Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 126)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 18:55:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja viem že vy ankapisti by ste legalizovali aj pedofilov či incest, ale našťastie to tak skoro hroziť nebude.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 16:46:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To ankapisti nikdy nepochopia, podľa nich je každé riešenie ktoré ponúkne voľný trh apriori výhodné.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 13:30:21 Titulek: Re: Mentální masturbace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Násilím som vstúpil do dráhy jeho strely :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 13:04:10 Titulek: Re: Mentální masturbace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
My nie, vy. Veď to vy chcete zbrane.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 12:53:20 Titulek: Re: Mentální masturbace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme, stačí že vlastníctvo zbraní u druhých nazvete násilím a svoje vlastníctvo zbraní nazvete obranou :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 12:48:34 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, je to smutné, keďže otokárstvo a feudalizmus boli založené na násilí, ale kto sa narodil do otrokárstva tak musel prijať pravidlá otrokárstva a kto sa narodil vo feudalizme tak musel prijať pravidlá feudalizmu. A kto sa daným podmienkam nepodriadil tak bol násilím potrestaný.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 12:39:35 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Strawman.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 12:38:10 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, je v tom rozdiel, keď sa etatista akože opt-outne z ankapistanu tak sa nič nezmení, stále si na svojom pozemku môže robiť čo chce a mimo neho nesmi robiť nič čo mu vlastníci daných pozemkov nedovolia. Keď sa opt-outne ankapista zo štátu tak na svojom pozemku získa možnosť porušovať zákony a porušovať práva iných osôb. Takže máte pravdu, nie je to symetrické, je to asymetrické v prospech ankapistov.
A absencia štátu nie je ankap, absencia štátu je každá forma anarchie.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 10:44:57 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ten príspevok nad Vašim nie je od JakubaG, ale od trolla.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 09:24:41 Titulek: Re: Mentální masturbace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nečakám že by sa taký zmrd ako ty priznal že chce zbraň na útok. Ktorý klamlivo nazve obranou.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 08:03:11 Titulek: Re: Mentální masturbace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Iste, vy ankapisti nechcete násilie a preto presadzujete legalizáciu zbraní :-DDD
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-27 08:02:03 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale nikto ani netvrdí opak, len vy ankapisti si odmietate priznať že pre ankap to platí rovnako ako pre štáty.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 22:16:01 Titulek: Re: Volby [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keď ľahšie je sedieť doma na riti pri počítači a hejtovať na internete :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 21:44:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja medzi zdravotníctvom a mobilom rozdiel vidím, na rozdiel od mobilu je zdravie nevyhnutnou podmienkou prežitia ( spolu s jedlom, tekutinami a vzduchom ).
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 21:36:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie ste to náhodou práve Vy čo tvrdíte že etatizmus je viera? Pritom je to kolosálny nezmysel, v štát netreba veriť, to že štát existuje je dokázaný fakt. Veriť (alebo neveriť) sa dá napríklad vo funkčnosť ankapu, keďže nikdy žiaden ankap nebol a aj tie údajné ankapistany čo ste si vymysleli zanikli v prospech štátu.
A keď spomínate boha tak ankapistickým bohom je Rothbard a prorokom je Urza :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 13:14:52 Titulek: Re: Další výcuc z prstu o demokr [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Myslieť si to môžete, otázne je či by takéto kradnutie daní štáty akceptovali.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 09:30:02 Titulek: Re: Další výcuc z prstu o demokr [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď si to skúste predstaviť že Váš pozemok je ankapistický a všade naokolo je štát. Tak z toho ankapu nebudete mať žiaden osoh, keďže skoro všetku svoju činnosť budete aj tak musieť prispôsobiť existencii okolitého štátu. Lekár bude štátny, obchody štátne, ešte aj ten internet provider Vám bude účtovať DPH, keďže je na území štátu.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-26 09:09:33 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Podľa mňa tým Szasián myslí samotnú politiku, keďže všetky ostatné činnosti štátu sa dajú zaradiť pod body 1 a 2.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-25 10:15:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Výhovorky.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-25 08:50:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To nie je ani tak o chcení ale o nutnosti. Dnes je mnoho ľudí donútených okolnosťami cestovať za prácou a pokiaľ je tá práca ďaleko od domova ( že sa neoplatí denne dochádzať ), tak v mieste práce potrebujú niekde bývať. Ďalšia vec je že kedysi sa rodilo viac detí, teda boli viacčlenné domácnosti,dnes sú domácnosti v priemere menejčlenné, takže hoci počet obyvateľov až tak nestúpol, napriek tomu počet domácností stúpol výraznejšie.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 22:19:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
1.) Jedine pokiaľ daný boháč podniká práve v stavebníctve. V tom prípade to vie veľmi dobre, keďže on je príčinou. Veď je to logické, prečo by developer staval hromady bytov naraz, ak mu to na jednej strane zvýši náklady a na druhej strane zníži jednotkový zisk? Výhodnejšie je stavať pomaly a držať tak ceny vysoko.
2.) Kto nemá čas zarábať? Bohatí či chudobní???
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 20:55:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Myslím teda z pohľadu tejto diskusie. Na tom koľko zarába záleží asi každému, od bezdomovca až po Bezosa.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 20:53:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Záleží na tom?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 12:25:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cenové bubliny vytvára majetková nerovnosť a nie nízke úroky.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 12:24:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale ja predsa nepopieram že aj dĺžka stavebného konania má vplyv na množstvo postavených bytov, lenže ak z Vlachom nalinkovanej štatistiky vychádza priemerná dĺžka stavebného konania na 246 dní, tak samotná dĺžka stavebného konania nemôže byť jedinou ani rozhodujúcou príčinou tak obrovského nedostatku bytov. Druhá vec je že developeri by najradšej stavali bytovky hlava-nehlava kde sa im zachce a ako sa im zachce, aj za cenu že poškodia obyvateľov v okolí plánovanej stavby.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-24 11:01:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A vysvetlíte mi ako môžu lacné peniaze zapríčiniť nedostatok bytov? Viem si predstaviť opak, že vysoké úroky spôsobia že stavba či kúpa bytu na úver bude príliš drahá, ale že by nízke úroky bránili stavbe bytov mi nedáva zmysel.
Web: neuveden Mail: schován
Keď už chcete prirovnávať bývanie ku chorobe, tak je dobré si uvedomiť že aj pri liečbe chorôb sa používajú 2 metódy. Pri vírusových ochoreniach nevie lekárska veda zničiť vírus, tak sa liečia iba symptómy choroby a samotné zničenie vírusov sa ponecháva na imunite pacienta. Pri iných ochoreniach sa lieči aj samotná príčina choroby.
Pri vysokých cenách nájmov je ich príčinou nedostatok bytov, zapríčinený tým že štát rezignoval na ich výstavbu a trh to nezvláda, lenže ten sa nedá riešiť zo dňa na deň, postaviť tie státisíce chýbajúcich bytov by trvalo desiatky rokov, liečiť symptómy sa dá takpovediac okamžite. Ale popritom treba aj riešiť nedostatok bytov, regulácia nájmu samozrejme sama osebe nerieši ich nedostatok.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-23 18:05:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V tom s tebou súhlasím že obeťami Pinochetovho zločinného režimu neboli ľubovoľní socialisti. Väčšina obetí neboli žiadni socialisti, ale hocikto kto si dovolil kritizovať samozvaného diktátora a jeho spolupáchateľov.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-23 13:36:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A koho povraždili obete samozvaného diktátora Pinocheta?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-22 00:02:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To isté tvrdili aj fašisti či komunisti, že iba trestajú zločincov. A pritom v skutočnosti páchali politické vraždy.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-20 12:35:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Už zase Vám hapruje logika?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-02-20 12:34:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, samozrejme. Pri dnešnej úrovni poľnohospodárstva by sa dalo uživiť ešte o pár miliárd ľudí viac a nikto by nemusel hladovať. Ako povedala Matka Tereza, nie je problém nasýtiť chudobných, problém je nasýtiť bohatých.
logo Urza.cz
kapky