Svoboda a homosexuálové – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2016-04-01 00:00:02

Svoboda a homosexuálové

Ministr spravedlnosti Robert Pelikán, na němž Stoky v minulosti nenechaly nitku suchou, nyní navrhuje novelu zákona, o které smýšlím v rámci možností pozitivně; ano, čtete správně, v podstatě chválím ministra. O co jde? Homosexuálové budou moci adoptovat děti svých partnerů (heterosexuálové již mohou). K čemu je to dobré? Tak například v případě smrti biologického rodiče nebude dítě odlifrováno do děcáku, nýbrž bude moci zůstat u druhého partnera; a nejen to, dotyčný se prostě stane z právního pohledu rodičem dítěte. Úplně ideální to samozřejmě není, stát by pochopitelně neměl vztahy mezi rodiči a dětmi nijak upravovat, čímž pádem by pak ty adopce nebyly vůbec zapotřebí; dokud však vláda do životů lidí takto brutálně zasahuje, pak je bezesporu pozitivní, když mají možnost adopce (díky níž je možné obejít některé právní klacky hozené lidem pod nohy státem) nejen heterouši, ale i homouši.

Zajímavé – a velmi smutné – však je, kolik lidí (sami sebe často označující za zastánce svobody) se z tohoto návrhu může dočista posrat; že se člověk ve Vlasteneckých novinách dočte větu: „Čeští homosexuální deviantní jedinci žijící ve svazku budou moci [..] pošlapávat lidská práva dětí, kdy jim odepřou život v nedeviatním prostředí,“ není až tak překvapivé, neboť co se jmenuje Vlastenecké noviny, bude na 99 % sračka, nicméně reakce mnohých konzervativců, kteří ve jménu své homofobie překousnou i výhrady vůči státní buzeraci, mě znechucují. Vždy jsem se ptal, za co pochoduje čtyřprocentní menšina na Prague Pride, když v jednadvacátém století už je každému (asi krom babek na návsi malých vesnic) jedno, koho přitahují ženy a koho muži, ale zjevně jsem se mýlil; stále existuje řada mladých lidí s okurkou v řiti, kterým tak vadí, že je někdo teplý, až z toho mají radost, když dotyčného buzeruje stát.
Přečtení: 27535

Reagujete na tento komentář:
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-02 10:52:26
Kauza teplousi:
Normalni stav-svobodny,pragmaticky,spravedlivy,prirozeny kapitalismus :nevyplaci se byt teplej,protoze je nutne mit co nejvic deti,kteri se postraji ve stari o sve rodice ;soupat do (k)analu je nehygienicke,nebezpecne a drahe(clovek si plati lekarskou peci)a velmi nelaaskave(neni to tvari v tvar).
Soucasny stav-socialni stat:ten se o vsechno postara,vsechno zaplati,vsechno je vlastne jen hra(chlap si hraje na zenskou)bez odpovednosti za deti....takze nakonec to musi skoncit vytloukanim klinu klinem jako vsechno v socialismu-tj nutnosti zakazu...,aby se vubec nekdo rodil.
Dva pohledy,ktere nejde slucovat a rikat,ze zakaz je spatne.Kdyzuz to kreteni takto dojebali,tak neni vyhnuti,jak to rychle stabilizovat,aby se to cele nezhroutilo(viz nedostatek mladych socany nuti pozvat cernousky)
Autor: marek28 Čas: 2016-04-01 07:17:29
Web: neuveden Mail: neuveden
Jedno z témat, na kterém se spolehlivě ukáže, kdo má opravdu svobodné uvažování a kdo chce jen ekonomickou svobodu. Musím se smát, když od jedněch čtu, jak nadávají na sociálky a proč se vůbec pletou lidem do života, ale pak je zajímá každý detail toho, jakou hroznou výchovu jim dá homosexuální pár. Pokud má někdo takovou starost o děti a chce je tak hrozně hlídat a opatrovat, ať rovnou volá po zákazu rodičovství a ustavení státních výchoven dětí.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 10:54:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, to spolehlivě ukáže u konzervativců.
Pak je tu zas skupina levicových intelektuálů, kteří nemají problém s homosexuály, ale s ekonomickou svobodou ano.
Autor: marek28 Čas: 2016-04-01 15:47:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moje chyba - zapomněl jsem dodat, že je to poznávací rys u lidí, co se holedbají svobodou. Vzpomínám si na Svobodné a jejich diskusní skupiny, jak tam někteří básnili o svobodě a o drzosti státu, ale jak došlo na homosexuály, najednou má stát dokonale monitorovat jejich rodiny, zakazovat jim vztahy, děti samozřejmě odebírat atd.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 16:01:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, jak říkám, u konzervativců; svobodou se holedbají i anarchokomunisté, ale též mají problém s tou ekonomickou.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 16:03:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Máte prostě takové dva základní proudy; v USA jsou krásně vidět, nazývají se "republikáni" a "demokraté".
Zatímco republikáni jsou pro ekonomickou svobodu, ale proti svobodě osobní, demokraté to mají přesně naopak, čili v zásadě volba na hovno.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 18:14:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Máte prostě takové dva základní proudy; v USA jsou krásně vidět, nazývají se "republikáni" a "demokraté".
Zatímco republikáni jsou pro ekonomickou svobodu, ale proti svobodě osobní, demokraté to mají přesně naopak, čili v zásadě volba na hovno.
...................................................................................

Fakt jo ? Já to tedy moc nikdy nesledoval, ale je to zajímavý...
To my to tady máme asi spíše taknějak namixovaný do madarskýho guláše,
takový ničeho příliš a ničeho málo,
nebot všeho moc škodí
a když je něčeho málo, tak zase je nedostatek...

Akorát sem tamo někoho napadne nějaká geniální myšlenka
u které by možná bylo lépe, kdyby jej nenapadla...
Ale ono zase někho za chvíli napdne něco jiného, takže se furt něco děje
je to takovej nekonečněj seriál jako ta Ulice...

Autor: Urza Čas: 2016-04-01 18:21:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V USA už to mají takto rozdělené v podstatě desítky let....
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zajímavé – a velmi smutné – však je, kolik lidí (sami sebe často označující za zastánce svobody) se z tohoto návrhu může dočista posrat; že se člověk ve Vlasteneckých novinách dočte větu: „Čeští homosexuální deviantní jedinci žijící ve svazku budou moci [..] pošlapávat lidská práva dětí, kdy jim odepřou život v nedeviatním prostředí,“
..................................................................................

S tím souhlasím,
mně totiž lidé kteří si nechávají něco cpát do tělesných dutin přijdou nenormální.
Bytostně nesnáším, když mně někdo něco strká do hlavy (má nejoblíbenější dutina)
do nosu, uší, pusy, a zadku...

Něco někam strkat je vcelku přirozené,
ale obráceně, něco si nechat někam strkat mně přijde nepřirozené
Proto by také žena se měla před tímto chránit a je-li jí něco někam strkáno, měla by volat o pomoc, muž ovšem o pomoc volat nemusí, nebot ten něco někam strká což je v pořádku
Jen si vzpomente na Tamar, dceru krále Davida, ta si ho tam nechala od bratra strčit a o pomoc nevolala a nakonec z toho byla královská polízanice na desítky let,
která málem stála Davida život a přivedla na trůn Šalamouna
Je tedy správné, že by děti neměly být svěřovány do rodin, kde jsou jen ti co si ho tam nechávaj strkat, nebot by jim mohl chybět vzor toho, že by měli něco někam strkat, a je jedno jedná -li se o homosexuální či lesbický pár...

Nejedná se tedy o to, že my heteráci máme okurku v řiti,
ale zcela naopak, že nechceme mít okurku v řiti či snad ještě někde jinde něco jiného

PS.
Původ 1. dubna jako aprílové dne, kdy si ze sebe lidé dělají blázny, je zahalen tajemstvím. Evropané ho slaví od středověku, ale první oslavy tohoto druhu pocházejí už z doby před naším letopočtem.
V Íránu se slaví apríl už tisíce let. Vůbec první zmínka o něm pochází z roku 536 před naším letopočtem. Autorem svátku, který se zde nazývá Sizdah Bedar, je mýtický král Jamšíd. Íránci oslavují tento bláznivý den tradičně 13. dne prvního měsíce roku – a toto datum připadá právě na náš 1. duben. Věnují ho však více oslavě jara a přátelství, přestože na žertíky nikdy nezapomínají.

Autor: Urza Čas: 2016-04-01 10:56:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, sice celkem moc nechápu Váš post, ale vidím v něm, že je dnes Apríl, to je ale blbé, že jsem na to zapomněl; jinak bych napsal aprílový článek xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 11:30:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Můj post je jednoduchý,
nesnáším ušní, zubní, krční,ušní a prdelní nemocniční oddělení, když mně někdo něco strká do mých tělesný dutin...
Taky nemám moc v lásce, když mně někdo něco cpe do hlavy...

Ale na stranu druhou mně nevadí zase něco někam strkat...

Ale jako milovník čínské filozofie uznávám, že jing a jang mají být v rovnováze,
tudíž když někdo něco někam strčí, pak by mělo být zákonitě i někomu něco strčeno,
případně podstrčeno

Proto jsem vám podstrčil svoji úvahu o strkání,
nebot mě zaujala ta "okurka v řiti"
a asociativní metodou jsem ztoho vypotil úvahu o tom, že nemám rád, když mně někdo něco někam strká...
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 11:37:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tak.... v tom případě jsem to pochopil, jen jsem čekat těsnější souvislost s textem, na který reagujete xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 13:45:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To já jsem se textu držel,
a zamýšlel jsem se nad tím, proč má někdo okurku v řiti,
když ji tam zcela evidentně nemá...

Já třeba okurku v řiti nemám (bohu za to díky)
ale dovedu si to živě představit a není to fakt nic moc,
a díky této živé představě jsem pak v situaci, jako bych měl okurku v řiti,
a pak musím říci, že „Čeští homosexuální deviantní jedinci žijící ve svazku budou moci [..] pošlapávat lidská práva dětí, kdy jim odepřou život v nedeviatním prostředí,“

Tedy naše bujná a živá představivosst je schopná vykouzlit okurku nejen v naší řiti,
ale i v řiti dětí a vidíme pak to, co neexistuje...

Stejně tak se někdo otráví výpary z komínu či vznikne požár
a naše představivost nám vykouzlí hořící Řím,
a nám pak hoří koudel u zadku co všechno se může jen stát v tomto světě plným komínů a homosexuálů apd.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 13:55:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je takové pořekadlo; když má někdo okurku v řiti, znamená to, že je příliš konzervativní, zaprdlý, upjatý a pedantský.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 14:18:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je takové pořekadlo; když má někdo okurku v řiti, znamená to, že je příliš konzervativní, zaprdlý, upjatý a pedantský.
...............................................................................
Aha, tak to jsem vůbec netušil,
já to bral v souvislosti s homosexuály tak, že jde o skutečnou okurku,
to by ale člověk vyváděl jinak,
ale pokud jde pouze o představu, že máme v řiti okurku, pak máte pravdu, to pak je člověk konzervativní, upjatý a pedantský, nebot si to živě představuje jaký to je mít v řiti okurku...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 14:02:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mimochodem,
dneska není pouze apríla,
ale také je Mezinárodní den ptactva, tak až potkáte nějakýho ptáka, tak mu nezapomente popřát vše nejlepší k svátku..

Von vlastně skoro každý den je nějaký svátek mezinárodních rozměrů,
hnedka zítra bude Mezinárodní den dětské knihy,
ale já se těším na popozejtří, to bude Mezinárodní den spodního prádla a na 27. dubna, to bude Mezinárodní den smutku

Vás by pak mohl potěšit 20. dubna Mezinárodní den svobody tisku nebo 26. dubna Mezinárodní den duševního vlastnictví

http://svatky.centrum.cz/svatky/vyznamne-dny/duben/
Autor: pz100000 Čas: 2016-04-01 15:25:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pro Vas bych (ve vsi slusnosti) mel vysoce konstruktivni reseni: sam si vetknete svou vlatni hlavu do vlastni zardele.
Za prve je to dnes obecne velmi in (nekteri ji pak dokonce nevytahnou cely zivot), za druhe to problem vsech Vasich citlivych dutin vyresi smahem v modernim all-in-one baleni.

Ale zase radkujete dnes hezky, tak nevim...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 16:19:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro Vas bych (ve vsi slusnosti) mel vysoce konstruktivni reseni: sam si vetknete svou vlatni hlavu do vlastni zardele.
.....................................................................................

To je nepochybně možné,
ale pro nás citlivé dutináře je to ovšem pravý opak toho, co chceme,
my chceme mít tělní dutiny prázdné nikoliv plné...
V tomto případě prostě méně, znamená více,
nikoliv více znamená více...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-01 16:21:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale zase radkujete dnes hezky, tak nevim..
.........................................
To je jen apríl,
navíc dneska mají ptáci mezinárodní svátek, tak to řádkuju jak elektrický vedení
Autor: LWG (neregistrovaný) Čas: 2016-04-01 14:03:23
Technická: v případě smrti rodiče nemusí být dítě odlifrována do děcáku ani v případě, že není další osobou (hetero i homo partnerem, sourozencem, prarodiči, atd.) osvojeno. Dítě lze svěřit (a to i předběžně) do péče jiné osoby než rodiče (a občas se to i děje). Osvojení logicky ruší nutnost takového řízení.

Naopak je nutno si uvědomit, že pokud to rodiče chtějí, může být dítě svěřeno jinému i za jejich života (typicky proto, aby ten, kdo ho vychovává místo rodičů mohl i participovat na přerozdělování. A mimochodem, to že rodiče (někdo z nich) žijí, není překážkou svěření dítěte jiné osobě. Upozorňuji, že jde o řízení, které je "beznávrhové", tedy kromě podnětu některé z dotčených osob je lze zahájit i ex offo, třeba tak, že se soud o něčem, co považuje za důvod pro zahájení řízení, dozví ze své rozhodovací činnosti nebo jiného zdroje, který se přímo zahájení řízení nedomáhá. Takový postup soudů jsem však v praxi nezaregistroval, dokonce vím o případu, kdy se soud dozvěděl o dítěti, jehož rodiče spolu nežili od narození (a platili si výživné mimosoudně) a řízení o svěření a výživě nezahájil.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 14:37:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, já vím, že být nemusí, ostatně když má třeba další příbuzné, může jít k nim a podobně; ale když bude mít registrant dítě adoptované, tak se to vůbec neřeší a dítě automaticky zůstává, ne?
Což je tedy mnedle lepší i pro to dítě, protože když už mu umřel rodič, tak se nemusí stresovat ještě tímhle....

Každopádně díky za doplnění.
Autor: Zdeněk (neregistrovaný) Čas: 2016-04-01 14:20:35
Vedle roviny ideologické a principiálnů, který jsou jasný...

Jak se to vlastně reálně řeší a kolik případů to vlastně (třeba za rok nebo delší dobu) je? Je ten případ aspoň jeden?

Přijde mi zvláštní, pokud se to občas děje, že ještě kolem žádného takového nevypukl, nebo jsem nezaznamenal, mediální humbuk.

Mě by totiž přišlo přirozené do toho homosexuály a vůbec jiné sexuály netahat a řešit to jako svěření osobě s kterou dítě žilo ve společné domácnosti. Stejně jako např. u nesezdaných párů kde má jeden potomka z předchozího vstahu.
Autor: Urza Čas: 2016-04-01 14:38:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hm, já si nemyslím, že by nutně musel vzniknout mediální humbuk.... třeba to dítě může být svěřeno prarodičům a podobně, tam není důvod k humbuku.
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-02 10:52:26
Kauza teplousi:
Normalni stav-svobodny,pragmaticky,spravedlivy,prirozeny kapitalismus :nevyplaci se byt teplej,protoze je nutne mit co nejvic deti,kteri se postraji ve stari o sve rodice ;soupat do (k)analu je nehygienicke,nebezpecne a drahe(clovek si plati lekarskou peci)a velmi nelaaskave(neni to tvari v tvar).
Soucasny stav-socialni stat:ten se o vsechno postara,vsechno zaplati,vsechno je vlastne jen hra(chlap si hraje na zenskou)bez odpovednosti za deti....takze nakonec to musi skoncit vytloukanim klinu klinem jako vsechno v socialismu-tj nutnosti zakazu...,aby se vubec nekdo rodil.
Dva pohledy,ktere nejde slucovat a rikat,ze zakaz je spatne.Kdyzuz to kreteni takto dojebali,tak neni vyhnuti,jak to rychle stabilizovat,aby se to cele nezhroutilo(viz nedostatek mladych socany nuti pozvat cernousky)
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-02 11:22:39 Titulek: Re: [↑]
... a to jsem jeste zapomnel,ze na to dostanou dotaci!

Na PP je Jirankuv for:Manzele v ordinaci a ona prosi:Pane doktore,dejte mi prasek na spani s nekym jinym.

A fotka Zemana s cinskym prezidentem,jak si pritukavaji pivem a napis:Tak na ten Tibet,Okamuro!
Autor: Urza Čas: 2016-04-02 12:36:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je dost pragmatický pohled; ono i kdyby se nevyplácelo být teplej, tak s tím teplouš nic neudělá.
Nebo snad Vás by začali přitahovat chlapi, kdyby se to finančně vyplatilo? Těžko. Maximálně je budete šukat, když Vám to za to bude stát, ale nic nezměníte na tom, že přitahovat Vás budou ženy.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-02 13:28:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nebo snad Vás by začali přitahovat chlapi, kdyby se to finančně vyplatilo? Těžko.
..................................................................................

Záleží na tom, jak by to EU dotovala,

samozřejmě to chce mít asi dobrej projekt aby jedna homosexuální soulož vyšla přinejmenším na 100 000 Kč.
Pak by se o tom dalo uvažovat,
případně by se to dalo udělat i jako přednáška pro veřejnost a školní mládež
za účelem sbližování různě sexuálně orientovaných menšin...

tedy aby z toho měla užitek i společnost, to je asi důležité...
Autor: Urza Čas: 2016-04-02 13:31:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, ale jste-li heterák, pak můžete těch homosexuálních souloží provést, kolik chcete, ale stejně neztepláte.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-02 14:15:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To nevím,
člověk si zvykne na všechno,
a takový život homosexulů může být možná i harmoničtější nežli s u heteráků,
už jen to, že zde každý měsíc nehrozí psychiská labilita partnera způsobená menstruací je vcelku plus, nehledě na to, že se můžete sexuálním aktivitám neomezeně, nehrozí také nežídoucí otěhotnění, máte taky s kým chodit do hospody a s kým intelektuálně poplkat o něčem jiném, nežli je moda či pocity vaší partnerky...
Autor: Urza Čas: 2016-04-02 17:12:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže teplé mohou být i ženy, pak to máte zas dvakrát, takže tím se to moc neřeší.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-04-02 17:38:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na teplou ženu by se mně tedy moc předělávat nechtělo,
mám vcelku rád všechny své končetiny,
i když tedy určitě by se bylo možno předělat na ženu psychologicky,
stačilo by věnovat více pozornosti svým pocitům a vzhledu
a začít se cítit jako žena,

vono sice to svý genetický naprogramování člověk asi moc neovlivní,
ale protože gen. naprogramování se pak projevuje tím, že věnujeme pozornost
tomu a tamtomu zase ne,
tak stačí začít věnovat pozornost tomu čemu chceme a začít se cítit jako žena,
a pak se můžeme ženou víceméně i stát

což je podobné té představě že máme okurku v řiti,
i když ji tam nemáme tak vlastně cítíme že ji tam máme což ovlivnuje naše chování

Víceméně takovej placebo efekt, věříme že jsme žena a tak se jí staneme,
i když tedy asi rodit děti nebudeme,
to umí leda Švajcenegr, i když on byl vlastně chlap..
Autor: Vlach (neregistrovaný) Čas: 2016-04-03 08:35:55 Titulek: Re: [↑]
Existuji ale taky bi-to je neco jako nerozhodnuti volici(nevi,do ktere diry
to hodit).A kdyz je propaganda dlouhodobe zblbne ruznymi falsemi,napr zmalovani chlapi s prsama (vypadajici pomalu lip nez nektery zensky) a nebo denne ukazuje masoveho vraha nebo zlodeje jako hodneho dedecka a zachrance(Stalin,Hitler,Baba,..),tak se volebni vysledky zasadne meni.
Ale nemam to moc nastudovane,jen vim,ze nazory na danost nebo ziskani teploustvi jsou velmi nejasne.
Autor: Urza Čas: 2016-04-03 09:46:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, já taky leckdy nevím, "do které díry to hodit", jak jste vyjádřil, přesto o své sexuální orientaci mám jasno xD
Co se týče toho, zda je homosexualita získaná či vrozená, tak nejspíše vrozená, ale i kdyby náhodou získaná (nebo kombinace), pak v útlém věku; rozhodně dospělého jedince nepředěláte.
Autor: Urza Čas: 2016-04-03 09:53:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A dodávám, že to neplatí jen pro homosexualitu; heterosexuála též nepředěláte, ale ani různé devianty jako fetišisty, exhibicionisty, zoofily, nekrofily, sadisty, pedofily, masochisty, dendrofily a mraky dalších úchyláků prostě nepředěláte.... jakmile máte dospělého člověka s danou sexuální preferencí, prostě ji nezměníte.... je to oříšek pro všechny sexuology, chodí k nim páry s problémy v sexuálním životě, protože jednoho nevzrušuje klasický sex, ale pouze nějaká deviace, přičemž nevědí, co s tím, a nikomu se to ještě nepovedlo změnit, i když se o to snaží.
logo Urza.cz
kapky