Autor: Urza
Čas: 2017-08-07 00:00:02
Uniformované opice mají žně
Chlápek z Opavy jel autem venčit psy; v autě nechal otevřené okýnko, aby se v mezičase vyvětralo. A co čert nechtěl, kolem šly opice v uniformách; započala tedy pravá nefalšovaná policejní buzerace. Dotyčný se na ně vykašlal a odjel; mluvčí fízlů to okomentovala: „Tvrdil, že je to jeho věc, ničeho se nedopustil a nehodlá nic řešit. Poté sedl za volant a z místa drze odjel. Kdyby to neudělal, téměř jistě by se událost vyřešila napomenutím.“ Takhle mu napařili flastr. A za co? Nebyl dost konformní; kdyby bengům olízal boty a políbil řiť, platit by nemusel, což otevřeně přiznávají. Jinými slovy: „Poddaný, budeme tě buzerovat, ale ty nám prokazuj patřičnou úctu, kterou si nezasloužíme, jinak tě násilím donutíme zaplatit.“ A proč to celé? No protože v zákoně stojí: „Řidič, který se hodlá vzdálit od vozidla [..], musí učinit taková opatření, aby vozidlo [..] nemohla [..] neoprávněně užít jiná osoba.“
Vodáky zas buzerovalo po celé ČR 279 uniformovaných opic; zkontrolovaly 606 lodí, 93 přístavišť a dali dýchnout 520 vodákům (buzerace vodáků jsme tu opakovaně řešili už loni; včetně dechových zkoušek). K čemu je to dobré? Tady reálně ani nefunguje ta otřepaná výmluva jako u aut: „Řidič přece ohrožuje nejen sebe, ale i své okolí!“ Ale koho krom své posádky reálně ohrožuje taková kánoe? Jasně, velmi hypoteticky jinou kánoi, nicméně není-li její posádka též pod obraz a používá-li mozek, maximálně se vykoupe, což se prostě čas od času na vodě stává a všichni s tím počítají. Tady ale nejde o žádnou bezpečnost, ochranu ani pomoc, podobně jako u otevřených okýnek v autě se jedná jen o udržování poddaných pod tlakem, ukájení ega nuzných existencí ve službách policie, jejich vykazování činnosti a loupení nějakých těch peněz do nenasytného chřtánu státu. Nebo má snad někdo pocit, že tohle dělá policie pro nás?
Vodáky zas buzerovalo po celé ČR 279 uniformovaných opic; zkontrolovaly 606 lodí, 93 přístavišť a dali dýchnout 520 vodákům (buzerace vodáků jsme tu opakovaně řešili už loni; včetně dechových zkoušek). K čemu je to dobré? Tady reálně ani nefunguje ta otřepaná výmluva jako u aut: „Řidič přece ohrožuje nejen sebe, ale i své okolí!“ Ale koho krom své posádky reálně ohrožuje taková kánoe? Jasně, velmi hypoteticky jinou kánoi, nicméně není-li její posádka též pod obraz a používá-li mozek, maximálně se vykoupe, což se prostě čas od času na vodě stává a všichni s tím počítají. Tady ale nejde o žádnou bezpečnost, ochranu ani pomoc, podobně jako u otevřených okýnek v autě se jedná jen o udržování poddaných pod tlakem, ukájení ega nuzných existencí ve službách policie, jejich vykazování činnosti a loupení nějakých těch peněz do nenasytného chřtánu státu. Nebo má snad někdo pocit, že tohle dělá policie pro nás?
Přečtení: 29080
Komentáře
Komentář 16036
Komentář 16037
S pozdravem
Bc. Josef Šiml
zástupce referenta druhé pracovní skupiny legislativního odboru Úřadu pro ochranu lodní dopravy
Komentář 16038
Váš návrh je podnětný, nicméně v současné době si dovoluji upozornit na jiné podceňované nebezpečí. Řada nedemokratických režimů mám k dispozici vlastní vojenská námořnictva, navíc část nestátních organizací mohla při rozpadu SSSR, Libie a dalších ozbrojených států získat vojenská plavidla.
Kontrola vojenských plavidel na vlastních územích je pro vnitrozemský stát relativně jednoduchá, s výjimkou ponorek, které se dokáží pohybovat skrytě a zejména za zvýšených stavů vody proniknout po velkých tocích zcela nepozorovaně. Z tohto důvodu zvažujeme nařízení, na základě kterého by plavidla pohybující se po našich největších řekách (včetně Vltavy) musela být vybavena příďovým sonarem s odesíláním polohy a zázamu v reálné čase. Původně byly zvažovány pouze nákladní lodě a výletní parníky, ale aby se zabránilo obcházení zákona hledáním mezer v definicích, bude povinnost vztažena na všechna plavidla. Pro Vltavu potom uvažujeme, že by se povinnost nevztahovala na lodě od přehradní hráze Lipno II výše proti proudu, neboť tato není vybavena plavební komorou a je pro ponorky technicky nepřekonatelná. Zavádění tohoto opatření koordinujeme s Minsterstvem obrany.
Ing. Bc. Ladislav Šnorchl
náměstek Protiponorkového oddělení Ministerstva dopravy České Republiky
Komentář 16039
Mgr. Bc. Jiří Vladyka
podtajemník odboru dopravních prostředků prezidenta České republiky
Komentář 16054
Komentář 16040
Legislativu je třeba rušit a zjednodušovat, úřady a minsiterstva rovněž, ne přicházet s novou a zakládat nové státní instituce, celý systém musí projít mohutnou deregulací, stávající stav má ke svobodě velmi daleko.
Komentář 16041
Komentář 16055
Komentář 16042
Komentář 16043
Navíc vaše představa společnosti, bez státního uspořádání je komická. Něco takového fungovalo pouze v lovečsko-sběračských kmenech, kde neexistovaly výrobní vztahy.
Komentář 16044
Komentář 16045
Komentář 16046
Stát musí vyřešit problém, který způsobil stát.
Protože stát živí nepracující, musí pak být zákony, co budou hlídat, jestli si lidé na podpoře aktivně hledají práci.
Protože náklady na léčbu kuřáků jsou z veřejných peněz, musí kuřáci platit spotřební daň.
Protože stát dělá X, musí k tomu mít Y.
Co takto nemít stát, zrušit veřejný rozpočet a každý pojedeme za to svoje svobodně?
Komentář 16051
"Navíc vaše představa společnosti, bez státního uspořádání je komická." - To je brilantní argument. :D
Komentář 16057
Komentář 16063
Komentář 16050
Komentář 16053
Tak nějak se mi dělá fysicky zle, když sedím v jedné místnosti s někým, kdo prohlásí, že když je něco nařízené zákonem, tak se to dělat musí, i když je to v rozporu s elementární slušností, neřku-li morálkou. Pak dojde na obligátní otázku o udávání ukrývaných Židů za nacismu a je oheň na střeše. :-(
Komentář 16058
Komentář 16056
Komentář 16059
Komentář 16060
Komentář 16061
Komentář 16062
Komentář 16067
Komentář 16071
Komentář 16068
Komentář 16069
Komentář 16072
Komentář 16076
Komentář 16077
Komentář 16078