Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 140)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 21:09:19 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Si debil? To si si nevšimol že rôzne kryptomeny majú rôzny výmenný kurz voči napr. doláru a teda rôznu hodnotu? A že ich kurzy voči doláru sa menia u každej kryptomeny inak?
A prečo vôbec spomínaš kovové mince keď kryptomeny nie sú z kovu ale čisto iba virtuálne?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 20:05:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chápete to ako zvyčajne zle. Ale pravda je že aj pri zabezpečovaní bývania trh zlyháva, takže by sa v tom mal štát viac angažovať.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 20:02:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aj vodné elektrárne vyžadujú výkup pôdy, aj slnečné. Veterné spôsobujú hluk a atómové by ankapistickí susedia tiež neschválili. Tak mi povedzte ako by sa v ankape vyrábala elektrina :-). To je tak keď niekto nedomýšľa do dôsledkov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 18:40:04 Titulek: Re: Žádný rozpor [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Odstránením štátu neodstránite túžbu po moci, namiesto jednoho štátu Vás budú oberať viacerí menší diktátoríkovia, ktorí sa v rámci konkurenčného boja budú pretekať o to kto Vás rýchlejšie a viac ošklbe.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 18:34:10 Titulek: Re: Nevratné škody [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je jedno akej farby pleti budú obyvatelia ktorých by ste bankrotom štátu obral o štátnu pomoc, búriť sa budú aj bieli.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 18:22:49 Titulek: Re: Nevratné škody [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A kto dal vám ankapistom právo určovať čo je legitímne?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 18:12:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, dieťa má právo na bezplatnú školskú dochádzku a rodičia majú povinnosť zabezpečiť aby to dieťa do školy aj skutočne chodilo. Dieťa nie je právne zodpovedné, teda nemá žiadne zákonné povinnosti.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 18:08:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zlyhaním trhu je globálne otepľovanie spôsobené ľudskou činnosťou, ktoré sa aj tými ekologickejšími autami snaží ľudstvo spomaliť. A že sú autá pre väčšinu ľudí nedostupné kvôli ekologickým reguláciám je čistá špekulácia, dnešné nové autá nie sú o nič drahšie než boli nové autá v minulosti, kedy ekológia áut nebola regulovaná vôbec alebo iba minimálne v porovnaní s dnešným stavom.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 17:07:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aký newspeak, veď to že zákony sú záväzné pre všetkých platí už tisíce rokov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 15:59:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď tu Vás tiež nikto násilím nedrží. A presne ako píšete, pravidlá dané vedením firmy sa týkajú zamestnancov a zákazníkov firmy a analogicky pravidlá štátu sa týkajú osôb na území štátu, keďže aj turisti využívajú nejaké služby poskytované štátom.
Áno, podobne ako orgány firmy môžu porušiť rozhodnutia valného zhromaždenia akciovky ( a potom budú pravdepodobne odvolaní zo svojich postov ), rovnako aj zástupcovia voličov môžu rozhodovať inak ako sľúbili, ale potom nabudúce pravdepodobne nebudú zvolení. A áno, zodpovednosť poslancov by zvýšilo ak by mohli byť odvolateľní aj počas volebného obdobia a taká možnosť nie je v rozpore s pravidlami demokracie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 15:51:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A to je moja chyba že niektorí voliči dobrovoľne nevyužili svoje právo voliť?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 15:00:57 Titulek: Re: Je to ještě trochu horší [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale ako súvisí prah voliteľnosti s verejnosťou či tajnosťou volieb? Či s prieskumnými agentúrami?
Samozrejme že parametre volieb sa dajú zmeniť, veď aj sú v rôznych štátoch rôzne, kritizovať český volebný systém nie je kritika proti štátu ale proti Babišovi. Veď ak Vás trápi volebný systém tak nabudúce voľte stranu čo ho sľúbi zmeniť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 14:50:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja netvrdím že 101 je nadpolovičná väčšina z 10 miliónov, ale nadpolovičná väčšina z 200 vo voľbách zvolených poslancov. Čo je Vám na tom také zvláštne, veď v akciovke obchodovanej na burze môžu byť aj tisíce drobných akcionárov, ale iba pár členov predstavenstva či dozornej rady a iba jeden CEO. A nerozhoduje o každej somarine valné zhromaždenie akcionárov ale práve tie volené orgány či nimi vybratý CEO.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 12:49:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No predsa v tých 101 poslancoch. Napríklad za vyslovenie dôvery Babišovej vláde hlasovalo 105 poslancov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 12:01:11 Titulek: Re: Nevratné škody [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aký strašiak?
Áno, štát vám bráni strieľať migrantov ako zajace či brať ich do otroctva. Hrozné čo si ten štát dovoľuje :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:55:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pri 67 hlasujúcich nemôže žiaden návrh získať 100 hlasov :-)
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:51:55 Titulek: Re: zásah [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No predsa demokraciu. Tak ako Veľký Ká tvrdí že aj ankap sa môže vyvíjať, rovnako ani v každom demokratickom štáte nie je predsedom vlády oligarchický ŠTB-ák. A v krajinách kde tú demokraciu majú dlhšie je aj životná úroveň vyššia než u nás či u vás.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:26:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
100 NIE JE nadpolovičná väčšina z 200 :-).
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:20:14 Titulek: Re: Nevratné škody [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A) je sci-fi, ani v rasovo homogénnej spoločnosti nebudú všetci úspešní, trh to nedovolí.
A samozrejme ankap "riešenie" migrácie ochudobniť vlastných spoluobčanov, aby krajina nebola atraktívna pre migrantov je svinstvo.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:09:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, už len to že reguláciu chovu exotických zvierat nazývate "šílená opatření" dokazuje že preceňujete údajnú škodlivosť tých regulácií.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 11:06:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cirkev nie je štát a "členstvo" v nej je dobrovoľné.
Áno, ak bude častým problémom otrava jedlom tak ankapistické riešenie je nechať majiteľa reštaurácie tráviť ľudí aj naďalej až kým ( ak vôbec ) neskrachuje. Paráda :-DDDD
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 10:53:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A jedným z riešení sú regulácie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 09:54:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že to nie je nezmysel, nemôžete regulovať čo neexistuje. A akým právom Vy niekomu chcete umožniť škodiť a iných nútiť trpieť a držať pri tom hubu a krok?
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 09:48:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, Vy ju preceňujete. A vedome, aby ste aj neexistenciu ankapu zdôvodňovali údajnou indoktrináciou.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 08:52:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keby to boli individuálne prípady tak nezískajú väčšinovú podporu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-21 08:30:44 Titulek: Re: Je to ještě trochu horší [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A ako viete že to nepoznám? Ste jasnovidec? Neviete ani to že som mal štatistiku ako jeden z predmetov na VŠ ( a logiku ako ďalší ), tak si to povýšenecké poúčanie strčte za klobúk. Samozrejme že keď sa prieskum robí na 1000 respondentoch zo 4 miliónov voličov tak sú výsledky len približné, lenže presné výsledky by aj pri verejných voľbách vedel iba ten úplne posledný volič.
Web: neuveden Mail: schován
Áno, ak výsledkom trhu je zlyhanie, tak niekomu sa nepáči výsledok. Ktorý zvyčajne niekoho poškodzuje, veď inak by mu nevadil.
Web: neuveden Mail: schován
Až na to že si pletiete príčinu a následok, regulácie vznikajú kvôli zlyhaniam trhu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-20 22:50:29 Titulek: Re: zásah [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fake vetva ankapu? Veď duševné vlastníctvo uznáva iba výrazná menšina ankapistov.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-20 22:38:45 Titulek: Re: Co tím vlastně autor chtěl ř [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ak mohla existovať centrálne spravovaná mena pred štátmi, potom nemáš záruku že po štátoch nebude zase jedna centrálna mena. Riešiť stále kurzové rozdiely a straty či zisky z toho vyplývajúce je pre bežných ľudí nepraktické. Samozrejme pre špekulantov vlastniacich také sumy peňazí že dokážu ovplyvňovať kurzy mien ( ako Soroš ) je čím väčší chaos v menách tým lepšie.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-20 22:16:15 Titulek: Re: Je to ještě trochu horší [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kde, veď tie agentúry si navzájom konkurujú. A podľa mýtov o voľnom trhu by podvodná agentúra mala skrachovať.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-11-20 22:00:03 Titulek: Re: Je to ještě trochu horší [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Veď existujú predvolebné prieskumy. A ak by ste neodkladal voľbu do poslednej chvíle tak by ste aj tak nevedel koľkí ľudia tú stranu budú voliť. Navyše ak by takých špekulantov bolo viacej tak nakoniec nestihnete odvoliť.
logo Urza.cz
kapky