Znásilněná si za to může sama – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: marek28
Čas: 2017-05-15 00:00:02

Znásilněná si za to může sama

No jako vážně. Měla si dávat pozor. Třeba se neoblékat vyzývavě, neopíjet se na diskotéce nebo se nevracet potemnělým parkem. A jo vlastně – většina znásilnění proběhne mezi lidmi, kteří se znají, a temná ulička je klišé. To je fuk. Pořád si za to může sama. Sama si přece vybírá, kterými lidmi se obklopuje. Sama si vybrala partnera. Sama si vybrala, ke komu pojede na chatu. A když ty lidi nezná, tak se s nimi nemá scházet sama, protože přece neví, co od nich čekat. Že to byl její otec, když jí bylo 14? Nezájem, měla utéct, je to její chyba.

To jste si ale právě přečetli sračku, že? Je to tak. Je to naprostá hovadina. I kdyby se skutečně nějaká holka potulovala obnažená po parku a prozpěvovala si, jak je nadržená, absolutně nikomu to nedává právo ji zatáhnout někam za keř a tam se ukojit. Stejně jako tohle právo nemá partner. Nemá ho nikdo. Říká se tomu svalování viny na oběť – jako že se někdo choval hloupě, takže si může sám za to, že ho kdosi zprznil, okradl, zabil, whatever… každý moderní levičák vám vysvětlí, že to je naprosto nepřípustná argumentace a že vina je vždy plně na straně agresora.

Já s nimi souhlasím. A na rozdíl od nich jsem ještě k tomu konzistentní. Takže nikdy nikomu neřeknu, že pokud mu vadí, že ho stát okrádá a buzeruje, má se odstěhovat do Somálska. Protože to je přesně to nepřípustné svalování viny na oběť, které je u příkladu se znásilněním tak zřejmé.
Přečtení: 12880

Reagujete na tento komentář:
Autor: pz100000 Čas: 2017-05-15 04:21:12
No, nehlede na irelevanci prikladu je ponekud sverazne nazyvat reseni problemu svalovanim viny.
A jeste ponekud sveraznejsi je to v pripade nereseni problemu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-05-15 04:21:12
Web: neuveden Mail: schován
No, nehlede na irelevanci prikladu je ponekud sverazne nazyvat reseni problemu svalovanim viny.
A jeste ponekud sveraznejsi je to v pripade nereseni problemu.
Autor: Petr (neregistrovaný) Čas: 2017-05-15 08:02:55 Titulek: Problém
Já mám teda dost problém s tím že když obnažená holka řekne že chce sex tak že je to znásilnění...
Autor: marek28 Čas: 2017-05-15 08:15:48 Titulek: Re: Problém [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A ani nebude...Pokud to teda říká vám.
Autor: velkej Ká Čas: 2017-05-15 08:28:55 Titulek: Re: Problém [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to už je taková blbá doba, že některé kurvy jsou kurvy především povahou, a nepomůže ani, když máš od nich ten souhlas se stykem písemně. Ono má něco do sebe tu holku nejdřív trochu poznat, a pak ten vztah prohlubovat (pun intended) :)
Autor: Lojza Čas: 2017-05-16 09:04:23
Web: neuveden Mail: neuveden
Jeee, to ja kdyz tohle napsal na D-F do komentare, tak jsem dostal cocku, ze jsem se zblaznil a tohle se prece neda zrovnavat :-D
Autor: pz100000 Čas: 2017-05-16 16:08:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ses zblaznil, to se prece neda srovnavat, DF a totok.
Autor: marek28 Čas: 2017-05-16 10:30:21
Web: neuveden Mail: neuveden
Mě by stejně zajímalo, co se na tom nedá srovnávat. :D Je znásilnění i danění agrese? Je! Tak co řeší?
Autor: Lojza Čas: 2017-05-16 10:49:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale to nemuzes srovnavat, to je demagogie...
:-D
Vyvrat to, ze :-D
Autor: marek28 Čas: 2017-05-16 13:14:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Spíš oni by to měli vyvrátit lepšími argumenty než "to je demagogie!"
Autor: pz100000 Čas: 2017-05-16 16:06:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vsak baze se da, dyt co taky by chteli vratit. Vsak aji se stipnutim komara se da. Oboje.
logo Urza.cz
kapky