Stínadla se bouří – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Roman
Čas: 2018-01-25 00:00:02

Stínadla se bouří

Příznivci Mažňáka nechtějí na hradě Losnu - právem odmítají, aby o nich rozhodoval někdo, s jehož názory nesouhlasí. Je jim ale jedno, že příznivci Losny naopak nechtějí Mažňáka z naprosto stejných pohnutek. Z nějakého záhadného důvodu je totiž v demokracii (!) bezpodmínečně nutné, aby jeden člověk dostal moc nad deseti miliony ostatních. Kdysi to bylo bezpodmínečně nutné nad patnácti, ale pak se to nějak poddalo. A kdo volit nepůjde (třeba proto, že se mu příčí systém, kde musí někomu něco vnucovat, jinak mu bude někým něco vnuceno), za toho prý rozhodnou ostatní. O čem? O tom, kdo za něj bude v budoucnu rozhodovat.
Přečtení: 46757

Reagujete na tento komentář:
Autor: Roman Čas: 2018-01-25 11:45:04 Titulek: Re:
Na počest vyhoštěné ukrajinské aktivistky vyrazím k volbám jen v podprsence,
Já mám za to, že podprdu neměla. Na videu jsem bezpečně rozpoznal nahá ňadra.
Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 02:48:05 Titulek: Re: [↑]
Já budu volit neplatným hlasem. Kdybych měl volit někoho z těch dvou, volil bych Zemana, protože:
1. Je to hulvát a snad by se někdo zamyslel, jestli institut prezidenta fakt potřebujeme.
2. Působí na mě poněkud rezervovaněji ve vztahu k EU. (Ale u něj těžko říct, co si fakt myslí, prasák prolhanej.)

Jinak pro autora článku: Článek super, ale byl by víc na místě v USA. Nebo kdekoli kde prezident má skutečný pravomoce a ne jen jmenování jinejch papalášů a podepisování lejster.
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 08:39:40 Titulek: Re: [↑]
Zeman má i realističtější vztah k imigraci a odmítá pozitivní diskrimianci a podobné.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 08:49:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Což vo to imigrace je jasná,
ale jakej mají názor na emigraci ???

Podporují ji ? Navrhují dotaci či podporu v zahraničí ???
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 09:15:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.
Zůstanou při té jimi navrhované ochraně hranic otevřené hranice alespon směrem ven ???
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 10:41:32 Titulek: Re: [↑]
Tady jde o imigraci v podobě kvót anebo nějakého jiného mechanismu - dovoz sociálních případů ze Západu, na které bude třeba platit. Pracující a začleněné k nám jistě moc posílat nebudou, tam není důvod. V tomto případě asik nebude mezi libertariány sporu. Zvlášť když sem značná část těch imigrantů ani sama o sobě nechce.
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 09:20:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já bych řekl, že prezident by se klidně mohl vysrat v přímém přenosu na korunovační klenoty, ale jeho úřad by se kvůli tomu nezrušil. Vždyť demokracii lidé také nezahodili, protože umožnila nástup k moci náckům či komunistům.
Autor: Roman Čas: 2018-01-25 11:43:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Díky. Máte pravdu, v USA by to platilo ještě o dost víc. A u nás má sice poměrně malý vliv, někteří lidé se před volbami chovají, jako by ho měl přímo osudový :-)

Mě hlavně hrozně mrzí to nepochopení mezi oběma tábory - berou fanoušky druhého kandidáta jako hlupáky, kteří nevědí, co je správné. A odmítají si připustit, že prostě považují za správné něco jiného než oni a že k tomu mají své důvody, stejně jako oni. Kdyby se nevolil prezident (nutně jeden pro všechny), tak by se ty tábory nepotřebovaly střetávat. Stejně jako se lidi do krve nehádají, jestli dnes celá ČR bude mít k obědu smažák nebo švestkové knedlíky.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 11:49:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to rozdělení společnosti je průser, ale úplně stejně to mají v USA. Prostě tak, jak je demokracie nastavená (nějaký názor vyhraje, jiný je poražen) a volí se jedna osoba, to ani jinak dopadnout nemůže. Že z toho potom plyne politika odezdikezdismu a naprostý odklon od rozumu, to je na tom ten největší průser; sice čistě ideologicky to může být pro nás super, protože to ukazuje, že demokracuje nefunguje, ale prakticky je ten průser v tom, že následkem bude náraz do jedné z těch zdí. A pěkně tvrdý.
Autor: Kurwa (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 12:02:49 Titulek: Re: [↑]
"Mě hlavně hrozně mrzí to nepochopení mezi oběma tábory"
Jo, to jo.
Autor: Lojza Čas: 2018-01-25 13:48:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Problem imho je v tom, ze nam zatim (zatim, kez by to tak jeste chvili vydrzelo) nikdo nediktuje, ze budeme mit dneska povinne k obedu smazak, pripadne svestkove knedliky.
Az mi bude nekdo narizovat, co mam mit k obedu, bude to:
1. Strasne na hovno
2. Budu to muset respektovat, abych neumrel hlady. Ale budu alespon tedy bojovat za to, abych k obedu mel smazak, protoze po svestkovych knedlikach bleju a nenasytej me (priklad)
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 08:37:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To já stále váhám mezi větším a menším zlem,
a nemoha posoudit které je které,
skrytě doufám že mně zdejší přispěvatelé poradí !

V úvahu připadají dvě varianty :

A) Budto se budu řídit tak jako obvyklem názorem našeho velkého vůdce a zakladatele AT (anarchotrolllingu)
Vladymyra Ylyjyče Vostálovyče : VOLÍ JEN VOLOVÉ !!!
a budu volby ignorovat

B) Na počest vyhoštěné ukrajinské aktivistky vyrazím k volbám jen v podprsence,
už jsem si jednu od svý starý půjčil, bohužel jsou mně košíčky vepředu malý a taky ty dříky nemohu vzádu dopnout,
ale dvě tři sichrhajsky by to mohly napravit...

Tak doufám, že mně poradíte,co by mohlo bejt tím menším zlem...
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 09:24:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já jsem zatím mírně nakloněn Drahošovi, a to ze tří důvodů:
1) Zemanův zdravotní stav.
2) Zemanovo notování si s Babišem (např. schvaluje EET a považuje to za úspěšný projekt)
3) Zemanova podpora. Minule mi bylo zle z fanatiků okolo Schwarzenberga, tentokrát mi ale chování Zemanových podporovatelů přijde násobně horší. Nemluvě o tom, že jej halasně podporují tací jako Hampl, Hájek a podobně.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 09:49:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
1) Zemanův zdravotní stav.
..........................

František Ringo Čech říkal,
že Milouš je zdravej, maj prej stejně cukru v krvi,
jen je prej z těch bonmotů a chytrystik utahanej jak pes,
a má prej nemocnou nohu, s tím prý nejde nic dělat...

Já bych tomu Frantovi věřil : šubuduby Amerika !!!!
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 10:04:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo a taky Franta říkal,
že Milouš roznese v debatě Drahoše na kopytech a udělá z něj malýho kluka,
takže jestli to neudělal předevčírem,
tak asi v dnešní debatě to uvidíme,
jak Drahoš stáhne vocas mezi nohy a s pláčem uteče z tý debaty...
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 10:05:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V poslední debatě na Primě působil velmi nezdravým dojmem.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 10:17:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To jsem neviděl,
intelektuálně mně přijde OK,
ale podle jeho očí mně přijde spíše KO a měl by si jít raději dáchnout na Vysočinu...

https://www.youtube.com/watch?v=cw3M_B8ILDs
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 10:54:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je hrozně unavený, občas i řekne nějaký úplný nesmysl a vůbec si to neuvědomí. Např. u Soukupa chtěl říct "abych tu pohádku dokončikl", ale řekl "abych tu pohanku dokouřil". Já myslím, že si zaslouží klidný důchod na Vysočině.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 11:00:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je další možnost. Můžu volit Zemana čistě ze sadistické pohnutky, abych ho viděl, jak se tam trápí, a jak umře ve stoje při nějakém projevu.
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 10:36:06 Titulek: Re: [↑]
Asi jak kde. V mém sociálním prostředí je as půlka Zemanových plakátů zničena anebo počmárána. U Drahošových plakátů tak as 5 %.
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 10:56:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To nesleduju, ale přisuzoval bych to asi tomu, že Zemana moc nemusí mladí a jak víme, mladí takovéhle blbosti holt dělají, já zase čmáral na plakáty ODS.
Autor: Roman Čas: 2018-01-25 11:45:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Na počest vyhoštěné ukrajinské aktivistky vyrazím k volbám jen v podprsence,
Já mám za to, že podprdu neměla. Na videu jsem bezpečně rozpoznal nahá ňadra.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 12:09:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak tam půjde bez podprsenky. Ostatně, já ji taky nenosím, a nikoho to neuráží.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 14:01:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak odvážnej ale já nejsem,
vždyt je leden a mohl bych nastydnout,
vždyt takovej zápal plic námete natotata,

navíc chlap do půl těla svlečenej není tak provokativní, jako když má podprdu a považuje se za ženskou....
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 14:36:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na videu jsem bezpečně rozpoznal nahá ňadra.
.............................................
To jste taky ale mohl rozpoznat,
že měla ta nadra pěkně malý,
takový jsem měl já ve dvanácti,

ale ted, po padesátce už mám kozy velký, navíc i značně vytahaný,
tzv. "psí uši"
takže já podprdu musím mít - chca nechca...
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 10:52:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zcela vážně nevím. Dělal jsem si kalkulačku na aktualne.cz, vyšel mi souhlas s Drahošem v 20 otázkách z 39 a se Zemanem v 16, což ale není zas tak velký rozdíl, takže víceméně je jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet; ukazuje to i to, že moje názory nezapadají do tradičního rámce politiky, čemuž bych i věřil.

Zeman je starý, není na tom dobře a je sprostý; Drahoš je na tom líp, možná má i nějaké vedoucí schopnosti, ale zda je sprostý, nevíme, protože se neumí pořádně vyžvejknout; a to je u prezidenta docela nedostatek, jeho úloha je ve veřejném vystupování (je to z daní placený šašek, v podstatě). Pražská kavárna, ať už si můžeme myslet cokoliv o její existenci a organizovanosti, ani tentokrát není schopná dodat takového kandidáta, který by byl schopen se projevovat, a navíc ti lidé neumí domyslet, že Drahošovi ještě dělají antikampaň všemi těmi akcemi, doporučeními a oslavnými řečmi na něj. Nejvíc ale nechápu, jakým zázrakem se podařilo protlačit Drahoše do druhého kola; dost jeho soupeřů by tam bylo lepších jak on.

Z výše uvedeného vyplývá, že stojím před těžkou volbou, kterou možná rozseknu stejným způsobem, jako minule - neplatným hlasem. Ale zatím nejsem ještě rozhodnut. Věřím tomu, že Drahoš je dobrý člověk a dobrý manažer, ale na prezidenta to nestačí - není dobrý řečník. Kdykoliv jindy by to bylo jasné NE, protože by tam byla řada lepších kandidátů, jenže jeho soupeř Zeman má tolik špatných vlastností, že požadavky na prezidenta stojí v druhém kole opravdu velmi nízko. Ať už to ale dopadne jakkoliv; napsal jsem před pár dny o volbě a o prezidentech také článek do Stok, ze kterého vyplývá, že mně osobně je v podstatě jedno, jak to dopadne (článek teprve vyjde). Takže musím k volbě najít jinou motivaci. Nasrat určitou skupinu lidí? Hlasovat pro brzké opakované volby? Nebo naopak hlasovat pro experiment vcítění voličů Zemana do voličů Schwarzenberga? Fakt nevím.
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 10:59:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pražsá kavárna to imho bere opět jako nějaký střet Dobra a Zla. Opět všude vidím, jak nás Zeman zavede pod Rusko a jak se tu vybírá mezi směřováním na západ a na východ atd. Totéž minule a vlaje na Hradě snad vlajka Ruské federace? Stalo se něco? Ani nějak ne...
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 11:10:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak nějak. A nechápu to - kavárníci se považují za inteligentní lidi, řada z nich je vysokoškolsky vzdělaných, řada z nich jsou známé osobnosti zejména kultury a vědy. Naprosto chápu, že mají řadu výhrad k Zemanovi, sám je mám také. Ale že titíž lidé často nemají podobně velkou řadu výhrad k EU, ke státu, atd., to mi hlava nebere. Jsou tam lidé, kteří si zakládají na kritickém myšlení (jako třeba Grygar), ale na tyto otázky je často neaplikují. Co si pak mám o takové elitě myslet? Jo, jsou to dobří herci, zpěváci, vědci, popularizátoři a já nevím co všechno ještě, za to je v mezích jejich oborů uznávám, ale tím to asi tak končí. Nevidí trám ve vlastním oku. A nechápu to ještě podruhé, když jsou tak chytří, že jsou tak špatně sehraní, a neumí najít fakt super protikandidáta proti Zemanovi, s nějakou fakt super strategií. Vždyť chytří jsou, tak v čem je problém?
Autor: marek28 Čas: 2018-01-25 11:25:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Asi proto, že naprostá většina lidí vůbec neuvažuje kriticky nad tím, jaké názory zastávají. To je zdokumentovaný jev - lidský mozek se snaží ignorovat cokoliv, co by mohlo nějak kolidovat s naším světonázorem, zatímco věci, které náš světonázor podporují, náš mozek nekriticky zdůrazňuje.

Na EU je to dobře vidět. Znám strašně moc zarytých antikomunistů, kteří úplně nenávidí komunisty a socialismus, ale nekriticky adorují EU, která je paradoxně komunistů a socialistů plná. Juncker teď odhaluje sochu Karla Marxe, kterou EU dostala od čínských soudruhů. A nebo ještě výraznější příklad - ti lidé nenávidí komunisty a socialisty (třeba i ČSSD), ale pak hájí EU s tím, že nám dává dotace, což je přece ryze socialistická politika! Jim to ale nevadí. Vůbec nad tím kriticky neuvažují, je to prostě srovnatelné s fanděním fotbalovému klubu nebo celebritě - ať udělají cokoliv, je to správně.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2018-01-27 17:23:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ohromná většina antikomunistů včetně chartistů, které jsem kdy poznal od základky po dnešek jsou (když si to dneska uvědomím) bolševici jako řemen, pro které komunista nebyl nepřítel, ale konkurent. Nechtěli ho svrhnout, aby nikdo nikomu nekecal do života, ale aby ho sami nebo jejich oblíbenci mohli nahradit a konečně mohli začít kecat do života ostatním "správně". A "dávat" peníze taky konečně těm "správným".
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-27 18:08:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mně se libilo když jste minule psal vo tom fašismu, což některé překvapilo,
takže jsem k tomu našel :

Fašismus je ideologie/společenský systém,
který je založený na maskování hlavního antagonistického rozporu mezi prací a bezpracným přivlastňováním. ©

Vycházíme-li z metody maskování, můžeme vytvořit klasifikaci „fašismu“.

Etno-fašismus (nacismus): svazek vykořisťovatelů a vykořisťovaných podle principu: „Já jsem zloděj, ty jsi okradený – ale jsme jedné krve, ty a já“.

Klero-fašismus: svazek vykořisťovatelů a vykořisťovaných podle principu: „Já jsem zloděj, ty jsi okradený – ale jsme jedné víry, ty a já“.

Liberal-fašismus: svazek vykořisťovatelů a vykořisťovaných podle principu: „Já jsem zloděj, ty jsi okradený – ale jsme spojeni „společným“ hospodářstvím“.

Nacio-fašismus (nacionalismus): svazek vykořisťovatelů a vykořisťovaných podle principu: „Já jsem zloděj, ty jsi okradený – ale jsme spojeni „společným“ státem“.

A tak dále. Jinými slovy, klasifikace fašismu na základě mé definice je jednoduchá: to, co je předkládáno jako faktor sjednocující vykořisťovatele a vykořisťované – takový je fašismus. Je zřejmé, že existují i „smíšené“ formy fašismu. Nicméně, na rozdíl od kaše Eca, se zatřiďování děje podle jednoho principu a logicky srozumitelně.


A konečně, je jasné, že fašismus je produktem vykořisťovatelů, kteří jsou zainteresováni na „sdružení“ s vykořisťovanými, protože existují na jejich účet, zatímco vykořisťovaní se sdružovat s vykořisťovateli nepotřebují z principu.


PS.
Akoráte bych tam zařadil na rozdíl od autora i komunismus,
který bych spíše považoval za extrémní fašismus
http://www.novarepublika.cz/2016/03/definice-fasismu.html
Autor: marek28 Čas: 2018-01-27 18:10:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No to mi ovšem dává dokonalý smysl. :)
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-28 11:38:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak se mám zrovna včera chlubil vyloučený exkomunista a právě zvolený prezident
svými politickými úspěchy,
škoda jen že ve své oslavné řeči nezmínil fakt,
že ta naše demokracie za cca třicet let vlády nedohnala ten západ ani vo chlup
a stále máme cca třetinové platy nežli jsou v německu,

takže jediný úspěch oproti vládě komunistů spočívá v tom,
že jsme votevřeli hranice, umožnili podnikání a obchodování a vrátili ukradený majetek,
vyměnili Varšavu za NATO a Moskvu za Brusel,
avšak v ekonomice jsme stále na úrovni rozvojovýho africkýho státu
tak jako jsme byli za Husáka...

Vždyt ani afričtí emigranti sem nechtějí a vyhýbají se tomuhle státu vobloukem,
podobně jako čert kříži,
nebot vědí, že by si zde oproti tý africe značně pohoršili....
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-28 12:03:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Z toho pohledu je pak ona snaha EU o rozdělování uprchlíků dle nějakých kvot
mnohem učinější a také levnější brzdou imigrace, nežli náká ochrana hranic,

von si totiž každej imigrant pořádně rozmyslí, zda-li chce skončit v naší zkvétající republice...
Autor: Roman Čas: 2018-01-25 11:48:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No vidíte, složitě to promyslíte a vytaktizujete a potom váš hlas stejně bude mít jen stopový vliv na výsledek :-)
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 11:50:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že jo :) Taky se zdá, že to moc hrotím. Asi si prostě zítra hodím stokorunou.
Autor: eNj (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 13:57:15 Titulek: Re: [↑]
Já, kdybych náhodou volit šel, a to se klidně může stát, když se budu v sobotu dopoledne hodně dloubat v prdeli, tak bych to hodil hlavě věpřové stávající.
Názory vyjadřuje konkrétněji, jeho postoj k EU je (byl?) sice kladný, ale méně než profesůrkův.
A před nějakou dobou v jednom rozhovoru na otázku jak se kouká na to, že Trump bude presidentem prohlásil, že Reaganovi se všichni taky na začátku smáli, že nějakej béčkovej herec bude president a nakonec to byl jeden z nejlepších co v USA měli. To si u mě Zeman získal značné body :D
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-25 14:07:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To si u mě Zeman získal značné body :D
.......................................

To ale nahrál Drahošovi, nebot vlastně řekl, že úspěšným prezidentem může bejt každej blbec,
což si ostatně já myslím taky,
ale mně si tím Zeman nezískal,
já ho totiž za toho blbce považuji, dokonce i za úspěšného blbce...
Autor: Roman Čas: 2018-01-27 09:46:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Já se nakonec rozhodl taktizovat a hodil tam Drahoše. Zeman asi brzy pojde a pokud u toho bude prezidentem, většina jeho pravomocí přejde na předsedu vlády, což bude v takovém případě Babiš. Např. pravomoc zastavit trestní stíhání (ústava 63j).
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-27 11:58:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Což o to, taktizujete správně,
akoráte jste poněkud pozapomněl na to, že i politici umí taktizovat,
nebot politika je především umění taktizovat,
takže se může z Drahoše stát velký zastánce Babiše,
Babišovi například postačí nalejt nějakou tu miliardu navíc do toho vědeckýho ústavu Drahoše,
a pak už jen ruka ruku myje,
vždyt názory politiků jsou asi tak stabilní jako počasí v český kotlině,

i když oni samozřejmě tvrdí vopak, což je součást taktiky...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-01-27 12:20:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A na stranu druhou, obhájí-li Zeman post císaře pána,
může vás mile překvapit jak urychleně vobrátí svou přízen k Babišovi,

páč už nebude vůbec potřebovat přízen Babišových voličů,
a pěkně Babiše setře už jen za to, že si Babiš dovolil kritizovat vůli božího zástupce na zemi
ohledně jeho výběru kancléře a mluvčího

a může pak být všechno naopak,
vono když máte na pět let zajištěný korito a víte že již znovu nelze kandidovat,
tak pak může být králem situace a dělat si co chcete a jak chcete...
Autor: Enemy (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 08:06:15
Volit asi nebudu, žena chce volit tak jestli půjdu s ní hodím do urny nejspíš Batmana nebo Chucka Norrise :)
Autor: velkej Ká Čas: 2018-01-25 10:55:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tam bych měl jasno. Chuck Norris je náboženský fanatik, což jej z mého výběru vylučuje. Bohužel ale nevím mnoho o Batmanovi, co se jeho politických názorů týká, takže bych měl problém hlasovat i pro něj.
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 12:47:15
Důvod není záhadný, neboť hierarchizační tendence jsou předpokládám obecně známy. Podotýkám, že řada lidí přímo chce, aby jim někdo v nějakém rozsahu byl šéfem. Lidé rovněž mají stálou tendenci přesvědčovat ostatní nebo jim přímo vnucovat svou představu o uspořádání vztahů ve společnosti. Často proto, že tato představa je komplexní a není kompatibilní s fungováním jiné (jiných) obdobných představ.

V demokracii to není nutné, záleží na konkrétním uspořádání té které společnosti (např. to může kolektivní orgán a nikoliv jedinec).

Pro úplnnost není demokracie jediný systém, ve kterém je toto požadováno. Mají(měly) to i různé diktatury, teokracie, monarchie, atd.
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-01-25 12:50:22 Titulek: Drahoš
Ten Drahoš ale asi taky hulí nebo hulil jak fabrika? Vždyť ta jeho pleť vypadá v realitě jak zažloutlý papír. Z těch 8 protikandidátů vypadá fyzicky nejhůře.
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tedy chápu, že vás zajímá kdo bude hrát roli císaře pána,

to pro mě je zajímavější co ten náš Babiš s tím svým hnízdem a trestním stíháním,

a co ten katalánskej Pučmeloun co ho honí ta fašistická španělská vláda za vzpouru,
kterej emigroval do Bruselu, kde zdá se že španělský zatykač neplatí...

Tomu já říkám detektivní drama...

logo Urza.cz
kapky