Špatný otec? Tři roky v chládku! – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2017-09-15 00:00:02

Špatný otec? Tři roky v chládku!

Jakýsi idiot povzbuzoval svou malou dcerku v tom, aby mlátila baseballovou pálkou do polštáře a představovala si, že bije cikány či muslimy; dotyčný je zjevně magor, takže vše natočil a zveřejnil na Internetu. A víte co? Má na krku obvinění z podněcování k nenávisti a ohrožování výchovy dítěte, za což může jít bručet až na tři roky. Nerozporuji, že onen otec je z mnoha důvodů tupé hovado; jenže dceru netýral, jen jí předával své (byť zvrácené) hodnoty. Připouštíme-li, že stát má lidem násilím diktovat, jak vychovávat děti, míříme rovnou do pekel. A kdo si říká, že jemu nic nehrozí, protože on přece není takový omezenec, tomu připomínám Martina Niemöllera: „Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem; nebyl jsem přece komunista. Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem; nebyl jsem přece sociální demokrat. Když přišli pro odboráře, mlčel jsem; nebyl jsem přece odborář. Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.“

Pointou rozhodně není, že bychom snad měli schvalovat či dokonce přijmout takový styl výchovy za svůj (já osobně jej považuji za nechutný); jenže bude-li stát ten, kdo rozhoduje, co je ve výchově přijatelné a co nikoliv, není za až takový problém to změnit tak, aby příště mohlo být závadné něco, čeho bychom se dnes ani nenadáli a považovali to za zcela absurdní (perzekuováni mohou začít být rodiče dětí tlustých, agresivních, věřících či veganů, doplňte si cokoliv). A způsob, jak tomu zabránit, může jen těžko spočívat ve snaze plošně prosadit takové zákazy a nařízení, jaké nám vyhovují (protože podobné totalitní praktiky se nakonec vždy vymknou kontrole), nýbrž v absolutním odmítnutí toho, aby policista, úředník či politik rozhodovali o věcech, za něž stejně nakonec nesou zodpovědnost a děti a jejich rodiče.
Přečtení: 28835

Reagujete na tento komentář:
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 11:53:34 Titulek: Re: tupé hovado
Ano, především, bohužel nejen; ale ano, máte pravdu.
Autor: prochor (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 05:02:20 Titulek: tupé hovado
Dejme tomu, že stíhaný otec je tupé hovado, ale ještě větší hovado a ubohý sykofant je člověk, který na tatíka podal trestní oznámení. Naše chrabré rameno zákona po takovém případu velmi rádo skočí, neboť má křížek za OBJASNĚNÝ trestný čin.
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 06:28:50 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Patrně ano, nicméně problém není primárně v udavači; udavač stačí jeden, ten se vždy najde. Problém je v těch zákonech.
Autor: jstr (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 09:08:26 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Zrádné je, že když se na definici těch dvou TR podíváte, tak normálního člověka nenapadne, že je lze na to video napasovat. Za chvíli bude TR už jen negativní zmínka o státu, policajtovi, úřednici nebo EU před dítětem.

A pravda je, že zákon řeší věci, co by mu měli být jedno - zahálčivý život atd.

Celé to video a histerii některých lidí, co v tom vidí TR, mi přípomněla scénku z filmu Enemy of State, kde se to při prvním výslechu zdá také úplně jasné.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-09-15 10:30:09 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Možná to nenapadne normálního člověka, ale myslíš si, že jsou zde jen ti normální?
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 10:34:38 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak jako pointa je, že ten paragraf je tak gumový, aby nebylo jasné, co to vlastně je a není.
Autor: jstr (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 11:52:46 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Je gumový, na základě tohohle:

Kdo vydá, byť i z nedbalosti, osobu mladší než osmnáct let nebezpečí zpustnutí tím, že
a) svádí ji k zahálčivému nebo nemravnému životu,

bych mohl stíhat či odsoudit téměř jakoukoliv osobu - většinou našich "zákonodárců" počínaje.
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 11:53:34 Titulek: Re: tupé hovado [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, především, bohužel nejen; ale ano, máte pravdu.
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 06:53:52
Technická: už druhý den a ze dvou počítačů mi vypadává upozornění na to, že Stoky mají problém se zabezpečením, panda červená je nezobrazí vůbec, explorer s kecama. Má to více lidí? Nebo co s tím.
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 07:46:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
On je to takový paradox; Stoky dříve jely přes HTTP (nezabezpečené), teď jsou na HTTPS (zabezpečené). Bezpečnost se tedy zvýšila z ničeho na něco.
Problém je, že jsem to implementoval nějak blbě, takže jsou tam kusy HTTP v HTTPS, což těm prohlížečům vadí; nicméně myslel jsem, že jsem všechno napravil a vyřešil, zjevně ne.
V mých prohlížečích je však vše v pohodě (zkoušel jsem to ve více různých).
Šlo by zjistit více informací, prosím?
Autor: velkej Ká Čas: 2017-09-15 08:02:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemůže jít o různá zapamatovaná přesměrování? Zkusil bych nějak propláchnout historii, případně anonymní režim, jestli to bude zlobit i pak.
Autor: marek28 Čas: 2017-09-15 08:40:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
U mě Chrome a Explorer ok.
Autor: Páter (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 11:14:44 Titulek: Re: [↑]
TOR funguje v pohodě, každý kdo používá pro prohlížení jiný prohlížeč než TOR a nepřipojuje se nejméně pomocí deseti VPN, je nezodpovědný anarachokapitalista.
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Teda, Urzo, ta poslední věta... Musela jsem si ji přečíst několikrát a pak si udělat větný rozbor, abych to pochopila :D

Já se lidem divím, že ti občas přisuzují autorství článků někoho jiného. Tvůj styl je nezaměnitelný :D
Autor: velkej Ká Čas: 2017-09-15 13:41:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takový košatě matfyzácký, že jo :) A až Urza napíše větu přes několik odstavců...

... bude její rozbor obzvlášť záživný ;)
Autor: Urza Čas: 2017-09-15 14:21:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jaj, pardon, občas mi to ujede xD
Autor: Szaszián Čas: 2017-09-15 21:14:40 Titulek: Téma pro libertariány
Web: neuveden Mail: neuveden
Téma pro libertariány, Něco lepšího než Niemöller

1) Jakýsi idiot povzbuzoval svou malou dcerku v tom, aby mlátila baseballovou pálkou do polštáře a představovala si, že bije cikány či muslimy; dotyčný je zjevně magor, takže vše natočil a zveřejnil na Internetu. A víte co? Má na krku obvinění z podněcování k nenávisti a ohrožování výchovy dítěte, za což může jít bručet až na tři roky.

- Těch naprosto jasných porušení svobody slova se v poslední době, pokud si dobře vzpomínám, nahromadilo víc. Řekl bych, že tohle je téma pro libertariány. Kterého by se mohli chytit a upoutat na sebe pozornost, případně získat politické body (pokud se už zrodila myšlenka na založení české libertariánské strany). Přece jenom, že omezování projevu je špatné, ve společnosti je přítomné, vzpomínka na Plastiky a Havla tu je; šlo by to využít. Kdyby se objevila aktivita za prosazení libertariánské svobody projevu, tj. absolutní, bez výjimek, dával bych tomu šanci na úspěch.

2) A kdo si říká, že jemu nic nehrozí, protože on přece není takový omezenec, tomu připomínám Martina Niemöllera

- Libertariáni by měli mít lepší argument než Martina Niemöllera: principiálnější, který se neodvolává pouze na existenční zájem. Sám teď o ničem takovém nevím, ale chtělo by to něco lepšího. Protože na tohle si každý řekne: „Pro mě nepřijdou“.
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-09-15 23:02:23 Titulek: Re: Téma pro libertariány [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
- Libertariáni by měli mít lepší argument než Martina Niemöllera: principiálnější, který se neodvolává pouze na existenční zájem. Sám teď o ničem takovém nevím, ale chtělo by to něco lepšího. Protože na tohle si každý řekne: „Pro mě nepřijdou“.
..................................................................................................................

To je dobrej argument,
tedy mám na mysli to, že nevíte....

Takovej Sokrates se s tím docela proslavil...
Autor: kolemjdoucí (neregistrovaný) Čas: 2017-09-15 22:34:18 Titulek: rasista nebo vizionar ?
ono by chtělo i druhou stranu mince , myslím že holčině se tohle v blízké budoucnosti bude náramně hodit
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Martina Niemöllera
...................

Hahahaha....to jsou fakt kydy, hodný bejvalýho fašisty,

takže :

"Všimli jste si té zajímavé skutečnosti, že nejvíce věřících povraždili jiní věřící, nejvíce vlastenců povraždili jiní vlastenci a nejvíce soudruhů jiní soudruzi ?
(Tzv Freyovo totalitní paradoxno)
Co proti tomu dělat ? Nejjednodušší je nebýt věřícím, nebýt vlastencem, nebýt soudruhem,
prostě nebýt stoupencem žádné ideologie, nebot každá ideologie je lživá, podvodná a zločinná doktrína,
tak snížíte na minimim nebezpečí, že na povel budete vraždit či být vražděn, terorizovat nebo být terorizován atd.
prostě na povel blbnout nebo být oblbován..."

Armin Frey z Věže
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jakýsi idiot povzbuzoval svou malou dcerku v tom, aby mlátila baseballovou pálkou do polštáře a představovala si, že bije cikány či muslimy; dotyčný je zjevně magor, takže vše natočil a zveřejnil na Internetu. A víte co? Má na krku obvinění z podněcování k nenávisti a ohrožování výchovy dítěte, za což může jít bručet až na tři roky
...................................................................................................................

To je vskutku idiot,
protože dělal přímý opak svého záměru :

Bušení do polštáře je totiž KATARZNÍ MEDITACE (detaily si lze nastudovat v Oranžové knize od Osha)
která slouží právě naopak k uvolnování agresivity a negativity,
proto bych ji zde přítomným doporučil vyzkoušet jak to funguje,
představte si nejlépe svého oblíbeného politika a uvidíte, jak vám to pomůže,
ze chvíli budete milovat nejen Babiše, ale i Zemana....

O své poznatky z praxe bušení do polštáře se zde pak můžete podělit s ostatními....
Autor: Vostál Petr Čas: 2017-09-16 09:20:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

„katarzní afekt“ (očišťující afekt, který prostřednictvím hněvu a obdobných emocí uvolňuje psychické napětí agresivní osoby
HARTL, Pavel; HARTLOVÁ, Helena. Psychologický slovník. Praha : Portál, 2000
Autor: Pavel (neregistrovaný) Čas: 2017-09-19 05:52:25
Zdravím. Obecně s Vámi asi celkem souhlasím, už jenom proto, že se celkem reálně obávám, že násilné vystupování do cizí výchovy by se jednou mohlo obrátit proti mě (jako že už jsem se s takovými názory setkal). Nicméně zrovna tady mě napadlo, kde přesně vidíte hranici např. mezi nácky, kteří trénují vyvražďování cikánů a tímhle? Myslím si, že ty nácky by klidně někdo mohl vnímat jako podstatné ohrožení sebe, byť jen ve stádiu přípravy (až s tím začnou doopravdy, bude už na obranu pozdě)
logo Urza.cz
kapky