokázala nejen minulá debata, s Vámi nemíním už ztrácet čas.
Jsem rád, že mi dáváte za pravdu.
Komentář 39423
Komentář 39416
Komentář 39418
- bavíme se o LEGITIMNÍM nabytí a soud může rozhodnout také nelegitimně (soudce je třeba podplacený),
- soudní rozhodnutí samo o sobě není ten způsob jako takový, soud pouze posoudí důkazy obou stran (třeba kupní smlouvu) a rozhodne, zda daný způsob nastal nebo nenastal, když jsou obě strany ve sporu.
De jure máte pravdu ale de fakto nemáte, protože to první je evidentně krádež, tedy nelegitimní nabytí (i když de jure je to nabytí stejně platné) a to druhé je de fakto nabytí jiným způsobem, pouze to má majitel navíc potvrzené soudem.
Komentář 39419
Komentář 39422
Když Vy přiznáte, že soudce státního soudního systému může být podplacený, já přiznám, že může být i za ankapu. Abychom si vzájemně nemuseli nic vyčítat. Navíc pro ten první případ jsou dobře známa data ze života.
Komentář 39424
Komentář 39427
Komentář 39429
Komentář 39430
Komentář 39433
To je v pořádku, že Vám to nedává smysl, protože jsem poukázal na spor v tom, co tvrdíte.
Když někdo něco někomu třeba rozbije a soud rozhodne, že mu musí dát nějakou náhradu a bezpečnostní agentura tu náhradu vymůže, pak podle těch pravidel, co tu napsal velkej Ká, poškozený tu věc, co získal jako náhradu, stejně nebude vlastnit legitimně.
Komentář 39434
Komentář 39435
Právě že jste dosud žádný spor neukázal. Jen ho tam chcete vidět a důkaz nahrazujete neustálým úporným opakováním že to tak je.
Když někdo něco někomu třeba rozbije a soud rozhodne, že mu musí dát nějakou náhradu a bezpečnostní agentura tu náhradu vymůže, pak podle těch pravidel, co tu napsal velkej Ká, poškozený tu věc, co získal jako náhradu, stejně nebude vlastnit legitimně.
Možná bude, možná nebude. Takhle, jak jste to napsal, to nelze poznat. Jak jsem už psal, co když je soudce podplacený a spolupracuje s protistranou?
Divím se Vaší nekonzistentnosti.
Ale neumíte napsat, v čem spočívá. Heleďte, Vám se to prostě nelíbí. A k tomu Vám došly argumenty. Tak to nezakrývejte, že vidíte nějakou nekonzistentnost. Buď ji vidíte, tak ji napíšete nebo najdete příklad, který ji ukazuje. Nebo ji zkrátka nevidíte, ač ji vidět chcete. Takže jestli ji vidíte, tak ji napíšete, jestli nenapíšete, tak OK a těšilo mě. Že se Vám závěr nelíbí je už problém Váš.
Jak legitimně ale ne? Jako že každý si to určuje subjektivně podle sebe, ale jen ta Vaše představa je legitimní?
V prvním kroku to můžete vzít podle toho seznamu Velkého K, protože soudní rozhodnutí v něm nemá. A pak se případně můžeme zabývat tím, proč ten jeho seznam je z hlediska legitimity OK kdežto soudní rozhodnutí může ale také nemusí být.
>Kdyby to byl výchozí stav, tak je to asi v pořádku
Co to sem zase serete za další pravidla? Vlastnictví je subjektivní, sám jste to tvrdil, tak se toho držte a neserte sem do toho Vaše dodatečná pravidla.[i]
Vlastnictví je subjektivní, to tvrdím od začátku. Ale také nemůžete ignorovat, že z nějakého stavu vyjít musíte. To není moje pravidlo, jestli chcete popisovat chování lidí, musíte tam mít lidi. Jestli chcete zkoumat vlastnické vztahy, musíte tam mít vlastnictví. To tedy nejsou moje pravidla. To je zkrátka povaha světa, který chceme popisovat. Vezměte to jako předpoklad věty o nějaké množině "nechť množina je neprázdná", který se obvykle vynechává ale uvažuje se sám o sobě, jinak by nebylo co o čem vypovědět.
Vy jste se mě ptal, jestli mám problém se státem. Tam ale nemůžete ignorovat předchozí jeho činy. Protože současné činy (třeba lidí, co jsou nuceni platit daně) jsou důsledkem těch předchozích. Jinak by se k daním stavěli, pokud by někdy v minulosti jejich předci uzavřeli se státem smlouvu a vyjednali nějaké podmínky. Tak třeba by bylo logické, že by si někteří vyjednali daňový strop nebo rozsah služeb a někteří by se třeba rozhodli smlouvu vypovědět a znali by podmínky, za kterých mohou. A tohle nejsou moje pravidla, tak to ve světě zkrátka chodí, že čin B může být reakcí na čin A. Z hlediska útočného a obranného násilí to pominout nemůžete, ač byste to asi rád udělal.
Vy chcete dosáhnout toho, aby se útok od obrany nedal rozlišit, tak je pochopitelné, že byste rád příčinné vztahy škrtnul ale pak jste ve sporu s pozorovanou realitou, protože ve světě příčiny a následky zkrátka máme.
[i]Už mne ta Vaše ideologická zaslepenost opravdu sere.
Takže se naštvete a nejste schopen racionálně uvažovat. Ale blbý jsou vždycky ti ostatní. Hmmm... a není projev zaslepenosti právě tohle?
Chápu, jste blbec s vymytým mozkem. Pokoušíte se tvrdit, že každý si subjektivně může myslet, co vlastní, ale pouze anarchokapitalistická pravidla na základě objektivních pozorování určí, zda to objektivně vlastní. Že ta "anarchokapitalistická pravidla" jsou také subjektivně určená, na to už Vaše mozková kapacita zřejmě nestačí.
O anarchokapitalistických pravidlech nepadlo ani slovo, držíme se Vaší definice vnucování https://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=521#l38861
které se důsledně držím ale také se důsledně držím toho, co Vy máte problém oddělovat, co je objektivní a tedy měřitelný fakt a co je subjektivní, s čímž nemůžete počítat. Vy to neumíte a mícháte to hala bala dohromady, tak v tom zkrátka máte guláš. A také nepomíjím příčiny a následky, které Vy byste rád pominul, aby Vám vyšlo to, co chcete vidět. Já jsem přírodovědec, Vy filosof, protože aplikujete formální koncept formalisticky ale uniká Vám, že proměnné, které nemůžete objektivně zjistit, nemusí ani existovat, resp. v praxi je nepoznáte a tedy nemůžete s nimi ve svých modelech nijak kalkulovat. Ač si je v příkladech klidně zadáte. To je však klam Váš. Já Vám ho jen vyvracím. Takže je paradox, když za subjektivitu se pokoušíte peskovat Vy mě, přitom ji nedůsledně používáte Vy. Ale problém na Vaší straně.
Tady https://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=521#l38905
jsem Vám psal: anarchokapitalismus do toho vůbec nemusíte tahat, takto to mají lidi ve všech systémech a všude na světě, jsou to pravidla třeba i v českém právním řádu, s výjimkou pro stát (jen u ní se anarchokapitalisté liší ale my tu řešíme útočné a obranné násilí obecně, ne výhradně pro případ státu, chápete?). Takže už vynechte to "anarchokapitalistická pravidla", to totiž ukazuje pouze zaslepenost Vaši.
Anarchokapitalismus žádná pravidla nemá, jsou v něm pouze práva jednotlivců vůči ostatním, která si dotyční upravují ve smlouvách a může mít každý člověk jiná pravidla. Jediné anarchokapitalistické pravidlo bych možná formuloval jako že stát nemá mít v právech výjimku, kterou si za existence státu stejně vynutí, bez ohledu na to, co si zastánci anarchokapitalismu myslí a v anarchokapitalismu by toto pravidlo bylo zbytečné, protože by stát neexistoval. Ani NAP není anarchokapitalistické pravidlo, ale to už jsem tu mnohokrát psal a nechci se opakovat.
Komentář 39438
Nesmíte před ním totiž zavírat oči.
Možná bude, možná nebude. Takhle, jak jste to napsal, to nelze poznat. Jak jsem už psal, co když je soudce podplacený a spolupracuje s protistranou?
Možná bude? A podle jakého z těch čtyř bodů by to tak mohl legitimně vlastnit, ty indoktrinovaný blbe?
Vy chcete dosáhnout toho, aby se útok od obrany nedal rozlišit, tak je pochopitelné, že byste rád příčinné vztahy škrtnul ale pak jste ve sporu s pozorovanou realitou, protože ve světě příčiny a následky zkrátka máme.
Ty indoktrinované pako, já přece nezpochybňuji příčinu, pouze říkám že interpretace příčin a jejich následků je subjektivní. Ale vysvětluji Vám to opakovaně a ten Váš indoktrinovaný mozek to stále nedokáže probrat. Vy prostě berete tak, že když na základě objektivního sledu událostí dojdete k nějakému závěru, tak ten závěr je objektivní. Což je blbost!
Na zbytek už ani nebudu reagovat, jsou to nehorázné sračky svědčící pouze o Vaší neschopnosti objektivně myslet. Vlastně na Vás nebudu reagovat už vůbec ...
Komentář 39442
......................................................................
Ne že bych nesouhlasil,
ale potom by mohlo platit, že i názor že názory jsou subjektivní je názorem subjektivním nikoliv objektivním
takže nakonec by jste mohl vědět, že víte že nic nevíte,
což není zas až tak špatný, pokud nenarazíte na demokraty
a nejste vobžalován z rouhání se bohům a kažení mládeže...
Komentář 39443
https://www.youtube.com/watch?v=5TR8NhGr0Mg
Komentář 39444
Komentář 39445
vždyt vono je to těžký pustit takový ty naše pevný body co nám dávaj jistotu a jsou nám voporou, ale nahražovat závazné zákony závaznými pravidly je poměrně průhledná věc, akoráte že v jednom případě je bude násilím prosazovat stát a v případě druhém třeba anarchistická většina nejspíše opět násilím, páč si to zdůvodněj jako přirozené právo...
Jediný co na tom nechápu je to, že to někteří anarchisté nechápou,
historie je plná podobných omylů kdy se lidem jevilo že konečně už takto je to naprosto správně a nakonec se ukázalo, že to zas až tak výbornej nápad nebyl...
Komentář 39446
1) Umožňuje využívat zdroje.
2) Umožňuje efektivní využití zdrojů k naplnění potřeb.
3) Dokáže za zdroje využívané k naplnění potřeb považovat cokoliv.
Když se nad tím zamyslíte, pokud využívám nějaký zdroj, pak mi zloděj kradením a stát daněním znemožňuje tento zdroj nadále využívat. Pokud mi někdo ublíží, znemožňuje mi tím užívat mé tělo. Máte nějaký jiný systém, který splňuje výše uvedené body (tedy tak, aby konzistentně bylo možné žít a bylo proč žít), a není to kapitalismus? Pak sem s tím, jinak akorát pindáte, a bohužel z Vašich vychází akorát to, že kdybyste byl zloděj, tak byste ukradené věci považoval za svůj majetek. Jenže my nežijeme ve společnosti, kde je běžné být vědomý zloděj; to je naopak všeobecně chápáno jako antisociální chování. Že stát nabízí určitou morální proxy, za kterou ukrývá své krádeže, které prodává masám jako dobrodiní, to je holt průser, ale u drtivé většiny lidí není podpora státu vědomou a promyšlenou podporou krádeže jako způsobu obživy.
Komentář 39447
Komentář 39448
Komentář 39449
1) Umožňuje využívat zdroje.
Komu?
2) Umožňuje efektivní využití zdrojů k naplnění potřeb.
Čích potřeb?
3) Dokáže za zdroje využívané k naplnění potřeb považovat cokoliv.
Tohle nesplňuje ani anarchokapitalismus. Například software pro něj není zdroj.
Komentář 39439
Komentář 39440
Komentář 39441
Komentář 39404
Komentář 39406
Komentář 39393
Takže prostě prohlásí, toto je naše, toto budeme ovládat, a nikoho se na to ptát nebudou.
Komentář 39396
Komentář 39397
A ptal jsem se, koho se budou anarchokapitalisté ptát, zda můžou území takto ovládat.
Komentář 39348
Tak proč chtějí anarchokapitalisté vyvářet v ankapu mocenské struktury?
Komentář 39350
Komentář 39351
Komentář 39354
Komentář 39355
Komentář 39358
Komentář 39361
Komentář 39363
Komentář 39365
Komentář 39356
Komentář 39357
Komentář 39359
Komentář 39360
Komentář 39368
!
!!
!!!
(Ale vsechno zle je k necemu dobre - kdyz klesnete az na dno, mate se zase od ceho odrazit.)
Komentář 39370
Komentář 39371
Komentář 39374
Komentář 39375
Komentář 39377
Komentář 39378
Ono je to nastesti zatim snadno identifikovatelne, ofsem podari-li se tomu hosikovi probojovat prvnim stupnem a pochytit neco z taju cestiny, muze byt hur.
Komentář 39384
Komentář 39387
Komentář 39398
především má názor na názory,
což může být pro toho kdo se rád blamuje vírou, nadějí a láskou velmi nepříjemné...
Kdyby neměl žádný názor, tak byste tady nemoli tak hezky názorově blbnout jako tady blbnete...
To já své názory na názory zkracuji na pojednání vo opicích,
páč to je opicím snadněji k pochopení,
páč pro vopici je těžko k pochopení,
že názor může být dobrým sluhou ale zlým pánem...
Komentář 39400
Víte jak se chytaj vopice ?
Strčíte banán do džbánu a když jej vopice chytne,
tak už jej nepustí a proto nedokáže vytáhnout ruku ze džbánu a je tak chycená
Tedy jestli je to pravda vo opicích, tak to nevím,
ale o lidec dozajista...
Komentář 39403
Komentář 39420
tak nevím,
i když už pár opic jsem už měl ale ty spíše chytily mě než já je a to povětšinou vždycky někde v hospodě,
já jsem spíše orientovanej na chytání lelků,
i když ani zde nejsem příliš úspěšný a prozatím jsem žádnýho lelka nechytil
Komentář 39352
Komentář 39353
Komentář 39364
Hitler by rakušák
Stalin byl gruzínec
Husák byl slovák
Babiš je slovák
Cizinci jsou prostě hrozně nebezpeční,
měl byste si ho vzít na Slovensko,
vás by neohrožoval...
Komentář 39366
Komentář 39367
Komentář 39369
Komentář 39372
Komentář 39383
Vždyt vy už ste slavnej jak Ježíš, i jemu se mnozí chtěli připodobnit a být
jim a vy mu to chcete zatrhnout aby se nemohl stát vaší vopicí...
Jung považuje projekce nejen za přirozené ale i užitečné,
tedy pokud jsou rozeznány jako projekce a protiprojekce...
Komentář 39382
Komentář 39428
1) Přísně vzato Izrael (jako národ) nevznikl, ale byl stvořen jako forma identity lidstva. Jenže to můžete přijmout nebo také odmítnout. Jestli pak vznikl Izrael jako stát je do jisté míry detail, samozřejmě pro konkrétní životy to detail není, ale Herzl to za nutné nepovažoval.
2) Izrael vznikl (tj. byl vyhlášen jako stát) v pozdním termínu. Herzlovým plánem bylo zabránit šoa a to se prostě nepovedlo. Takže ano, historicky Izrael vznikl jako stát v reakci na šoa.
3) Pokud jde o smysl židovského osídlení Izraele Izraelem, mají-li mít dějiny smysl, což také kde kdo může odmítnout, jde samozřejmě o to, aby spolu nakonec národy přestaly válčit a o lidskou svobodu, což spolu úzce souvisí.
Komentář 39450
Napadá mě, že podobně rozporný je i anarchokapitalismus. Anarchokapitalismus odmítá jakoukoliv společenskou odpovědnost, dokonce odmítá jakékoliv nutné zapojení jedince do společnosti; myšlence společenské smlouvy se vysmívá. Ale ZÁROVEŇ anarchokapitalismus předpokládá, že lidé budou dodržovat anarchokapitalistická pravidla; čili předpokládá společnost a společenskou smlouvu.
Komentář 39455