Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele fundy (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: fundy Čas: 2018-06-01 08:17:37 Titulek: Re: re:Hongkong [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
v tom je ten for, ze kdyz to nema fungovat na mene obydlenem miste, tak se to neyvplati dotovat. Dnes se to dotuje a "nejak" to funguje, ale nikdo netusi, zda se ty prachy nevyhazuji z oken. Jestli by na tom lide nebyli lepe, kdyby jen jezdili autama a napriklad pouzivali spolujizdu.
Samozrejme pro ty, kteri jsou prijemci teto dotace, je to odstrasujici a nechteji zmenu, protoze by si museli priplatit ze sveho na svoji dopravu. Ale kazdopadne ted zneuzivaji penez ostatnich ve svuj prospech - je to zvracene.

Bohuzel kvuli vsem temto dotacim pak neni videt, zda je nektere misto pro daneho cloveka vhodne - nedokaze realne urcit, zda se mu vyplati bydlet treba na vesnici
Autor: fundy Čas: 2018-04-19 09:41:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
jako fajn, klidne at soucasne prodavacky chteji mit o svatku klid, ale co to ma do cineni s moji touhou o svatku nakupovat? Ten podnikatel se nejak zaridi (zvysi odmeny, najme temporary pracovniky, ...)
Autor: fundy Čas: 2017-12-05 07:19:23
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
"...tajná technologie, k níž lidé nemají přístup a ani by je nenapadlo něco takového stavět."

naprosto vyborna odpoved na otazky "kdo by stavel {X}?"
Autor: fundy Čas: 2017-12-05 07:15:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
Jo, nastesti je to takovy shit, ze to zadne deti hrat nebudou a asi nejvetsi publicitu to ma v kruzich, ktere zrovna EU moc nechteji. Takze se zase jednou ukazuje, k cemu vsechny tyto statni aktivity.
Autor: fundy Čas: 2017-11-30 08:47:03
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
Kolega v praci na obhajobu volenych zastupcu porad vytahuje, ze ti maji sve asistenty a poradce a tim padem se mohou "kvalifikovaneji" rozhodnout. Az ted me napadlo, proc jsou vubec takova rozhodnuti potreba? Nemel by se spise kazdy sam starat o sebe a sve vlastni potreby? Prece neni vubec dulezite se michat do nejakych globalnich temat apod. - vse vykrystalizuje z malych dohod mezi obycejnymi lidmi. Napada me priklad se stavbou velke silnice pod taktovkou nejake joint venture, ktera tuto naplanuje efektivne - a to je obdoba odbornych asistentu poslancu, akorat tuto postavi k max. uzitku uzivatelu a ne s nejakym skrytym umyslem pana poslance/poradce.
Autor: fundy Čas: 2017-10-17 07:58:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
Ano, jsem
Autor: fundy Čas: 2017-10-16 06:22:49
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
Letos jsem opravdu vahal, zda vubec jit volit, ale nakonec to take Svobodnym hodim - treba dosahnou na penize za hlasy a treba to aspon trochu prispeje k sireni svobodnych myslenek (ale moc nedoufam).

Diky za Urzovy seznamy!
Autor: fundy Čas: 2017-09-12 10:44:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
btw co vlastne ta kauza s leky ukazuje? Jak regulator predesel tomu, ze to zohavilo tolik deti? Nijak, stalo se to. Firma to posrala. A co zakaznik? Kvuli negativni reklame lek prestal kupovat, necekal na zasah regulatora, ktery mu to zakaze. Regulator by mohl byt klidne podplacen a lek vesele prodavat dal, ale stejne by ho nikdo nekupoval. Kde je tedy ten prinos?
To si opravdu myslite, ze lidi bezhlave kupuji vse, co je povolene a perou to do sebe. Lide opravdu nepotrebuji nejakou kouzelnou entitu, ktera jim rika, jak jednat. Dokazi se rozhodnout sami (samozrejme je tu prostor pro poradni/spotrebitelske organizace).

Jako ten shitstorm, ktery se vzdy zvedne, kdyz se rekne, zrusime regulace me udivuje. Hned si vsichni predstavi naprosty rozvrat spolecnosti a tupe stado blbcu, co silene pobihaji okolo a nici vse, co je kolem.
Autor: fundy Čas: 2017-09-12 08:25:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
"lze dohledat případy, kdy prokazatelně zabránily poškození zákazníka"
priklad? Je mozne, ze ta regulace, kterou vy povazujete za pozitivni byla uplatnovana na jiz zregulovanem trhu, takze mozna slo spise o vytloukani klinu klinem. A dost mozna (spise urcite) pak vytvorila uplne novy problem s kterym regulator vubec nepocital

Nikdo netrvdi, ze svobodny trh funguje zazracne a vse bude najednou slunickove a bez problemu, ale jen, ze funguje lepe nez ten regulovany.
Autor: fundy Čas: 2017-06-15 09:44:56
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
- Ťuk, ťuk!
- Kdo je?
- Stát.
- Jdi do piče!
Autor: fundy Čas: 2017-05-12 08:33:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
ale je myslim legitimni toto pozadovat prave od druhych.
Ja nemenim tebe a ty na oplatku nemen me.
Autor: fundy Čas: 2017-05-12 08:30:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
To je pravda, protoze myslenky jsou odprostene od chyb osobnosti, ktere je hlasaji, a tudiz nemohou byt kvuli temto napadany.
Autor: fundy Čas: 2017-05-12 07:45:00
Web: neuveden Mail: marcel.funderak v doméně gmail.com
zrovna ctu Bastiata a ten o vzdelani spolecnosti a jeji nasledne inklinaci ke svobode pise. Bohuzel od poloviny 19. stoleti se toho moc nezlepsilo
logo Urza.cz
kapky