Zpolitikaření již zestátněného vzdělávacího systému – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Čas: 2019-11-12 00:00:02

Zpolitikaření již zestátněného vzdělávacího systému

Všimli jste si, jak se z maturity, zkoušky na školách, stalo politikum? O jak moc víc je to teď politické téma? A že tomu tak před jejím zestatněnímm tolik nebylo? Tak vypadá zpolitikaření…
Přečtení: 31564

Reagujete na tento komentář:
Autor: Jakub 6 Čas: 2019-11-13 21:49:20 Titulek: Re:
Ne, Velkej Ká rozhodně nic nepsal pod nickem Jakub 6. To jsem já a jsem stejný troll, který píše i pod falešným nickem Jakub G (neregistrovaný).Abych to dokázal, tak hned vzápětí pod tímto příspěvkem se objeví příspěvek neregistrovaného Jakuba G s textem: "Potvrzuji" :-)
Autor: Urza Čas: 2019-11-12 13:34:12
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V důsledku tapetování, které se nám tu rozmohlo, jsem sem pozval moderátora, který ho bude mazat.
Pravidla Stok zůstávají stále stejná:
– V ideálním případě zde slušně debatujte.
– Ač to není žádoucí, můžete tu vyjadřovat názory, i když jsou sprosté, hulvátské a útočné, blbé i lživé. Ani osobní útoky nejsou zakázány, byť jsou hloupé a vyjadřují argumentační nouzi.
– Jediné, co je zde zakázáno, je vyložené tapetování/neřízený spam, což se tu v poslední době vyskytuje extrémně moc (třeba když někdo do příspěvku tisíckrát zkopíruje "Jste hovada!").
Moderátor na tato pravidla bude dohlížet.
Autor: 00 (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 14:06:03 Titulek: Re: [↑]
jsem sem pozval moderátora, který ho bude mazat.
.................................................

Neber to, Urzo, jako kritiku, jenom jestli se tady právě teď prakticky neukazuje, že představa absolutně svobodného přístavu, kde si každý může dělat, co libo, je nesmyslná.

Ono by to asi i šlo, jen přijít na to, co to chce..

Autor: TaxationISTheft Čas: 2019-11-12 14:14:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ankap není o tom, že si každý může dělat, co chce.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 14:25:16 Titulek: Re: [↑]
Vy jste ten slavný teplouš?
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 14:59:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co vydávání se za někoho jiného, to se tu bude stále tolerovat?
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 15:59:49 Titulek: Re: [↑]
Čuramedány je podle § 185 možné pořád napodobovat, dokonce je to prý povinnost!
Autor: pathy Čas: 2019-11-12 19:06:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A prečo by sa to nemalo tolerovať?! Ty sa tiež vydávaš za Jakuba G a nikto s tým nič nerobí...
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 19:15:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vydávat se za sebe a vydávat se za někoho jiného je docela rozdíl, nemyslíš?
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 19:20:17 Titulek: Re: [↑]
Co co cozeeeeee? :-DD
Autor: Lojza Čas: 2019-11-12 14:52:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen bych se optal - kde Urza kdy deklaroval, ze je to tu absolutne svodobne, kde si kazdy muze delat, co libo? Mozna jsem to nekdy nekde prehledl…
Btw tohle je prave hezka ukazka toho, jak to proste na svete chodi a jak by to chodilo i v ancapu.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 15:35:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono by to fungovalo, kdyby sem nějaký zarputilý vůl pořád nereagoval na svého napodobovače a neupozorňoval, že je to podvodník. Tím mu dopřával zbytečně pozornost. Není divu, že se napodobovač chytil a rozjel naplno tapetu. Protože viděl, že stimulace Jakuba G funguje výborně.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 16:35:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvá analýza je lživá. Naplno to rozjel až ve chvíli, kdy jsem na něj přestal reagovat.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 17:08:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neměl jste ani začít. To, že jste na každý jeho příspěvek asi týden nebo dva neustále reagoval stejným způsobem jako nějaký automat, mu dalo inspiraci. No, to už teď nespravíme, teď to řeší moderátor, jeho cílem je udržet diskusi přehlednou právě bez těch šílených tapet; doufejme, že to dotyčného omrzí, a moderátor si po čase oddychne. Čistě kapitalistické řešení by bylo, kdyby autoři platili za každý znak příspěvku, případně se tady lidé různě (dis)lajkovali a každý (dis)lajk by měl jinou váhu podle reputace... docela dobře to funguje na Hacker News. Já osobně bych některé Vaše příspěvky i lajkoval, občas máte dobrý vhled do diskuse, jen už si potom nenecháte nic vysvětlit.
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 17:40:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jako nezačít nebylo zrovna řešení, protože dříve jsem tu psal většinu příspěvků jako neregistrovaný. A upřímně řečeno, většina lidí tady není schopna rozlišit "argumenty proti ankap argumentům" od "argumentů ve prospěch státu".
Autor: Lojza Čas: 2019-11-12 17:53:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jestli ono tohle nemuze byt tak trosku tim, ze:
1. vycitas ancapu to, co se v mnohem vetsi mire deje I ve statu
2. nejses ochotny rict, jak si sam predstavujes nejaka reseni
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 18:00:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vyčítám anarchokapitalistům, že tvrdí, že něco nedělají, i když to dělají. V tomto smyslu je to, co si představuji jako řešení, prosté: neříkat, že něco nedělám, pokud to dělám :-D
Autor: M Jul (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 19:22:37 Titulek: Re: [↑]
Jasně pan mistr a jeho analýzy. Bozeee.... Kuba rozhodně nemůže za to, že tu nějakej zamindrákovanej hlupák zcela záměrně kazí diskuzi úplně všem.....
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 20:06:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Všichni ostatní jsme jej ignorovali. A že to zkoušel. Jediný, kdo reagoval, byl Jakub G. Takže potom v drtivě většině případů napodoboval jeho. Pokud hodnotíte moji analýzu chování spammera tak příkře jako moje ostatní analýzy, nedivím se Vašim názorům.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 20:31:11 Titulek: Re: [↑]
Tebe mám rád, Velkej Ká (jak se to skloňuje do 5. pádu?) Ty seš chytrej kluk a proto si tě vážím. Ne toho debila Jakuba G, za kterého se tu vydávám. A pozor, nejsem sám, je tu ještě minimálně jeden falešnej Jakub G, ten většinou píše ty kraviny s fašismem a Musolinim. Od toho se já kategoricky, ale opravdu kategoricky distancuju, já jsem sice úplnej blbec a zamindrákovaný hovado, ale nácek nejsem. Já se tu jen snažím rozesrat diskuzi, no teď to bude trochu těžší, když tu bude řádit cenzor :-)))
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-13 20:38:37 Titulek: Re: [↑]
Pak je tu taky ještě ten idiot co pořád píše o Tereze Urzové...toho s mým jménem také nespojujte :)
Autor: Jakub G Čas: 2019-11-12 22:59:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Opět zavádějící informace. Začal rovnou tím, že napodoboval pouze mne a to ve velké míře. Navíc jich bylo více.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2019-11-13 00:16:35 Titulek: Re: [↑]
Na tvojom mieste by som sa s analýzami veľmi nechválil, lebo podľa analýzy štylistiky príspevku, ktorý bol pod účtom "Jakub 6" poslaný zjavne omylom, si minimálne pod týmto menom trollil ty. Som si samozrejme istý, že to poprieš, a potvrdiť alebo vyvrátiť by to mohol len Urza.
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2019-11-13 00:17:43 Titulek: Re: [↑]
Aby nedošlo k nedorozumeniu (z radenia príspevkov to nemusí byť zjavné), v mojom príspevku vyššie "ty" = "velkej Ká"
Autor: hefo (neregistrovaný) Čas: 2019-11-13 08:45:28 Titulek: Re: [↑]
Svätý Joža Tiso na tebe ty velký somár Ká!
Autor: Jakub 6 Čas: 2019-11-13 21:49:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, Velkej Ká rozhodně nic nepsal pod nickem Jakub 6. To jsem já a jsem stejný troll, který píše i pod falešným nickem Jakub G (neregistrovaný).Abych to dokázal, tak hned vzápětí pod tímto příspěvkem se objeví příspěvek neregistrovaného Jakuba G s textem: "Potvrzuji" :-)
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-13 21:49:52 Titulek: Re: [↑]
Potvrzuji
Autor: Lojza Čas: 2019-11-12 17:11:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tak chcipajici kobyla nejvic kope, ze… akorat tu byli nejaci resuscitatori, co porad krmili a krmili…
Uprimne receno - myslim si, ze nikdo, kdo mysli debatu vazne, si nepreje, aby mu ji nekdo kurvil.
Ono my se muzem dohadat do kokotu, ale porad se tak nejak hadame vice mene nad argumentama, pripadne nad tim, kdo je vetsi kokot - ale porad to tak nejak dava smysl.
Myslim, ze toho cloveka nejvic nakoplo to, jak jsi tu zacal resit, ze si "vy pisete sami, abyste me umlceli". Ja byt tim clovekem, tak zajasam a udelam presne to, co udelal. Musis chapat motivaci takoveho cloveka. Jeho motivaci je "nasrat lidi" a "bavit se tim".
Kdyz jsi byl malej, nikdy jsi nedelal to, ze bys cizim lidem zvonil vecer na zvonek a bavil se tim, jak nadavaj?
Kdyby nenadavali, cloveka by to nebavilo a nedelal by to. Ale cim vic nadavali, tim vetsi z toho mel clovek pozitek a priste zvonil zase u nich.
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 20:24:49 Titulek: Re: [↑]
Jsi hroznej debil a čůrák, ale v tomdle máš pravdu, ty vole. Baví mě vás tady nasírat :-))))))))
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 14:14:58 Titulek: Re: [↑]
Svoboda slova je měšťácký předsudek!

Urza je Vůl!
Autor: 00 (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 14:34:44 Titulek: Re: [↑]
Svoboda slova
.............

Někdy je dobré vážit slova, protože neuvážená slova nevtáhneš zpět ani párem volů.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-11-12 15:28:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ještě to chce korektně počítat příspěvky v diskusi. Ukzauje jich to víc, než kolik jich to potom vypíše. Jako by tam chyběl nějaký WHERE...
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-15 11:15:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> V důsledku tapetování, které se nám tu rozmohlo, jsem sem pozval moderátora, který ho bude mazat.

O-ou.
Na jednu stranu zaplatpambu, na druhou je ale kompletne fprcicich cela struktura komentaru. Coz sice mistnim skalnim raplum asi prilis nevadi, nebot to jejich chore vatovani prazdnymi frazemi lze vicemene placnout kdykoliv kamkoliv zcela bez vlivu na myslenky a tok vlaken, civilizovany tree je ale zel fprdeli. Zatim si vytiram krev z oci, ale nevim, nevim, zda nakonec o jednoho ze svych nejvernejsich fanousku neprijdete.
Oh wait...

(Technicka: Jasne, neco se s tim udelat muselo a mazaci otrok je reseni rychle a nejjednodusi, nicmene nejake sofistikovanejsi reseni by potesilo. Vim ja, treba ten spam jen otrimovat, s nejakym attributem nastavit jako hidden, nebo aspon korigovat odkazy na parent-post nebo tak neco. Ciste orientacne: pocita se s necim takovym, nebo tenhle aspekt vubec nebyl bran v potaz? Dik.)
Autor: Urza Čas: 2019-11-15 11:36:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Stoky budou mít nový engine, na tomhle už není v plánu žádná podstatnější změna.
Do několika měsíců by měly přijít nové.
Autor: pz100000 Čas: 2019-11-15 11:52:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Do několika měsíců by měly přijít nové.

OK, dik.
(I kdyz, pravda, toto se ve Stokach slibovalo tusim jiz v letech 1924, 1971 a 1976 :). Nicmene palce drzim.)
Web: neuveden Mail: neuveden
Toto umí pouze státní zřízení. Udělat z kdečeho věc veřejnou, sebrat její řešení z rukou každému jednotlivému člověku, a vytvořit v tom takový guláš, že se pak vede ve společnosti debata o úplných píčovinách.

Maturita z matematiky? Hm. Úžasné. Je to asi jako otázka: Housky s mákem? Hm.
Autor: parek (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 20:46:40
kdybyste nikdo nej nereagoval, na kokota, tak by po dvouch dnech prestal, takle podle me zacne jeste vic radit a zasirat, treba i starsi diskuse
Autor: Jakub G (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 20:53:39 Titulek: Re: [↑]
Garantuju ti, že nepřestal. Mě to nikdy nepřestane bavit. Já jsem troll vytrvalý a klidně mě ignorujte. Mě to nevadí. NEKRMTE TROLLY!
Autor: parek (neregistrovaný) Čas: 2019-11-12 20:48:36
ale jinak sem rad ze se tu nemazou spamy ja se muzu aspon emocne vylejt a man to tu jako takovou svou zpovednici treba dneska jsem se celkem slusne vysral v Arkadach
hezkej vecer ve spolek a cus
logo Urza.cz
kapky