Komentář 35762
» odpovědět «
Autor: Tomáš Fiala
Čas: 2019-04-17 13:40:54
Titulek: Re:
[↑]
Web: neuveden
Mail: neuveden
Jak konkrétně by vypadala reklama na volném trhu v nějak zvláštních oborech, jako je třeba vámi zmíněné pohřebnictví, nemám tušení. Dokážu si domyslet, že podnikatelé, kteří by svou reklamou odpuzovali zákazníky by možná až bankrotovali a ostatní podnikatelé v oboru by jejich reklamní chyby s největší pravděpodobností neopakovali. Obávám se, že majitel/provozovatel penzionu pro staré lidi by měl tak nepřeberné množství možností reklamy pro tuto cílovou skupinu svých stálých ubytovaných zákazníků, že by musel být permanentně ožralý a sjetý (současně), aby sám své i potenciální klienty (= vlastně nájemníky) odrazoval reklamou na rakve a náhrobní kamení. Reklama se navíc nikam neumísťuje jen tak. Ten kdo ji chce zadat, má vždycky nějakou smlouvu s majitelem/provozovatelem toho kterého reklamního prostoru. I ten si dává pozor, aby neuveřejnil ve svém prostoru zjevně hnusnou reklamu (byť nezodpovídá za její pravdivost). Mohl by si odradit své stálé zákazníky, kteří se u něj ubytovávají, kupují si jeho časopis apod., aniž by je zveřejněné reklamy zajímaly, ale pohled na takovou reklamu by je zhnusil a odradil od dalšího nákupu.