What a Wonderful World – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: Urza
Čas: 2019-11-01 00:00:02

What a Wonderful World

Před časem jsem v rámci jedné diskuse dostal zajímavou otázku – kdosi se mě ptal, zda mi jako libertariánovi, jenž vidí daně jako krádež a zákony jako agresi, připadá svět hrozně zlý a špatný; rád bych se o svou odpověď podělil zde. Řekl jsem mu totiž, že určitě ne, neboť svět považuji za naprosto úchvatné a fascinující místo; ano, pochopitelně nemáme tolik svobody, kolik bych si přál a vidíme kolem sebe krvežíznivé loupeživé státy, nicméně to zdaleka není vše! Nesmíme zapomínat na všechny ty kooperující lidi, již spolupracují a tvoří hodnoty; nesmíme zapomínat na obrovský pokrok (etický i technologický), který žene lidstvo neustále kupředu. A věci (až na občasné výkyvy) směřují k lepšímu; otrokářství prakticky zmizelo, válek je méně, životní úroveň (chudých i bohatých) stoupá, poprvé v historii trpí více lidí obezitou než hladem… a ač není vše v úplném pořádku, svět je úžasné místo pro život.
Přečtení: 105011

Reagujete na tento komentář:
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 01:22:05
Obec Branka u Opavy má v půměru 1100 obyvatel. Nachází se 5 km jižně od
města Opavy a rozkládá se ve tři sta metrů širokém severojižním údolí Moravice mezi výběžky Nízkého Jeseníku v nadmořské výšce 255 m. Ze západní strany je obec lemována kopcem Hanuše a z východní strany Braneckým kopcem, z něhož se nabízí pohled do opavské nížiny a při dobré viditelnosti je výhled i na Jeseníky a horu Praděd.


Statistické údaje
ZUJ: 554197
Počet částí: 1
Katastrální výměra: 694 ha
Počet obyvatel k 1.1.2019: 1084
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 05:45:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 09:01:11 Titulek: Re: [↑]
Ale dle wikipedie tato vesnice existuje, tak to pak nevím, kdo je tu podvodník. Ovšem já jakožto kolektivista neuznávám individualistické vlastnictví, a to ani u nicků.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 09:10:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 05:45:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: jakub g (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 06:13:21 Titulek: Re: [↑]
pozor podvodnik!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 06:27:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 08:02:26 Titulek: Re: [↑]
pozor schizofrenik!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 08:10:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 12:23:57 Titulek: Re: [↑]
Jsem kokot!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 12:32:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 13:54:50 Titulek: Re: [↑]
Kokote napiš pod toto: Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 14:51:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 13:55:27 Titulek: Re: [↑]
Kokote napiš pod toto: Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 14:51:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 23:57:04 Titulek: Re: [↑]
Jakube, miluji Tě. Chtěl se bych s Tebou vášnivě milovat. Chtěl bych ti ho vykouřit a zasunout Ti ho do zadečku. Máš ho velkýho? Ach, já jsem tak vzrušený!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 23:52:54 Titulek: Re: [↑]
KUNDA!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:36:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:43:33 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:46:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Barendol (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 08:16:42
S tím otrokářstvím nesouhlasím. Otrokářství nepovažuji za špatné, pokud do něj člověk vstoupí dobrovolně. Za mnohem důležitější ale považuji to, že stát, jako je ČR, ať už ho uznáváme za legitimní, nebo ne, se chová otrokářsky k více než 15% obyvatel, totiž k dětem. Proto nemohu považovat otrokářství za prakticky vymizelé.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 23:50:39 Titulek: Re: [↑]
PÍČA!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:37:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:42:14 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:48:44 Titulek: Re: [↑]















Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:51:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:44:03 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:44:32 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:45:10 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:45:30 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:45:53 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:49:31 Titulek: Re: [↑]






























































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:51:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:52:17 Titulek: Re: [↑]






































































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:53:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:54:35 Titulek: Re: [↑]




































































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:55:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: 00 (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 09:43:47 Titulek: Re: [↑]
Lepší stoku si už nelze ani představit.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:46:16 Titulek: Re: [↑]
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:47:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:50:24 Titulek: Re: [↑]












































































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:51:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:53:14 Titulek: Re: [↑]



































































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:53:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:55:07 Titulek: Re: [↑]






























































Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:55:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Josef Novák (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:58:05 Titulek: Re: [↑]
Kde?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:47:01 Titulek: Re: [↑]
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-02 08:05:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jakube? Todlencto ses ty, ten pravej?
Ja jenom, ze tohle je komentar dost idiotskej a od toho trolla k nerozeznani. Jestli von te nejak neinfikoval, nebo tak neco.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:47:31 Titulek: Re: [↑]
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-01 08:27:37
Web: neuveden Mail: schován
Celkem rozumny text...
... to mohl byt. Pak jsem ovsem docetl ke krveziznivim loupezivym statum. Aha...

Tak jsem se chtel jenom zeptat, nenapadlo Vas nekdy, ze pri soucasnem stupni autoindoktrinace a sebepoblazneni by prislusna, takova jakoze komplementarni spetka autocenzury a sebereflexe nemusela byt uplne kontraproduktivni?. Chapu, ze Vy sam uz to asi nevnimate, nicmene s timhle zarytym a slepe tupym levelem propagandy budete jeste hodne rad, pokud se libovolny rozumny clovek jen zasmeje a nevericne zavrti hlavou, misto aby po takto infantilnim triskani lopatickou cely ankap definitivne zavrhl pro dusevni nedostatecnost.

Samozrejme, az budete z tribuny hrimat k vroucim masam, pak tyhle hajlovaci paterny jiste najdou svuj cil. Do te doby je to ale jen cista, hola, trvale omilana a to vic smutna... trapnost.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-01 08:55:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Asi nikdo by tve texty zde nevystihl lepe, nez ty sam tou posledni vetou.
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-01 13:59:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Asi nikdo by tve texty zde nevystihl lepe, nez ty sam tou posledni vetou.

Ze jako moje texty jsou trapnost, dokud je nebudu z tribuny hrimat k vroucim masam, v kteremzto pripade by se z nich staly hajlovaci paterny? Tos mi ofsem nasadil brouka.
Ale na tebe ja dycinky dam, takze co bys mi odborne doporucil: jit do vrouciho masa, nebo spis zacit shanet nejake to sebereflektikum?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 15:46:28 Titulek: Re: [↑]
Jít do zadku, ty kokote!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 16:18:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-01 23:09:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Pozor, podvodník!

No nevim, treba to tam ma opravdu rad. Jestli ty jenom nezarlis, kdyz se nam tady do toho montujes.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-01 20:19:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ve tve posledni vete jsem nic o zadnych masach nevidel, ale ty jses tu ten genius, ty tomu asi rozumis lepe, nez ja, takze mas jiste pravdu.
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-01 23:05:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ve tve posledni vete jsem nic o zadnych masach nevidel

Puvodne jsem te chtel pozadat, zda by ses alespon pri tech sporadickych debatach se mnou nemohl pokusit delat ze sebe v ramci moznosti o trochu mensiho blba, ale on ten pes bude zakopany spis nekde jinde. Zjevne pro tebe budto byla posledni veta jedina jakstaks pochopitelna cast z celeho meho postu, nebo ti naopak samotne jeji preslabikovani vzalo tolik casu a kapacity, ze se ti ta predchozi cast smazla a prepsala. Mozna by ti pomohlo delat si u slozitejsich komentaru prubezne poznamky a na konci si pak sestavit pomocnou pracovni osnovu. Sice takova jakoze berlicka, ale priste uz to urcite poberes cely, pisofkejk.

At se ftom zbytecne nepatleme: co presne sis tedy v one posledni vete predstavoval pod casovou specifikaci "do TE doby"? Dik.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 23:51:45 Titulek: Re: [↑]
MRDAT!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:37:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 00:41:17 Titulek: Re: [↑]
Tak už se s tím vole smiř a nepiš sem furt jak debil Pozor podvodník! Nikdo na to tady neni zvjedavej. Za to že seš kokot si můžeš sám, ty podvodníku. Cha cha cha cha cha
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-02 00:48:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 08:58:29 Titulek: Re: [↑]
S učením soudruha Benita Mussoliniho v mé knihovně se svět nezdá být až tak špatným místem k bydlení. Je jen třeba ho trochu provětrat, třeba jedna malá brigádečka černých košil by stačila, hlavně převychovat ty dredaté tlouštíky.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 08:58:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 12:23:17 Titulek: Re: [↑]
Pane rado, já kradu!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-01 12:32:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, podvodník!
Autor: velkej Ká (neregistrovaný) Čas: 2019-11-01 23:49:23 Titulek: Re: [↑]
Pozor, podvodník!
Autor: Enemy Čas: 2019-11-02 07:16:18 Titulek: Pozor robot
Web: neuveden Mail: neuveden
Možná by měl urza místo zaškrtnutí políčka "nejsem robot" dát "nejsem podvodník"
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-02 08:13:59 Titulek: Re: Pozor robot [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A meli by poftakach... Hlasuju pro, dobre Vy!
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 17:12:12 Titulek: Re: Pozor robot [↑]








































































Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-02 17:12:52 Titulek: Re: Pozor robot [↑]
Ale já jsem podvodník!
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-02 18:03:31 Titulek: Re: Pozor robot [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ale já jsem podvodník!

Prave! Takze uz by sis ani neskrt, debile.
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 09:27:50 Titulek: Re: Pozor robot [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Proto taky zaškrtnete políčko že nejste podvodník,
to dá přeci rozum, když jste podvodník..

Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 09:50:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to je přesně ten problém, místo toho, abyste se ohradili, že vám vadí, co tu ten debil provádí, tak ho v tom ještě podporujete. Ale vy jste holt něco jako komunisti, některé názory vám nebyly příjemné, tak jste si postavili svou vlastní verzi rušičky. A teď se plácáte po ramenou, jak vám skvěle funguje.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 10:21:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidis, a tenhle tvuj komentar je jeden z duvodu, proc si op tobe myslim, ze jses totalni idiot.
Takove nepochopeni psaneho textu, nepochopeni jakychkoliv myslenek, a nepochopeni toho, jak svet okolo nas funguje, to je u tebe tak silene, ze skoro ani nedokazu uverit, ze az takovy debil existuje.
Btw, pochopim ,pokud jses zenska, tam by to davalo urcity smysl.
Ja ti povim jednu takovou vec - ale neverim, ze to pochopis, ty tyhle veci nechapes, fakt jak zenska…
totiz: Pokud nekdo napise "Děkuji nicku "Jakub G(neregistrovaný)", který mi potvrdil skutečnost, že Jakub G je neskutečný dement. " , tak to NEZNAMENA, ze dotycny PODPORUJE toho prvniho jmenovaneho. Znamena to, ze DIKY NEMU si diskutujici potvrdil svoji domnenku, ze "Jakub G je neskutečný dement".
Nikdo (a nebo alespon o nikom nevim) tu nepodporuje to, "co tu ten debil provádí". Jeho cinnost nepodporuje nikdo. Ten komentar o tom nebyl.
No ale jak jsem psal na uvod, nemyslim, ze bys to pochopil.
Btw, presne to same jsem ti tu chtel napsat uz pred par dny, ale pak jsem si rikal, ze je to uplne zbytecne, protoze bys to stejne nepochopil. Hle, napsal to nekdo jiny, a skutecne jsi to nepochopil.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 10:28:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud si myslíš, že tím, že dotyčnému někdo poděkuje, ho v jeho chování nepodporuje, tak jsi podobně hloupý jako on. Píšeš něco o nepochopení, jak funguje svět, ale vůbec nechápeš, že nejde jen o to, co přímo komentář tvrdí, ale hlavně o to, co vyvolává. Ale nečekám, že to, Lojzíku, pochopíš.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:03:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pismenka cist umis, mozna I vyznam slov chapes, ale dal uz jsi nedosel, co...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-04 15:37:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kupodivu moje poděkování nic nevyvolalo. Pokud nepočítám tvé hýkání. :-)
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-04 15:52:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Proč by to mělo něco vyvolat,

jo kdybyste se třeba pustil do náký tý kritiky, tak by na vás mohla dopadnout ocelová pěst lidu a to není žádná prdel, to je mnohem horší než náká hospodská rvačka v Horní-Dolní...
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-04 16:53:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tým len potvrdzuješ že toho trolla hrá nejaký váš kumpán.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 16:56:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ten kdo nejvic krici, od toho to fici…
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-04 17:21:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Trafená hus zagágala.
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 10:43:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nikdo (a nebo alespon o nikom nevim) tu nepodporuje to, "co tu ten debil provádí". Jeho cinnost nepodporuje nikdo.
.....................................................................
Já jo...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 10:24:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale není,

přenos a protipřenos jsou v psychologii velmi užitečnou záležitostí,
takže ti dva Jakubové se výborně doplnují,
stejně tak jako Jakub voriginál doplnuje anarchokapitalisty....

Je to v pohodě...
Web: neuveden Mail: neuveden
Dement Jakub G totálně (a obávám se že záměrně) destruuje diskusi svými naprosto zbytečnými hovny o podvodnících (i duchem chudý čtenář dokáže rozlišit mezi registrovaným a neregistrovaným nickem a nepotřebuje na to nekonečné upozorňování). Přerolovat ta jeho hovna je neskonale dlouhé a výrazně to znepřehledňuje diskusi. Jeho hovna navíc inspirují neregistrovaného Jakuba G k dalším výblitkům.

Prosím Urzu. S tímhle si už ban klidně dovolit můžeš. Pro oba. Kdyby do naší hospody opakovaně chodila takováto dvě střeva a opakovaně nás nějak takto obtěžovala např. u kulečníku, patrně by hospodu už dávno opustila se zakrváceným nosem. A to navždy. Bez náhrady.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 11:00:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, takže problém není v tom, že se tu za mne někdo vydává, ale v tom, že se proti tomu ohrazuji. Vzhledem k tomu, že na některé jeho blbosti tu lidé odpovídají jako na reálné komentáře, tak je tu asi dost lidí chudých duchem. A já prostě neřeším, kde už je to dost blbé na to, abyste to poznali. Kdybyste se hned rázně ohradili, že vám vadí, že se tu lidé vydávají za jiné osoby, třeba by toho nechal. Ale to vy ne, to vy si raději budete kopat do oběti ...
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:03:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
LOL prej obeti :-)
Stejne si myslim, ze to sem pises oboji ty, protoze to je moznost, jak tu muzes exhibovat
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 11:14:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemám potřebu exhibovat komentáři bez myšlenky.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:21:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak proc to delas?
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 11:27:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prozradím ti tajemství, to, že nedokážeš myšlenku pochopit, neznamená, že tam není.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 11:34:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pravda, u spamovani "Pozor, podvodnik!", a to opakovane uz asi po tisici, nedokazu rozklicovat nejakou zasadni myslenku.
Ale verim, ze ty ji tam vidis a kazdy den nas obohacujes touto uzasnou myslenkou, kterou my ostatni pouze nechapeme.
Jses proste nekde uplne jinde, nez my...to je jasne…
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 11:58:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pravda, u spamovani "Pozor, podvodnik!", a to opakovane uz asi po tisici, nedokazu rozklicovat nejakou zasadni myslenku.
...........................................................................

To je ale způsobeno tím,
že prostě tisíckráte je prostě málo,
někdy je prostě zapotřebí mnohem, mnohem více....

Opakování je matkou moudrosti, takže někdy je třeba opakovat mnohokráte,
než se dostaví moudrost....
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 12:08:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prostě otagování podvodníka, pokud ti vadí, řeš příčinu, ne následek!
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:21:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V tom je právě ten problém. Než člověk přeroluje přes ukřivděné výkřiky pitomce, tak skoro zapomene, pod jakým článkem diskutuje...
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 12:26:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vidíš, nebýt těch tagů, vůbec byste neřešili, že se tu nějaký blb vydává za ostatní. Takže se netvařte, že nesplnily účel.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:42:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesplnily žádný účel. Jestli sis nevšiml, tak na píčoviny nicku "Jakub G (neregistrovaný)" vlastně nikdo nereaguje, protože téměř všichni, krom kreténa pod nickem "Jakub G", rychle rozeznali rozdíl. Svými "ohradami" kretén "Jakub G" vždycky vyprovokuje neskutečné vlákno "hovna" - "hoovna" - "hooovna" - "hoooovna"... a původní pokus o diskusi (byť by se týkala jinak marné debaty s norkem, Szaszem apod.) je v tahu. Z čehož měl možná někdo chvíli prdel, ale teď už je to vyloženě na pěst.

Obávám se, že od nicku "Jakub G" jde o záměr, protože když neuspěl v diskusi, tak se ji snaží roztřískat.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 12:48:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neuspěl v diskuzi? A na to si přišel jak? Měli jste to na ideologickém školení? Právě že vám došly protiargumenty, tak jste se rozhodli můj nick prostě vytrolit. Navíc jsi vůbec nepochopil, o jakém účelu jsem mluvil.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 13:04:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jses fakt takovej debil, abys tohle myslel vazne?
Aha, a jo, jses
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 13:20:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak mi řekni, kdo doteď řešil, že tu někdo píše příspěvky pod cizími nicky?
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 13:57:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to presne znamena "resil"? JAK PRESNE si predstavujes "reseni"?
Aha, ty si predstavujes jako reseni, ze budes vsude psat "pozor podvodnik". No, takovehle reseni podle me dlouhodobe provozuje jenom uplnej debil.
Pochopil bych obcasne upozorneni na zacatku…
Jinak, vis jak napriklad ja resim takovehle veci? Rozlisim je a ignoruju. Rozlisim, kdo to pise a ignoruju trolla.

Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 14:05:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co to presne znamena "resil"? JAK PRESNE si predstavujes "reseni"?

Slovo řešit, neznamená vyřešit. Klidně si místo něj dosaď "zabývat se tím", "vidět v tom konečně problém". Je teda smutné, že problém nevidíte v podvodníkovi, ale v upozorňování na podvodníka, ale co už holt s vámi ...

Rozlisim je a ignoruju. Rozlisim, kdo to pise a ignoruju trolla.

Tak na co si stěžuješ, ignoruj i ty tagy máš to!
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 14:06:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Curaku, nevkladej mi do ust neco, co jsem nerekl.
Zmrdi kokote.
A ano, ignorace je jedine reseni.
Tahni do pici, definitivne.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 14:07:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prosím tě, co ti vkládám do úst? Jen komentuji, cos tys sám napsal.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:03:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty zmrde, a jak jsi prisel na to, ze "Je teda smutné, že problém nevidíte v podvodníkovi, ale v upozorňování na podvodníka, ale co už holt s vámi …", co? Kde jsem neco takoveho rekl, napsal, naznacil?
To, ze jsem ti napsal, ze se chovas jak kokot, protoze takovouhle reakci fakt nic nevyresis a jenom tim otravujes ostatni, to jako ve tvych ocich znamena, ze "nevidim problem v podvodnikovi"?
Musim rict, ze absolutne nechapu, jak vubec muzes zit, kdyz mas v hlave totalne nasrano - nehlede na to, ze jsem ti VYSLOVNE napsal, jak ten "problem" resim, ty curaku!!!!
Takze ja ti napisu, jak resim problem, a ty me na to odpovis, ze ten problem nevidim.
Paneboze, ty jses opravdu naprostej imbecil.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 20:22:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bože, tohle snad není o tom, kde jsi co přesně napsal, ale jak se chováš!
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 21:06:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja ti za to fakt nemuzu, ze jses uplnej kokot a nechapes, proc lide delaji to, co delaji a jake to ma vyznamy. Promin, mozna by ti mohl pomoci nejaky odbornik, nejaky lekar treba...
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 21:30:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No já vidím, že se navážíš do mne. Nikdy jsi tu neoslovil přímo toho blba, aby toho nechal. To mi stačí. Možná si neuvědomuješ, jaké má tvé chování dopady, možná si to uvědomovat ani nechceš, ale to už není můj problém.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 21:45:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl, to jses fakt takovej debil, ze ti to jeste nedoslo, I kdyz uz jsme ti to tu OPAKOVANE psali? Ano, jses takovej debil...zkusim to jeste jednou. Fakt strasna skoda, ze ti to tu nemuzu namalovat, to by to mozna I clovek tveho intelektu pochopil.
Tedy. Pokud je nekde troll, ktereho bavi nasirat lidi, existuje JEDINA, ano opravdu JEDINA metoda, jak s nim USPESNE bojovat. Uz jsme ti to psali, ale jeste jednou, davej pozor...schvalne ted pisu pomalu, abys to pochopil:
Ta metoda zni: NIJAK na nej nereagovat.
Pokud udelas COKOLIV jineho, nebude to mit uspech.
A vis, tohle nerikam jen ja - zkus pouzit moudry internet a dozvis se, ze tento postup preferuji taktez ruzni odbornici, kteri se touto problematikou zabyvaji.
Stejne to nepochopis, ale zkusit jsem to musel.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 21:49:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A my ti opakovaně psali, že to není troll, který by se bavil tím, že bude nasírat kohokoliv. To je někdo z té vaší úderky, kdo se rozhodl zdiskreditovat nick, jehož názory mu byly nepohodlné. A když ho nikdo z té vaší úderky neokřikne, nebo ho dokonce někteří i pochválili, tak v tom pochopitelně bude pokračovat.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 22:05:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, takze je to s tebou koukam horsi, nez jsem si myslel. Fakt nejaky lekar by mohl pomoct.
Ale musim rict, ze me to, co jsi ted napsal, jeste vic utvrdilo v tom, ze si to pises sam, a nebo je to nekdo, s kym ses domluvil.
No, tak jako tak, alespon vidim, ze jsem se celou dobu snazil diskutovat s naprostym kokotem, ktery se konecne definitivne odkopal a to, co to je za curaka, uz ted musi videt uplne kazdy.
Timhle komentarem jsi to fakt dorazil.
Curaku
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-03 22:38:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A my ti opakovaně psali, že to není trol

Muhehe, nepsal jsem ti nahodou pred par dny, kdo tu bude (a to zcela opravnene) za vola? Kdosi si do tebe vychechtane stoura klacikem, a ty skaces, jak on piska, a pak tady trapne knucis a skemras. Kuhovnu tak leda, osla, ktery si osobniho trola jeste prikrmuje, nikdo litovat nebude. Jenze prestat krmit, to by mohlo vypadat trosku jako, ehm, ne uplne vitezstvi, ergo nepripada v uvahu, zejo. No tak si krm, co uz - treba toho tbola aspon od smichu zacne bolet brisko.

(PS: jinak tahle typicky vychcana aktivisticka svinarna, jak prehrat svuj problem na zcela nevinne, nezucastnene, anonymni okolojdouci tim, ze jim pod nohy nahazu klacky obalene dostatecne svinskou demagogii (tedy ono zprofanovane "brani rukojmi"), je... no svinarna, co taky dodavat. Excelentni.)
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-03 22:04:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Kde jsem neco takoveho rekl, napsal, naznacil?

OK, chces si to posichrovat. Uznavam, tohle je skutecne presvedcivejsi. Hiphip, idiote.
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 15:49:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Aha, ty si predstavujes jako reseni, ze budes vsude psat "pozor podvodnik". No, takovehle reseni podle me dlouhodobe provozuje jenom uplnej debil.
..........................................................................

No a proč by to nemohl psát ?
Takto pěkně si navzájem Jakubové trollí a je to....

Vždyt jste stejně Jakuba G voznačili za trolla,
a to jen proto protože vyvrací vaše názory,
no tak vyvrací i názory trolla podvodníka Jakuba,
a trollí mu na jeho trollení

Chováte se jak vopice,
přeberete nákej zmrdanej názor vo nějakým trollení,
kterej vymyslel nákej zakomplexovanej čurák s bedarem na prdeli,
a myslíte si, že trollení je nějako špatně...

Běžte s nákým trollením do píči a vemte tam s sebou i tu vymrdanou morálku...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 16:23:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl!!!
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 16:25:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bože, to je jak u blbých. Přece jsem nepsal, že se to vyřešilo, ale že to konečně nějak řešíte!
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 16:43:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Řešení - poprosil jsem Urzu, zda by mj. nemohl kopnout do prdele pračuráka, který začal diskusi prasit svými trapnostmi = tebe. Snad nikdo, pokud se nejednalo o nějaké prvotní srandy, na nick "Jakub G (neregistrovaný)" nereaguje a nepodporuje ho v jeho (vyšinutého Vostála zas tak moc nepočítám). Jedině díky tobě a tvému zcela zbytečnému hovadění se s diskusí stává nepřehledné přelooouhé hovno.

Ale vlastně si uvědomuju, že tohle je úplně geniální ukázka principu "duševního vlastnictví" k nicku "Jakub G"! Prosím, prosím, předveď nám jeho uplatnění v praxi.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 16:59:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasné, niekto z vašej "party hic" začal troliť Jakuba a riešenie ako sa zbaviť trolenia ktoré robí niekto z vás je zablokovať originálneho Jakuba. Geniálny odžub ako sa zbaviť jednoho z mála tunajších kritikov vašej utópie. A myslím si že keby Urza chcel tak aj vie zistiť ktorý podvodník tu píše pod Jakubovým a občas aj pod mojim nickom.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 17:40:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Veškeré trolení na těchto stránkách zajišťují oba pračuráci (JG registrovaný i neregistrovaný) stejnou měrou. Z cca 120 příspěvků je bůhvíkolik desítek hoven, kterými ti dva zasírají a znepřehledňují diskusi. Pokud s tím nepřestanou, byl bych osobně rád, kdyby je majitel Stok nakopal do prdele oba. Nikdo z nás diskutujících se ale nemůže těchto dvou ubožáků zbavit, dokud je tady bude majitel Stok tolerovat. A do té doby to musíme s nimi nějak vydržet. I kdyby to mělo být dočasně = 1 Furt. Pouze Urzu o něco může kdokoli požádat/poprosit. Na víc tady právo v tomto ohledu nemá. Urza nemusí na svých Stokách s takovou žádostí/prosbou dělat vůbec nic.

Proč by měl Urza něco zjišťovat? Tvůj nick je tvým majetkem, tak si ho hlídej, ať ho jiný nemůže zneužívat. Urzovi je (předpokládám) do tvého majetku prdlajs = není za jeho zne/užívání, ochranu nebo dokonce pátrání po zloději, nijak zodpovědný. Na Stokách jsem ale s 99,99% schopen rozpoznat tvůj nick od "kradeného" (na rozdíl od veleinteligentního tebe, kterýs nepoznal, kdy jsem co psal já), i kdyby zloděj stokrát napsal "norbertsnv". Čtenář si všimne "kouzelného grafického symbolu" nic nebo (neregistrovaný). Takže konec konců ti Urza tímto způsobem zajistil ochranu tvého nicku tak, aby každý poznal, co je co. Kýbl hoven (Jakub G a patrně ani ty) není schopen pobrat, že ostatní nemusí být stejné kýble hoven, rozpoznají na rozdíl od vás dvou plagiát od originálu, a serete další hovna.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 17:54:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč by měl Urza něco zjišťovat? Tvůj nick je tvým majetkem, tak si ho hlídej, ať ho jiný nemůže zneužívat.

Tvá hloupost mne nepřestává udivovat. Jediný způsob, jak mohu hlídat to, že můj nick je zneužíván, upozornit na to, že byl zneužit. Tak to dělám a tobě se to nelíbí. Ty prostě nevíš, co chceš.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 18:01:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fiala dobre vie čo chce, zbaviť sa dvoch aktívnych kritikov.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 18:05:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty nemáš v hlavě ani tu pověstnou mrdku. Já se na Stokách nemám jak kohokoli zbavit. Ani nemám způsob, jak komukoli zabránit sem cokoli psát. Takže opět sereš vlastní hovna, kterými si chceš do mě kopnout.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 18:12:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď chvalabohu že iba chceš ale nemôžeš :-). Aspoň teda verím v Urzov zmysel pre spravodlivosť že ak bude niekoho rušiť tak iba imitátorov.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-03 19:38:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moc by mě mrzelo, kdybyste si myslel, že se tu nějaký ankapák chce zbavovat názorových oponentů a kritiků. Zrovna Vy nějaké názory máte, lze se s Vámi o nich bavit, a např. já Vás v diskusi vídám rád, i když s Vašimi názory většinou nesouhlasím.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 18:03:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, Von to nikdo bez tvého sraní nepozná, kdo je kdo. No každý nemá na krku kýbl hoven. Navíc tím svým "upozorňováním" způsobuješ totální zasrání diskuse, protože toho druhého pračuráka (kterého každý od tebe rozezná i bez tvého "upozorňování") akorát vyprovokuješ k uveřejňování sáhodlouhých, leč prázdných příspěvků, pod kterými opět nasereš svá hovna. Takže táhněte tyhle debility provozovat někam do prdele oba dva zmrdi!!!
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 18:00:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja netvrdím že s problémom môjho dvojníka musí Urza niečo robiť, ja som iba písal že keby chcel tak by asi vedel zistiť kto z vás mňa či Jakuba imituje. Lebo si nemyslím že je to niekto nový.
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-11-03 18:01:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A do té doby to musíme s nimi nějak vydržet.
..............................................
https://www.youtube.com/watch?v=NGgEuMkPwa4
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 19:57:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem cim dal tim vic presvedcen, ze ten "podvodnik" jses bud ty, a nebo spis Jakub osobne.
Je to presne ten vas styl
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 20:08:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasné, budeme imitovať sami seba, rozmýšľaš ty aspoň trochu predtým než niečo napíšeš?
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:12:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jasne...cil - rozesrat to tady. Prostredek je jednoduchy - nejprve psat jakoby z neregistrovaneho uctu, a pak reakci na to totalne rozesrat diskuzi.
Vubec bych se tomuhle scenari nedivil.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 20:15:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak určite ty blbečku, ja potrebujem aby moje logické argumenty zanikli v prostoduchých výkrikoch môjho imitátora.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-03 20:20:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vidis zmrde, kdyz ty to napises o nekom jinem, je to zcela v poradku. Kdyz to nekdo napise o tobe, je to to blbecek.
Ale chapu, u lidi tveho razeni nic neobvykleho.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-03 23:29:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No lebo imituje mňa a nie teba, blbečku.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 00:01:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty kokote, imitoval i me, akorat ja nemam potrebu to resit, protoze nemam zajem krmit trolly.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-04 00:19:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hej, raz alebo dvakrát, aby ste vy hajzli podrazácki zakryli že je to vaša práca.
Autor: Lojza Čas: 2019-11-04 00:34:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kriple zasranej, nejsem tvoje mama, abych delal takovy veci.
Tahni taky do pici
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-04 21:52:33 Titulek: Re: [↑]
Já jsem falešný Jakub G. No, ale zas tak falešný nejsem, opravdu se jmenuji Jakub a mé příjmení začíná písmenem G, to je to jediné, co mám s registrovaným Jakubem G společného. Rozlišuje nás i to, že on je registrovaný a já neregistrovaný. Já totiž na rozdíl od něj nejsem homosexuál, mám partnerku a nemusím být tedy registrovaný, ale normálně ženatý.
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-04 00:21:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> akorat ja nemam potrebu to resit, protoze nemam zajem krmit trolly.

Zrovna v tvym pripade bych do toho nejaky krmeni vubec netahal, protoze i libovolne zatroleny prispevek ti imidz muze jedine zlepsit. Navic vzhledem k tomu, ze vetsinou vubec nevis, co placas, stezi budes schopen to troleni rozlisit od placani vlastniho.
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-03 22:02:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Je to presne ten vas styl

OK, dik. Pred chvili jsem mel dojem, ze jsem od tebe zahledl nejaky relativne normalni komentar, a v rozruseni jsem zacal tapave bloudit bytem, hledaje pevny bod. Ted uz je svet zase v poradku. Je to presne ten jejich styl.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:31:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Každý kokot dokáže rozlišit mezi registrovaným a neregistrovaným přispěvatelem. Mě je např. úplně u prdele, že tu někdo cizí něco napsal pod jménem "Tomáš Fiala" nebo "velkej Ká". A nemám už vůbec problém s tím, že nějaký dement (v případě užití jména "Tomáš Fiala" to byl norek) to rozlišit nedokáže. Já na první pohled poznám rozdíl - "Jakub G" x "Jakub G (neregistrovaný)" nebo "velkej Ká" x "velkej Ká (neregistrovaný)". Nebudu kvůli tomu zasírat a ničit jiným diskusi.

Ostatní svoje zbytečný kydy si nabouchej do kecek.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 12:46:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jo, chudáčkovi Tomáškovi někdo ničí diskuzi. Že ten blbec sem začal psát, aby zničil diskuzi mně, to je mu jedno, prostě jen já, já, já ...
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 12:59:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dement se nezapře a plagiát Jakub G (neregistrovaný) mi předložil pádný důkaz. Neřeším vůbec, jestli je to provokatér nebo jestli tě chtěl jen demaskovat. Osobně se dál této ubohé přestřelky zúčastňovat nehodlám. Jak se ke svým Stokám postaví Urza, je jeho věc.
Autor: Tomáš Fiala Čas: 2019-11-03 13:01:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ničí-li někdo dikskusi, jde v případě Tomáše Fialy o "chudáčka Tomáška" a v případě Jakuba G o "oběť". Ty jsi fakt pičus. Howgh.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 13:21:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak jasně, můj nick byl zneužit, ale já jsem jistě agresor, že? Co ještě z tebe vypadne?
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-03 11:01:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A pokud chceš Urzu k něčemu vyzývat, udělej to raději v knize návštěv, pochybuji, že tyhle diskuze vůbec čte.
Autor: jM (neregistrovaný) Čas: 2019-11-03 18:08:03 Titulek: Skript
BTW, pre tých, ktorým sa, tak ako mne, už nechce brodiť týmito sračkami v každej diskusii, sem dávam tento jednoduchý Greasemonkey/Tampermonkey skript, ktorý sám s veľkým úspechom už nejaký čas používam:

// ==UserScript==
// @name Jakub G
// @match https://stoky.urza.cz/*
// ==/UserScript==

for (const comment of document.querySelectorAll(".commentHeader,.commentHeaderStranger")) {
if (comment.innerHTML.includes("Jakub G (neregistrovaný)")
// || comment.innerHTML.includes("Vostál Petr")
// atď...
) {
comment.parentNode.style.display = "none";
}
}

for (const comment of document.querySelectorAll(".commentBody")) {
if (comment.innerText === "Pozor, podvodník!") {
comment.parentNode.style.display = "none";
}
}
logo Urza.cz
kapky