Eichmannův sen – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu
Autor: D-FENS
Čas: 2018-02-08 00:00:02

Eichmannův sen

Známe z dějin mnoho případů mužů, kteří jen dělali svoji práci. Například takový Adolf Eichmann, skvělý a uvědomělý řišský úředník vybraného vystupování, vedoucí oddělení správního řízení. Ženský na něj prý letěly, když randil s češkou Veronikou Lieblovou, ještě existují pamětnice, které vám na požádání vylíčí, jak byly hotový, když dorazil v té své uniformě. Byl to nejen pohledný esesák, ale oddaný pracovník a skvělý organizátor, a (především pro něj) je škoda, že se nenarodil do dnešní doby, protože by pochopil, jak blbý a nepraktický nápad je stavět koncentráky a vozit do nich lidi. Daleko lepší je nechat lidi tam kde jsou a ten koncentrák postavit kolem nich.

________________________________

Urzova poznámka pod čarou: Protože to někteří nepochopili, uvádím, že se jedná o kriticky satirický popis současné reality; celý text (jehož pointou je něco trochu jiného) naleznete zde.
Přečtení: 42345

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No němci měli spíše v plánu ty nižšší rasy někam vodsunout do pryč,
podobně jako to měli v plánu i komunisti s kapitalistama,

dneska už víme, že je lepší krávu dojit, nežli zabít,
že to je mnohem užitečnější, nežli jednorázová zabíjačka při který vo tu krávu přijdeme...

Proto se taky dneska už nestavěj koncentráky a gulagy,
nýbrž spíše moderní kravíny, kde si mohou krávy dosytosti kravit,
takže pak je snadné je i podojit...
Autor: Szaszián Čas: 2018-02-08 00:45:16 Titulek: Jsem drsňák z Defensu
Web: neuveden Mail: neuveden
Dokážu si představit bych tento "podívejte se na mě, jak jsem drsnej"-styl vůbec nekomentoval – prostě ne každý má vkus. Ale dnes ne.
Takže: 1. Není vtipné, ale pitomé, tvrdit, že nacistické Německo bylo méně etatistické, než současné evropské státy. 2. Není vtipné, ale ubohé, srovnávat současné čisté daňové plátce s oběťmi nacismu.
3. Není mi jasné, proč by ženské neměly letět na Eichmanna – koneckonců předpokládám, že nevěděly, co dělá.
4. "Jen jsem plnil rozkazy" byla Eichmannova obhajoba u soudu. Tam se neříká vždy pravda, že.
5. Známe z dějin mnoho případů mužů, kteří jen dělali svoji práci. A co tím chce bílá žena říct????
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 09:01:20 Titulek: Re: Jsem drsňák z Defensu [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
2. Není vtipné, ale ubohé, srovnávat současné čisté daňové plátce s oběťmi nacismu.
.....................................................................................

Já myslím, že to není zas až tak od věci,
hon na čarodějnice neustále probíhá, tentokráte to ovšem nejsou židi a komunisti a homosexuálové a cigáni,
ale podnikatelé a živnostníci,
voni ale obětmi fašismu nebyli jen ty méněcenné rasy, ale i samotní němci kteří se nechali zblbnout fašistickou ideologií a pak nadšeně vyrazili dobývat evropu,
těžko popírat, že by vám někdo dneska neblbnul hlavu nákou tou demokrací a politikou a její potřebností,
dneska je těch kydů snad více než za bolševika,
no a pak ten stát rozhodně dělal něco pro ty obyčejné lidi, stavěly se dálnice a Hitler chtěl levný automobil pro dělníky a tak vymyslel dotační program kterej samozřejmě ti dělníci museli zaplatit, ale levný automobil pak stál dle jeho představy, páč byl dělníky dotován...

Samozřejmě máme i vnějšího nepřítele , tedy kromě Bratrstva kočičí pracky je tady ten Putin a ti muslimové,
takže se národ může sjednotit v pevnou a nerozbornou jednotu a preventivně zbrojit a navzájem se strašit...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 09:48:14 Titulek: Re: Jsem drsňák z Defensu [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No vida,

mohou vás prcat i za to, že vám někdo ukradnul vobčanku,
nejspíše se lidé nechávají vokrádat dobrovolně,
aby pak mohli pobíhat po úřadech a platit za kraviny, jako je vobčanka....

To němci to měli vymyslený mnohem lépe,
ti vám to číslo vytetovali na ruku, takže ztráta ruky nehrozila,
ale vono brzy dojde k tomu, že nám strčej do prdele čip kterej taky neztratíte,
a kterej bude pro vaši ochranu,
jako je tomu u psů...

Haf, haf...
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-08 01:30:22
Web: neuveden Mail: schován
Wtf?
Samozrejme pokud to sem postnul skutecne ten D-F, pak (prestoze by me to posadilo na prdel) asi nelze nic namitat.
Pokud ale (a ze to tak vypada) je to jen prachsprosta vykradacka, pak by prislusny xindl zasrany zaslouzil pres rypak krumpacem. A to nejen za to slohnuti, ale primarne za to kompletne svinacke vyzneni.

A ac s Urzou se zdaleka neshoduju, nejak nemuzu verit, ze by neco takovyho vedome pustil, aniz by si sam pred sebou musel odplivnout. Spis mam (a v posledni dobe pohrichu ne poprve) dojem, ze Stoky ma v prackach nejakej ercdebil.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 09:02:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Donesly se ke mně zvěsti, že mi někdo chce dát krumpáčem.
Co kdybyste se raději staral o své záležitosti?

(A pokud Vás skutečně tolik zajímá, jak to bylo s tím textem, budete se muset slušně zeptat; na krumpáče, ercdebily, xindly zasrané a odplivávání nereaguji.)
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 10:20:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já to nebyl, já jsem nevinnej,

já jsem bojovník za mír, takže v rámci boje za mír bych vás tím krumpáčem sice vzal,

ale jen proto aby už zvítězila ta láska....

Autor: pz100000 Čas: 2018-02-08 11:45:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pardon, to se zcela vazne omlouvam.

Myslel jsem, ze z meho textu je celkem jasne, ze predpokladam, ze Vy jste to nebyl. U Vas jsem navic uz jaksi zvykly na podpis Urza.
S krumpacem to nebylo chce, ale zaslouzil by, ale predevsim s dost jasne stanovenou podminkou prachsproste vykradacky. Tudiz mne ponekud prekvapuje, ze se k tomu hlasite.

Vynechavam tedy vsechna sva expresivni hodnoceni potencialnich osob a stavuu a prosim Vas timto ve vsi slusnosti o alespon zakladni priblizeni.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 11:53:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dobrá tedy, ptáte-li se slušně, také slušně odpovím:
O vykrádačku nešlo a upravené oproti původní verzi je to proto, že D-FENSe někdo upozornil na chybu v původní verzi a on nechtěl, aby se tato chyba vyskytovala i ve Stokách.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-08 13:01:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dik.
Rozumim tedy spravne, ze jste to korigoval a postoval Vy? Pak samozrejme (vzhledem k Vasim pratelskym vztahum) automaticky predpokladam souhlas od DF a cela krumpacova branch je zcela bezpredmetna, jak z ni same jasne plyne. (A aplikovatelna by byla spise na onoho donasece, pokud si spravne vysvetluji Vase "doneslo se mi" :)). Pravda, kdesi dal uz jsem byl se svou expresivitou mene opatrny, tam tedy moje predchozi omluva plne plati.

Redakce je bezesporu ciste Vase vec, presto mne silne prekvapuje uvedene jmeno autora. Uvest jako autora postu ve Stokach napr. Misese by mi pripadalo znacne ujete, i kdyby text obsahoval vyhradne jeho citat. V techto pripadech se vetsinou uziva standardni a osvedceny postup (ktery, jak si ted vsimam, jste uz zcasti dodatecne aplikoval :)), jenz by jiste i v tomto pripade zabranil zbytecnym nejasnostem a emocim, jejichz vyvolavani, pevne doufam, neni Vasim cilem.

Jeste se zeptam na posledni detail. Odkaz vem cert, netusite ale, proc DF vyzadoval odstraneni italiky v prvni vete? Mel jsem (ciste osobni, jiste) dojem, ze prave ta zminenou satiru ci ironii prinejmensim podtrhuje.
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 13:33:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že už se trochu moc vyptáváte a rýpáte v detailech; ve zkratce (a už bych tomu nerad věnoval další čas):
– Ano, D-F s tím pochopitelně souhlasil a věděl o tom předem, dokonce si i vyžádal úpravu.
– Obrovské množství textů do Stok vkládám já pod jménem jejich autorů (protože mi je například pošlou na mail); a není to nic nestandardního.... ostatně myslíte si, že texty třeba na Misesu, které mají jako autora Rothbarda či Misese, tam chodí vkládat oni osobně ze záhrobí?
Až bude nový redakční systém, pořešíme to celé lépe.
Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-02-08 13:53:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
" ostatně myslíte si, že texty třeba na Misesu, které mají jako autora Rothbarda či Misese, tam chodí vkládat oni osobně ze záhrobí?"

- Cože? Já myslel, že jo

damn
Autor: Urza Čas: 2018-02-08 14:33:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 15:34:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Na tom by nebylo nic divného,

je všeobecně známo, že mnohé duše se nedostanou ani do pekla, páč je tam nechtěj,
a tak tady musej bloudit, dokud je nevyvobodí polibek z čisté lásky,
či dokud nevyrovnaj škody, jenž zde během života natropili...
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-09 19:19:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdybyste se jako debil nerofloval a misto toho na zmineny Mises aspon jednou nakoukl, zjistil byste, ze ten smrtici humor je cisty a holy selfpwn.
Ovsem kdyz panecek placne libovolnou kravinu, klaka se musi valet povinne.

(I kdyz tedy zase nerad bych Vam krivdil - u Vas by mne nijak neprekvapilo, kdybyste si to opravdu myslel.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-09 19:12:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Chapu, ze Vase ochota odpovidat neni bezbreha, jen mne nenapadlo, ze dve otazky uz jsou prilis mnoho, zvlast jsou-li jeste naraz v jednom postu. Taky mne nenapadlo, ze "budete se muset slušně zeptat" znamena "ja odpovim, na co chci" forsirovane oblibenym "budu jen omilat, co uz jsem jednou rekl a s cim vsichni souhlasi".

Osoba nezasvecena se docte jedine: nejakej DF sem poslal clanecek, v nemz omlouva Eichmanna. Z cehoz neni pravda ani slovo. DF sam Vam to jiste nevnucoval (to by si taky asi neprznil vlastni nick), od Vas jsem byl zvykly (ano, vskutku) na jakousi korektnost, tudiz jedina zbyvsi alternativa je: nejaky non-Urza lempl to amatersky slohl na DF a nejaky non-Urza neznalek to sem redakcne nacpal. Ani ted v tom nikde nevidim chybu.

A presne tak to bylo napsano v mem postu, vc. zcela zretelneho pokud. A s tim drze podobnym nick bych dotycneho skutecne povazoval za onoho obrazneho krumpatche hodne prase. Opet zde vyjadruji svuj podiv, ze jste se k tomu tak aktivne hlasil.

Za zkripleni postu jsem nepovazoval vynechani zcela banalniho detailu, ale tu zasadni zmenu vyzneni u "jen delal svou praci" (coz mmch byl jeden korenu mych pochyb). Proto jsem se ptal, zda netusite, z jakych duvodu to DF zmenil. Kdyz uz setrite casem, misto zbytecne opakovaneho zdlouhaveho okecavani nesmyslu stacilo pouhe nevim ci nerekl mi.

Nemylim-li se, prakticky vsechny zde publikovane minitexty jsou pro Stoky i psany (a jako takove Vam zasilany), coz neni tento pripad. Pokud si pod postovanim predstavujete zarazeni do Vasi fronty, ja Vam to vyvracet nehodlam.

Zato pokud jste se chtel na zaver dokonale zesmesnit, pak se Vam to nepochybne povedlo. Pri te sve britke ironii jste (krom jinych drobnosti) ponekud pozapomnel, ze na Misesu jsou prave tyto clanky celkem zasadne uvadeny autor X (vlozil Y). A to jsou to vesmes skutecne clanky, ne jeden vyrvany odstavec.

S redakcnim systemem by mohl souviset nanejvys ten zmrzaceny nick (nelze-li uzit pomlcku, coz by me dost prekvapilo). Ale napr. techniku poznamky pod carou zjevne zvladate.
Autor: Urza Čas: 2018-02-09 21:09:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nezlobte se, ale přesně na tohle nemám čas (nedočelt jsem).
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-09 21:52:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nezlobim, vzdyt tento typ debaty mame jiz dokonale nacviceny. Slusne zeptat se sice muzu, ale Vy nemate cas. Tedy na odpoved, na iks komentu s cimkoli jinym se cas najde vzdy.

Jedine, co nechapu, na co se ptam a na co Vam v tom chvatu nezbyva cas, je duvod, proc DF chtel odstranit tu italiku. Jelikoz si zadny rozumny duvod predstavit nedovedu, chapu, ze to mohlo byt neco prapodivneho - pak jiste staci neco jako nerekl mi to, nepochopil jsem, je to privatni, prilis komplikovane apod. Cokoliv z toho by bylo vyrazne kratsi nez dosavadni debata. Stejne jako pripadne "naserte si".
Autor: Urza Čas: 2018-02-09 22:02:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Začal jste chováním řeznického psa; přesto jsem Vám dal šanci, dostal jste odpověď.
Zahrnul jste mě dalšími otázkami; dal jsem Vám najevo, že se rýpáte v detailech a že nemám čas.
Znovu jste se začal chovat jako řeznický pes. Smůla.
Nemáte nárok na odpovědi, nemáte nárok na můj čas, nemáte nárok rozhodovat o textech ve Stokách a já nemám povinnost se Vám zodpovídat; uvědomíte-li si to a začnete-li se podle toho chovat, třeba se příště dostanete dále.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-10 01:59:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nemáte nárok na odpovědi, nemáte nárok na můj čas, nemáte nárok rozhodovat o textech ve Stokách a já nemám povinnost se Vám zodpovídat; uvědomíte-li si to a začnete-li se podle toho chovat, třeba se příště dostanete dále
....................................................................................................................
No teda vy jste ale vostrej anarchokapitalista,

jen by jste to neměl příliš přehánět v tom nárokování si vlastnictví těla a času a rozhodování apd.
tedy nejspíše si to bude moci ještě pár let myslet - proti gustu žádnej dišputát,
ale jednou vo to "vlastnictví" stejně přijdete,
ostatně tak jako každej...



Autor: pz100000 Čas: 2018-02-10 19:08:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, nazyvate-li chovanim reznickeho psa me ponekud emotivni, lec jiste opravnene rozhorceni nad tim, ze Vam tu dle vseho za Vasimi zady nekdo zasvinil web kradenym textem, je to Vase svate pravo. A jelikoz nejsem ankapak, taky jsem se Vam za to - jakozto panu domacimu - promptne omluvil. Za Vasi laskavou sanci jsem tusim uz jednou slusne podekoval, ale na pozadani Vam to milerad zopakuji. Je-li Vam to stale malo, nebudu zatim vysypavat popelnik.

Pravda, pote jsem Vas bezohledne zahrnul dohromady presne dvema (slovy: DVEMA) otazkami (samozrejme pokud basirujete na zapocteni zjevne recnickeho "wtf?", pak nam soucet vyleti az na 3 a to uz jste se zavalen citit mohl). Formalne vzato, zcela vycerpavajici odpovedi by bylo dvakrat ano/ne, ale misto toho tu mame opet obvyklou sagu.
S Vasimi lkanim se samozrejme rodi otazky nove, jako napr. kde lezi bouda onoho vrativsiho se reznickeho psa, ale na ne se radeji ani neptam, nebot zde by Vam jakykoliv pokus o fabulaci skutecne vzal jak spoustu casu, tak i sebeucty.

S poslednim odstavcem zcela souhlasim; to je presne to, co jsem (prave s ohledem na usetreni Vaseho casu) shrnul pod mnohem kratsi a zaroven vyrazne vystiznejsi defekativ. Tim by se vse vyresilo v zarodku a ja bych se z toho nepos... adil. Jenze to by Vam praskla zilka, takze radeji setrite cas slohovymi cvicenimi.

No nic, i pres Vas nevdek jsem pomohl rad. <3
Autor: Urza Čas: 2018-02-10 20:54:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozečetl jsem; nedočetl, je to nudné.
Přeskočil jsem na poslední větu; je absurdní, co si představujete pod pojmem pomoc.
Je spousta lidí, kteří pomáhají.
Vy především obíráte o čas a šíříte v diskusích bahno; kéž byste začal dělat něco tvůrčího.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-10 23:28:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vyborne, nuda je tady, popelnik tedy vysypavam.
Mmch, proc ze bylo zruseno to formatovani?
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 09:44:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mmch, proc ze bylo zruseno to formatovani?
...........................................

Tak to vím tedy naprosto přesně :

Protože forma je práznota a a práznota je forma,

takže zrušením formátování se úspěšně vyhneme prázdným kecům....

PS.
Vy ostatní pište,
vám odpovím příště...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 09:58:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rozečetl jsem; nedočetl, je to nudné.
.....................................

To se mně stává furt,
proto to dělám jako vy, začnu číst vod zádu, a je-li to absurdní i vod zádu,
či dokonce snad to nemá štastný konec,
tak ještě prubnu prostředek a pak to vodložím a du se nudit i bez čtení,
nebot nudit se u čtení je mnohem větší pruda nežli nudit se jen tak,
nebot čumět si je tak do blba je lepší nežli čumět na blbosti...


Vy především obíráte o čas a šíříte v diskusích bahno; kéž byste začal dělat něco tvůrčího.
..........................................................................................

Nepodcenujte to bahno,
v budhismu je takový příměr,
že krásný leknín jenž všichni vobdivují na hladině rybníka má své kořeny vyrůstající právě z toho bahna...
Bahno je tedy značně tvůrčí, bez bahna by nebylo leknínů...

Pokud by jste chtěl ale mít křištálovou studánku kam ptáci a laně chodí pít,
tak by jste to měl asi přejmenovat ze stok (kde obvykle bejvá to bahno)
třeba na ANARCHISTICKÉ MINERÁLNÍ VODY, aby bylo jasné že jsou povoleny pouze a jen příjemně chutnající ovocné příchutě
vhodné i pro kojence a těhotné matky...
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-11 12:00:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

A navíc,
coby zapřísáhlý zastánce svobody učení
nemohu nevzpomenout na významnou roli bláta, kterou hrálo v mém vývoji dítěte v muže
a bylo důležitým aspektem v mém poznávání světa,

sotva jsem se naučil chodit, s oblibou jsem skákal do louží (přes louže jsem skákal až později)
a nadšeně v nich dupal až voda a bláto stříkalo na všechny strany,
a později, když jsem povyrost jsem inspirován známou Mažinotovou linií stavěl na zoraném poli bunkry,
z nichž jsem pak kosil neuprosně útočící fašisty,

jistě, byl jsem díky blátu sice špinavej jak to prase ale na druhou stanu stejně tak i štastnej,
doma mě pak za odměnu vydrbali ba často i zdrbali...

Tudíž na to bláto nedám dopustit, nebot jen díky blátu jsem vyrostl v pěkné kvítko,
i když spíše v pampelišku nežli lekním,
a tak považuji všechny kritiky bláta za blátotlače nehodné toho, aby po nich házel náký bláto...

Autor: etatista (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 02:06:58 Titulek: shit
Tak toto je už dosť trápne, ja síce tiež bývam často trápny, ale toto už prekonalo všetko to najtrápnejšie, čo človek kedy vymyslel.
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-08 03:03:27 Titulek: Re: shit [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, kdyz si to prectete tam, odkud to to mistni hovadske prase nedokazalo ani ukrast bez pridavneho dojebani, vyzni to dost zasadne jinak.
http://dfens-cz.com/obcanka-trautenau-style/
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 08:44:06 Titulek: Re: shit [↑]
Teda vy máte slovník! Je jedno, zda máte v tomto případě pravdu anebo nemáte, ale jste každopádně hovado k pohledání!
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-08 11:54:52 Titulek: Re: shit [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Abyste se neposral...
Hovado Vam zjevne nevadi, v Kremlu je tedy hovadstvim prase?
Autor: Kremlobot (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 13:57:03 Titulek: Re: shit [↑]
Už jsem byl informován o tom, že jste, kdo jste. Ale nic si z toho nedělejte. V klidu si nasaďte svůj dvojrohý klobouk s "N" na hlavu. Pravou ruku si zavěste mezi knoflíky na košili a vyrazte do parčíku. A pozdravujte svého ošetřujícího dr. Szasziána.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 15:29:49 Titulek: Re: shit [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Už jsem byl informován o tom, že jste, kdo jste.
...............................................

Příště se přeptejte u nás na STB,
tam máme evidenci vo každým, na každýho něco máme a na některý podvratácký živly tam máme dokonce i tlustý spis,
takže i víme, kdo je v koletivu voblíben pro svou kamarádskou povahu a milé přikyvování,
a víme kdo není v kolektivu voblíben, nebot není kejvač...

Jedněm pak říkáme "vlezdoprdelníci" a těm druhým "prudiči"
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-09 19:25:48 Titulek: Re: shit [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Inu, i bych nasadil, ale se studem priznavam, ze tech bratru 50 mega za pokryvku je na me cu fiil.
Ja k Vam budu setrnejsi a doporucim Vam levnou capku z alobalu, klidne samodomo. Z lekarskeho hlediska zazrak - bude z Vas uplne jiny clovek a misto galaktickych jestirku si ke skladani infantilnich basnicek najdete jiste jine kamarady.

Jinak vidim, ze utesene buji mistni stranicka ticha posta, pomluvy a udavani - je na to i nejaky carkovy system, nebo byvate jen podrbani za ouskem?
Autor: LECREST FORTNER (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 10:50:33 Titulek: s vysvetlivkou jeste nevkusnejsi
>> Protože to někteří nepochopili, uvádím, že se jedná o kriticky satirický popis současné reality;

Asi jsem na to moc velky slunicko, ale i s vysvetlivkou mi moc nedava smysl srovnavani koncentraku, kde byla svoboda uzmuta treti stranou a dnesni dobou, kdy si lide svobodu nechavaji uzmout zcena dobrovolne.

Trosku to rozvedu. Analogie vzdy smrdi manipulaci. Analogie s koncentraky casto navic alepson nevkusem a nedostatkem taktu.

V koncentraku lidi ucelove likvidovali a kdyz jste byl zid, cikan, vlastenec (a ne ve smyslu fasounskych SPD/SPO/ANO & friends) tak vas proste spalili a udelali z vas mydlo.

V dnesni dobe se snazi lidi co nejvice indoktrinovat tak, aby lide dobrovolne (sic pod vlivem manipulace) vymenili svobodu a odpovednost za pohodli a bezstarostnost.

Vicemene je to, i kdyz mne huba boli, cisty trade. Oni vedej co ztracej (facebook/government/whatever user: "ja vim, ze o mne FB vi vsechno, ale me to nevadi." => myslim si, ze moje soukromi ma mensi cenu nez to pohodli co nabizi, chci to a proto to vymenim) a proste to jen smeni za sluzbu.

Takze srovnavat nasilnou smrt v koncentraku s vicemene free trade je podle mne nepatricne, nevkusne.

Osobne nemam nic proti publikaci takoveto myslenky. Jen mne mrzi, ze ji Urza, ktereho znam sic jen z Youtube prednasek, podporuje vysvetlivkou.

Ale i to je myslenka a je jen na nas jestli ji podporime nebo ne.

Autor: velkej Ká Čas: 2018-02-08 10:58:52 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, mnozí lidé si ten koncentrák staví sami, ale staví jej i okolo těch lidí, co s tím nesouhlasí.
Autor: pathy Čas: 2018-02-08 11:06:58 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Poznáte niekoho, kto si dobrovoľne praje, aby mu úradníci klamali, vymýšľali priestupky, udelovali pokuty na skúšku, či sa nechá ojebať. Ako píšete, analogia kríva. V tomto prípade skôr vaša (zlovoľná štátna správa verzus Facebook).
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 15:22:14 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tomu se v duchovnu říká "skupinová karma"

takže kromě vlastní pitomosti máte jako přídavek i pitomosti tý společnosti v který žijete...

Někteří ti šáhlí osvícenci se pokoušeli s tím hnout, většinou s tím ovšem pohli k horšímu než k lepšímu,

jako třeba Ježíš nebo Budha a tak se jim povedlo spíše to bláznovství a agresivitu rozmnožit...
Autor: Adraynnith Čas: 2018-02-08 11:39:43 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: adraynnith v doméně gmail.com
Oni vedej co ztracej (facebook/government/whatever user: "ja vim, ze o mne FB vi vsechno, ale me to nevadi." => myslim si, ze moje soukromi ma mensi cenu nez to pohodli co nabizi, chci to a proto to vymenim) a proste to jen smeni za sluzbu.

Znám pár lidí, kteří odmítají používat Facebook a jiné sociální sítě. Osobně mi to u některých vadí, protože je těžší je kontaktovat, poslat jim třeba odkaz nebo fotku. Můžu se nad tím rozčilovat, přemlouvat je, argumentovat tím, že většina lidí sociální síte používá. Můžu třeba i zkoušet manipulovat. Ale nemůžu je do toho nutit nebo chtít, aby je do toho někdo jiný nutil. Sami se rozhodli, že jejich soukromí má pro ně větší cenu než ty všechny "výhody".

Pak je tu dalších pár lidí, kteří by rádi odmítli to, co jim nabízí stát a současně nemuseli tomu státu sdělovat své osobní informace a nemuseli se ve svém domě podřizovat jeho pravidlům. Spoustě lidí tento přístup z různých důvodů vadí, rozčilují se, přesvědčují, manipulují. Ale když se člověk přesvědčit nebo zmanipulovat nenechá, nakonec se stejně musí podřídit a být government user, i když nechce.

Autor: Calle TAURANO (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 12:12:40 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Nevim dnes o situaci, kde si nemuzete sami zvolit.

Uznavam vsak, ze v pripade statu je to jine, do dusledku je tam utocny nasili vsude a casto neni volby, u ktere byste nemusel nasili strpet - a ok v tomto pripade bych s vami soulasil.

Nadruhou stranu, kdyz se mi to nelibi a bezstatni spolecnost neni v casoprostorovem dohledu meho zivota, mohu si alespon vybrat stat a spolecnost, ve ktere svuj zivot stravim.

Volba je i to, ze ve spolecnosti, kde jsem se narodil, budu sirit myslenky, pujdu prikladem a budu cinit tak, aby se spolecnost smerovala k me predstave idealniho usporadani.

V tom take problem nemam a za to si Urzu moc cenim!

Vicemene mi prislo jen nevkusne pouzivat historicke tragedie k prosazovani jinak mi sympatickych myslenek.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-08 12:28:15 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vicemene mi prislo jen nevkusne pouzivat historicke tragedie k prosazovani jinak mi sympatickych myslenek.
........................................................................................................

Vždyt on ten historický vývoj lidstva je taky docela tragedie...

Voni lidi tu svou schopnost myšlení používají spíše k vzájemnému sebeoblbování nežli k myšlení...
Autor: velkej Ká Čas: 2018-02-08 16:04:29 Titulek: Re: s vysvetlivkou jeste nevkusn [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty nevkusné historické tragédie jsou učebnicí lidství. Nepoučíme-li se z nich, budeme je opakovat.
Web: neuveden Mail: neuveden
pz100000: Člověče, ovládejte se. Já sice taky někdy vypěním, ale že až tak, jak jste to předvedl Vy... je sice fajn, že se dokážete nasrat, ale co kdybyste to aspoň zkusil tvůrčím způsobem?

např.:

Tak to je sen, mít tady příspěvek od D-F. Snad bude spolupráce plodná, a autoři si časem budou vyměňovat nejen příspěvky, ale i trenýrky. Tedy pokud se sem nehacknul nějaký ksindl, arcikretén a nedal to sem on; to bych ho musel majznout svým vlastnoručně vyrobeným (jsem tvůrčí) krumpáčem. Pokud to sem dal D-F sám, budiž mu přáno, a ten krumpáč ať si vyrobí sám, a prosím, ať se jím majzne; mně ten text přijde strašný, protože [doplňte typický pz100000 komentář v rozsahu 5 vět].

(Omlouvám se všem, pokud neumím dát dohromady věrohodnou dada slátaninu, na to tu máme jiné experty.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-02-12 11:52:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ted vidim, ze Vam dluzim jeste tady odpoved (jen pro formu nahodim myslenku, zda by v techto pripadech nebylo produktivnejsi pouzit pro odpoved tlacitka Odpoved):
Netusim. Vam se to zdalo malo kreativni?

Ad napr.: Byl by, lec, jak se zdalo a nakonec i ukazalo, nebylo tomu tak. Typický pz100000 komentář v rozsahu dokonce vyrazne vyssim byl doplnen postupne, aby to studujici prils nezahltilo. Mylite se ale zcela zasadne v tom, ze s onim textem nesouhlasim - kdyby nebyl vytrzen a dodatecne tak pokriven, tak do pismene.
Web: neuveden Mail: schován
Jak tam koukám na reakce, myslím, že je nutné něco vysvětlit.

Za prvé analogie často pracují s extrémy. Tj. např. mi někdo řekne, že je v pořádku, když jeden člověk vládne jiným lidem. Tak pochopitelně řeknu "Jako třeba Hitler?". A protože je to extrémní případ takové situace, je na ni více vidět a je na ni více zvýrazněno, kde je vlastně problém.

Ostatně etatisté někdy argumentují stejně. Když jim řeknu, že chci anarchii, říkají mi "To chceš tedy aby někdo šel a někoho prostě jen tak zabil kdy se mu zachce a neměl trest?"

Sice je to strawman, protože my něco takovýho netvrdíme, ale chápu kam tím míří. Snaží se na extrémním případě jako je zabíjení zvýraznit proč je logika "každý si může dělat, co chce" špatná. My zase na Hitlerovi klidně zvýrazníme, proč je špatné, když někdo někomu vládne. Na nacismu klidně zvýrazníme, proč je logika "zákon je prostě správnej" nesmyslná. Na nacistech klidně zvýrazníme, proč neplatí "já prostě jen dělám svou práci"

Zdá se mi to fér a ok. Nikde není nevkus, ani nic neetického, ani nemorálního, ani špatného, jak si Szaszián a pz100000 myslí

Mimochodem, hodně lidí na analogiích taky nechápe, že když srovnám jednu vlastnost, že tím musí platit i ty druhé.

Např. když srovnám trojúhelník a kolečko, řeknu "oba jsou tvary"

Umíte si představit, že by někdo řekl následně "tvrdíš tedy, že oba mají 3 strany? Tak to je nesmysl, kolečko nemá 3 strany, takže je nemůže srovnávat!"

To je to samé jako "Hitler v nacismu vládl jako dnes vládne EU."

"To nemůžeš srovnávat. EU neplynuje židy."
Autor: velkej Ká Čas: 2018-02-08 12:52:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To nemůžeš srovnávat! - Univerzální zamítavá odpověď na logický argument. Přitom jen díky tomu, že můžeme srovnávat (a že srovnáváme), můžeme činit rozhodnutí. Bez možnosti srovnávat se nelze rozhodovat - můžeme jednat zcela náhodně a nepoznáme to. Pokud nemůžu srovnávat Hitlera a EU, znamená to, že si mezi nimi jednak nemůžu vybrat, jednak je od sebe nemůžu odlišit.

Jinými slovy, pokud nejsem schopen mezi dvěma věcmi najít jediný rozdíl, jsou pro mne zaměnitelné. Pokud mi hledání rozdílu zakážeš, budou pro mě zaměnitelné. Zakaž mi srovnávat EU a Hitlera, a já ti řeknu, že jsou ty dvě věci totéž.
Autor: norbertsnv (neregistrovaný) Čas: 2018-02-08 18:36:39 Titulek: Re: [↑]
Keby sa v každej diskusii nenašiel aspoň 1 ankapista čo použije Hitlera ako argument tak by dnešný článok toľkých diskutérov nenaštval.
Autor: velkej Ká Čas: 2018-02-08 19:50:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Pak jsem ta výjimka, kterou hledáte - občas nacismus v diskusi použiju (snažím se jej používat relevantně), a článek mě nenaštval. Pomohlo Vám to?
Autor: velkej Ká Čas: 2018-02-08 19:50:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, NEnašel. Tak sorry, nic jsem neřek.
Autor: Vostál Petr Čas: 2018-02-09 00:02:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Na Hitlera jsem nic moc nenašel,
ale jinak jsem našel spoustu konzistentních názorů na stát a politiky :
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Umře Gottwald a jde do pekla.
Přihlásí se u Lucifera. ˝Gottwald, Gottwald, jo tebe tu mam. Za své hříchy si stoupneš po kolena do vařící vody.˝
Tak se jde postavit. Stojí, stojí a najednou vidí Hitlera, jak stojí ve vodě jen po kotníky.
Tak vyleze z kotle a jde za Luciferem.
˝Pane Lucifer, to není spravedlivý, že já musím stát po kolena a Hitler jenom po kotníky!˝
Lucifer se podívá a zařve: ˝Hitler, ty zrůdo, zase stojíš Leninovi na hlavě?!˝


Věta kterou bychom měli mít všichni na paměti:
„Politici chtějí naše štěstí. Tak si ho nenechme vzít!“


Když ve slově &#8234;&#8206;ZEMAN&#8236; přehodíte dvě písmena a tři změníte dostanete &#8234;&#8206;KUNDA&#8236;, a to už není náhoda.


VOLI VOLÍ VOLY.


Jaký je rozdíl mezi naší vládou a obilím?
Žádný!
Oboje musíme vymlátit, jinak zemřeme hladem.

Kalousek přijde na zasedání vlády se dvěma papíry.
Vytáhne první:
"Zde jsou vyjmenována opatření, která pokud schválíme, budou se mít lidé dobře až do konce života."
Vytáhne druhý:
"A zde je seznam těch lidí."

Co znamená DPH?
Dáme Poslancům Hodně a Dostaneme Potom Hovno!

Fyzika se, tak jako všechny vědní obory, neustále vyvíjí.
Nejnovější znění Archimédova zákona:
„Poslanec, ponořený do průseru, je nadlehčován silou rovnající
se váze průserů v nichž jsou ostatní poslanci namočeni.“

Jak se rodí kotě?
Kotěním.
Jak se rodí tele?
Telením.
A jak se rodí vůl?

Jde Bůh a nese pytel s debilama.
Najednou zakopne a debilové se vysypou.
Bůh se naštve a říká: "No nic, sbírat je nebudu, poslanecká sněmovna bude prostě tady."

Jde Topolánek s Paroubkem po silnici a najednou jim cestu zkříží had.
Paroubek hned přiskočí a hada zabije.
Topolánek: "Co jsi to udělal? Nemůžeš zničit každého, kdo se nám postaví do cesty. Je demokracie a každý má právo jít svojí vlastní cestou."
Jdou dál a najednou začne před nimi poskakovat žába.
Topolánek zrychlí a jediným šlápnutím ji rozmáčkne na kaši.
Paroubek nechápavě kroutí hlavou:
Ale před chvílí jsi povídal, že každý může jít svou vlastní cestou...!"
Topolánek: " Ano, ale mají se plazit a ne si vyskakovat!"

Hlasatel v televizních novinách:
˝Vážení diváci. Mám pro vás dvě zprávy. Jednu dobrou a jednu špatnou. Ta špatná je, že dva poslanci parlamentu onemocněli nemocí šílených krav. Ta dobrá je, že bude muset být utraceno celé stádo!˝

Co je 99 mandelinek a jeden politik?
100 škůdců


"Ať žije vláda!
.
.
.
.
.
Ale za svoje."


Jaký je rozdíl mezi politikem a baterií?
.
.
.
.
.
Baterie má alespoň jedno plus.


Ve včerejším vydání našeho listu jsme omylem uvedli, že Paroubek je z Brd. Správně mělo být, že Paroubek je zmrd.
Obyvatelům brdského polesí se tímto hluboce omlouváme!

Tisíce sociálních demokratů demonstrují v ulicích Prahy za práci a chléb. Jeden z přihlížejících kapitalistů se najednou rozhodne a chytí jednoho demonstranta za rukáv:
"Hej, vy, pojďte se mnou - dám vám práci i chléb!"
"Do prdele, " zvolá oslovený, "pochoduje nás tu několik tisíc a vy si vyberete zrovna mě!"

Tři podnikatelé se přihlásí na opravu plotu kolem ministerstva financi...
Slovák vezme pásmo, změří délku plotu všechno načrtne na papír, něco vypočítá a praví : "Spravím to za 350.000Kč, to je 200.000, materiál, 100.000,- pro zaměstnance a 50.000,- je marže firmy"...
Ukrajinec vezme palici, něco poměří, něco nakreslí, něco vypočítá....
"My to spravíme za 250.000,-Kč to je 150.000,- za materiál, 50.000,- za práci a 50.000,- marže firmy...
Čech se neobtěžuje žádným měřením, žádný nákres ani výpočty, přistoupí k úředníkovi a pošeptá mu: "Za 2.250.000Kč to udělám...." Ministerský úředník na to: "Jak jste došel k tak vysoké sumě???" Čech: "Milion tobě, milion mě a za 250.000,- to objednáme u toho Ukrajince!"


Franta Vonásko řekl v hospodě že "Paroubek je vůl"
U Okresního soudu byl odsouzen podmíněně na 2 roky.
1.) Za urážku činitele.
2.) Za svévolné nakládání s osobními údaji.


Jak mezi politiky najdete tri naproste blbce?
Namatkou!

Autor: TaxationISTheft Čas: 2018-02-08 17:48:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Mimochodem, hodně lidí na analogiích taky nechápe, že když srovnám jednu vlastnost, že tím musí platit i ty druhé."

myslel jsem NEmusí
Autor: marek28 Čas: 2018-02-08 22:12:24
Web: neuveden Mail: neuveden
Tu analogii chápu a technicky vzato je správná. Ale takovým...řekněme autistickým způsobem. Fakt je technicky správná, jenže naprostá většina lidí si zaklepe na čelo a řekne si, že to nelze srovnávat, čímž ta analogie ztrácí význam - má zápornou argumentační hodnotu. Srovnávat dnešní režim s nacistickým působí prostě strašně hloupě a neeticky. Jasně, náš stát nás násilně nutí třeba platit daně nebo dodržovat dopravní předpisy, ale nacistický stát násilně vyhlazoval celé národy. Je to imho ještě blbější analogie než "ty jsi anarchista? Tak to je pro tebe Somálsko ráj, haha!"
logo Urza.cz
kapky