Pracovní místa – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2020-05-20 00:00:02

Pracovní místa

Doktrína „ochrany pracovních míst“ je více či méně založena na mylné představě omezeného počtu pracovních míst na světě (či v zemi); jedná se však o podobnou iluzi jako tezi o tom, že celkové bohatství světa je konstantní. Ani jedno z toho však není pravda; s tím, jak bohatství neustále roste (jen porovnejme, jak se máme nyní a jak to bylo před pár stovkami let), mají lidé neustále další a další potřeby. Zatímco dříve byli rádi, když měli něco k jídlu, dnes již chtějí zábavu, cestování, krásné domy, auta… a až přijde doba, kdy budou mít i tohle všechno, začnou chtít ještě více (další formy zábavy, cestování do vesmíru, bydlení na mořích či pod hladinou, vznášedla…). V souvislosti s tím budou neustále vznikat nová pracovní místa (a budou-li jednoho dne dělat veškerou práci stroje, tím lépe; lidé nebudou muset pracovat, jejich potřeby budou naplňovány i bez práce, takže jim zbyde spousta volného času).
Přečtení: 48755

Reagujete na tento komentář:
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 07:26:39 Titulek: Re:
Už jste slyšeli o lidech kteří dělají 2 nebo 3 zaměstnání? V Řecku dokonce měli před krizi i rekordmany, co zvládli 7 zaměstnání najednou!! Pravda, ve státním sektoru a vetsinu roku je tam neviděli, ale museli být neuvěřitelně výkonní, když brali plný plat :-)
Ohánět se Keynesovym vynálezem kola na urovni hospodských ekonomů je trochu pod úroveň, nemyslíte;-) ?

A konstantní bohatstvi? Proč si myslíte, ze ho chtějí levičáci furt přerozdělovat ? Že by si mysleli, že lidi ve svobodné spolecnosti bohatnou na všech úrovních?
Autor: jeptiška (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 02:47:36
Tohle vyprávějte Hofmanovi. Pan Řehák je sice vůl, ale tohle by nikdy neřekl. On má za tři, protože šetří.
Autor: Richard Fuld (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 08:10:15 Titulek: Re: [↑]
Souhlas, otravuje v Čechii jen vzduch!
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že počet pracovných miest na Zemi je obmedzený, je obmedzený počtom obyvateľov Zeme :-).
A teraz bez srandy, ako dokázal už Keynes, zamestnanosť je ovplyvnená celkovým dopytom. Keď nemáš komu predávať tak nebudeš prijímať ďalších zamestnancov, skôr budeš prepúšťať.

A s tým konštantným bohatstvom je to strawman, že by súhrnné bohatstvo bolo v čase nemenné netvrdí nikto. Podľa mňa ten omyl vyplýva z nesprávneho pochopenia tézy o delení koláča.
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 07:26:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Už jste slyšeli o lidech kteří dělají 2 nebo 3 zaměstnání? V Řecku dokonce měli před krizi i rekordmany, co zvládli 7 zaměstnání najednou!! Pravda, ve státním sektoru a vetsinu roku je tam neviděli, ale museli být neuvěřitelně výkonní, když brali plný plat :-)
Ohánět se Keynesovym vynálezem kola na urovni hospodských ekonomů je trochu pod úroveň, nemyslíte;-) ?

A konstantní bohatstvi? Proč si myslíte, ze ho chtějí levičáci furt přerozdělovat ? Že by si mysleli, že lidi ve svobodné spolecnosti bohatnou na všech úrovních?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 08:02:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, viem o tom že v niektorých krajinách sú tak rozšírené čiastočné úväzky že jeden človek potrebuje viacero takých úväzkov aby sa uživil. Ale postaviť tézu o nekonečnom počte pracovných miest na delení úväzkov je tak trochu podvod.
A prečo chcú ľavičiari prerozdeľovať bohatstvo? Lebo o čo rýchlejšie bohatnú bohatí, o to pomalšie bohatnú chudobní. Ak vôbec a aj to najmä vďaka štátu.

A dávať nobelistu Lorda Keynesa na úroveň krčmových ekonómov je prejav hlbokého nepochopenia ekonómie.
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 17:47:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Od doby, co Nobelovku dostávají teroristi a vrazi (Arafat), lidi, co ještě nic nestihli (Obama) i prokazatelní lháři (Al Gore), tak mi nobelovkou nešermujte.

Vy už si vymýšlíte i nobelisty :-DDD KEYNES NOBELOVKU NIKDY NEDOSTAL!!!Ale dostal ji třeba Friedman a Hayek, to vás jistě hřeje ;-) Aspoň se příště podívejte na wiki, než sem něco hodíte.

A já nemluvil o částečných, ale o plných úvazcích. A kde berete tu divnou trojčlenku, že čím rychleji bohatnou bohatí, tím pomaleji bohatnou chudí? Z čeho tak usuzujete?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 19:19:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Máte pravdu, nobelovu cenu za ekonómiu dostalo pár keynesiáncov, ale samotný J.M.Keynes zomrel skôr než sa Nobelova cena za ekonómiu začala udeľovať. Akurát teda nerozumiem tomu prečo Nobelovu cenu za ekonómiu zároveň aj zosmiešňujete aj sa chválite tým že ju dostali aj dvaja ekonómovia RŠ.
A čo konkrétne sa Vám nezdá na fakte že čím rýchlejšie bohatnú bohatí tým pomalšie bohatnú chudobní? Veď zisky zamestnávateľov a platy zamestnancov sa delia z tej istej kopy.
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 21:05:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože Nobelovka jako taková nemusí nic znamenat, zvláště, když je udělována z politických a emočních důvodů - což ta za mír je určitě. A ta za literaturu je to samé. Poslední dobou.
Za ekonomii je mnohem
Jinak keynesiánec není Keynes. Keynesiánec je pouze nepoučitelný příznivec Keynese. :-) Ale tím nevylučuji pozitivní přínos Keynese například v metodologii apod. Ale jeho hlavní myšlenka je mylná.
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 08:07:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Takto silné nepochopení nabídky a poptávky (pracovních míst) mnohé z vašich názorů vysvětluje...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 09:18:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
LOL
Autor: Adam Čas: 2020-05-20 08:51:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pocet pracovnich mist neni omezen poctem lidi. Ono existujou i neobsazena pracovni mista
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 09:17:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A existujú aj nezamestnaní. A je ich viac ako tých neobsadených miest.
Autor: Adam Čas: 2020-05-20 09:32:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak kdy a jak kde. Ale v principu muze byt pocet volnych mist vyssi nez pocet nezamestnanyc
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 10:48:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Iste, teoreticky aj socializmus fungoval. Len to prevedenie do praxe akosi nevyšlo.
Autor: Adam Čas: 2020-05-20 11:14:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Socialismus i v teorii selhava na ekonomicke kalkulaci
Autor: velkej Ká Čas: 2020-05-20 11:27:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Selhává i teoreticky, protože ignoruje přirozenou motivaci ziskem.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 11:43:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vôbec nie, ani v minulom režime nemali všetci pracujúci rovnaké platy a ani teoreticky socializmus rovnosť príjmov nepredpokladá.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-05-20 12:15:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže v socialismu může kdokoliv motivován ziskem volně obchodovat, vyrábět...?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 14:55:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Strawman. Netvrdím že v socializme je legálny voľný obchod, ale že aj v socializme existuje motivácia. Ba práve naopak, v dnešnom kapitalizme tá motivácia častokrát chýba a potom platí to povestné : "robím len do výšky platu".
Web: neuveden Mail: neuveden
> budou-li jednoho dne dělat veškerou práci stroje, tím lépe; lidé nebudou muset pracovat, jejich potřeby budou naplňovány i bez práce, takže jim zbyde spousta volného času

To by mě zajímalo, jak si soudruh Urza představuje, že to bude fungovat - to ti roboti budou naplňovat potřeby lidí (jiných, než majitele toho robota) zadarmo? Takže ti lidi nebudou muset pracovat, aby si vydělali na základní životní potřeby? Nebo se Urza jako obvykle mýlí a benefit z toho budou mít jen majitelé těch robotů a zbytek nebude mít nic (ani možnost pracovat, protože práce pro lidi nebude)?
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 08:07:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Stačí levněji.
Auta vyráběná s pomocí robotů jsou levnější než auta stavěná ručně (v obdobné kvalitě myšleno).
Autor: bambaribambam Čas: 2020-05-20 08:11:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To neodpovídá na mou otázku, co bude s lidmi, kteří nebudou mít práci, ani dostatek prostředků na to, aby si pořídili roboty.
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 08:35:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
To nevím.
Ale asi bychom měli zrušit všechny ledničky. Protože co budou dělat ledaři, když bude nějaký stroj dělat led???

Třeba přijdete na nějakou práci, kterou mohou lidé dělat. A když jim stát nebude házet klacky pod nohy, půjde to snáz (uklízet, dovážet, programovat, opravovat, zpívat, tvořit, organizovat charitu pro potřebné...)
Autor: bambaribambam Čas: 2020-05-20 08:50:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
> Ale asi bychom měli zrušit všechny ledničky. Protože co budou dělat ledaři, když bude nějaký stroj dělat led???

Já se tady ale zcela seriózně ptám na řešení problému, který dost možná opravdu v budoucnosti nastane. Nějaké vtípky o rušení ledniček ten problém nevyřeší.

Vyjmenování několika profesí, které můžou lidé dělat, taky není žádná odpověď na problém, co se bude dělat, když velká většina profesí zanikne, a s nimi i příslušná pracovní místa.
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 08:56:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Je to částečná odpověď.
Zbytek je předpovídání budoucnosti, jaká nám teď neznámá pracovní místa vzniknou.
Koho by před deseti lety napadlo, že se lidi budou živit jako youtubeři?

Zkuste si představit analogii: Co budou lidi dělat, až: budou ledničky, budou výrobny pazourků, v zemědělství nebude pracovat 90, ale 5 % obyvatel, nebudeme jezdit na koních (co budou dělat drožkaři, podkoní atd.?), co dělají telegrafisti?

Jestli hodláte (centrálně) plánovat řešení dalších a dalších budoucích problémů, tak přeji hodně štěstí...
Autor: Myluke Čas: 2020-05-20 08:53:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: Myluke v doméně seznam.cz
Pakliže dospějeme do fáze že roboti budou dělat veškerou práci, je mylná představa že robot bude mít nějakou valnou hodnotu.
Pakliže robot dokáže vyrobit robota a ten zase jiného, pro člověka jako takového by už neměl moc hodnotu.
Váš výchozí předpoklad je špatný. Hodnota je subjektivní a věcem přiřazují hodnotu lidé. Pokud je nějaká věc odejmuta ze všech lidských čiností i lidského času, přestane mít hodnotu, alespoň tu vyčíslitelnou.
Autor: bambaribambam Čas: 2020-05-20 08:59:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
> Pakliže dospějeme do fáze že roboti budou dělat veškerou práci, je mylná představa že robot bude mít nějakou valnou hodnotu. (....)

Vaše nicneříkající abstraktní řeči o nějakých subjektivních hodnotách jistě nebudou ani v nejmenším zajímat ty lidi, kteří zkrátka nebudou v té době mít z čeho vyžít.
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 09:16:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
A jak konkrétně byste to řešil vy?
Autor: Myluke Čas: 2020-05-20 09:27:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: Myluke v doméně seznam.cz
I dnešní bezdomovec neumře hlady, protože je lidstvo stéle bohatší, efektivnější a běžné statky jsou stále levnější. Dá se tedy říci, že dnešní nejchudší z nejchudších je nakonec bohatší, než nejchudší z nejchudších před 100 lety.
Stále mi není jasné z jakého předpokladu vycházíte. Jako že najednou se někde objeví lidé s roboty co nahradí lidsou práci a na druhé straně lidé bez robotů a chudí? Vše má svůj průběh a lidé se neustále přizpůsobují dění kolem sebe. Až se nahradí nějaká lidská činost, lidé se přesunou jinam, stejně jako se to děje dosud. Lidské potřeby jsou dá se říct nevyčerpatelné a vše se dá zlepšovat a zdokonalovat. A to je důvod proč bude vždy nějaká lidská činost potřeba.
A pokud se ptáte na člověka který nic neumí nebo nemá být jak ostatním přínosný, tak to je stejné co je lidstvo lidstvem. Buď se přizpůsobíte dění kolem sebe a začnete se učit dělat něco čím můžete být prospěšný, něco za to dostat a nebo se spolehnout na charitu a pomoc jiných. Nebo byste byl ochoten živit armádu ponocných kterým sebraly práci hodinky?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 10:39:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď áno, vo vyspelých demokratických štátoch s prepracovaným sociálnym zabezpečením nemusia ani bezdomovci zomrieť hladom.
Vaše historické príklady sú chybné, v dávnejšej minulosti boli každú chvíľu vojny či pandémie, ktoré decimovali počty obyvateľstva a zároveň v prestávkach medzi vojnami zamestnávali množstvo ľudí obnovou vojnou zničených statkov. Lenže 2. svetová vojna skončila už pred 75 rokmi.
A áno, nejaká ľudská činnosť bude vždy potrebná, len či ju bude mať kto zaplatiť. vy ankapisti sa vysmievate z Keynesa, ale prečo asi chodia tisíce slovenských žien robiť au-pair do Rakúska a nerobia to doma? Lebo sú tu omnoho nižšie platy a niet z čoho ich služby zaplatiť. A to isté by mohlo platiť aj pri robotizácii, ak bude veľa ľudí bez práce tak nebudú mať prostriedky na platenie zábavy či iných služieb a kvôli tomu sa ani v tých službách nebudú môcť zamestnať.
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 12:29:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Pokud Slováci nemají prostředky, aby platili au-pair, tak si au-pair vydělávají u bohatšího souseda. Říká se tomu komparativní výhoda.
Do ČR jezdí Ukrajinci za prací, Češi jezdí do Británie apod.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Komparativn%C3%AD_výhoda
Tím je váš ekonomický omyl dávno vyvrácený:
Autor: Dobeš (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 14:37:42 Titulek: Re: [↑]
Když nevíš, tak se neptej. Nebo změna pohlaví?
Autor: Pošťák (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 14:38:05 Titulek: Re: [↑]
Jak jsi to myslel?
Autor: Dobeš (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 14:38:36 Titulek: Re: [↑]
Že i Thrin to nemá lehké...
Autor: Pošťák (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 14:39:17 Titulek: Re: [↑]
Syž?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 14:49:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Akože pre tie au-piar je výhoda že musia cestovať za prácou stovky kilometrov? Aj pre Ukrajincov?
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 14:53:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
Komparativní výhoda je ekonomický pojem, který vysvětluje váš omyl.
Jak s tím dál naložíte je na vás ;-)
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 14:56:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ja sa niekde mýlim?
Autor: Honza Čas: 2020-05-20 17:01:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: honza.nakole v doméně seznam.cz
"Lebo sú tu omnoho nižšie platy a niet z čoho ich služby zaplatiť. A to isté by mohlo platiť aj pri robotizácii, ak bude veľa ľudí bez práce "

Nemusí být bez práce, jen si najdou práci na základě své komparativní výhody. Jako třeba slovenské au-pair, které jsou ochotné pracovat v Rakousku za odměnu, která je pro rakouské rodiny nízká, takže rakušanky tu práci dělat nechtějí a naopak za ni někomu platí.

Samozřejmě by bylo krásné, kdyby všichni byli bohatí a měli všechno. Až Slováci budou bohatí jako dnes Rakušané, budou zase na Slovensko jezdit jako au-pair dívky, kterým se to vyplatí.
Autor: to je fuk (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 17:23:12 Titulek: Re: [↑]
Kdyby byli všichni lidi na světě bohatí a měli všechno, tak by nikdo nepracoval a za chvíli by byli všichni chudí a nikdo neměl nic.
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 17:53:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jakmile by začali chudnoutnebo nemohli nikde koupit jídlo, tak by najdenou bylo pracantů... :-)
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 17:59:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zaujímavé, lebo ja zvyčajne nevidím že by tí bohatí iba tak zaháľali. Iba opak, že mnoho ľudí drú ako kone a bohatstvo nikde.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-05-20 18:04:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Len aby to nedopadlo naopak, že robotizácia logicky prebehne najprv v tých bohatších krajinách a potom už naše au-pairky nebudú mať kam ísť pracovať, keďže rakúski nezamestnaní si ich už nebudú mať z čoho zaplatiť.
Autor: to je fuk (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 18:36:19 Titulek: Re: [↑]
Hele strč si tu tvojí nezaměstnanost někam. Kdo chce, ten práci má a kdo ji nemá a chce pracovat, tak práci najde. Já byl propuštěn z práce teď v březnu, v době koronaviru a stačilo se kouknout na internet a tam bylo nabídek práce tři prdele. A to nemám bůhvíjaké vzdělání a předpoklady, ano - mám sice střední odbornou školu s maturitou, ale vzhledem k tomu, že jsem se "svému" oboru nikdy nevěnoval, tak jsem ani v tomto oboru nehledal. A našel jsem mnoho a mnoho nabídek práce, kde nerozhoduje ani vzdělání, ani zkušenosti. Stačili mi tři telefonáty a měl jsem práci. Spousta firem nabízí zaškolení v oboru, autobusoví dopravci zoufale hledají řidiče . nabízí jim ZDARMA řidičský průkaz sk. D a často i náborový příspěvek cca 20 000,-. Nechápu, jak může tolik lidí brát zbůhdarma podporu od státu a tahle volná místa ignorovat. I ten nejobyčejnější člověk se základním vzděláním dokáže jistě manuálně pracovat v továrně na výrobu automobilových komponentů, stejně jako většina lidí dokáže řídit osobní auto, tak by zvládla i papíry na autobus. Ale to by měli zodpovědnost, to by museli brzo vstávat, to by museli chodit na noční, to by museli nedejbože dojíždět do sousedního města... milióny výmluv, proč je lepší sedět doma u televize a nadávat, že není práce. Já bych těmto lidem žádnou podporu, ani jiné dávky nedal, dokud by bylo byť jen jedno volné místo k dispozici, které by odpovídalo jejich schopnostem. Nechceš? Neber, fajn, nic od státu nedostaneš a klidně chcípni hlady. A to myslím smrtelně vážně!
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:07:31 Titulek: Re: [↑]
Taky bych chtěl vidět svět takhle jednoduše. Asi si teď myslíš, že seš drsňák a strašně jsi to Norbertovi natřel, viď? A každý, kdo hledá práci o den dýl než ty, je povaleč, že jo?
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:09:17 Titulek: Re: [↑]
Zhebni sviňo
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 22:28:34 Titulek: Re: [↑]
Ty vole, ani ne po dvou minutách. Ten troll snad celý den čeká, až sem napíšu. Konečně mám taky něco jako stalkera. XD
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 22:33:20 Titulek: Re: [↑]
Smrt Urzovi!
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 22:36:50 Titulek: Re: [↑]
Ty vole, ani ne po pěti minutách. Ten troll snad celý den čeká, až sem napíšu. Konečně mám taky něco jako stalkera. XD
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 22:38:38 Titulek: Re: [↑]
Na aby ne, když tím trollem jsi ty sám :-))
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 23:28:34 Titulek: Re: [↑]
A ještě jedna rada pro trolla: Já se trapně neopakuju. ;-) Zatím ti to moc nejde. Ale tuším, že seš ten ubožák, co tady trollil Jakuba G. Mám pravdu?
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 23:50:57 Titulek: Re: [↑]
Mrdko!
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-21 00:04:09 Titulek: Re: [↑]
A ještě jedna rada pro trolla: Já se trapně neopakuju. ;-) Zatím ti to moc nejde. Ale tuším, že seš ten ubožák, co tady trollil Jakuba G. Mám pravdu?
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-21 00:10:48 Titulek: Re: [↑]
A ještě jedna rada pro trolla: Já se trapně neopakuju. ;-) Zatím ti to moc nejde. Ale tuším, že seš ten ubožák, co tady trollil Jakuba G. Mám pravdu?
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 21:09:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Naprostý souhlas. Akorát, že takový volič by vám určitě nedal v přístích volbách hlas... Takže dávky a šup na gauč.
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:11:31 Titulek: Re: [↑]
Naopak, rozumný volič ví, že nezaměstnaní nejsou vždy jen povaleči. Ale to vám nemá cenu vysvětlovat, když vidíte svět tak černobíle :-)
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:12:40 Titulek: Re: [↑]
KUNDO!!!
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:13:19 Titulek: Re: [↑]
Chcípni Glande zmrde ty!
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:36:16 Titulek: Re: [↑]
Chcípněte všichni ankapoví mentálové!
Autor: to je fuk (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 22:31:49 Titulek: Re: [↑]
Když pominu nesmyslonost voleb, tak v systému, kde už tedy volby jsou, bych očekával jako naprostou samozřejmost, že ti, co nepřispívají do systému a jen čerpají (soc. dávky, podpory, důchody, dotace, státní zaměstnanci...), by prostě neměli volební právo. Teď už vidím, jak se z toho různí demokrati můžou posrat, ale já je mám celkem u prdele. Prostě: "Neživíš, tak nepřepínej"
Autor: Alias (neregistrovaný) Čas: 2020-05-20 21:09:55 Titulek: Re: [↑]
Ty zmrde urzovskej pýčo!
Autor: Glande Čas: 2020-05-20 17:53:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A oni to chodí pěšky?
Autor: Adam Čas: 2020-05-20 08:53:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tim se Urza zabyval m.j. ve streamu o chudobe (i nekdy driv, nvm kde). Pokud budou vsechno delat roboti, tak a) vlastnici budou hodni b)vznikne paraelni ekonomika
logo Urza.cz
kapky