Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 147)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-10-05 22:37:04 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mě by hlavně zajímala motivace toho člověka, co to vymýšlí....
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 21:39:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak tohle je vážně síla; a co s tím člověkem, který přijde o body? Uříznou mu nohy?
Jinak mi přijde, že jste světlá výjimka, když jste v takové škole dokázal otevřít oči; klobouk dolu.
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 18:17:51 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozhodně!
Děkuji moc.
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 17:18:20 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc za vstup, jsem rád za vše, co mi tu o HTML5 napíšete (a nejen Vy).
Jinak bych jen podotkl, že oddělení obsahu od formy je naprosto skvělý nápad, jenomže CSS je podle mě k tomu navržené ne úplně nejšťastněji.
Bylo by naprosto super, kdybych mohl fakt stránku rozdělit do divů čistě obsahově, formu vůbec neřešit, až následně si tam k tomu dodělat styly a tím mít celou stránku hotovou. Bohužel se ale obávám, že to moc není možné, protože CSS neumožňuje některé poměrně jednoduché věci udělat jednoduchým příkazem (například centrování prvku o proměnné velikosti v jiném prvku o proměnné velikosti), což naprosto nechápu, proč tam není nějaká vlastnost, která by to jednoduše zvládala, ale člověk musí lecky vymýšlet kraviny a místo nějakého normálního vertical/horizontal center tam vymýšlet wrappery s position relative a různými vlastnostmi +50% a -50%, což nakonec vede k tomu, že se musí zasáhnout do toho obsahu a přidat tam div, který slouží jen k tomu, aby něco šlo třeba vycentrovat (a centrování je jen jedna z mnoha oblastí).
Je taková vážně realita, nebo je toto vnímání zaviněno tím, že o tom vím vcelku prd, za celý život jsem napsal jen tyto své stránky a studoval to více méně googlováním toho, co potřebuji zrovna udělat, aniž bych měl komplexnější pohled na celou věc?
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 17:10:08 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
S tím bych neměl až takový problém, své stránky formátuji pomocí CSS a elementy či atributy určené k formátování nepoužívám.
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 17:08:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím s popisem dnešní společnosti, jen si nemyslím, že by měl existovat systém brzd a rovnováh xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-05 17:06:54 Titulek: Re: Dotaz k policii [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tajné to není a poctila mě bohužel zájmem za několik naprosto odlišných věcí, takže nevím, o čem je teď řeč; ale za psaní to bylo mimo jiné taky.
Ne přímo za anarchokapitalismus, ale za některé výroky týkající se, abych to tak kulantně popsal, mých názorů na etické aspekty zabíjení policistů v případech, kdy člověk nenarušuje ničí vlastnická práva, ale porušuje zákon, přijde policajt, vyžaduje poslušnost a v případě neuposlechnutí použije násilí.... tento názor sám o sobě trestný není, ale velmi záleží na formulaci, protože to může být pochopeno jako navádění k trestnému činu.
Autor: Urza Čas: 2015-10-04 18:15:29 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já navíc budu muset převést ty stránky do UTF-8, což bohužel nejde udělat úplně automaticky, protože jsou některá místa, na kterých kódování přepínám, čili budu muset všechny ty soubory projít očima.
Autor: Urza Čas: 2015-10-04 17:17:56 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To sice není, ale umějí ho zvalidovat.
Já to stejně nakonec celé přepíšu do HTML5, ale to si o tom napřed musím něco přečíst.
Autor: Urza Čas: 2015-10-03 14:09:57 Titulek: Re: předsudek [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já bych spíše řekl, že to neměli s cikány až tak co dělat, umím si představit, že by úplně stejně přepadli kohokoliv jiného.
Autor: Urza Čas: 2015-10-03 14:09:12 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já ale nemám XHTML, já mám XHTML+RDFa, což neumí....
Autor: Urza Čas: 2015-10-03 10:56:31 Titulek: Re: Dnes nic? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ode mě ne; pokud něco napíše nějaký jiný autor, pak ano xD
Jinak to, že doposud vycházejí skoro denně nějaké texty, není žádné neměnné pravidlo.... určitě budou i méně plodné dny.
Ostatně ani teď většinou o víkendech nic nepublikuji (až na výjimky).
Každopádně máte-li nějaký text, o kterém se domníváte, že by se sem hodil, neváhejte mi ho poslat.
Autor: Urza Čas: 2015-10-02 19:22:20 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jasně, ale já nepíšu v HTML5....
Autor: Urza Čas: 2015-10-02 19:19:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To zajisté, ale mě na tom spíše přijde zajímavý ten fakt, že kdyby to byla fakt normální tráva, všichni budou dělat, že je to v pořádku, přitom reálný rozdíl mezi těmi situacemi není.
Autor: Urza Čas: 2015-10-02 14:03:50 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Popisek tlačítka "přidat komentář" byl změněn na "komentáře".
Autor: Urza Čas: 2015-10-02 13:59:23 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, tak "domů" už prostě zobrazuje posledních 16 článků, na začátku měsíce se tedy nebude stávat, že by tam byl jen jeden.
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 21:55:31 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Není to umělecký záměr, je to nedokonalost, děkuji za připomínky.
Přesně to s tím "domů" budu řešit, na to mě dnes upozornilo už několik lidí.
Odkaz "přidat komentář" nějak přejmenuji, aby bylo jasné, že je to i na koukání.
Jen tedy alty všude mám, protože stránky jak blázen validuji na validator.w3.org naprosto paranoidně xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 21:08:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, že když socialismus selhává, nazvývá se to selhávajícím kapitalismem.
Na druhou stranu si nemyslím, že establishment by sourkomé podnikání tak nenáviděl, ono je to živí; ti hloupější to možná nechápou, ti chytřejší ano, on i třeba ten různý "boj proti drogám" nedotáhnou k plošným zákazům cigaret či alkoholu, protože by na tom prodělali.
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 19:31:29 Titulek: Re: Technická [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, díky za připomínku, zamyslím se nad tím.
Ono víc lidí zabloudilo na více věcech, tak se budu muset více zamyslet, co přesně změnit.
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 17:07:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; jen je překvapující, že to někoho vůbec překvapuje.
Bylo by fajn, kdyby si lidé uvědomili, že to není nějaké "selhání", jak se nám snaží namluvit ministr obrany, nýbrž prostě atribut armády.
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 16:48:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A nejsmutnější je, když to lidé nazývají kapitalismem.
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 14:57:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak mě spíše pobavil interní výzkum v armádě, který je odvysílán ve zprávách xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 14:53:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Upřímně řečeno nevím, kdo si to objednal, ale proběhl tak, že se ptali asi 1600 řadových vojáků a asi 800 vojáků z generálního štábu, což není zanedbatelný vzorek; výsledky jsou pak zcela v souladu s tím, co by tak člověk čekal.... teda není-li Babiš xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 14:52:04 Titulek: Re: Ad Zelené moky [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně to upřímně řečeno vůbec nepřekvapuje; na to, aby člověk vstoupil do armády, musí být buď nadšenec do zbraní, zmagořený vlastenec, úplný magor, nebo mít finanční problémy.
Je celkem pochopitelné, že statistiky tam těch magorů bude víc než ve zbytku populace :o(
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 14:49:29
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Naprostá prava; bohužel.
Díky za příspěvek!
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 09:37:02 Titulek: Re: vlastizradce [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Osobně si myslím, že poliš je horší vojáka xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 09:05:43 Titulek: Re: Klíčem je svépravnost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já zatím nevidím nikoho, kdo by to rozporoval, v případě potřeby to tam kdyžtak hodím; ale chcete-li, rozhoně se nebudu zlobit, když to tam napíšete už teď xD
Autor: Urza Čas: 2015-10-01 08:47:22 Titulek: Re: Klíčem je svépravnost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji a souhlasím.
Do článku však již nic přidávat nechci, je napsán tak, jak byl napsán, pro celý seriál si dávám maximální délku článků, kterou nikdy nepřekračuji, jinak by byly nepřiměřeně dlouhé.
Autor: Urza Čas: 2015-09-30 23:50:23 Titulek: Re: Klíčem je svépravnost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Poslužte si xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-30 22:15:09 Titulek: Re: Klíčem je svépravnost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím; a za registraci budu jedině rád! xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-30 16:49:40 Titulek: Re: Klíčem je svépravnost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji! Jsem moc rád, že mé články hodnotíte tak kladně.
Co se týče toho argumentu, tak máte pravdu, že jsem se s ním už setkal, ale nepřišel mi nikdy tak častý, abych ho v článku vyvracel; možná jsem jeho četnost ale podcenil.

Osobně bych jej vyvracel jedním z následujících způsobů (nebo všemi, ale každý z nich je dostačující):
1/ Rozhodnutí brát drogy činil ještě jako svéprávný, že se jeho stav pak změnil, je už irelevantní; když se někdo opásá trhavinou a nastaví si rozbušku tak, aby to za hodinu bouchlo a nikdo (ani on) už to nemohl zastavit, též ho to nezbavuje zodpovědnosti jen proto, že půl hodiny před výbuchem už neměl možnost to vypnout.
2/ Drogy snad nikdy nikoho o svéprávnost a svobodu nepřipraví ZCELA (dokud ho nezabíjí) a velmi často vůbec ne. Nebo snad je kuřák zbaven svobody a svéprávnosti jen proto, že je závislý na droze? Jeho výbuchy vzteku (prokazatelně spojené s absťákem) budeme omlouvat závislostí? V případě destruktivnějších drog se sice mění míra, ale nikoliv princip – i odvykající kuřák je absťákem bezesporu ovlivněn.
3/ Naprosto stejný argument lze použít pro alkohol; alkoholik není o nic méně problematický než smažka, jsou to obě zkrachovalé existence s otupělou vůli. Nejsou-li dotyční zastánci zákazu alkoholu, není konzistentní, aby obhajovali zákaz jiných drog argumenty, které se dají použít i v případě alkoholu.
4/ Není žádný rozumný způsob, jak zvenku posoudit, zda je někdo svéprávný či svobodný. Kolik už musí těch drog brát, abychom jej mohli takto klasifikovat? To je čistě individuální, někteří lidé mají vůli silnější, jiní slabší, někdo může celý život fetovat a svobodnou vůli si zachovat, jiný může zmagořit po pár měsících. A z toho důvodu není pravdivá věta, že drogy člověka o svobodu a svéprávnost připraví; pouze že MOHOU připravit, přičemž ale tento stav nedokážeme ani definovat, natož rozpoznat.
Autor: Urza Čas: 2015-09-30 16:03:58 Titulek: Re: nemam rad fetaky [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zaprvé nejsem feťák; nejsem závislý na žádné droze.
Zadruhé závislost je – na rozdíl od zlodějiny – jen a pouze věcí závislého.
logo Urza.cz
kapky