Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 62)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-30 19:23:05 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na prameni bude cedule "velkýho Ká". Přijde kolektivista, v klidu se napije, a potom jej zkásnu, případně zaměstnám. Problem solved pro A = "velkej Ká". Jsem zvědav na případy A = "Tomáš Fiala", A = "Marťan", A = "Venca 21" a především A = "norbertsnv" a A = "Jakub G".
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-30 10:11:24 Titulek: Re: Tlouštík [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ňákej Urza, toho ty neznáš.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-30 07:25:26 Titulek: Re: Není to jen o informováni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, kéž by se stát choval jako skutečná firma a zákony byla jeho interní pravidla, nikoliv něco, co musí dodržovat všichni ostatní, ale stát si pro sebe vymyslí milion výjimek. Jako zrovna u GDPR, kde si pro sebe značně snížil limit pokut.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 22:38:10 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To dochází. A? Vážně si myslíte, že každý člověk má stejný program?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 22:37:17 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemusíte mě oslovovat plnými tituly, pro Vás jsem velkej Ká.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 22:22:07 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Subjektivní je ten rozdíl pro Vás (a ještě jako bonus se tváříte, že Vy sám nic takového neuznáváte), ale v našich argumentech je třeba vzít v potaz historii - a pak už nelze mluvit o subjektivitě. Vy jste nadhodil věc X, již si nárokují A a B, ale takto realita nestojí. Existuje nějaká historie, jak se ke stavu, kdy si věc X nárokují A a B, došlo. Pokud např. jedna z těch historií je, že A věc koupil, zatímco B míří na A s bambitkou a tvrdí, že patří jemu, pak toto musíme zohlednit, protože to je součástí reality, a pak jsme schopni určit, kdo je útočník a kdo obránce. Samozřejmě tuto tak prostou a samozřejmou věc není potřeba obšírně vysvětlovat normálním lidem (a to ani ve věku 3 let), ale Vy prostě nejste normální, Vy musíte mít vždycky něco extra.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 21:22:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Víte lépe, co jste si myslel, když jste to psal, ale co jste napsal, vidím zcela jasně černé na zeleném.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 19:58:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ne, že by ve Vašem příspěvku bylo všechno, co říkáme, ale jsou tam patrné zcela jasné úryvky přesně toho, co říkáme. Ano, z tržeb divadla nepoznáme, která služba by byla prospěšnější než to kino. Přijde jiný majitel a prostě zkusí něco jiného než kino. A tak to pozná.

Ale jinak jsme Vás pochopili dobře, spíš si myslím, že Vy sám jste úplně nepochopil zcela a do konce všechny důsledky toho, co jste napsal ;)
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-29 06:28:45 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ten předpoklad nijak nezamlčujeme, a co se důkazu týče - odvoláváme se na to práva jedinců a na to, jak se díváme na ty, kdo dělají totéž, co stát, ale nejsou stát.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-28 13:47:27 Titulek: Re: stejná logika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je dost smutné.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-28 11:34:30 Titulek: Re: stejná logika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč by ostatní mělo zajímat, co si myslí nějakej stát?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-28 10:10:05 Titulek: Re: stejná logika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jde o to vědomí. Dnes lidé v drtivé většině věří ve státy, a tak se na budoucnost dívají touto optikou. Kdybychom se měli dívat na ateistickou budoucnost optikou dřívějších věřících, tak by jejich proroctví bylo: Lidé si stejně najdou svá náboženství a nikdo nebude ateistou.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-28 10:07:52 Titulek: Re: stejná logika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A proč bych měl územní nárok nějakého státu na nějaký pozemek sakra vůbec uznávat? Podle mě je jakýkoliv pozemek výsostným územím jeho majitele.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-28 10:06:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dnes je neděle.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-26 08:14:50 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To máte marné, kolego. O Jakubovi G je prostě známo, že nechápe rozdíl mezi obranou a útokem, a nikdy to chápat nebude. Nejspíš nikdy nebyl malé dítě - ta to totiž chápou v podstatě všechna. A nevysvětlíte mu to. Nikdy. A u Jabua G mě to nějak ani nesere, je prostě ztracen. Horší to bude, pokud ten rozdíl nebudeme schopní vysvětlit všeobecným umělým inteligencím.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 17:44:07 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ve Vašem příkladě ale placení daní není pravidlo, které uplatňujete vůči ostatním, ale pravidlo, které uplatňujete vůči sobě, a chcete, aby totéž dělali ostatní. Vy nejste ten, kdo vybírá daně od ostatních a nežádá tedy, aby i ostatní vybírali daně od Vás.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 17:00:21 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, právě na základě tohoto. Téměř všichni chceme, aby ostatní respektovali naše vlastnictví. Tak proč nezačít u sebe a u svého vztahu k vlastnictví ostatních? Zlaté pravidlo znáte?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 16:55:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, ale prodávající ty náklady zná, a bere je v úvahu, když vytváří cenu svého zboží.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 14:34:05 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já nenabízel nic, já jen upozornil na to, že nemám žádnou smlouvu, která by mě zavazovala respektovat Jakubovo soukromé vlastnictví.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 14:26:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To není přesné. Rovná se sumě, za jakou ho je zákazník ochotný koupit, nebo za jakou je prodejce ochotný ho prodat, podle toho, která z nich je vyšší.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 12:29:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vy si myslíte, že podnikatel nezahrne náklady do výpočtu ceny výrobku? Já si to nemyslím, ale stejně tak si nemyslím, že cena výrobku se rovná nákladům.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 11:48:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Souhlasím s Vámi, že DPH je jedna z nejnevýhodnějších pro chudé, protože chudí ty peníze většinou utratí. Ale ostatní daně zvyšují chudým ceny také:

Spotřební daň zvyšuje cenu alkoholu a tabáku. Dobře, tohle by si chudí mohli odpustit. Ale také zvyšuje cenu paliva. A jeho spotřebu už si chudí neodpustí, ať už dopravou sebe saba, nebo v cenách všech výrobků, které nakupují, neboť i toto zboží se muselo přepravovat.

Daň z nemovitostí pocítí chudý člověk také, protože zboží, které kupuje, vyrábí nějaká firma, která daň z nemovitostí musí platit.

Co se úspor týče, nakonec se ty peníze utratí a DPH se z nich vybere. Jen spousta bohatších může šetřit na časy, kdy bude DPH nižší. Nebo žádné.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 07:04:28 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-25 06:47:08 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zdá se mi, že inteligentních lidí v diskusi s Vámi ubývá... už jste se rozhodl, na základě čeho mi nevydáte Váš majetek, když s Vámi nemám žádnou smlouvu o respektování Vašich vlastnických práv, avšak svoje vlastnictví mi vnucovat nechcete?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 23:32:46 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mám pro Vás novinu. Založil jsem stát. Vy, já a Tomáš Fiala jsme jeho občany. Demokraticky jsme se shodli na Ústavě atd. a demokraticky jsme odhlasovali, že Vy nám dvěma zaplatíte každému daň 50 % ze všeho, co vlastníte.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 23:30:06 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Povídejte, přehánějte, do formiček čile odlévejte...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 20:30:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, památkáři. Po politicích nejzbytečnější a nejškodlivější sorta lidí. Kéž by byl povolen jejich odstřel.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 20:23:23 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ten je experiment je ta odpověď.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 19:36:15 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, a já na Vás dělám experiment vcítění.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 19:02:46 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pošlete. Nemám s Vámi žádnou smlouvu, že budu respektovat Vaše vlastnická práva.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 18:54:22 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pošlete mi veškerý Váš majetek, díky.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 13:05:13 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože nevnímáte, co všechno nemáte.
logo Urza.cz
kapky