Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 63)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 12:42:35 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To není výjimka, to je naprostý základ. Bez toho nemáte nic. Když se budeme vzájemně okrádat, nikdo nebude chtít cokoliv dělat ke zlepšení svého života či k zajištění další generace, protože cokoliv získá, mu stejně někdo ukradne. Gratuluji, vynalezl jste komunismus.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 12:01:38 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No minimálně Němci si svého Hitlera zvolili. Stejně tak čechoslováci své komunisty. Jo, nebylo to úplně košer, byly tam volební podvody, ale z demokracie toto vzešlo. Ono v situaci, kdy většina lidí věří všelijakým nesmyslům, nedává smysl věřit té většině lidí.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-24 08:10:40 Titulek: Re: Zajímavá demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je zcela relevantní. Hitler byl morální autorita pro velké množství lidí, kteří pro něj hlasovali hubou. Pro lidi, kteří byli přesvědčeni, a často až do své smrti, že stát nebo vláda je nejvyšší dobro a zákony se musí respektovat, nebo přinejmenším, že autoritu (jako např. stát) je zapotřebí vždy podporovat v tom, co dělá, např. protože existují nějaké vyšší cíle. Bohužel toto přesvědčení přetrvává i do dnešních dob a je vštěpováno i dnešním lidem, tedy téměř nikdo se z Hitlera nepoučil. A proto budeme my anarchisté (ať už leví nebo ti jediní praví) argument Hitlerem pořád používat, v naději, že si to lidé uvědomí. Jinak jsme nuceni si historii dříve či později zopakovat. Vůbec to nebyl nacismus, ale slepá víra a poslušnost, popření vlastního morálního cítění, které vedly k největším zvěrstvům v dějinách lidstva.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 21:55:52 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Však to ani netvrdím. Ale jsem rád, že uznáváte její vnitřní konzistenci.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 19:38:46 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Až na to, že zatímco v jednom případě je ta představa vnitřně zcela konzistentní, v tom druhém vytváříte společnost, ve které potenciálně nepatří nikomu nic. Zatímco v prvním případě máte všechny plody své práce a směňujete je za cokoliv, co si po té směně plně necháváte, protože je to Vaše, v tom druhém případě se musíte části plodů své práce vzdát, část majetku není Vaše, a ten zbytek Vám můžou z různých malicherných důvodů vzít (typicky tzv. veřejný zájem, nebo různé zajišťovací příkazy).
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 16:07:41 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zastánci státu zase nechtějí, abyste stát okrádali neplacením daní. Pokud je neplatíte, je to z jejich pohledu nevyprovokovaná agrese. To, že vás násilím donutí daň odvést, je pak z jejich pohledu jen obrana.

Ano, všiml jsem si, že zloděj je pro Vás vysoce morální osoba, neboť svým kradením si bere jen to, co mu patří.

Tak nějak celkem logicky, když někomu něco dám výměnou za něco jiného, asi těžko se část z toho stává touto směnou majetkem ještě někoho úplně jiného. Celkem logicky, co za svoje zboží či službu dostanu, je prostě moje. Tento pohled je zcela konzistentní.

Pokud připustíme, že nějaká část něčeho daná někomu, mu ve skutečnosti nepatří, a podložíme to nějakým cancem... tak dopadneme tak, že si každý vysmyslí nějaký canc a bude si s tím cancem v ruce brát cizí majetek. Ba ještě hůř, pokud se cizí majetek respektovat nebude, no tak seberete spoustě lidí důvod si jakkoliv obstarávat jakékoliv zdroje a jakkoliv se o cokoliv snažit. Půjdeme všichni do sraček, a myslím, že se tomu říká komunismus.

Bravo.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 07:59:30 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V čem přesně? Že nechceme platit lidem, za to, aby nás neokrádali?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 07:30:06 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jestli to chápu dobře, Vy chcete, abych Vám platil za to, že mě neokradete?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-23 07:29:20 Titulek: Re: Přesvědčení [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak pokud je tak moc chtějí, lze předpokládat, že pro to něco udělají. Ano, mohou to chtít ukrást, v tomto směru je Vaše námitka relevantní. Samozřejmě, může se stát, že lidé nechtějí věci, které jsou pro ně užitečné... ale co s nimi? Nic. Kdo jsem, abych je jakkoliv řešil?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-22 12:49:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, jsou to dvě různé osoby, ale to rozhodování tam je. Jeden pozemek, jeden majitel, dva zájemci o koupi...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-20 21:51:48 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A Vy jste snad oslovoval Romana? Vzhledem k osobám užitým ve Vašich větách se domnívám, že nikoliv. Každopádně děkuji za potvrzení mých prediktivních schopností. Prostě plácáte.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 20:37:28 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, ten rok se týká Jakuba G. Beru z5 :)
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 20:36:47 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přiznám se, že si příliš nevybavuji, že bychom se hádali rok o tom tématu. Myslím, že jsme se spíše doplňovali, vysvětlili si pár pohledů a vzájemně vyjádřili respekt. Myslím, že celý ten proces netrval déle než měsíc, ale můžu se mýlit, každý dělá chybi.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 20:34:31 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Marťane, dost dobré. Nechcete tu analogii vytáhnout do perly do Stok, ať to nezapadne?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 20:32:14 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Díky za nápad, uvidíme, jak test dopadne.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 20:31:37 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to jsem zvědavý a zaujatý až k prasknutí. Povídejte, přehánějte.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 11:57:57 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Myslíte Vaše alter ega? Všiml. A?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 11:43:42 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A uvědomujete si, že tato diskuse je veřejná? Že když to nevysvětlujete mně, nevysvětlujete to ani náhodným návštěvníkům? Že každý náhodný návštěvník vidí, že nepodpíráte své výroky konkrétními argumenty, ať už je Váš důvod pro takové chování jakýkoliv?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 11:22:20 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak to souvisí s touto diskusí zde? Jste vůbec chlap? Vaše chování mi připadá spíše ženské, když neustále vytahujete něco z hluboké minulosti, ale neříkáte to, jen se podle toho chováte, vytáhnete to až uprostřed nějaké zcela jiné zcela nesouvisející hádky. Pokud diskutuju se ženou, tak fajn. Umíte žehlit, prát, vařit, uklízet? Jestli ano, tak jděte do prdele, protože Vás bych stejně nechtěl.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 10:41:32 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Budete-li ji narušovat tím způsobem, jakým ji děláte, pak Vám zcela upřímně děkuji za práci, kterou pro nás děláte. Pokud se ale Vaše slova a činy opravdu mají shodovat s Vaším záměrem, měl byste svůj přístup a projev přehodnotit.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 09:05:35 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 08:45:22 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ach jo. S Vámi to vážně nemá smysl. Jedna urážka za druhou, žádný dotaz, žádné odpovědi, žádná vysvětlení, jen výstřiky do tmy. Uznávám, má inteligence na tu Vaši nestačí... přeberte si to jak chcete. Jediný jakž takž rozumný zde oponující diskutér je norek, který je sice socialista, ale diskutuje aspoň trochu věcně. Vy... ani to, jen se tu opájíte tím, jak všechno víte, ale nikdy nic nevysvětlíte, nepodložíte, žádný příklad nedáte... o vlastních názorech nemluvě, cokoliv z Vás leze jak z chlupaté deky, a asi se bavíte tím, že nikdo není tak chytrý, aby četl Vaše myšlenky na první dobrou, a vydáváte to za naši blbost. Máte pravdu, telepatií tady moc lidí skutečně obdařeno nebude. Jděte tedy hledat telepaty jinam.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 08:29:48 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Čili když minulý jev je, že jsem se snažil maximalizoval svůj užitek, tak nelze predikovat, že ten užitek se budu snažit maximalizovat i v budoucnu? Povídejte, přehánějte, jaký jsem hlupák.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 08:01:17 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Druhá, nic neříkající věta, stále jsem se nedozvěděl nic. To je pro diskusi s Jakubem G typické. Ano, dalších vět skutečně netřeba, pokud byl váš úvodní příspěvek myšlen jako výstřik do tmy.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-19 07:33:46 Titulek: Re: Rakouská škola [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Předpokládám, že to je jediná věta, kterou na téma popírání Rakouské školy Urzou v článku o ledařích řeknete.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-18 10:02:05 Titulek: Re: Mohlo by to [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Viz ostatní články FvL. Každý čtvrtek sem sype ze své nekonečné série.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-18 10:01:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Patrně by se realizovalo to, že:

* Rušička porušuje NAP, jakmile rušivý signál zasahuje na nějaký pozemek, jehož vlastníkovi to vadí.
* Hledaly by se způsoby, jak provozovat více sítí na stejném kmitočtu.
* Ze stran provozovatelů by byl zájem takové sítě provozovat, protože by se mohli koordinovat vůči těm, kdo ruší jejich signál, mohli by pomáhat majitelům pozemků při sporech atd.

Reálně máme takovou ankap situaci už dnes, v podobě Wi-Fi sítí. A kupodivu, nějak to většinou funguje.
Web: neuveden Mail: neuveden
Problém je, že podle logiky zloděje je Váš majetek ve skutečnosti jeho. Pardon, podle logiky státu je část Vašeho majetku ve skutečnosti majetkem státu. Jak jinak chápat tak rozdílné užívání slova krádež, když o daňovém podvodu mluví anarchokapitalista a když o něm mluví zastánce státu? Z jejich pohledu chtějí anarchokapitalisté trestat ty, kdo chtějí vybírat daně, jež jim přece po právu patří.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-15 15:11:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, um četby zdaleka není vše. To pozoruji velmi často zde na Stokách, a zde se shodneme, že demonstrací tohoto faktu je zde požehnaně. Metání perel sviním by bylo trhem oceňováno daleko lépe než Vám cokoliv vysvětlovat.

S pozdravem,
nepište mi,
a pokud možno nepište vůbec,

velkej Ká
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-15 15:09:07 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebudu to zkoušet eště raz, protože myslím, že to podstatné jste si tady už řekli - že existují soukromí detektivové. Proč asi...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-15 08:17:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Teorie ankapu je axiomatická.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-15 08:15:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok, ale kolik lidí se opravdu zapojuje do společnosti? Není to trochu škoda? Máme hromady sociálně vyloučených (a nejde jen o cikány), a jedna z těch forem vyloučení je ta, že v podstatě si sednou před televizi s pivem, nebo dělají jinou podobně produktivní činnost.
logo Urza.cz
kapky