Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Jakub G (strana 70)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Jakub G Čas: 2019-07-20 14:18:27 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak jak jinak svou situaci řešíš krom psaní ukřivděných postů na netu? Co chlapského jsi udělal?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 19:20:00 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže fňukáš a doufáš, že se situace nějak změní.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 19:15:16 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No a nemám snad pravdu? Považujete se za vydírané a za rukojmí, ale stejně s tím nic neuděláte, jen fňukáte, jak by bylo pro vás nepohodlné to řešit.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 14:09:54 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže nejsem ženská, jsem chlap. Já svoje blbý pocity řeším

Řešíš? Zatím tu jen fňukáš a vysvětluješ, proč je neřešíš :-D
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 12:55:36 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty obrovské možnosti máš tak možná ty, oni to tak nevidí, proto říkám, že na jejich pocity sereš.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 10:16:23 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Prakticky vůbec nemají až takové možnosti, jaké jim přisuzuješ.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-19 09:10:18 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, my se vracíme až k Signeurovi.

Odpovídal jsi na komentář určený Signeurovi. Když už reaguješ na otázky, které nebyly určeny tobě, tak se alespoň pak tak hloupě nediv.

Ne, neseru, jen je jejich situace coby zaměstnance asi stokrát míň blbá

Ale sereš, právě tím, jak jejich jejich pocity shazuješ jako neopodstatněné.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 20:33:49 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Z použití obratu "já se považuji" místo prostého "já jsem". Ti lidé se za něco považují a ty jsi to prostě smetl ze stolu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 20:03:53 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vždyť celá ta tvá odpověď byla jen o tom, že ten jejich pocit je mylný a nezáleží na něm.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 17:28:27 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinak řečeno na jejich pocity z vysoka kašlete ...
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 15:30:22 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Něco takového si myslí spoustu zaměstnanců o svém zaměstnavateli. A co nám to říká o kapitalismu?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 08:35:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pozor, aby tě nezačal považovat za další můj nick ;-)
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-18 05:56:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co bych z toho jako měl?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 18:15:14 Titulek: Re: wtf? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A co takhle, doprdele, neregulovat, a rukojmí propustit, ať si žijí svým životem?

Zvláštní, že regulace jménem NAP nebo ankap ti nevadí. Zamyslel ses nad tím?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 14:25:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To nebyla reakce na tebe, ale na toho chudáka, co se tu za mne v poslední době opakovaně vydává.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 12:19:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty asi musíš být hodně zamindrákovaný.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 09:07:30 Titulek: Re: Ehm? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen jeden? A proč sis do toho svého popisu hned propašoval výjimku na to, s čím se smí obchodovat? Proč tuto? Proč ne jinou?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 08:16:26 Titulek: Re: Ehm? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A proč by všichni měli chtít stejný typ volného obchodu? Navíc přečetl sis ten výlev pořádně? Je o mezinárodních dohodách obecně.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 07:55:08 Titulek: Re: Ehm? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže libertarianismus, který by toto, říze státy, zařídil

Který by zařídil co? Že všichni budou chtít totéž?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-17 00:04:27 Titulek: Ehm?
Web: neuveden Mail: neuveden
Zajímavá otázka – proč veškeré mezinárodní dohody je někdy tak složité vyjednat a táhne se to roky? Protože nejde o dohody ve smyslu: „Mezi námi bude volný obchod, volný pohyb zboží a osob. Nebudeme klást žádné překážky, cla, mýtné, poplatky a nikoho nijak omezovat.“

A teď si představ, že se budeš muset dohodnout s někým, kdo chce něco úplně jiného než ty! Důvod, proč si naivně myslíš, že dohody musí jít snadno a rychle, je asi ten, že velmi naivně předpokládáš, že druhá strana chcete v podstatě totéž, co chceš ty, a tak vlastně není o čem jednat.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-15 15:25:44 Titulek: Re: No kéž by stála [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak co kdybys šel příkladem a odtáhl tam sám?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-13 05:44:55 Titulek: Re: Obrat [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A vám nepřijde divné, že se nikde nevyskytuje, i když je to tak spontánní?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-12 21:34:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, počítal jsem navíc s kauzalitou.

Nemůžete si do té definice doplnit něco, co v ní není, a pak tvrdit, že se tou definicí řídíte. Dokud nepochopíte ani takovou základní věc, je diskuze s Vámi naprosto zbytečná.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-11 11:29:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jestli to spíše nebudeš ty.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-11 08:06:33 Titulek: Re: Komentář szasziána [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak co?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-11 06:36:32 Titulek: Re: Komentář szasziána [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže podle tebe pokud se někdo nebojí obchodní války, tak by se neměl bát ani války, ve které se střílí lidé, protože obojí je v principu válka (tj. střet velkých organizací)?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 16:18:11 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přesně takto se argumentuje v tom článku, pokud to nevidíš.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 15:41:52 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Napsal jsi, že pád z postele je v principu totéž co pád z mrakodrapu. Takže kdo se nebojí pádu z postele, by se dle vás neměl bát ani pádu z mrakodrapu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 15:19:32 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přesně tohle napsal TaxationISTheft a Káčko to obhajuje.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 14:26:46 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže podle tebe je mrakodrap a postel v principu úplně stejná věc a kdo se nebojí postele, tak by se neměl bát ani mrakodrapu?
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 09:07:28 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pokud je mezi nimi rozdíl, tak nemohou být úplně stejné. Pomohlo to?

A to nemluvím o tom, že prvek donucení obsahuje i volný trh. Neboť volný trh neznamená, že se každý chová, jak chce, ale je třeba lidi donutit, aby respektovali pravidla tzv. volného trhu.
Autor: Jakub G Čas: 2019-07-10 07:57:51 Titulek: Re: Proč? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, hlupáčku, právě že ty principy nejsou úplně stejné. Právě kvůli těm rozdílům v hlasování nemůže jít o naprosto stejné principy. Ale kdybys jen nepapouškoval propagandu, ale občas i použil mozek, tak by ti to třeba i docvaklo.
logo Urza.cz
kapky