Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 189)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 21:43:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ste mimo, taká Al-Kaida alebo IS nikdy netrpeli nedostatkom peňazí a ku nukleárnym zbraniam sa našťastie nikdy nedostali. Nehovoriac o Iráne, keby to bola iba otázka peňazí tak sa netrápia už dlhé roky s výrobou vlastného uránu a dávno by si ho kúpili.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 15:59:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja som si o tom naštudoval dosť, ale ja nečítam iba ankapistické propagandistické stránky ale aj iné objektívnejšie zdroje.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 15:56:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, nemá na to právo, lebo tým obmedzuje práva svojich potenciálnych zákazníkov. Ale to blbec čo vidí svet iba zo svojho egoistického pohľadu nedokáže pochopiť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 15:17:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Za hypotekárnu krízu 2008 môže nenažranosť amerických bankárov a nie Bill Clinton.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 15:12:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Máte nejakú zvláštnu predstavu o tom čo je to diskriminácia. Akým spôsobom ma diskriminuje hypermarket, keď mi predá ten istý tovar a za tú istú cenu ako hocikomu inému? Alebo keď už chcete argumentovať sci-fi, akým spôsobom ma diskriminuje obchod ktorý ani mne nepredá to čo nepredá ani nikomu inému? Nemýlite si diskrimináciu s niečim iným? Diskriminácia je keď obchod má tovar aký chcem kúpiť a ja mám peniaze na jeho kúpu a napriek tomu mi ho odmietnu predať, lebo som napr. černoch, cigán alebo homosexuál.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 10:34:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, neskôr ste mi vysvetlil že ste chcel Vašim článkom riešiť iba čiastkový problém, ale z textu článku to zrejmé nie je.
Nikde som nepísal že Vám je fuk či užívateľ drogy niekoho zabije, ale Fialovi som písal že MNE je momentálne jedno čo o tejto problematike píšu iní libertariánski autori.
A na otázku že "prečo by hulič niekoho zabíjal" je jednoduchá odpoveď, lebo je tak zhulený že si neuvedomuje čo robí. Ale priznávam že pri tráve to asi nie je príliš pravdepodobné, čo som ja videl pár huličov trávy tak neboli agresívni ale skôr neprimerane veselí. Z toho pohľadu je asi nebezpečnejší napr. alkohol, ten aj kvôli tomu že ho užíva omnoho viac ľudí než koľkí hulia trávu.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 10:21:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ukážkový strawman, nikto predsa netvrdí že v ankape bude možné získať bohatstvo cez politickú moc. Ale cez ekonomickú. A Rockefellera by som ( na rozdiel od Baťu a Forda ) ako príklad služby zákazníkom nedával, veď ten zbohatol na nekompromisnom likvidovaní konkurencie a práve preto ho na rozdiel od Baťu a Forda stopol protimonopolný úrad.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 09:57:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak určite. Kto ti povedal že sloboda predávať je nadradená slobode nakupovať? Alebo že sloboda vlastniť cestu či chodník je nadradená slobode pohybu? Kto ti dal právo určiť aké právo či aká sloboda je dôležitejšie než iné? Z výnimkou práva na život, to musí byť najdôležitejšie, keďže nebožtík už si žiadne práva nevie uplatniť.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 09:44:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Blbečku, toto je diskusia ku konkrétnemu článku od Thefta a nie o kompletnej libertariánskej teórii. Zo samotného článku nebolo zrejmé že Theft chce schválne riešiť iba čiastkový problém, tak som ho upozornil na vynechaný možný dôsledok užívania drog. Že nejaký iný libertariánsky autor niekde inde rieši problematiku drog komplexnejšie než Theft je mi momentálne srdečne jedno.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-07 08:59:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keby šlo iba o sebapoškodzovanie, to by sa dalo vyriešiť aj tak že na poškodenie organizmu spôsobené konzumáciou drog sa nevzťahuje štátne zdravotné poistenie a z toho pohľadu je kriminalizácia užívateľov drog asi zbytočná, ale podľa mňa sa možnosť že užívateľ drogy ublíži nie seba ale niekomu inému nedá ignorovať.
Web: neuveden Mail: schován
Zabúdate na druhú možnosť, že ten zhúlenec neublíži sebe ale niekomu inému.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-06 15:01:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Práve naopak, v ankape bude povolená diskriminácia, takže si nenakúpim u hocikoho ale iba u toho predajcu ktorý ma nebude chcieť diskriminovať. Kým dnes ma obslúžia všade kde ja chcem.
A to isté aj s ľudskými právami, vlastník pozemku mi moje slobody môže ale nemusí povoliť, resp. on si môže ľubovoľne určiť do akej miery tú ktorú slobodu smiem využívať.
Web: neuveden Mail: schován
Čo stále kecáte o slobode? Veď ankap by bol omnoho menej slobodnejší ako štát! Veď v ankape by boli všetky moje slobody obmedzené na tých pár desiatok m2 mojich pozemkov a ani tam by som úplnú slobodu nemal, aj tam by mi ju mohli obmedzovať susedia.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-01 23:10:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak hlavne vy dvaja ankapisti zabúdate na to že holokaust nebol len o splynovaní Židov. Ale že ho sprevádzala aj arizácia židovských majetkov a že mnoho uväznených židov muselo pracovať ako otroci v pracovných táboroch. Takže ten holokaust možno ani nebol pre Nemecko finančne stratový.
A z toho potom vyplýva že tá motivácia môže byť aj presne opačná: hlasovaním za holokaust v štáte nič nezískaš, iba zo seba spravíš spoluvinníka a arizované majetky získa štát, kým v ankape si ukradnuté majetky a otrokov rozdelia medzi seba "hlasujúci".
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-01 13:39:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ďalší vecný komentár.
Autor: norbertsnv Čas: 2019-01-01 12:59:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fakt odborný a vecný komentár.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 20:35:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Velkej Ká, ale aby som mu nekrivdil tak nielen on ale aj mnohí iní ankapisti si vo svojom individualizme namýšľajú že sú stred vesmíru a že sa teda všetko točí okolo nich :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 19:10:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Môžeš si vymýšľať trápnych výhovoriek koľko chceš, aj tak pravdu neodtajíš.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 15:24:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To by bolo ideálne, len ty si koexistenciu predstavuješ ako parazitovanie na úkor štátu.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 15:19:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, pamätám si ako to začalo. Spočiatku sme si navzájom vykali, ale keď si po pár príspevkoch zistil že ma nepreargumetuješ tak si mi začal tykať a nadávať. A odvtedy v tom až na pár výnimiek pokračuješ.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 14:34:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Trápne že svoju nechápavosť zakrývaš hulvátstvom. Ale od teba som si už zvykol že sa inak ani nedokážeš prejavovať.
Ja nič nepotrebujem riešiť, z môjho pohľadu je problém už vyriešený existenciou demokracie. A vy mi to chcete kaziť.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 14:22:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kým váš systém je o presvedčení o nadradenosti jednotlivca nad väčšinou, ako v každej diktatúre.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 13:30:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chceš jasný názor? Z môjho ( a na rozdiel od vás ankapistov si priznám že subjektívneho ) pohľadu je presadzovanie ankapu násilím voči mojej osobe, keďže ma oberá o všetky moje práva vrátane vlastníckeho .
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 12:20:38 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Samozrejme že sa ním nikto normálny neriadi, je to irónia a nie návod na spolužitie :-D. Smutné že to príslovie poznáte a aj tak ste ho nepochopil.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-31 11:47:55 Titulek: Re: Myslitelova chyba [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak samozrejme, v prípade globálneho megaštátu by ste stratili možnosť výberu, ale nevšimol som si že by niekto z vás ankapistov reálne chcel terajšiu možnosť využiť, takže vám to môže byť jedno.
A čo sa týka tej žiadnej vlády, na Slovensku máme na to jedno pekné príslovie: "Kto nič nerobí nič nepokazí".
Web: neuveden Mail: schován
Máte to nejaké pomýlené, demokrat je človek ktorý rešpektuje vôľu väčšiny. Človek ktorý chce svoj názor vnúťiť mnohonásobku oponentov, ako napr. ankapisti, je AUTOKRAT.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:47:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nechať pozomierať ľudí chcete vy ankapisti, keďže ste zisk postavili nad právo na život. Našťastie sa vám to tak skoro nepodarí, ak vôbec niekedy.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:43:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Viac samozrejme zarába ten čo má plat 40 000Kč, keďže tie nimi vyrobené autá stoja v oboch štátoch približne rovnako.
Ty si síce napísal že pristupuješ na moju hru, ale ja som nenapísal že pristupujem na tvoju. Takže trvám na tom že je smiešne keď zrazu ankapista argumentuje zákonnosťou nejakého konania.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:35:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy sa živíte prácou? To pracujete v poľnohospodárstve? Ja si prácou zarábam aby som si to jedlo mal za čo kúpiť.
Samozrejme že zarábať peniaze sa dajú aj výrobou núl a jedničiek, napr. programovaním, ale jedlo si v tom kyberpriestore nevyprodukujete, to musí niekto vypestovať skutočné, nie iba virtuálne.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 23:18:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A potom si sa zobudil.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 22:55:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, mrzí ma že to nie je reálne, taký megaštát by sa dal držať pohromade iba násilím a to nechcem.
Autor: norbertsnv Čas: 2018-12-30 22:46:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja chápem že za tie rozdiely v platoch môže trh. Rukami chamtivých podnikateľov. A práve preto nechcem aby mi neobmedzene vládol.
Na tie primitívne invektívy vo zvyšku príspevku reagovať nebudem, neznížim sa na tvoju hulvátsku úroveň.
logo Urza.cz
kapky