Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 96)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-13 17:20:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo, vy to máte jednoduchý,
vám jde vo prachy,
ale co my, kterým jde vo štěstí (štěstí je krásná věc ale prachy si za něj nekoupíš)
kdo nám zruší ty tři tisíce tun zákonů, podzákonů a vedlezákonů ???

Jinak za sto let se asi polovina populace na ten Mars nepřestěhuje,
ale docela určitě se přestěhuje celá populace na krchov,
bohužel, jablko nepadá daleko vod stromu, takže nejspíše vstanou noví bojovníci za globální socialismus,
a jestli se dostanou i na Mars, tak už zůstane svobodná jen Venuše a Jupiter...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-13 16:11:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano, naprosto přesně,
děkuji za vaši psychoanalýzu do hlubin občanovy duše,

na všechny skrblíky, prospěcháře, závistínky a jiné podobné lidské existence,
vždy účinně zabíraly kecy co křestanském ráji,
což by se dalo využít a vytvořit tak všeoslovující heslo :

ANARCHIE - DANOVÝ RÁJ NEJEN PRO BOHÁČE

PS.
Slovo ANARCHIE bych pak navrhoval provést v různobarevném provedení nejlépe všech barev anarchistických směrů,
co písmeno, to jiná barva....

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-13 13:29:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo, to je problém,

lidi chtějí nějakou sjednocenou společnost,
nikoliv však známou jednotu a boj protikladů,
to jim nepřijde sjednocující,

proto raději komouše, jenž jeden protiklad potlačí,
či demokraty, jenž se snaží nějako ty protiklady vybalancovat volbami a kompromisy,,
takže pak rozdělení jako sjednocující prvek lidi příliš neoslovuje...

Nejlepší by bylo asi nahlídnout stát jako pozitivum, skrze které kráčíme k svobodné anarchistické společnosti,
jenž je budoucností lidstva,
asi tak jako dítě, jenž se prozatím drží máminy sukně, ale jednou bude lítat v raktě a bude objevovat nové světy...

ANARCHIE - VRHOL SVOBODNÉ DEMOKRATICKÉ SPOLEČNOSTI !!!

PS.
Není to zas až tak velkej kec, páč : Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů, kterými se řídí jejich společnost.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-13 10:47:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To není nic vyjímečnýho,
to já zvládnu taky,

každej má nějakou tu svou víru, naději a lásku kterou se může voblbovat...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-13 10:45:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Budha to tedy taky rozebírá,
ale já to nepíšu podle Budhy, to bych to pak ty jeho strojopisy a kategorie pak jednoduše překopíroval,

takto je spíše dle filozofie hinduistické,

i když ten závěr a doporučení je již spíše taoistické,
taoismus nahlíží člověka jako něco, co je určeno k vývoji,
zatímco jiné směry nahlížejí člověka jako něco negativního, co je třeba anulovat,
taknějak jako anarchisté spíše chtějí ten stát zničit, nikoliv vývojem dovést k anarchii...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Včera mně pan Fiala vyčetl, že jsem hrozně chytrej a vím co lidi chtějí,
tedy v duchovní oblasti se tím vcelku zaobíráme,
tak to zkusím říct jednoduše :

to co všichni automaticky chtějí je být - existovat,
což je jakási ústřední myšlenka, kolem které se vše točí a kterou má vše ostatní podporovat,
takže pak je zde ještě potřeba mít (vlastnit)
a pak je zde ještě chtění, která má různými způsoby ochranovat to naše bytí, či je vylepšovat a usnadnovat,
většinou tomu říkáme, že chceme bejt štastní

takže vše má sloužit k podpoře toho našeho bytí, má nám dávat jistotu, že to naše bytí nebude ohroženo...

A stát není nic jiného, než jakási pojištovna jenž nám dává jistotu že naše bytí bude ochráněno,
proto máme kromě armády a policie ještě to veřejné zdravotnictví
a tisíce zákonů, které regulují náš život, tak abychom se pouze omezovali ale navzájem neohrožovali...
V duchovnu se tomu pak říká, že si člověk vybudoval "obranné mechanismy"
a jak tuto zed prolomit, tak to fakt nevím,

většinou se používá manipulace, kdy se člověku sdělí že je na tom hrozně špatně, že stát je špatný sluha,
a pak se mu naservíruje něco, co pro něj má být lepší...
Jenže je hrozně těžké někoho, kdo je spokojený a oklopený těmi "obrannými mechanismy" oslovit,
páč von je se situací spokojenej...

Ale já osobně s těmito manipulacemi nesouhlasím,
podle mne je lepší nechat lidi na pokoji tak jak jsou,
a nevnucovat jim něco co nechtějí, a snažit se je přesvědčit že existuje něco lepšího
úplně stačí že etatisti neustále masírují lidi nějakým šíleným nebezpečím jenž jim hrozí,
podnikatelé, zloději, Putin, muslimové , EU, komáři a klíštata, šílený krávy a prasata...

Ale pokud tedy chcete vést reklamní kampan,
pak tedy tedy spíše kampan pozitivní než negativní,
ne že stát je špatný,
ale že anarchie je prostě lepší, tedy nehanobit stát ale ukázat že anarchie je pro ně lepší,
že je prostě lepší se zbavit těch vobranných mechanismů, vůbec bych do toho netahal nákou kritiku státu...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 23:09:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Je zcela irelevantní, zda to je někomu jedno nebo ne. Pokud však někdo ignoruje poznatky, které pomohou k rozpoznání důsledků takového jednání vládce, potom je těžko si s ním o tom povídat.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Vy si myslíte, že ve státním rozpočtu sejde na pár miliardách Kč,

vždyt to je asi taková tragedie,
jako kdyby jste prodělal stovku ve sportce,
a navíc si v poklidu mohl půjčit na dluh pár tisíc a splácel úrok tu stovku za měsíc...
Proto by vám srdce nekrvácelo, a tím méně to položí stát...

Takže vo čem si chcete povídat ?
Snad ne vo nějaký idiotský lavičce V. Havla za nějakých usmolených pár tisíc ???
Na to přece sere Bílej Tesák, když točíte miliardy...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 19:34:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Domnívá se, že tím bude lépe kontrolovat - ovládat hospodářské kooperace
.........................................................................

Podle mne je jim vcelku jedno, jestli vydělají či prodělají,
hlavně vyšli přání lidu vstříc
a za druhé lidé získali pocit, že to stát má pod kontrolou

a to je přesně to, co lidé chtějí,
mít pocit, že to má stát pod kontrolou,
proto si nechaj nacpat kameru do prdele,
aby to mohli kontrolovat, kdyby je někdo do tý prdele kopnul...

A ten stát není zas až tak blbej aby to přeháněl např. s daněmi, protože ví, že když to přežene začne vytvářet černej trh a stejně tak ví, že když to bude přehánět s tou inflací, tak to povede k nepokojům,
takže krávu jen tak podojuje, uklidnuje trávou a poskytuje bezpečí kravína...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 18:26:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zcela z prstu,

ale pokud vás zajímá konkrétní počet,

v nějaký tý knize co se zove Mojžíšova bůh ví které číslo se to dá spočítat...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 14:02:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Resp. jeste hure - nikdo si nemuze byt jist, ze nemaji.
.......................................................

Ale to není žádná novinka,
už starej Mojžíš věděl, že když vytvoří tolik zákonů co si nikdo nemůže zapamatovat a dodržet,
takže pak každej bude vinnej a na každýho pak bude něco mít,

takže k desateru přidal dalších tři tisíce zákonů a všichni pak byli vinni a nikdo si nemohl vyskakovat...

No a vo to přeci jde...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 12:32:31 Titulek: Re: Neznalost zákona neomlouvá [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo, vy jste si naštudoval to co jste si naštudovat chtěl,
a co vám nezapadá do vašich představ je pak trollení,

To Urza alespon říká, že neví jak to bude,
ale vy to víte, bude dle vašeho studia a vaší tužky...

Nu někdo je líný studovat a někdo zase přemýšlet...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 12:08:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Aha,

takže to musel bejt stát, kterej k tomu vytvořil ten kartel,
a bez státu by to ty benzíky určitě nezvládly...

Podle vás prostě za všechno může stát a jen co stát padne, nastane ten ráj,
jenže ani vy sám toto netvrdíte, tak proč tvrdíte,
že by se podnikatelé nemohli spojit ???

Lidé se mohou vzájemně spojovat a i vzájemně si konkurovat,
nebo snad ne, a vůbec k tomu nákej stát nepotřebujou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-12 12:02:03 Titulek: Re: Napoleon [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No Vy jste hlavně zastánce neučení...
.....................................

Já hlavně nejsem zastáncem přebírání učení,
nikoliv neučení,

svoboda učení je učení,
ale k tomu se musíte vrátit do období dětství, když jste ještě nic nevěděl
a nebyl namasírovanej výchovou, když jste prostě dělal to, co vás baví,
a tudíž nebyl v rozporu se světem...
Tehdá jste neměl žádnou víru a žádnej cíl či záměr...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Není tady něco hodně špatně?
...............................

Myslím že naopak,

vždyt produktivita práce ve všech oborech stoupá,
je tedy jen dobře, že je tomu tak i u politiků
a moderní technologie se uplatnují i při vytváření nových zákonů...
Možná, kdyby měli politici rozum a furt se nehádali, stihli by těch zákonů projednat mnohem více,
a my bychom se pak mohli mít mnohem lépe....

Jen by mě zajímalo, jestli poklesly i náklady na výrobu,
a také by bylo docela zajímavé spočítat, kolik to danovýho poplatníka za těch sto let stálo peněz...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 12:00:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

A navíc,
coby zapřísáhlý zastánce svobody učení
nemohu nevzpomenout na významnou roli bláta, kterou hrálo v mém vývoji dítěte v muže
a bylo důležitým aspektem v mém poznávání světa,

sotva jsem se naučil chodit, s oblibou jsem skákal do louží (přes louže jsem skákal až později)
a nadšeně v nich dupal až voda a bláto stříkalo na všechny strany,
a později, když jsem povyrost jsem inspirován známou Mažinotovou linií stavěl na zoraném poli bunkry,
z nichž jsem pak kosil neuprosně útočící fašisty,

jistě, byl jsem díky blátu sice špinavej jak to prase ale na druhou stanu stejně tak i štastnej,
doma mě pak za odměnu vydrbali ba často i zdrbali...

Tudíž na to bláto nedám dopustit, nebot jen díky blátu jsem vyrostl v pěkné kvítko,
i když spíše v pampelišku nežli lekním,
a tak považuji všechny kritiky bláta za blátotlače nehodné toho, aby po nich házel náký bláto...

Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 09:58:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rozečetl jsem; nedočetl, je to nudné.
.....................................

To se mně stává furt,
proto to dělám jako vy, začnu číst vod zádu, a je-li to absurdní i vod zádu,
či dokonce snad to nemá štastný konec,
tak ještě prubnu prostředek a pak to vodložím a du se nudit i bez čtení,
nebot nudit se u čtení je mnohem větší pruda nežli nudit se jen tak,
nebot čumět si je tak do blba je lepší nežli čumět na blbosti...


Vy především obíráte o čas a šíříte v diskusích bahno; kéž byste začal dělat něco tvůrčího.
..........................................................................................

Nepodcenujte to bahno,
v budhismu je takový příměr,
že krásný leknín jenž všichni vobdivují na hladině rybníka má své kořeny vyrůstající právě z toho bahna...
Bahno je tedy značně tvůrčí, bez bahna by nebylo leknínů...

Pokud by jste chtěl ale mít křištálovou studánku kam ptáci a laně chodí pít,
tak by jste to měl asi přejmenovat ze stok (kde obvykle bejvá to bahno)
třeba na ANARCHISTICKÉ MINERÁLNÍ VODY, aby bylo jasné že jsou povoleny pouze a jen příjemně chutnající ovocné příchutě
vhodné i pro kojence a těhotné matky...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 09:44:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mmch, proc ze bylo zruseno to formatovani?
...........................................

Tak to vím tedy naprosto přesně :

Protože forma je práznota a a práznota je forma,

takže zrušením formátování se úspěšně vyhneme prázdným kecům....

PS.
Vy ostatní pište,
vám odpovím příště...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 16:40:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A kdyz budou zlevnovat, aby mne jako konkurenci znicili, tak kdo z toho nejvice profituje?
..........................................................................................

Nebojte se, až vás odrovnám a ovládnu trh, tak si ty ztráty samozřejmě vykompenzuji zvednutím cen,

ale von už si to někdo další rozmyslí lízt mně do zelí, páč už bude vědět, že jsem silnej a tvrdej hráč...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 16:36:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Stejne tak ja muzu vstoupit na trh a zacit s cenou pod naklady.
..............................................................

Jasně, proč by ne,
ale pokud jste slabší než já, tak dlouho nevydržíte,
pokud jste silnější, tak pak nevydržím zase já,
takže pak možná bude nejvýhodnější se navzájem dohodnout,

ale to záleží na okolnostech případ od případu,
můžete i zjistit, že se vám to vůbec nevyplatí a žádnej byznys prostě nerozjedete,
páč by jste na tom dost prodělal a pak to dlouho doháněl
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 16:30:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No možná si spočítaj, že pro ně bude výhodnější spolupráce,
než právě konkurence,
že prostě vydělaj více, když budou i oni prodávat dráže...

Navíc pak prodávat něco levně není zas až tak známkou kvality,
takže příliš nízká cena může mnohé odradit a zákazník si řekne,
že ten benzín ředěj,
případně o nich tuto fámu může docela dobře vypustit i ti, kterým chtějí konkurovat...


Ja myslim, ze horsi nez v dnesnim uz snad ani nezastiranem socialismu to nebude.
..............................................................................
To já nevím, já jenom říkám že vedle konkurenčního boje je možná i vzájemná spolupráce,
na které může zákazník prodělat
a že velké firmy si mohou regulovat trh pohybem cen lépe, než malé firmy,

takže ten trh si mohou regulovat i samy firmy a ani na to nepotřebují ten stát...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 15:52:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jak by ho bez utocnyho nasili regulovala?
........................................

Větší firma může nepochybně pohybovat s cenami mnohem lépe nežli menší firma,
obzvláště podniká-li ve více odvětvích, může ztráty tady vyrovnávat ziskem támhle...

Není potřeba vás mlátit přes hlavu klackem,
stačí si regulovat ceny tak, abych vás odrovnal a nevznikla mně nežádoucí konkurence,
a pak si ty ceny opět zvednu a hezky si i dorovnám vzniklé ztráty,
von už si to příště někdo rozmyslí, lízt na moje hřiště...

Na vy pak můžete podumat jestli se jednalo o útočné násilí či obranné,
tedy pokud vás nebude spíše zajímat, že jste zkrachoval...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 15:45:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jestliže budeme mít v okolí dvě benzíky, může se spolu domluvit že rozhodně nepůjdeme s cenou pod 30 Kč,

takže vy budete prodávat třeba za 33 Kč páč jste lepší značka a jste jakýmsi lepším garantem kvality,
a já jsem začátečník takže já budu za 31 Kč,
k vám budou jezdit ti co chtěj kvalitu a ke mně ti chudší,
navzájem si můžeme i porovnávat zisky, abychom si trh pěkně a rovnoměrně mezi sebe rozdělili,
a přijde-li někdo třetí, určitě jej vezmeme mezi sebe, vždyt i on bude radši,
že nejde proti nám ale s námi a má garanci že pod třicet nikdo nepůjde...

Navíc, pokud zbohatneme, nic nám nebrání vytvářet náký ty dceřiný společnosti,
stejně nikdo nemusí vědět, kdo je majitel,
a tak pak mohou moudře konkurovat i sám sobě, a zakazník bude nadšenej tím vobrovským výběrem

A to jsem mluvil o příštipkářích hodících se spíše do doby kapitalismu 19. století,
a ne o koncernech dnešní doby...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 11:24:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ještě si dovolím malinké laické zamyšlení nad tím, proč lidé spolupracují :

nejspíše to budou tím, navzájem sledují společný cíl a mají tudíž společný záměr,
což by pak mohlo znamenat,
že chtějí aby bylo to, co chtějí aby bylo
a nechtějí to, co nechtějí aby bylo,

tudíž mají jakýsi záměr do budoucnosti a plánují aby ta budoucnost byla dle jejich představ, nikoliv obráceně,
takže vytvářejí preventivní opatření směrem k budoucnosti a chtějí ji takto ovlivnit a regulovat...

Pokud vám to nápadně připomíná stát a jeho agresivní chování, tak by to mohlo bejt nejspíše správně...

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Představa konkurence na trhu je jistě slibná představa,

ale ona ta konkurence může taky dělat vopak, tedy uzavírat navzájem výhodná společenství,

a tak opět regulovat trh dle svých představ a tudíž může vytvářet stejné monopoly,

podobně jako je zde dneska monopolem na regulace stát...

Proč by si měli lidé jen a jen konkurovat, když naopak pro ně bude výhodné uzavřít vzájemnou spolupráci

a tím zamezit nežádoucímu vzniku konkurence...

Vždyt kdo by nechtěl mít monopolní postavení na trhu ???

A když toto zvládnou i politici a jsou schopni vytvořit navzájem výhodné koalice jen aby mohli vládnout,

tak to nejspíše zvládnou i ti kapitalisti...

Taky nevím, jak bude fungovat svobodnej trh,

ale laicky hádám, že kromě konkurence existuje i možnost navzájem výhodné spolupráce...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 01:59:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nemáte nárok na odpovědi, nemáte nárok na můj čas, nemáte nárok rozhodovat o textech ve Stokách a já nemám povinnost se Vám zodpovídat; uvědomíte-li si to a začnete-li se podle toho chovat, třeba se příště dostanete dále
....................................................................................................................
No teda vy jste ale vostrej anarchokapitalista,

jen by jste to neměl příliš přehánět v tom nárokování si vlastnictví těla a času a rozhodování apd.
tedy nejspíše si to bude moci ještě pár let myslet - proti gustu žádnej dišputát,
ale jednou vo to "vlastnictví" stejně přijdete,
ostatně tak jako každej...



Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-09 12:21:45 Titulek: Re: Napoleon [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ještě že vás máme, ale víte jak je to s tou libertariánskou sektou
....................................................................
Ale tohle už nevím, protože nechodím na přednášky a ani moc nečtu,

páč jsem zastáncem svobody učení,
takže na nějaký koncepty z druhý ruky už nedám,
poučil jsem se v duchovní oblasti, že to je vše jen blbnutí a manipulování s pozorností,
a že je nejlépe dělat to, co člověka baví a nenechat si blbnout hlavu cizími radami a názory,
jak tomu bývá nejen při výchově dětí a ve škole ale i v pozdějším životě...

Nejsem proti názorům, ale je lépe je nahlížet jako balonky na žonglování,
nežli něco hodného následování jako pravdu pravdivou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-09 11:50:03 Titulek: Re: Napoleon [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Poslání bejvá obvykle k posrání,

ale já mám vzájemně výhodnou smluvu s časem,
já zabíjím čas a čas pak na oplátku zabíjí mě...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-09 09:12:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.
Zablokování pozornosti nespočívá v tom, že se člověk neumí soustředit čili koncentrovat,
ale v tom, že se člověk umí jen koncentrovat,
a není schopen nahlédnout situaci jako celek,

vidí pouze to, co vidět chce...
logo Urza.cz
kapky